mamady mooi al hoor! zal vanavond eens een foto plaatsen dan satire gods das wel allemaal klote! je krijgt dan wel gewoon een uitkering wat gebaseerd is op je loon en dan 70% meende ik en dan in je verlof wel 100%.. hoef je ook niet te solliciteren, pas daarna. hoop voor je dat dat niet nodig is! leuke zus ook zeg om zoiets weer te zeggen flex nou fijn hun passen hun trouwen toch ook niet aan?! zou me er niet te druk om maken superguppy ik heb ook nog niks gekocht! koop pas als ik weet wat het wordt! waar woon je ergens in de buurt? want jan ochten is ook een goeie in geslachtsbepalingen (google maar eens zie je ook de prijs) die zit vlakbij kesteren hier gisteravond nog eens de angelsound geprobeerd en vond `m best snel! zocht andere keren veeelste laag! wat was ik blij! herkende het ook gelijk, vond wel steeds mn eigen hartslag namelijk wel steeds! had ook ff geteld en was meer als 160x per minuut!
nou meiden heb net een pakje besteld, zag het dinsdag middag bij een kinderwinkel en was een broekje met vestje (wit velours met zilveren streepjes van ducky beau) en dat was gewoon samen, 57,-!! en nu op hun eigen site, 7,50 voor het broekje (normaal 17,50) en vestje 12,50 (normaal 35,00) dus met verzendkosten 3,95 ben ik 23,95 kwijt! dus ik ben weer blij haha vond het zo schattig en kan met een rose shirtje/sokjes voor meisje (hoeft niet eens) en blauw voor een jongetje! kijk anders eens op ducky beau.nl en dan bij basics
Wat een gedoe met werkgevers zeg! Die van mij houdt wijselijk zijn mond... Misschien valt het straks allemaal mee Omdat ons huis te koop staat En we op basis van 1 salaris geen nieuwe hypotheek krijgen Knijp ik m stiekem wel.. Maar probeer me er niet druk om te maken Ben al moe zat Vervelend ook dat een aantal van jullie problemen in de relationele sfeer hebben. Lijkt me vreselijk als je zus notabene niet blij kan zijn.
Wat hebben jullie al mooie buikjes zeg, voor een 2de kindje heb ik nog bar weinig. Vandaag daar de vk in het ziekenhuis geweest voor controle en i.p.v even naar het hartje luisteren zegt ze ik kijk wel even anders moet ik misschien zo zoeken. Dus weer een echo gehad, kleintje lag te slapen met een duimpje in zijn/haar mond, zo schattig. Over de uitzet heb alleen een bopita box gekocht voor 15 euro. Zit niet eens een krasje op echt een koopje. Mijn datum van de 20 weken echo is verzet naar 9 december. Stel dat het nu volgende week niet helemaal zeker is wat het geslacht is dan kunnen ze het de 9de kijken. Moet het namelijk voor 12 december weten want dan komt mijn zus naar nederland (woont in de VS). Als het dan een meisje is neemt ze haar kleertjes mee, al het jongens spul heb ik al namelijk, ze heeft zelf een meisje en een jongen.
Oooowja, tuurlijk Satire, 1 december... DOM!! Mijn verstand zakt al aardig naar beneden! Toen ik bij de etos mijn felicitas doos ophaalde schreef ik ook doodleuk op als uitgerekende datum: 20/04/2011... haha! Net met zoonLIEF de stad in geweest! Heb een mooie grijze tuniek gekocht met een zwarte legging. Heb zelf grijze hakschoenen, hoop dit deze staan... Ik kon in de stad geen leuke schoenen vinden... Of ze waren 100eu, en dat vind ik op dit moment even te veel... Als iemand nog tips heeft voor een leuke en betaalbare schoenensite!! (met laarzen met wijde schacht enzo!) Ik zal eens een foto maken, mogen jullie beoordelen of de tuniek me wel staat... De winkeljufrouw vond van wel. Meestal zeggen ze het ook wel als het niet zo is in deze winkel. (Miss Etam)
Hallo dames, Ben jullie echt aan t verwaarlozen, maar woon nog steeds bij mijn schoonouders en gewoon geen tijd. Het gaat allemaal super goed, heb gisteren weer een echo gehad. Alles zag er goed uit en de kleine was super druk...beetje jammer want ze wilde wel even tussen de beentjes kijken, maar omdat de kleine zo druk was kon ze t niet zien hihi Heb alleen veel last van mijn bekken dus moet naar de fysio...hopen dat dat wat gaat helpen. Ga zo eens ff blijlezen, maar eerst ff spammen haha
Mooie foto Debke!! En een heeeele mooie echo!! Ik zal vanavond eens met mijn camera aan de slag gaan!
