@ Wonder88: ik hoop dat je van de zomer niet zo'n last hebt van je rug/heup meid! Zijn het niet je bekken waar je last van hebt? (ff meedenkt) Heerlijk he dat babyshoppen? Ik kan binnenkort een babyhangmat ophalen voor dit kleintje. Toen met J.oshua heb ik er 1 geleend van een vriendin, maar wil er nu dus wel graag zelf 1 . Herkenbaar die hormonen... hier ook enorm last van, maar meer dat ik enorm last heb van uitbarstingen... @ MCM: he bah wat vervelend meid! Hoop dat je snel van de griep af bent. Dit is niet leuk! Hoe gaat het nu? Hier ging het gisteren en vandaag gelukkig goed! Gisteren uit kunnen slapen tot 10.20 uur en vandaag tot 11.00 uur! Pfoe jeetje, heb het zeker nodig hihihihi. Manlief is met J.oshua naar beneden gegaan. Gisteren ook gewoon mijn werkdag/avond afgemaakt tot sluit. Ik was om 23.55 uur klaar. Gisteren ook gezellig kletsende mensen aan de bar gehad, dus de tijd was zo voorbij hihihihi. Woensdag naar de gyn. Ik ben echt heel erg benieuwd wat daaruit gaat komen...
Hoi meiden, Ik heb even vlug wat teruggelezen en ik zie goede dingen, mooi! Wel hier en daar een griepje las ik, dat is minder mooi.... Als het beter weer wordt, zijn alle griepjes vast weer verdwenen. Wanneer zou het echt lente worden...? Hier alles prima, vrijwel kwaaltjesvrij. Net bij Prenatal wat leuke positiekleding gekocht (sale!!). Onze kleine meid heeft wel een oorontsteking maar lijkt nu erg op te knappen, gelukkig maar! Vind het altijd zo zielig... Heb het wel druk (vandaar dat ik weinig reageer, sorry!) en nu begint het nakijken van de examens, spannend!
Ooooowh koopdrang hier... Misschien had ik niet naar de babyboulevard moeten gaan hahaha. Toch een behoorlijk bedrag uitgeven bij de baby dump. Ach, we moeten toch eens een begin maken toch .
Ik was afgelopen donderdag ziek... Geen koorts maar wel dat zieke gevoel, hoofdpijn en door mijn hele lijf spierpijn... Vrijdag was alles weg, heel bizar. Dit weekend was eigenlijk even te veel voor me, na die onderzoeken vrijdag was ik al bekaf ook door de opluchting ervan... Zaterdag verjaardag en zondag 2 en alle kids dit weekend thuis gehad die enorm druk waren... Morgen rustig aan doen, 2 van de kids gaan een nachtje op kamp dus die zwaai ik morgen uit en dan koffie met mijn vriendinnen... Verder even niks morgen haha.
@Babsy: Dat klinkt inderdaad als een pittig weekend, fijn dat je straks bij kunt komen. @Shoppen: Dat moet ik ook maar eens gaan doen. Maar het komt er steeds niet van. Sale bij prenatal? Misschien toch maar die kant op, hoe lang nog?
@ Lous: dat vraag ik me toch ook wel ernstig af, wanneer de échte lente nou eens gaat beginnen... Fijn dat je kwaaltjesvrij bent meis. Hier niet helaas... Aaaaaah, ja oorontsteking is zeker zielig... Hoop dat ze er snel vanaf is. @ Rockchick: hahahaha, zoveel geld uitgegeven? @ Babsy: doe maar lekker rustigaan inderdaad morgen hoor... klinkt als een zeer druk weekend... @ shoppen: hier eigenlijk niet nodig hihihihi. Heb alles nog
Hallo allemaal, hier gaat het goed. Van het weekend aan zoveel mensen verteld dat ik in verwachting ben. Zooooooooooo mooi om mee te maken. Iedereen was wel blij, oma, tante, oom, nog een tante, oom, neefjes, vrienden enzo... Wat leuk allemaal! Voor de rest geen nieuws hier. Ben niet meer zo moe volgens mij en het plassen s'nachts hoef ik ook niet meer elke nacht. Wat een rust...hahaha... Nog even van genieten he? @shoppen, hier ook al positiekleding geshoppt. Pas niet meer in alle broeken...hahaha... Sommige broeken zitten te strak, maar de positiekleding zit eigenlijk ook nog niet fijn... @babsy78, lekker rustig aan doen. Ook fijn. Hier ook een beetje verkouden en heel klein beetje keelpijn @Rockchick, dus lekker geshoppt? Wat heb je allemaal gekocht dan? @mcm78, heel veel beterschap. Klinkt inderdaad niet zo goed...
Nou... Ik kom er toch even op terug.. Niet meer zo moe... Ik ben nu dooooooooooooodmoe....hahaha.... Ben blij als het 17.00 uur is en ik naar huis mag!
