15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames, en welkom aan alle nieuwe.

Hier lijk ik steeds meer last te krijgen van misselijkheid en vermoeidheid. Ik lag gisteravond al om 20h in mn bedje. Nu zit ik weer een beetje wiebelig op mn werk, gewapend met een tas vol snacks, alhoewel een simpele cracker me ook niet eens aan staat. Ik vraag me ergens af of ik last heb van zwangerschapskwaaltjes of dat ik ernaast ook ziek aan t worden ben....

Hoe gaat t verder met iedereen?

2. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    @tupp... Nee het is zijn 2de kindje, alleen ziet hij zijn 1ste niet (niet zijn keuze), sterker nog hij weet niet eens op dit moment waar ze woont, zijn ex blijkt verhuist te zijn... Erg sneu allemaal :(. Heb mijn vriend al duidelijk gemaakt dat ik hem dat nooit aan zou doen, wat er ook gebeurt. We wonen niet samen en zijn dat ook niet van plan... De reden zal ik later wel vertellen ivm herkenbaarheid. We laten alles goed vastleggen qua zijn rechten omdat dat bij zijn 1ste dus niet was gedaan... Daarom heeft hij nu totaal geen zeggenschap over zijn 1ste. Dat is niet de bedoeling vindt ik dus leggen we alles netjes vast.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babsy: leuk is dat he die reacties als je vertelt dat je zwanger bent :D.
    Ik zeg: jij regelt het heel goed meid! Dat zal je vriend ook wel heel erg waarderen denk ik.

@ Anique: Veel plezier met piesen hahahahaha. Dankjewel voor je welkom.
    Vervelend als je negatieve reacties krijgt meid. Vind het juist heel mooi wat je doet.

@ Lies: dankjewel!

@ MamaSandra: dankjewel! Vermoeidheid... heeeeeeeel herkenbaar! Misselijkheid (nog) geen last van. Wel enorm last van mijn boobies... Niemand mag eraan zitten hahahahaha.

Hier mag ons kleine mannetje morgen zijn trui aan met: "Ik ben stoer, ik word grote broer". Hij zegt het nu toch al tegen iedereen en ik ben niet iemand die gaat lopen liegen en gaat zeggen dat het niet zo is, dus dan maar dat truitje aan naar school en dan mag het ook.
    Hij zegt écht tegen iedereen die het maar horen wil: "Mijn mama heeft een baby in de buik!"
    Ons gevoel zegt dat het goed gaat allemaal, dus waarom niet.

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Nou zeg :(
    Gister avond uitgebreid op iedereen geantwoord staat me antwoord er niet :x

Zo nog een poging, goeie morgen meiden!

5. Trine

Trine Actief lid

Ik vrees dat ik een MK heb... sinds vanmorgen veel helderrood bloedverlies en slijmen. Nog geen krampen of solsels... Straks naar de HA om te bekijken welke stappen ik moet ondernemen:(. Voel me wel nog steeds misselijk enzo, mr dat wil uiteraard niets zeggen.

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh Trine: nee wat rot! Ik hoop dat het meevalt, sterkte bij de HA!!

7. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier: moemoeiermoest... pfff. En nou zit manlief in de vroege ochtend-diensten, dus die moet er dan ook nog eens om 3.20u 's morgens (of eigenlijk mee 's nachts) uit. Ik heb dan zo'n moeite om weer in slaap te vallen. Bah! Ben echt kapot. Misschien ga ik vannacht in het logeerbed slapen, want dit begint me echt op te breken.

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Oh nee Trine, wat erg! Hopelijk valt t mee. Veel sterkte.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Dinges: dat is nog eens vervelend zeg! Jij ook goedenmorgen meid!

@ Trine: neeee, bahbahbah, wat een rotnieuws zeg. Succes bij de huisarts.

@ Mcm78: ik hoop dat je vannacht lekker door kunt slapen meid. Hier een man die er om 04.00 uur bijna altijd uit moet, maar gelukkig slaap ik altijd wel door...
    En anders vanmiddag even je ogen dichtdoen als dat kan?

10. Trine

Trine Actief lid

ondertussen toch ook wat solsels (heel donker van kleur)... Onzekerheid groeit...

Bedankt voor jullie reacties x

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Oh Trine, wat rot:( Ik snap precies hoe je je moet voelen, ik heb dus ook al een aantal dagen last van bloedverlies (dan wel bruin en niet rood).
    Heel veel sterkte bij de huisarts, ik hoop dat het meevalt!

