15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe is het gegaan Rockchick?

2. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Suc6 rockchick! 2de afspraak al... Ik moet nog een maand wachten tot mijn 2de afspraak ghehe, wat kan dat verschillen he?

3. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Ik voel gewoon de hele tijd al gefladder in mijn buik... Bij mijn andere kids voelde ik dat met 16 weken pas.. Maar vanwege die dikke buik van me vragen we ons nog steeds af of ik niet verder zwanger ben... dan zou ik nu dus ook 16 weken zijn. En nu dit... Ik wil dat het maandag is... Duidelijkheid wil ik... Zucht

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ja, ben erg benieuwd hoe het gegaan is Rockchick :)!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten Babsy! Maar eh... je blijft dan toch wel hier hè? ;)

6. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    #766 Rockchick, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
    Hier een gezonde , drukke baby !!! Prachtig om te zien <3 !!
    Wel moet ik naar de gynaecoloog voor uitgebreid onderzoek omdat aan mijn moeders kant trombose voorkomt. En zijzelf een longembolie daardoor kreeg.
    Uitgerekende datum is 30 november.
    Dus ik hoor nog net in deze groep :) .

Heerlijk , iedereen heb ik het nu vertelt...
    Ik hou het niet meer voor me vanaf nu hahahaha.

7. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Jaaah tuurlijk blijf ik dan gewoon hier... :).

Fijn dat je echo goed was Rockchick :D.

Mijn oudste kwam vandaag met zijn 3de rapport thuis en zijn schooladvies voor volgend jaar is gymnasium 2... Best gek de jongste moet nog geboren worden en hij gaat al naar de 2de van het voortgezet onderwijs haha. Maar ben er wel erg trots op dat hij het zo goed doet op school :)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rockchick: wat fijn dat je weer een goede echo had :D. Leuk om te zien is dat he?

@ Babsy: herkenbaar... dat voel ik dus ook al een tijdje :D. Bij J.oshua voelde ik dat rond 15 weken...
    Wauw! Gymnasium gewoon! Goed hoor!

Hier heb ik vandaag de 12 weken dans gedaan :D.
    En hier een buikfoto van vandaag :D. Ben er best van geschrokken... Ik kan het écht niet meer verbergen en ga het dan ook morgen op mijn werk vertellen... 2 weken voor einde proeftijd... Maar ben er niet bang voor, want ze zijn zo enorm tevreden over me, dat de parkmanager zelfs reiskostenvergoeding heeft geregeld...

Bijgevoegde bestanden:

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @MamavanJoshua: Daar kun je niet meer omheen. Bij mij wordt eht nu ook wel goed zichtbaar. Maar ik denk dat ik de collega's nog even ga plagen maandag. Ik trek kleding aan waarin het goed te zien is, maar ik zeg niks. Ik ben benieuwd wie er allemaal durven te vragen, haha. Ze weten wel dat we 'bezig' zijn, dus ik denk dat ze het wel raden. ;)

Vandaag kreeg ik zelfs bij m'n grootste broek de knoop niet meer dicht, dus voor het eerst positiekleding aan. De band om de buik zit nog wat irritant, want te groot. Maar ik hoop dat ik er snel in groei. :)

10. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Rockchick: wat fijn een goede echo! Jahoe!

Babsy: wat een onzekerheid. Hopelijk maandag duidelijkheid.

MamavanJoshua: wat klinkt het goed op je werk. Wat fijn zeg! En 12 weken gehaald, dat is inderdaad wel een dansje waard :) Je kunt het inderdaad al goed zien bij jou zeg, dus kan me voorstellen dat je het op je werk gaat vertellen.

Tupp: jij ook al echt een dikke buik dus. Vervelend dan he, als je broeken zo niet lekker meer zitten, maar de positiekleding ook nog niet echt past. Ik ga het - mits de echo morgen goed is - dinsdag ook aan mijn collega's vertellen. Mijn bazen weten het al, want er stond een reis naar Ghana op de planning voor me, en dat kan niet ivm malaria risico (kan geen pillen slikken ivm de zwangerschap). Bij mij begint het ook al wel echt duidelijk te worden zo langzamerhand (al pas ik nog wel net in mijn broeken - en daar word ik dan weer heel onzeker van :S ), maar hier heeft er nog niemand naar gevraagd, dus ik ga iets van een mailtje sturen van: ja, jullie dachten al, is ze nou...? Ja, inderdaad!

Hier dus morgen eindelijk een echo... zo zenuwachtig!

11. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Mooi buikje al :).

En we blijven vrouwen he haha vol onzekerheden ;)

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @rockchick: ahh super dat je echo goed is gegaan..valt dan gelijk weer een spanning van je schouder he :)!

@mamavanJoshua: zo, jij hebt zeker al een goed zichtbaar buikje..die is niet meer te verbergen hihi :D!
    Hier merk ik nu dat ik eind van de dag mn buik niet meer kan inhouden, dus heb nu best een opgezette buik..maar jou haal ik zeker nog niet in :).