@MamavanJosua. Ik denk het niet, aangezien ik er niet de hele dag last van heb. Maar meestal aan het einde van de dag, na een dag heel veel zitten bijvoorbeeld of juist heel veel lopen. Ik ga als ik volgende week een afspraak heb met de vl is overleggen of het geen idee is om iets van mensendieck of Caesar therapie te volgen, heb zelf het idee dat ik een nogal slechte houding heb. @ Simoontje en heb je het nog weten te redden tot 5 uur zonder in slaap te vallen? @ Tupp was van de week bij prenatal in Leidendorp en kon daar weinig uitverkoop ontdekken. Of ik was op het verkeerde moment of keek met mijn neus :S. @Hier Wel, heel duidelijk dat ik toch een zwaar weekend heb gehad. Werd heel erg laat wakker, was daardoor weer de halve dag misselijk. Haha, vandaag maar vroeg mijn bed in en morgen gewoon de wekker zetten. Dat misselijk zijn wil ik toch wel voorkomen. Daarnaast komt mijn vriend morgen weer thuis dus dan wil ik wel dat alles klaar is voordat hij thuis komt. Verder vandaag mijn tijd maar is besteed aan het aanvragen van gratis producten en de gratis reclame dozen, uitzoeken van kraamzorg, erkennen en dat soort dingen. En aankomende week gaan we is kijken voor de eerste spulletjes. Tijd gaat elke keer sneller dan ik denk. Zo zei ik net dat is pas met 5 maanden joh, maak je niet druk. Uuhmz ow ja dat is al over 6 weken. Haha!
Hey meiden! Ik heb al een tijdje niets van me laten horen! Wel lekker meegelezen! Ik zie leuke berichten voorbij komen!!! Leuk!! En sommige al lekker aan het shoppen!!! Leuk,leuk,leuk!!! Hier vorige week het hartje gehoord! Pfff, weer fijn hoor! Daarna wat verderop in de week weer stress, zoonlief onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een heftige astma aanval,pffff gelukkig gaat het weer een stuk beter, maar wat hakt dat er in zeg, daar geen kwaaltjes, maar zodra de rust is wedergekeerd, komt de vermoeidheid ect, weer om de hoek kijken! Wij zijn gister ook ff wezen shoppen, ik had een leuk koopje bij babydump! Jeans van mamalicious met 50% korting, dus 2 gekocht, waren nu maar 22,50! En we kunnende in het najaar ook nog dragen! Mijn broeken pas ik nog, maar zitten strak, en staan niet mooi meer... Verder ff wagens gekeken, altijd leuk!
@Wonder: ik heb mensendieck gehad vanwege mijn verkeerde houding (klachten rug / nek / hoofdpijn) en dat heeft zeker wel geholpen. Dat is al jaren geleden en ik doe de oefeningen niet mee zo braaf als toen. En dat is ook wel te merken, want toen ok het nog wel allemaal netjes bij hield had ik minder last. Wat maar weer bewijst dat het werkt, zolang je er wat voor blijft doen. Tijdens de zwangerschap van onze zoon ben ik weer teruggeweest en dat was ook erg prettig en zinvol. Ik heb er dus wel goede ervaringen mee! @Simoontje: leuk om te lezen dat je er zo van genoten hebt om het aan iederen te vertellen! Jammer dat je nog wel zo moe bent. Ik zit hier ondertussen ook zo hard te gapen dat mijn kaken ervan knakken. Helaas ook knallende koppijn, dus is ga eerst maar even douchen voordat ik naar bed ga. Aaahhh, m'n bed... Ik verheug me er nu al op! Samen met mijn nieuwe allerbeste vriend: het zwangerschapskussen.
Daar ben ik weer. En ik ben nog steeds zoooooooooo moe... Moest er vannacht 2x uit om te plassen Wat vermoeiend..hahaha... Sta elke ochtend om 6 uur op en ben pas om 18.00 uur thuis. Dus lange dagen zo... Gisteren nog onverwachts naar mijn Opa geweest. Hij wist het ook nog niet van de zwangerschap en hij was net terug van vakantie. Dus gevraagd of we heeeeeeel even langs kunnen komen en toen het blije nieuws verteld. Zo mooi!!! Verder goed verkouden en niet helemaal lekker te pas Ook last van onderrugpijn af en toe. Dat heb ik alleen op het werk. Vreemd he? Misschien ook wel verkeerde zithouding? @Wonder88, De tijd vliegt nu he? Apart is dat. Leuk leuk leuk. Je vriend weer lekker thuis. Dat is wel fijn @wynie, wat vervelend voor jou en je zoontje. Echt wel stressvol...Op het ziekenhuis terecht komen met een astma aanval...Hoop dat alles nu goed gaat met hem. Wel lekker om 2 broeken in de uitverkoop te kopen. Ik houd er ook wel van. @tupp, mensendieck? Nog nooit van gehoord. Ik zal eens op internet zoeken wat dat precies is. Lijkt me ook wel goed voor mijn rug. Lekker geslapen met je grote vriend???
