@mysore Wat vervelend, meid. Je moet gewoon de vk/gyn bellen als je angstig bent. Tuurlijk is dat slim. Is er niemand in je omgeving die even bij je langs kan komen? Gewoon, lekker even theedrinken en lachen samen (of huilen, laat dat ook lekker gaan!). En wat de anderen ook al zeiden, probeer rustig te blijven. "Het is zoals het is", zei MCM78 en zo is het. Zorg lekker voor je kleine meid en wees niet bang. @MCM78 Dat denk ik ook weleens, als ik nou eens lekker kon kotsen (fijn woord) dan is het over. Maarja... Als je weinig eet, is er ook weinig dat omhoog kan komen Denk dat mijn meisje ook wat onder de leden heeft: hoesten, weinig eten, jammeren... We zullen zien vannacht want dan barsten dergelijke dingen meestal los
@Lous1982: Dat is inderdaad mijn man die ook met plezier heeft les gegeven op het VMBO (TL). Ik hoop dat het meevalt met je dochter. @Mysore: Ik denk dat niemand je onzekerheid echt weg kan nemen. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend zijn om straks alleen thuis te zijn met je zieke meisje. Het kan geen kwaad hoor, om haar te tillen. Maar buiten dat is het emotioneel veel fijner als je iemand bij je hebt. Ik hoop dat de tijd niet te langzaam voorbij gaat voor je! En anders mag je hier gewoon lekker klagen hoor! @mcm78: Leuk zeg, dat je zoontje zo heeft genoten van peutergym. Dat lijkt mij ook wel wat! Helaas is het hier alleen op mijn werkdag. @namen: meisjesnamen hebben we wel een paar. Daar komen we wel uit. Jongensnamen wordt (weer) moeilijk. Maar goed: we hebben nog even. En ik heb deze keer sterk het gevoel dat het een meisje is. Vorige keer bleek dat gevoel wel te kloppen. @hier: Vanmiddag lekker even in de tuin gespeeld met onze zoon. Hij op afwisselend op z'n 'motor', driewieler en in de zandbak. En ik heb lekker geveegd, de dode plantjes vast weggegooid en de schuur opgeruimd. En ik wel wel moe nu!
Hallo dames, Mag ik met jullie meedoen? Ik heb op 20 maart een positieve test gehad (Kruidvat) en daarna nog 3 positieve testen (1 van Moeders voor Moeders). Ik ben op 26 november uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben 29 jaar en op 14 december 2012 getrouwd met mijn lieve man. Ik heb op 19 april de intake bij de verloskundige en de eerste echo. Dat vind ik wel spannend.
2e helft november as mama's lijst 15/11 - Lopi, 34 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*) 19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje 19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 20/11 - linda109, 27 jaar, 1e kindje 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje 21/11 - mcm78, 34 jaar, 2e kindje (*), zh 21/11 - riantje1987, 26 jaar, 1e kindje 21/11 - ACH, 20 jaar, 1e kindje, zh 22/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh 24/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje 24/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis 26/11 - Trine, ## jaar, 2e kindje 26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh 26/11 - babsy78, 35 jaar, 5e kindje, thuis 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis 28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje 28/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 28/11 - Clarabel, 27 jaar 2e kindje, zh 29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh 29/11 - Tattoogirl1980, 32 jaar, 1e kindje nog niet bekend: karinikke87, ## jaar, 1e kindje carino, , 29 jaar, 2e kindje, thuis Afspraken 09/04 - Allice - intake vk + 1e echo 10/04 - ACH - intake vk + 1e echo 10/04 - mamavanjoshua5109 - 1e echo bij fertiliteitsarts 10/04 - Clarabel - intake vk + 1e echo 11/04 - MamaSandra - intake vk + 1e echo 11/04 - Dinges1989 - intake vk + 1e echo 15/04 - Wynie - intake vk 15/04 - Babyblues - 1e echo 15/04 - linda109 - 2e echo 15/04 - Tupp - intake vk + 1e echo 18/04 - desstiiny - intake vk + 1e echo 18/04 - lopi - termijnecho gyn 19/04 - Leinos83 - intake vk + 1e echo 22/04 - babsy78 - intake vk 23/04 - princess79 - intake vk 23/04 - Anique - intake vk 23/04 - Lous1982 - 1e echo 24/04 - linda109 - intake vk 25/04 - Anique - 1e echo 01/05 - pepe - termijnecho Jij op de lijst? Geen probleem, klik op quote en voeg jezelf toe. Let er wel op om de QUOTE code voor en na de tekst te verwijderen.
Namen... pff... dat gaat moeilijk worden... heb 2 kids met hele aparte namen dus het moet wel passen bij de rest... plus dat vriendlief en ik best verschillen qua smaak haha enige waar we eens over zijn is dat er een Y in moet zitten .