@Tupp: o..dat is dan eigenlijk ook lastig..jij zit dus precies ertussenin met je buik, hopelijk groei je er snel in ja haha :). Hier kan ik nog redelijk goed in mn kleding..alleen van mn werkbroeken moet mn knoopje wel los zo halverwege de dag :).

@mcm: alvast heeeeel veel succes met je echo morgen! hopelijk goed nieuws en dat je het dan bekend kan gaan maken :D! mijn duimen draaien

13. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaa! Goeie echo! Eindelijk... ben zoooo opgelucht. :)

Volgens de echo was ik 12w1d, maar toch passen ze nu mijn uitgerekende datum niet aan want het verschil met de datum die ze aanhouden als ze uitgaan van mijn laatste menstruatie is minder dan een week?? :(:( Ze houden hem dus op 25 november, terwijl het volgens de echo 20 November was, en volgens mijn eigen berekeningen 21 November. Nou ja zal wel, ik ga lekker uit van 12w, dan zit ik gewoon goed haha!

14. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Yeej weer een mooie echo :). Heb je een foto? (ben niet nieuwsgierig hoor haha ;))

15. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even kijken of het lukt met de foto...

Bijgevoegde bestanden:

16. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja! Gelukt :)

desstiiny: volgens mij zie je dat uitstekseltje van de NUB? Weet het niet zeker...misschien is het ook wel de navelstreng?

17. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    jippie voor alle goede echo`s dames!!! echt super..

hier begint het buikje nu toch echt wel te groeien en verstoppen kan echt niet meer.. had al wel een klein buikje voor de zwangerschap maar het is niet gewoon een vetje meer maar echt een bolling.. wel superleuk dat je het nu echt ziet..

18. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    Mooie echo! Zo wonderlijk dat dat in je buik groeit... Gewoon een compleet mini mensje *smelt*

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tupp: ben benieuwd wie het durven te vragen hihihi. Bij mij heeft 1 collega getwijfeld dinsdag of ze het ging vragen aan me hihihihi. Ze had het dus al wel gezien, maar was bang dat ik alleen wat kilootjes was aangekomen hihihihi... Ik kan als ik wil gewoon mijn buikbanden al om ;).

@ mcm: ja he? Ik ben ook echt enorm blij met mijn werk hoor. Ga graag naar mijn werk :D. Leuke collega's en managers.
    Hoe was je echo meid? Ah, ik lees het al! Een mooie goede echo! Whoehoe! Superfijn meid!
    Wauw, wat een mooie echo zeg!

@ Babsy: thanks meid! Hahahaha, ach ja... onzeker blijven we altijd wel ergens in denk ik :p

@ Desstiiny: hahaha nee he? Zelfs met sloof is hij nu écht niet meer te verbergen hahahaha... Hahaha, ach het is ook geen wedstrijdje wie de grootste buik heeft toch? Ik doe alleen elke week braaf foto's maken, omdat ik dat toen bij J.oshua ook heb gedaan en dan is het ook best leuk om die verschillen te zien.

Hier net zo'n 45 minuten thuis! Ben om 10.00 uur begonnen en heb gewerkt tot 20.40 uur! Pfffffff, ben echt gesloopt!
    Maar ze waren me wel weer zeer dankbaar . En dat doet ook een hele hoop goed!

Ik heb het goede nieuws vandaag ook op het werk verteld en de reactie: GEFELICITEERD!!!
    Dus ik vertelde dat ik zat te twijfelen of ik het nu zou vertellen of met 14 weken dat mijn proeftijd voorbij zou zijn.
    Eerste wat de parkmanager zei was: "Nou wees maar niet bang, ik ga voor zoiets iemand niet laten gaan en jou zeker niet, dus wees daar maar niet bang voor!" .
    Zo kan het dus ook! Dit is écht heel anders als toen bij Achmea... Daar had ik op een gegeven moment alleen maar gezeur...
    Nu kreeg ik meteen felicitaties en de mededeling: "Als er dingen te zwaar worden, meteen aangeven, want dan gaan we daar gewoon een oplossing voor zoeken".
    Super toch?

Een van mijn collega's, waar ik een flink aantal keren mee gewerkt heb, die stond eergisteren in twijfel of ze het me ging vragen of niet. Ze had het namelijk al gezien hihihihihi. Maar ze dacht: "Straks is ze alleen maar een paar kilootjes aangekomen". Hahahaha. LOL. Zij was ook superblij voor me .

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hmmm ik vind het streepje te hoog liggen en beginnend vanaf buik, dus zou eerder zeggen dat het de navelstreng is (alhoewel het wel een dun streepje is...misschien bepaalde lichtval? ;))....mooie echo trouwens!!

Deel Deze Pagina