15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Hier lijkt de misselijkheid toe te nemen, ik moest vanmorgen zelfs spugen... Ik ruik dingen ook 100x sterker en dat werkt ook niet echt mee... en moe moe en nog eens moe... Ik ben echt blij als de eerste maanden voorbij zijn... kan wdl wat energie gebruiken.

2. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    @tupp , was het blauw ook echt mooi geworden in de cake ?
    Hier zijn mijn ouders en schoonouders ook op de hoogte.
    Vooral mijn ouders zijn hysterisch, het is voor hun dan ook hun eerste kleinkind :).. mams koopt nu alle winkels al leeg ;).

@babsy , bah wat vervelend zeg. Het is voor een goed doel maar het blijft naar.
    Ik ben ook veranderd in een oud mens. Ik moet in de middag een dutje doen.
    Vandaag heb ik geen tijd ervoor. Straks alweer weg uit eten.
    Hopen dat de misselijkheid weg blijft.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rockchick: hahahahaha hier ook nagenoeg elke middag even slapen... anders red ik het niet tot een uur of 10 hoor :p.

@ Babsy: vervelend zeg die misselijkheid. Nog eventjes, dan ben je er misschien vanaf.

4. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een blije mama-to-be: de echo was heel goed vandaag. We hebben een bewegend kindje gezien met een kloppend hartje. Zo leuk! En ik ben twee dagen vooruit gezet. Ben nu 24 november uitgerekend in plaats van 26 november. Ook altijd leuk natuurlijk! Op 1 mei heb ik de termijnecho.
    Verder intake gehad bij de verloskundige. Leuke praktijk met een goede sfeer. Ik zit nu in een bepaald team en krijg de komende tijd elke keer een andere verloskundige uit dat team.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.168
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Leinos; Fijn dat het goed is! We hebben de termijnecho op dezelfde dag, ik mag ook op 1 mei.

@'gevonden baby' Ik was wat onzeker, dus ik had aan ons zoontje verteld dat de mevrouw zou gaan kijken of er een baby in mijn buik zat. En toen we dus het armpje zagen zwaaien, heb ik iets gezegd in de trant wpvan "ja hoor, er zit een baby in mijn buik" Ik denk dat het 'vinden' daar vandaan komt, haha.

@blauw in de cake: Dat zat er best goed uit Rochchick, ik vreesde er even voor in het beslag, toen was het wat blauw-groenig. Maar toen de cake gebakken was, werd het mooi helder blauw.

@kwaaltjes: Wat vervelend dat zoveel dames last hebben van de kwaaltjes. Nou ja, 'kwaaltjes', dat klinkt altijd zo onschuldig en zo te lezen hebben een paar van jullie er echt flink last van! Ik duim voor jullie dat het vanaf een maand of drie minder gaat worden.
    Bij mij is er echt sprake van 'kwaaltjes'. Duidelijk sneller moe dan normaal, maar zeker niet zo erg als de vorige twee zwangerschappen. En ik moet af en toe ineens kokhalsen. Maar verder valt het wel mee met de misselijkheid. Terwijl ik vorige keer ook aan de medicijnen moest. Ik knijp mijn handjes dus maar dicht!

6. Anique

Anique Actief lid

Ik heb daarnet in zo'n overdekte speeltuin gewoon zitten slapen, zo moe ben ik hahaha!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.168
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Da's knap, het is daar altijd zo'n herrie! Ik zit nu ook even in te kakken. Ik zit met een lekker warm kindje (en de iPad) op schoot. Hij mag even een halfuurtje tv kijken. Maar ik zie al op tegen het moment dat hij weer uit moet... Ik zit zelf net zo lekker, haha. Maar na een dag bij de gastouder, vind ik dat onze zoon het ook wel even verdient om met z'n moeder te spelen! (Ik hoop dat hij meer zij heeft om een boekje te lezen dan echt uitgebreid te spelen. :))

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Leinos: jaaaaaaaa wat goed, whoehoe!!! Wat fijn meid. Zo'n team hadden wij ook bij de vk-praktijk van J.oshua toen. Ik verwacht dat ik nu bij de gyn terecht kom...

