15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames!

Hier begon ik de dag zonder kwaaltjes, maar de misselijkheid is weer in alle hevigheid losgebarsten.

@vakantie, wij hebben de vakantie naar italie in juni al geboekt en dat blijft lekker zo staan. Moet volgens mij ook geen probleem zijn.

@vertellen aan grote zus, we hebben het er de hele tijd met haar over maar dat dringt echt nog niet tot haar door. Ze is nog geen twee. Maar dat komt wel gedurende de zwangerschap.

2. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Jippie!! Ik heb eindelijk een afspraak bij de verloskundige... 22 april om 2 uur :).
    Ik kreeg mijn "oude" verloskundige aan de telefoon... zei mijn naam en ze zei meteen "jou heb ik al eens gehad!".. het is 6 jaar geleden dat ik daar kwam... vond het zo leuk dat ze dat meteen zei... heb ik toch indruk gemaakt haha ;)

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

had een heel verhaal getypt... start mijn pc opnieuw op... Heb weinig puf om helemaal opnieuw te beginnen...

Vandaag op de kleine man van mijn beste vriendin gepast en die was wat jammerig vandaag. En dat in combinatie met een lichtelijk jaloers zoontje... maakt dat ik lichtelijk een beetje uitgeput ben...
    Ben enorm benieuwd hoe dat gaat als de kleine er straks is! Hoop dat dat jaloerse gedrag dan wel een heel stuk beter gaat worden hoor... Pfffffffff.

Zijn er hier meiden die hier al wat ervaring mee hebben?

4. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    2e helft november as mama's lijst
    15/11 - Lopi, 34 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh
    17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*)
    19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje
    19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje
    19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje
    20/11 - linda109, 27 jaar, 1e kindje
    20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje
    21/11 - mcm78, 34 jaar, 2e kindje (*), zh
    21/11 - riantje1987, 26 jaar, 1e kindje
    21/11 - ACH, 20 jaar, 1e kindje, zh
    22/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh
    24/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje
    24/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis
    26/11 - Trine, ## jaar, 2e kindje
    26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh
    26/11 - babsy78, 35 jaar, 5e kindje, thuis
    28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis
    28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje
    28/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh
    28/11 - Clarabel, 27 jaar 2e kindje, zh
    29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh
    29/11 - Tattoogirl1980, 32 jaar, 1e kindje

nog niet bekend:
    karinikke87, ## jaar, 1e kindje
    carino, , 29 jaar, 2e kindje, thuis

Afspraken
    04/04 - guusje27 - 1e echo
    05/04 - Lopi - 1e echo bij gyn
    05/04 - pepe - 1e echo
    09/04 - Allice - intake vk + 1e echo
    10/04 - ACH - intake vk + 1e echo
    10/04 - mamavanjoshua5109 - 1e echo bij fertiliteitsarts
    10/04 - Clarabel - intake vk + 1e echo
    11/04 - Lies1988 - intake v
    11/04 - MamaSandra - intake vk + 1e echo
    11/04 - Dinges1989 - intake vk + 1e echo
    15/04 - Wynie - intake vk
    15/04 - Babyblues - 1e echo
    15/04 - linda109 - 2e echo
    18/04 - desstiiny - intake vk + 1e echo
    22/04 - babsy78 - intake vk
    23/04 - princess79 - intake vk
    23/04 - Anique - intake vk
    23/04 - Lous1982 - 1e echo
    24/04 - linda109 - intake vk
    25/04 - Anique - 1e echo

Jij op de lijst? Geen probleem, klik op quote en voeg jezelf toe. Let er wel op om de QUOTE code voor en na de tekst te verwijderen!

5. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Ik heb mijn afspraak even op de lijst gezet... was wel een gepriegel want zit altijd via mijn mobiel op het forum zodat er nog niks op de pc terug te vinden is (mijn oudste is er slim genoeg voor haha)

6. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    o ik zie dat guusje vandaag de eerste echo heeft... succes :)

7. Anique

Anique Actief lid

@mvm: ik vond het fleecedekentje juist jammer. Een half jaar geleden kreeg ik een armband en ik had graag de bijbehorende ketting gehad. Want die zouden echt voor mij zijn geweest. Het fleecedekentje is voor de baby. Dus voor de wensvaders. Ook leuk, maar ik wilde juist zo graag de ketting. ;)

@andere kinderen vertellen: mij viel het ontzettend mee hoe de kinderen omgingen met de miskraam. Ze waren helemaal niet verdrietig. Ja, jammer. Maar het was voor hun niet zo groot als voor mij. Deze keer heb ik het ze dus vrijwel meteen verteld.

Succes vandaag guusje!!

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames,

Succes vandaag Guusje!

@ego, ben vandaag ziek thuis met buikgriep. Alsof ik nog niet misselijk genoeg was, nu hou ik helemaal niks meer binnen. Dochterlief was al sinds t weekend ziek dus t zat er natuurlijk aan te komen dat ik t ook kreeg...

9. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    beterschap Sandra!

10. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    het is dat ik de vorige keer ook voor de armband had gekozen, anders had je de ketting van me gekregen ;) ik heb de fleece-deken denk ik ook al, dat was het extra kadootje omdat ik de vorige keer 10 weken had meegedaan. Deze kwam binnen toen we net het slechte nieuws over Sam* hadden gehoord, en we hebben hem gebruikt voor een deel van de foto's die we van Sam* hebben. Vind het dus wel leuk om een nieuwe te krijgen voor zijn broertje of zusje. Na de echo van morgen belt MvM me terug om een afspraak te maken (ik wil dat nog even afwachten).

11. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    @MamaSandra: beterschap

@Guusje: ik hoop dat de echo goed is!!!

ik ga bankhangen, het was een vermoeiend dagje vandaag...iets te lang op werk gebleven, omdat het zo leuk was ;)

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @Sandra: he bah wat vervelend voor je meid, rustig aan doen hoor en beterschap :)!

@Guusje: hoop dat alles goed is gegaan met de echo :)?

@lopi: hahah ga jij maar lekker op de bank hangen hoor..heerlijk even niets doen :)!

@hier: vanochtend weer aardig misselijk, heel vervelend als je moet werken en collega's weten nog van niks...maar ja heb me er aardig doorheen weten te werken en nu ff lekker luieren ;)!
    fijne avond iedereen :D!

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Beterschap MamaSandra!

Anique, ik heb helaas ook de armband en niet de ketting van MvM. Anders had ik hem wel op willen sturen. Zou je van twee armbanden niet een ketting kunnen maken? ;)

Weten jullie of je de fleecedeken alleen krijgt als je de volle periode mee doet? Ik wil me nu echt pas na de echo aanmelden, dus dan ben ik al 8 of 9 weken voordat ik kan beginnen met plassen. (En eigenlijk vind ik dat ook wel lang genoeg. Vorige keer zou ik 10 weken meedoen, maar toen begon ik het na vijf weken toch al aardig zat te worden.)

Deze week heb ik een sollicitatiegesprek gehad en inmiddels heb ik gehoord dat de commissie een positief advies uitbrengt aan het college van bestuur. Dat is wel mooi dus. Het is gewoon intern op onze school, dus er verandert niet heel veel. Het is wel de bedoeling dat ik naast het lesgeven (dat blijft mijn hoofdtaak) een kartrekker ga worden op het gebied van passend onderwijs. Dat was ik al, maar straks krijg ik er dus ook meer voor betaald.

14. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hoi Tupp, ik weet niet hoe het zit met het fleecedekentje. Ze had m bij mij al gelijk mee. Als de periode voorbij is zou ik nog een boekje krijgen. Ik ben het nu al zat dat in het kannetje plassen haha.... Maarja nog ff doorzetten want ik doe totaal 10 weken. Maargoed overdag kan ik het al niet doen. Het is is voor een goed iets.

Lopi, succes bij de echo morgen! JIj om 11:00 toch? Ik om 15:00. Ik ga rond 11'en aan je denken!

15. Anita1987

Anita1987 Lid

4 apr 2013
    9
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil ook graag meekletsen :)

Ik ben ongeveer 28nov uitgerekend. Heb 24april de eerste echo.

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babsy: hahaha heel slim dat je het dan allemaal nog even via je telefoon doet ;).

@ Guusje: hoe ging het vandaag?

@ MamaSandra: heel veel beterschap meid!

@ LoPi: hier ga ik volgende week ook MvM bellen, als we de echo hebben gehad :D.

@ Desstiiny: hoe voel je je nu? Wat minder misselijk?

@ Tupp: oooow wat spannend meid! Echt superleuk voor je!

@ Anita: van harte welkom meid!

Hier vanmorgen hardgelopen en vanmiddag wat bezoeken afgelegd. Voor ik het wist was het al 17.00 uur geweest en ben ik naar huis gegaan om om 17.30 uur J.oshua van de NSO op te halen.
    Nu lig ik lekker met mijn flappie op mijn bedje tv te kijken :D. Heerlijk relaxt.

17. Anique

Anique Actief lid

Welkom Anita! Ik ben ook 28 nov uitgerekend en ik heb een dag na jou de eerste echo. Volgens mij krijg ik het laatst van allemaal een eerste echo! :( Pas over 3 weken! Ok, ok, ook een beetje eigen keuze, want door de miskraam vorige keer zou ik volgende week ook al mogen. :p Maar toch! 3 weken nog! :$ :D :D

@Tupp: het fleecedekentje krijg je nu aan het begin, zodra je mee gaat doen. Dus staat los van hoe lang je mee doet.

Wat ik trouwens ook wel lief vond, ik was na 9 weken gestopt met MvM vanwege de miskraam en toen kreeg ik nog een bloemenbon thuis gestuurd met sterkte en toch bedankt. Dat vond ik wel sympathiek! :)

18. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sandra: beterschap! Da's ook niks zeg...pfff... sterkte!

Anita: welkom, gefeliciteerd en gezellig dat je komt meekletsen!

Tupp: wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Anique: volgens mij krijg ik nog later een echo, want die afspraak wordt pas gemaakt als ik de volgende controle bij de ha heb gehad op 1 mei (over 4 weken dus)... :( echo zal dus pas bij een week of 12/13 zijn... Hmmm...nu ik dat zo opschrijf vind ik dat wel heel erg lang zeg... pffff...

MvM: vroeg ik hier de ha naar, maar die keek me aan of ik van Mars kwam. Ze had er echt nog nooit van gehoord, zoiets bestaat hier dus niet.

Verder hier twee dagen gewerkt en nu alweer doodmoe. Gastouder is op vakantie deze week, dus heb ik morgen vrij genomen om een extra dagje met mijn zoontje door te brengen. Leuk. Ben erg trots op hem, we hebben gisteren samen zijn speen weggegooid (moest van de tandarts omdat hij een enorme overbeet begint te krijgen, en hij doet het heel knap zonder! :)

19. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Zo... ik heb even diep en lang geslapen! Ging om 10 uur erin en ging een half uur terug met veel moeite er weer uit... maar dat is beter dan de nachten ervoor... toen was ik telkens wakker... niet kunnen slapen etc.

Ik heb ook nog geen echo datum... eerst afspraak en dan zal ik voor een echo mogen bellen... vindt het ook nog zo lang duren allemaal...

Deel Deze Pagina