Welkom, Leinos! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? @Tupp: TL is geweldig! Ben ook mentor in 3TL. Lekker bezig geweest in de tuin! Moet ik ook doen.... Ziet er nu niet uit buiten
@tuin: Er moet hier ook nog wel veel gebeuren hoor1 De steentjes zijn hartstikke groen. En natuurlijk moeten er ook nog wel wat nieuwe plantjes in Ik kan niet wachten! Heerlijk als er straks weer wat meer kleur in de tuin komt.
Jaaaa, ik kan ook niet wachten!! Alleen mogen wij niet tuinieren, toch? @namen: ik vind het erg moeilijk... Er zijn genoeg namen die ik leuk vind maar regelmatig zit er dan een naam tussen die een vervelende leerling ook ooit had en dan ga je zo associëren hè?
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik voel me echt zwanger . Ik ben misselijk, maar dat is goed te handelen door gewoon regelmatig kleine porties te eten, zeker in de ochtend. En ik heb ook veel last van mijn borsten, zelfs al voordat ik positief testte. Mijn (sport)BH's zijn erg krap aan het worden, dus daar ga ik snel nieuwe voor aanschaffen. En ik ben ook moe, ineens gaat vaak het 'licht' uit, zeg maar. Verder lust ik ineens geen koffie meer en vind ik chocolade niet meer lekker. Heel raar voor mijn doen hahaha.
lol, maar wel leuk dat je het van te voren mag weten! ik was gisteren bij vrienden, vriendin is half februari bevallen van een gezonde zoon. ik had het met haar over MvM en gesprek kwam ook op jou... gevolg: ik heb hier een MvM-ketting liggen die ik je kan opsturen...als je hem wilt, moet je je adres even pb-en!
Goedemorgen dames, even ego hier, lees wel mee maar zal binnenkort weer reageren op iedereen. Ben nog steeds ziek. Veel overgeven, al sinds donderdag geen eten binnengehouden. Net huisarts gebeld, maar kan pas donderdag terecht. De assistente zei dat de buikgriep en zwangerschapsmisselijkheid elkaar ws versterken. Ik krijg nu medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid voorgeschreven. Kan t vanmiddag ophalen. Hopelijk helpt t. Op t moment durf ik gewoon niks te eten Heb me in lange tijd niet zo beroerd gevoeld.
Wat lief, Lopi, dat je aan Anique denkt! @mammasandra Wat naar, zeg!! Beterschap!! Vanochten is MvM langsgeweest. Het dekentje vind ik erg lief en ook de test in een mooi doosje vind ik erg leuk!
@leinos: van harte gefeliciteerd hoor en welkom hier ! @loes: hoe is het met je kleine meid, voelt ze zich weer wat beter? Leuk he dat dekentje en die test is een mooi aandenken alvast ! @namen: hier weten we het in iedergeval vast voor een meisje. Voor een jongen zitten we nog te twijfelen, maar ach voorlopig duurt dat nog wel even haha. @hier: gister tijdens winkelen ontzettend misselijk. Uiteindelijk hielp het wel om iets te eten maar zat al na een paar happen bomvol (is dat ook iets wat erbij kan horen? Had het namelijk de avond ervoor ook toen we uit eten waren...halverwege het gerecht kon ik echt niet meer!). Gister een grotere maat bh gekocht, want gaat nu ineens best hard. jullie ook al toe aan een grotere maat?
@Tuinieren: het gevaar zit hem in de toxoplasmose in kattenpoep. Daar hoef ik in onze achtertuin helemaal niet bang voor te zijn. (Daar komen gelukkig nooit katten.) Ik heb al wel gezien dat de voortuin weer vol ligt. Dan zal ik met handschoenen aan aan de slag moeten. Maar dat doe ik sowieso altijd wel hoor. Ik vind het zo smerig! Maar met handschoenen aan en daarna voor de zekerheid goed je handen wassen (doe ik ook sowieso wel na tuinieren) kan het geen kwaad hoor. @borsten: Ja, die zijn inderdaad al duidelijk voller en steviger aan het worden, gelukkig had ik nog bh's uit de vorige zwangschap & borstvoedingsperiode. Dus ik kon gelijk al wat anders aan. @Lous: Namen ipzijn inderdaad lastig door associaties. Kun je nagaan als je, zoals wij, beide in het nderwijs zit!
@Desstiiny: Ik kan nu nog gewoon mijn eigen BH's aan, maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. Zeker mijn sportBH's zitten super strak. Binnenkort maar even langs de lingeriewinkel. @Loes: Leuk he dat dekentje. Ik heb er nu ook een en dat vind ik echt super leuk. En die test in een mooi doosje is inderdaad ook leuk. Ik ben net terug van de sportschool. Ik ben blij dat ik gegaan ben, maar ik ben nu zooooo moe. Maar vroeg naar bed.
Dat van die namen heb ik ook... ik zit in de ouderraad en doe heel veel op school... bijna alle (ongeveer) 150 leerlingen kennen mijn naam (ben populair bij ze haha ) en ik dus ook heel veel leerlingen bij naam... dus ook veel associaties