15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ borsten: hier ook grotere borsten en ineens huge tepelhoven hahahaha. Ik heb gelukkig mijn meegroeibh's nog en ook de voedingsbh's heb ik nog...

Verder eigenlijk weinig te vertellen, behalve dan dat ik afgelopen weekend heb gewerkt. Zaterdag om 19.30 uur begonnen en was om 03.45 uur pas klaar... Maar was wel leuk... alleen de nasleep is wat minder hahahaha... Ben nu nog doodmoe...

2. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heb hier ook al weer een dikke week mijn oude zwangerschapsbh's aan... Had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook, bij week 6 plof ik zowat uit mijn gewone bh's. Ach, vind het met mijn bescheiden a-cupje niet zo erg haha!

Namen: hier nog helemaal niet mee bezig... durf niet, wil eerst meer zekerheid...

Mamasandra: ach meis wat ontzettend vervelend!! Sterkte!

3. Allice

Allice Lid

17 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi allemaal!
    De laatste week erg druk gehad met vanalles en nog wat, dus helaas geen tijd gehad om een berichtjes te doen. Wel af en toe wat mee kunnen lezen. Heel veel sterkte toegewenst voor de mensen die een miskraam gehad hebben, hopelijk verloopt de volgende keer zonder deze nare situatie.

Zelf mag ik vandaag(morgen) voor de eerste keer naar de verloskundige. Ik moet zeggen dat ik er erg tegenop zie, ben te bang negatief nieuws te krijgen. Van de week de woonkamer inrichting in mijn eentje veranderd, dus verschrikkelijke rugpijn aan over gehouden. Ook pijn in de liezen zo nu en dan. Alle kleine dingetjes helpen mee aan het onzekere gevoel.

Als morgen alles in orde blijkt te zijn gelijk mijn onzekerheid aangeven in de hoop dat ze me hierin wat meer kunnen begeleiden.

Ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan! :)

4. Anique

Anique Actief lid

Beuh... Misselijk. Dat was niet de afspraak! Ik zou niet misselijk worden!

@borsten: ik was recent afgevallen en dat verlies je natuurlijk eerst waar je het nieit zo nodig kwijt wil... Maar ik had dus nog wat groeiruimte in mijn BH's. :p

5. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hè bah, Anique, vervelend hè... Kamillethee wil bij mij nog weleen helpen!

Mijn borsten zijn niet veel groter geworden, gelukkig! Maar mijn buik compenseert het ;)

Lief dat jullie naar mijn dochtertje vragen! Ze hoest veel en is verkouden. Daarom slaapt ze onrustig.... Maar verder is ze goedlachs als altijd!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @alicce: succes vandaag met je echo!! ben benieuwd :D!

o meiden...iemand nog tips voor die misselijkheid? Ik heb er nu elke dag last van en dan steeds in vlagen. Eten lijkt maar voor even te werken...heb zo'n gevoel dat ik moet overwegen maar het net niet wil.
    Ik wil zeker niet klagen, maar het heeft wel sterk effect op alles wat ik momenteel doe (ik werk in de zorg en dat is echt momenteel geen pretje...dan heb ik het nog geeneens over de luchtjes).
    Liefst zou ik hele de dag liggen, maar ja dat is nou ook niet echt de oplossing he ;)

7. Anique

Anique Actief lid

Geen tips helaas. Ja, beetjes eten, maar dat doe je dus al.

8. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    @anique: ketting is onderweg

@misselijk: de cola-tip heeft mij wel iets geholpen. ik merk ook dat de dagen dat ik werk (en dus eerder ontbijt) het beter gaat dan de overige dagen...ik zet m'n wekker dus nu maar standaard wat vroeger...

@borsten: hier nog niet echt aan het groeien...mijn buik daarentegen wel...denk dat mijn zwangerschapsbroeken komende week weer de kast uitkomen...

@namen: dat komt nog wel...we hebben (als het goed is) nog wel even...

9. Allice

Allice Lid

17 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    We hebben een kloppend hartje gezien en het zag er netjes uit volgens de verloskundige. We zijn helemaal happy! 2 mei mogen we weer terugkomen :).

10. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Wat fijn, Allice!! Geweldig!! :D

11. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    @Allice: wat fijn! gefeliciteerd!

12. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hallo dames!

Ik heb even de tijd genomen om terug te lezen :)

@Allice, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is en dat je een hartje hebt gehoord!