Ik heb trouwens vannacht nog een testje van kv2v5 gedaan. Heb daarmee op 14 en 16 dpo positief getest (zie foto-album in mijn profiel). Nu 2 weken na die testen is mijn streepje nog precies dezelfde kleur als toen. Ik had wel verwacht nu een knaltest te hebben. Misschien was mijn urine niet geconcentreerd genoeg, misschien heb ik zoveel HCG aangemaakt dat de test hier niet goed op kan reageren of misschien zit het toch echt fout:(
    Stomme test ook, had het nooit moeten doen;)

12. Trine

Trine Actief lid

hey Lies,

Ik begrijp je drang nr een test hoor.. Ik ga daar nog ff mee wachten om te horen wat de HA zegt. Mijn man zei om binnen een week of 2 nog eens een test te doen en dan zullen we sowieso zeker weten of ons beebje een plakkertje is of niet he... Wat een rotdag seg vandaag!

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Het is inderdaad een rotdag voor jou:( Hoop heel erg dat er niets mis is! Een collega van mij dacht dat ze steeds licht ongesteld was en ging dus niet testen. Toen ze meer klachten kreeg is ze naar de dokter gegaan en toen bleek ze uiteindelijk al 11 weken zwanger te zijn. Zij had dus tussendoor elke keer helderrood bloedverlies.
    Het hoeft niks te betekenen, maar je weet het gewoon niet he:( Nogmaals succes en sterkte bij je huisarts.

14. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Sterkte Trine!

Hier ook vreselijk moe, normaal lag ik nooit voor 1 uur in bed, nu val ik rond 11 uur in slaap op de bank.

De komende dagen gelukkig veel afleiding, morgen wordt mijn dochter aan haar neusamandelen geopereert en van het weekend zijn de kids bij hun vader dus dan vliegt de tijd ook altijd om... Is het lekker snel dinsdag, kan ik eindelijk de verloskundige bellen :)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Trine: kan me voorstellen dat je onzekerheid groeit... Knuffel meid. Ben benieuwd wat je huisarts zegt meid!

@ Lies: ik zit te twijfelen of ik nog een CB met indicator ga doen... maar ergens denk ik ook: zonde van mijn geld...
    Ja dat kan idd ook er zijn vrouwen die wel steeds bloed verliezen tijdens een zwangerschap.

@ Babsy: succes morgen met je dochter meid. Het is zo voorbij. Voordat jij in de uitslaapkamer bent (bij wijze van) komt zij alweer terug ;).
    Hoezo kan jij dinsdag pas de verloskundige bellen dan?
    Ik heb vorige week al gebeld, maar omdat ik de 1e echo bij de fertiliteitsarts krijg, kan ik me daarna pas aanmelden. Al verwacht ik dat ik bij de gynaecoloog terecht kom, omdat ik medicatie slik én mijn zoontje ook te klein was bij de geboorte...

16. Anique

Anique Actief lid

Ik heb pas 1 echt negatieve reactie gehad op mijn draagmoederschap van een vriendin die het niet kan begrijpen. Ze doet wel haar best, maar ik merk aan alle reacties dat ze zich er niks bij kan voorstellen. Dat heeft die vriendschap wel onder druk gezet. En mijn ouders vinden het heel moeilijk en willen de wensouders niet ontmoeten. Maar ze respecteren het wel en steunen me dus wel.

Verder heb ik het vooral selectief verteld, aan mensen van wie ik verwachtte dat ze het wel zouden steunen. Bij de vorige zwangerschap had ik het vlak voor de miskraam aan de leerkrachten van de kids verteld en eentje reageerde nogal meewarig... Maar die herstelde zich snel. Deze keer zal ik het haar helemaal niet vertellen, want over een paar weken zijn we lekker helemaal van die rotschool af en zitten alle kids op een andere school! :)

Ik heb wel van andere draagmoeders gehoord dat er als je eenmaal openlijk zwanger/draagmoeder bent, dat mensen dan hun meningen vaak wel hebben...

17. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Ik mag pas bellen als ik 6 weken zwanger ben... Ik heb bij mijn 2de destijds eerder gebeld (met de 1ste was ik al voorbij de 6 weken toen ik er pas achterkwam dat ik zwanger was) en toen kreeg ik een echt op een rot manier te horen dat ik pas met 6 weken mocht bellen. Dus ik laat het wel uit mijn hoofd om eerder te bellen haha. Gelukkig zag ik dat er veel verandert is sinds mijn jongste... De praktijk bestaat nu uit 3 verloskundige ipv 1, die ik eerst telkens had is echt een supervrouw als het op bevallingen aan komt maar verder heel hard en onpersoonlijk, dus als het even kan kies ik dit keer voor 1 van de andere.

18. Anique

Anique Actief lid

@trine: ik heb zowel bloedverlies gehad bij een verder prima zwangerschap als bij een miskraam... :( Ik kan je dus ook geen duidelijkheid geven... Ik duim voor je dat het niks ernstigs is!

19. Trine

Trine Actief lid

de uren kruipen... mag pas om 16u20 gaan...
    Bedankt voor je steun x

20. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    @trine: wat spannend! ik duim voor je!

Deel Deze Pagina