amai wat lees ik hier toch allemaal een dikke knuf voor de meiden die het nodig hebben en een dikke proficiat voor de meiden die dat nodig hebben ik heb alles gelezen alleen weet niet meer bij wie wat hoort ik heb nu al 3 of 4 dagen hou het nie meer bij hoofdpijn en het gaat maar nie weg dus nu ga ik eens kijken of dit normaal is
En hier ook mijn buik, net even een foto gemaakt. Ik ben blij dat ik niet de enige ben bij wie je het al zo goed kan zien! Let overigens niet op het prachtige waslabel wat ik nog uit mijn nieuwe shirt moet knippen...
Hey meiden, Heb ik n dagje gewerkt, hebben jullie zoveel gekletst.... Heb vooral werkproblemen gelezen, balen dat je daar nu mee zit. Binnen onze stichting (onderwijs) moeten er ook 20 full time banen uit. Nu zijn ze bezig met een sociaal plan, en hoe ik het bekeken heb, zit ik behoorlijk veilig. Wij hebben n nieuw huis gekocht (bijna klaar) en ons oude nog niet verkocht, dus als mijn salaris weg zou vallen.... dan zou ik ook in de stress schieten. Mooie buikjes!! Heb mijn buikje ook maar even geplaatst.
mooie buiken! plaats ook ff mijn buik erbij nijntje dat zou mooi zijn als jij lekker je baan houd!! naomi beterschap hoop dat je hoofdpijn gauw over is! 4 weken en 12 weken
Nijntje en wonderbaby, mooie foto's! Leuk ook om dat verschil te zien wonderbaby! Jullie steken me wel aan hoor! Ik vind zelf dat ik er helemaal niet zwanger uitzie! Maar ik ben dan van mezelf ook veel te zwaar... Maar ik zal toch proberen vanavond nog een foto te maken!! Naomi, sterkte met je hoofdpijn... Vervelend is dat... Draag je een bril ofzo? Nu GTST!!! Wat denken jullie?? Die baby van ricky gaat naar Sjors en Bing!! ;p
ja dat dacht ik ook van bing en sjors en de baby maar dacht dat ligt wel weer te veel voor de hand en zal wel weer heel moeilijk gaan dat ze uiteindelijk de baby niet meer afstaan ofzo thnx! er is weinig verschil met een aantal weken.. mn darmen zijn omgezet in baarmoeder denk ik ben ook alleen nog afgevallen en kan nog steeds maar heel weinig eten dus is zo wel goed
Ohh mooie foto´s! Jullie zien er echt al wel zwanger uit1 Wonderbaby: ik denk dat mijn buik (in de avond) met die van jou te vergelijken is Jij bent ook erg dun he? Ik ben al 2 weken op zoek naar een passende positiebroek... ze zijn allemaal te groot. Heb jij al positiebroeken, zoja waar heb je ze vandaan? Moestra: Ik ben benieuwd naar je buikje! Naomi: wat vervelend van je hoofdpijn. Misschien komt het door het weer? Ik heb daar ook vaak last van als het weer ineens omslaat.
heir ook iemand die nog steeds 3kg is afgevallen, maar nu al 2 dagen niet meer gespuugd en niet meer misselijk!! Het lijkt dus midner te worden, dus meiden, er is hoop!!! Ben nu echt snel naar gtst. Doeiiii