@ Tupp: hahaha nou ik vind hem leuk gevonden... "Zomaar een baby in mama's buik gevonden" :D.
    Fijn dat je niet zoveel last hebt van de kwaaltjes...

@ Anique: hahahaha, dat is toch wel een hele prestatie ;) met al dat lawaai :p.

Ik heb even een foto erbij gezocht van mijn buikje toen ik 9 weken was in de zwangerschap van J.oshua...
    Met de foto van nu, kan ik wel concluderen dat het toch écht waar is dat het bij een 2e écht sneller gaat... Zie hier...

Bijgevoegde bestanden:

• Dia1.jpg
      Dia1.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,9 KB
      Weergaven:
      22
  9. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ik ben ook misselijk ik ben vandaag eens op pad geweest om te kijken of er ook wat te koop was. Niks dus. ze hadden wel wat gehad maar dat mochten ze niet meer verkopen voor de zwangerschap van de wet.
    Ik heb nu maar gemberpillen mee genomen en nu maar hopen dat ze aanslaan want ik ben de hele dag misselijk. Ik ben dat helemaal niet gewend van de andere 2 zwangerschappen toen was ik niet misselijk. Zoals vanavond is de misselijkheid weg gelukkig en begin weer te eten.

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @leinos; joepie weer een goede echo!! super meid :D!

@babsy & ramoontjuh: pfff ik herken de kwaaltjes...eerst leek het hier weer wat stabieler te worden maar nadat ik de echo heb gehad is het net alsof er weer een knopje is omgegaan en heb dus nu nog meer last van misselijkheid tot overgeven toe...alles stinkt ook..beterschap meiden, hopelijk wordt het snel wat stabieler :)

@tupp: fijn dat de cake gelukt is :D..heb je nog over ;)? hahah wat een leuke opmerking over de 'gevonden baby' :D!

@anique: hahahah dat doe je goed om daar in slaap te kunnen vallen :p

@mamavanjoshuah: zo wat een verschil is dat zeg op de foto's! bizar wat het dus eigenlijk doet met je lichaam. Wel al een mooie buik zo met 9 weken :)!

11. Anique

Anique Actief lid

Goedemorgen dames! Vandaag gaan we lekker picknicken in Utrecht! :D nu gauw douchen en aankleden en inpakken! :)

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.168
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen! Veel plezier vandaag Anique. Vanochtend heb ik al lekker een stuk gewandeld met onze zoon. Heerlijk, zo op de 'vroege' zondagochtend (het was half tien toen we vertrokken) met het zonnetje erbij. Er zijn nog maar weinig mensen buiten. En de personen die je tegenkomt, zijn allemaal goedgehumeurd.
    Terwijl wij buiten waren, kon manlief even lekker uitslapen. Gisteren mocht ik, we doen meestal om en om in het weekend. En nu lig ik weer even terug op bed epmet de iPad. Gauw een rondje nieuws en zp en dan straks nog even de oogjes dicht. Ik ben moe!

En: ik heb ineens een buikje! Donderdag had ik een jurkje aan en daar was nog niks in in te zien. Gisteren hetzelfde jurkje aan en je zag echt een bolling. Mijn schoonbroer en schoonzus zouden langskomen, dus ik zei tegen m'n man: we zeggen niks en kijken of ze het zelf zien. Ze zaten nog maar net, toen vroeg mijn schoonzus het al, haha. Gek dat dat zo snel gaat ineens! Nu maar hopen dat ik het met een spijkerbroek en trui nog even kan bedekken komende week. Ik wil het namelijk pas na de meivakantie op school vertellen. (Hoewel, vertellen hoeft over drie weken denk ik niet meer, dat zien ze wel.)