15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh 17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*) 19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje 19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 20/11 - linda109, 27 jaar, 1e kindje 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindj2, zh 21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh 22/11 - ramoontjuh82, 30 jaar, 3e kindje, zh 23/11 - Rockchick, 23 jaar, 1e kindje 23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje 23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh 24/11 - Tattogirl1980, 32 jaar, 1e kindje 26/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis 26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis 28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje 28-11 - Lirial, 40 jaar, 1e kindje, tweede zwschap (MA), onbekend 28/11 - Clarabel, 27 jaar, 2e kindje, zh 28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis 29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh 30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh Afspraken 22/05 - mamavanjoshua5109 - 1e controle gynaecoloog 23/05 - tupp - controle vk (1e keer hartje luisteren) 27/05 - Lirial - afspraak VK, bespreken uitkomst combitest 27/05 - Wonder88 - afspraak VK 28/05 - simoontje1985 - afspraak 12 weken echo bij gynaecoloog en uitslag combinatietest 30/05 - LoPi - 16 weken echo 30/05 - Tattoogirl1980 - afspraak vk 03/06 - Babsy78 - 2de afspraak vk 03/06 - mcm78 - 3e afspraak ha en 2e keer bloedprikken voor combitest 06/06 - simoontje1985 - afspraak vk 13/06 - LoPi - afspraak vk 13/06 - Desstiiny - afspraak vk (hartje luisteren?) 20/06 - linda109 - afspraak vk 01/07 - LoPi - 20 weken echo 04/07 - Tattoogirl1980 - 20 weken echo 04/07 - linda109 - 20 weken echo 11/07 - Babsy78 - 20 weken echo Jij op de lijst? Geen probleem, klik op quote en voeg jezelf toe. Let er wel op om de QUOTE code voor en na de tekst te verwijderen
Ik heb de lijst weer even aangepast.. Gisteren bij de vk geweest en alles dik in orde.. Bloeduitslagen allemaal goed, baarmoeder zat op de goede hoogte en ons kindje heeft een sterke hartslag.. Mijn zusje was meegeweest omdat manlief niet kon helaas en zij heeft het geluid op mijn telefoon opgenomen dus kan nu elke dag even terugluisteren naar ons wondertje.. Hier verder ook alles goed met mij voel me weer stukken beter, vermoeidheid gaat op en af maar goed dat hoort erbij en verder nergens last meer van.. Ook hier beginnen we ons te orienteren op alles wat we nodig gaan hebben voor ons kleintje en ik denk dat we de grote keuzes wel ongeveer gemaakt hebben.. over 1,5 week gaan we lekker op vakantie en daarna zullen we langzaamaan beginnen met de babykamer leegruimen, schilderen en spullen bestellen.. De tijd lijkt nu ineens erg hard te gaan als ik dan denk dat ik over 6 weken al op de helft ben is toch wel even slikken.. Moeten nog zo veel dingen doen ook hier in huis om alles wat ooit is blijven liggen nu toch af te vinken voor de kleine komt.. Beetje langer verhaal geworden dan de bedoeling was..
@ babsy wat fijn dat het toch loos alarm blijkt te zijn maar zo goed dat ze het even goed nakijken allemaal.. @ mcm hopelijk weer beter meid? Zie veel zieke kindjes voor bij komen en ook wel grieperige mama`s, hopelijk allemaal weer opgeknapt..
Ik ben ook weer even stil geweest. Mijn zwangerschap op dit moment is gewoon SAAI!! Geen klachten meer (yay!) maar ik merk er dus ook niks meer van. Nog steeds geen noemenswaardig buikje, iedereen weet het nu wel en de afspraken liggen ook een poos uit elkaar nu. Maar vandaag dan toch maar bloed laten prikken en vrijdag zie ik de wensvaders weer! En dan gaan we ook samen naar de verloskundige weer. En daarna samen shoppen, yay! Hoewel ook moeilijk hoor! Geld van een ander uitgeven terwijl ze op je vingers kijken. Ik weet dat het mag, dat ik er recht op heb en dat ze het met veel plezier hieraan uitgeven, maar toch. Verder ben ik nu al bezig met mijn geboorteplan. Ik had er zoveel gedachten over, dat ik ze maar ben gaan opschrijven, dus sja, dan heb je eigenlijk al het begin van je geboorteplan.