@misselijkheid, hier dus behoorlijk last van gehad. Nu is het weer terug op 't niveau van voor de buikgriep. En alhoewel vervelend, is 't stukken makkelijker om te handelen. Wat bij mij helpt is cola zonder prik, kamillethee, en vooral vaak kleine beetjes eten. Ik kan sowieso niet veel tegelijk eten, zit de laatste tijd heel snel vol.
    Mocht je trouwens heel veel last hebben van misselijkheid, via de dokter kun je daar een middel tegen krijgen. Ik heb het nu zelf gebruikt en 't werkt best goed.

@borsten, merk hier nog niet veel verschil. De gevoeligheid valt op 't moment ook wel mee moet ik zeggen. Ik zal daar maar niks achter gaan zoeken :)

@namen, een meisjesnaam hebben we al sinds de vorige zwangerschap. Een jongensnaam nog niet en die hadden we de vorige keer ook niet. Daar konden we 't maar niet over eens worden en toen we hoorden dat we een meisje kregen hoefden we ook niet moeilijk meer te doen :)

@tuinieren, dat ga ik ook gewoon doen met handschoenen aan en goed handen wassen. Je moet idd oppassen voor de kattenpoep.

@nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom!

@hier, voel me weer een heel stuk beter. Het medicijn tegen de misselijkheid werkt en ik lijk er weer een beetje bovenop te zijn. Wat over is gebleven zijn de standaard zwangerschapskwaaltjes. Vandaag thuis gewerkt, maar morgen ga ik weer naar kantoor. En dan mag ik m'n manager meteen vertellen dat ik donderdagmiddag 's middags weer thuis werk omdat ik naar de 'dokter' moet.

13. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Allice: Gefeliciteerd met de mooie echo!

Ik heb afgelopen zaterdag 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Mijn spijkerbroek zat echt niet lekker meer. Ik wilde eigenlijk het liefste wachten tot na de echo, maar het ging niet meer. En panty's zitten ook echt niet lekker meer. Dus nu maar een legging onder mijn jurken aan. Dat gaat wel goed :)

Over namen: mijn man en ik hebben al heel lang een paar meisjesnamen in ons hoofd. Een jongensnaam hebben we nu ook verzonnen. Maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Allice: Fijn, proficiat!

@misselijkheid: een half glaasje cola (niet te veel prik) doet hier wel goed. Maar dat is meer voor ‘lichte’ misselijkheid. Vorige keer was ik echt veel misselijker, toen heb ik uiteindelijk van de gynaecoloog een medicijn voorgeschreven gekregen. Dat maakte de misselijkheid dragelijk.

15. Anique

Anique Actief lid

Cola helpt echt! Wauw. Ik heb zowaar avondeten kunnen eten dankzij cola. LOL!

Oh en er komt zwangerschapskleding in de aanbieding bij de Lidl volgende week, zag ik! Vanaf 15 april. Leggings, broeken, jeans, topjes... Leuke basics om maar vast in huis te hebben! :)

16. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Bah... de hele dag misselijk geweest... niet fijn :(.

die aanbiedingen bij de lidl kreeg ik ook als tip van mijn vriendin... broeken voor 12 euro... leggings 5 geloof ik, don't shoot me if i'm wrong ;)

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @alicce: fijn dat je echo goed is :)..op naar de volgende!

Nou ik ga dan maar meer grijpen naar de cola, wie weet werkt het hier ook :)!

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    O Anique.. Thanks voor de tip over kleding bij de lidl, ik hou het in de gaten...altijd makkelijk om alvast iets te hebben :)!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

even niet de puf om te reageren.
    Vanaf overmorgen de meegroeibh's weer aan (ze liggen bij mijn beste vriendin en daar gaan we morgen heen), want mijn boobs vallen zowat uit mijn bh's hahahahaha.

En als manlief morgen thuis is (die komt vroeg thuis, omdat hij meegaat naar de echo) ga ik hem vragen of hij nog even op zolder wil kijken waar mijn zwangerschapskleding is, want mijn eigen broeken zitten nu écht niet lekker meer...

J.oshua heeft helemaal zin in morgen, die gaat mee naar de fertiliteitsarts voor de 1e echo. Hij zegt tegen iedereen die het maar horen wil dat hij morgen naar de baby gaat kijken :D. Hij vind het zo superleuk dat hij grote broer word, daar smelt je gewoon écht bij weg...

20. Anique

Anique Actief lid

Wat schattig!! Heb je hem wel verteld dat hij nog niet echt een babietje kan zien? Zou zo sneu zijn als hij de grijze vlekken niet herkent en helemaal teleurgesteld is. ;)

Deel Deze Pagina