@Ramoontjuh: de meeste anti-misselijkheidspillen die je tijdens de zwangeeschap mag, zijn op recept. Even vragen of je dat via de huisarts of gyn kunt krijgen.

13. Anique

Anique Actief lid

Dat buikje heb ik ook! Ineens was het er, zo bizar!

14. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Oh lekker anique geniet er van !!

Wij gaan vanmiddag achter een box aan.
    Veel te vroeg , we hebben nog tijd genoeg.
    Straks gaat er nog wel wat mis en heb ik al van alles.
    Ik wil niet zo denken en positief zijn , dus gaan we kijken straks.
    Nog zo goed als nieuw , mooie prijs en de kleur groen , i need to have it :D !
    Kopen jullie ook al van alles ? Of kunnen jullie je nog wel inhouden ?

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.168
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @koopdrift ;) Hier hoeft dat niet, aangezien we alles wel hebben. Op zich wel jammer, want ik vond het uitzoeken van dat soort dingen erg leuk, echt voorpret. Wij hebben toen trouwens wel echt gewacht tot (ruim) na de 12 weken echo. Maar doe jij gewoon wat voor jou goed voelt joh!

16. Anique

Anique Actief lid

Ach, een box blijft wel goed, toch? Ik heb natuurlijk veel minder nodig, maar ik ga komende week ook eens kijken voor een positiebroek hoor!

17. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Hier ook al aan de positiebroeken, ik had er nog 2 van de vorige keer, maar toch maar een derde erbij gekocht (iets handiger met wassen). buik groeit echt beduidend sneller...

18. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Ik heb vrijdag een positiebroek gekocht... wat een verademing en het is maar goed dat we al tegen iedereen verteld hebben dat we zwanger zijn want mijn buik is echt enorm... kan ik niet meer verbergen haha.

Ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen... eerste controle... best spannend want ga ik een hartje te horen krijgen of nog niet pfff ik wil zó graag iets horen of zien, bij mijn andere kinderen had ik met 8 weken al een echo, nu nog niet eens een afspraak voor een echo. Maar als het goed is kan ik daar morgen middag voor bellen naar het echoburo... geduld is een schone zaak he haha ;)

19. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    @tubb ik heb een mailtje gestuurd naar een homeopaat die pilletjes had tegen zwangerschapsmisselijkheid. Binnen 4 a 5 dagen ben je er vanaf zei hij.
    Ik moet morgen toch naar de dokter met mijn zoontje dus ik zou het kunnen vragen. Het belemmerd me in het dagelijkse leven.
    Heb natuurlijk al 2 kids waar ik voor moet zorgen.

Mijn zoontje zei van de week van mama je hebt een dikke buik. Ik heb maar gezegd dat het van het eten komt hahaha. We willen het hem pas vertellen met 12 weken.

20. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    @ramoontjuh Wat vervelend, zeg, die misselijkheid! Hopelijk kan de homeopaat wat doen!

@Anique Leuk idee, een picknick! Hoe was het?

@Tupp Ik vind het 's ochtends ook altijd zo heerlijk buiten. In het weekend slapen we ook om en om weleens uit en dan ga ik lekker met dochter en hond naar buiten. Heerlijk!

@Rockchick Lekker kopen, hoor. En wat Anique zegt, een box blijft goed. Lekker genieten van het kopen!

@kopen Wij hebben eigenlijk ook alles al. Wil straks wel een nieuw wiegje kopen. Hebben het vorige keer gedaan met een oude van vriendlief maar deze vond ik eigenlijk niet mooi... Ik wil zo graag een mooi, lief wiegje uitzoeken!

@buik Jep, hier ook een buik. Zaterdag een feest gehad waar mensen het al vroegen... Was lieve familie dus heb het maar verteld.

Vandaag eerste echo! Spannend!!

Deel Deze Pagina