@Wynie: Wisten jullie al dat je zoontje astma heeft? Hebben jullie zelf iets gekregen om hem wat meer lucht te geven als hij weer een aanval krijgt? @Simoontje: Oh ja, dat plassen hè, bah! Gelukkig hoef ik (nog) niet midden in de nacht. Maar wel vaak als ik net een half uurtje op bed lig. (En dan ben ik dus vlak ervoor nog geweest) en dan rond 6 uur s ochtends weer. Gelukkig is zoonlief daar inmiddels aan gewend, want de eerste dagen lag hij dan steeds naar me te roepen en lag hij dus ook wakker. @Linda: Dat is een goed idee! Mijn man kan ook niet mee, dus ik denk dat ik het ook maar opneem. Dat is wel leuk. @hier: Vanochtend lekker gezwommen, we gaan altijd peuterzwemmen op woensdagochtend. Maar niet vaak meer! Voor de zomervakantie kunnen we nog 4 keer en dan is het zomerstop. Ik heb net een 10-rittenkaart gekocht, dus de andere maken we na de vakantie op. En dan stop ik, want nog een keer een 10-rittenkaart redden we niet voor de bevalling. En ik vind het ook wel goed om wat langer voor de bevalling te stoppen, want dan koppelt zoon het stoppen met zwemmen hopelijk niet aan de baby. Hij zat net in het zwembad al voor zich uit te mopperen toen een ander kindje om zijn emmertje vroeg: En de baby krijgt mn emmer ook niet. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat straks!
Net echo van mijn niern en blaas gehad.. Morgen aan het einde van de middag krijg ik de uitslagen van de echo en het urineonderzoek. Wel even een kleine glimp van de kleine opgevangen, 2 seconde maar ofzo maar genoeg om een spartelend beebje te zien... Altijd leuk .
15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh 17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*) 19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje 19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 20/11 - linda109, 27 jaar, 1e kindje 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindj2, zh 21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh 22/11 - ramoontjuh82, 30 jaar, 3e kindje, zh 23/11 - Rockchick, 23 jaar, 1e kindje 23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje 23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh 24/11 - Tattogirl1980, 32 jaar, 1e kindje 26/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis 26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis 28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje 28-11 - Lirial, 40 jaar, 1e kindje, tweede zwschap (MA), onbekend 28/11 - Clarabel, 27 jaar, 2e kindje, zh 28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis 29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh 30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh 25/11 - leonie85, 28 jaar, 1e kindje, thuis Afspraken 22/05 - mamavanjoshua5109 - 1e controle gynaecoloog 23/05 - tupp - controle vk (1e keer hartje luisteren) 27/05 - Lirial - afspraak VK, bespreken uitkomst combitest 27/05 - Wonder88 - afspraak VK 28/05 - simoontje1985 - afspraak 12 weken echo bij gynaecoloog en uitslag combinatietest 30/05 - LoPi - 16 weken echo 30/05 - Tattoogirl1980 - afspraak vk 03/06 - Babsy78 - 2de afspraak vk 03/06 - mcm78 - 3e afspraak ha en 2e keer bloedprikken voor combitest 06/06 - simoontje1985 - afspraak vk 06/06 - leonie85 - afspraak vk 13/06 - LoPi - afspraak vk 13/06 - Desstiiny - afspraak vk (hartje luisteren?) 20/06 - linda109 - afspraak vk 01/07 - LoPi - 20 weken echo 04/07 - Tattoogirl1980 - 20 weken echo 04/07 - linda109 - 20 weken echo 11/07 - Babsy78 - 20 weken echo Jij op de lijst? Geen probleem, klik op quote en voeg jezelf toe. Let er wel op om de QUOTE code voor en na de tekst te verwijderen Hoi mamma's in spe, Ook ik sluit me graag bij jullie aan, want ook ik ben uitgerekend in november 2013. Namelijk de 25ste. Vandaag dan ook de combinatietest gehad. Ook al vallen we niet in de risicogroep, toch hebben we ervoor gekozen net iets meer zekerheid te verwerven door het doen van de test. En wat was het heerlijk om het hartje weer te zien kloppen en de kleine te zien bewegen! En wat een verschil met de 1ste echo van week 8 (ik ben nu 13 wk, 2dg)!! Het is nu echt al een mensje. Voor de rest weinig last van kwaaltje. Natuurlijk ben ik s avonds moe , heb ik nu vaker honger, pijnlijke tepels ipv borsten en mag ik vaker naar de wc . Het stoort allemaal niet. Het is zo minimaal dat ik er geen last van heb in mijn doen en laten. Dus prima, hopen dat het zo doorzet! Verder bezig geweest met info over erkenning en erven. Zoals: Wie wordt de voogd van het kind bij overlijden van mij en mijn partner. Maar ook; willen we dopen en peettantes/ooms, hoe vaak oppas van de opa/omas etc.. allemaal leuke dingetjes om over te sparren met mijn partner en wat de kleine uk meer concreet maakt!