Anique/Tupp: Ha, dat heb ik stiekem ook wel eens gedacht: dat ik misschien wel graag een meisje zou willen, omdat de band met een dochter toch heel anders lijkt dan met een zoon als ze eenmaal volwassen zijn. Vond dat al zo slecht van mezelf, maar ik ben dus niet de enige Babsy: hoe is het nu, beetje gelukt om wat afstand te nemen? Desstiiny: oeh dat klinkt niet fijn! Beetje bijgekomen nu? Wonder: kun je niet een combi doen? Als het goed is let een bekkenfysio ook op je houding, maar ik kan me voorstellen dat als je mensendieck kent en je daar prettig voelt, je daar graag bij blijft. Lastig. Anique: wat fijn dat je het zo goed kon vinden met de vk in Amsterdam! En tja, readings...ik heb daar ook niet zo veel mee. Hier: beetje bijgekomen van de schrik van het hartje niet kunnen vinden. Gek genoeg bleef ik heel lang heel rustig, ik had ergens het gevoel dat het wel goed zat, gek he? Vandaag wel een heel verdrietig bericht van een collega/vriend (die ik al 7 jaar ken): zijn vrouw is ook zwanger, en zou vandaag 13 weken zijn. Ze hadden vandaag een echo, en daar bleek er geen hartje te zijn. Waarschijnlijk was het al gestopt bij 8 weken. Ze zijn er helemaal kapot van, ik vind het zo erg voor ze. Ook omdat ik precies weet hoe het voelt, en waar ze nu doorheen gaan. Bah.
Oh mcm wat spannend zeg! Blij dat het toch goed gekomen is! En indd destiny , wat mee nemen om te eten. Mijn bloeddruk is heel laag. Ik heb drop bij me, als ik heel duizelig word pak ik wat. Hier is mijn verjaardag vandaag! Vanmiddag naar de vk. En nou kreeg ik vanmorgen een pretecho cadeau van mijn vriend. Gaan we vanavond kijken of we een zoon of dochter krijgen . Spannend hoor hihihi..
Hallo.. Ik kom gezellig met jullie meekletsen. Ik ben Chadesa, 22jaar en woon in Amsterdam. Zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is een maand na haar geboorte overleden aan kinkhoest (was wel gezond geboren). Mijn vriend en ik zijn super blij met de zwangerschap en kunnen niet wachten tot we ons wondertje kunnen vasthouden!
Rockchick: gefeliciteerd met jouw verjaardag en wat een fijne verassing, geniet ervan, is echt super leuk. Chadeesa: welkom, hoe ver ben je nu?
Mcm: ja zulke berichten zijn nooit leuk lijkt mij echt verschrikkelijk. Rockchick: gefeliciteerd! Geniet er van
@rockchick: o meid, gefeliciteerd met je verjaardag!...super mooi weer voor een feestje ! Wat een leuk cadeau heb je gekregen...heel veel plezier vanavond! @mcm: o bah wat naar zeg van die miskraam! Vooral als je dat te horen krijgt op het punt dat je denkt de 'gevarenzone' te hebben gehaald. 'Gelukkig' kan je ze in dit verdriet goed steunen omdat je zelf de ervaring hebt gehad....maar ja dit wens je natuurlijk niemand toe. Ik hoop voor ze dat ze het een plekje kunnen gaan geven! @chadeesa: welkom hoor en wat heftig van je 1e kindje! Ik hoop dat alles dit keer goed mag blijven gaan! @hier: nou heb netjes drop en dextro ingeslagen...gelukkig niet meer gehad en probeer nu ook beter op te letten dat ik genoeg (en op tijd) tussendoortjes neemt ! @voelen jullie al iets in je buik????....ik heb sinds 2 dagen dat ik iets 'vreemds' heel af en toe voelt onderin mijn buik. Het is heel vluchtig en voelt als een soort 'golfje'....zou dit de kleine al kunnen zijn? Herken iemand het misschien ook?
Ja, ik heb dat ook desstiiny. Ik twijfelde ook heel erg of dat de baby al was, maar volgens de vk zou het best kunnen. Zeker als het niet de 1e zwangschap is.
Ik voel jammer genoeg nog niks......dacht met 11 weken iets gevoeld te hebben. En daarna nog niet weer......dus zal toen wel niet. Lijkt me wel speciaal, dit is mijn eerste dus weet ook niet hoe het zal of kan voelen.
Bij mijn eerste voelde ik pas wat met 22 weken. De placenta lag aan de voorkant, daar kwam dat door zei de verloskundige.
Bedankt allemaal ! Het heeft heel wat moeite gekost , de benen steeds mooi dicht gefrommeld. Maar uiteindelijk heeft ze ons een klein kijkje gegeven tussen de beentjes. Inderdaad een meisje !! Klopte mijn vage voorgevoel dus wel. De vastberadenheid van vaders dus niet , hij wist zeker dat hij nu een zoon kreeg. Niet dus .
Wat een heerlijk weer is het he? Geniet er zo van... Kan helaas nog niet in de tuin zitten want daar is geen schaduw en ik heb (nog) geen parasol. Vandaag is mijn oudste zoon jarig, 13 jaar geworden... Gaat zo snel... Hij is ook gewoon al 5 cm langer dan mij haha... Ik wens iedereen een fijn weekend toe!
rockchick: gefeliciteerd, wat leuk een meisje! Chadeesa: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een afschuwelijk verhaal over jullie eerste, wat lijkt me dat verschrikkelijk. Dat maakt het nu waarschijnlijk allemaal extra spannend en eng, of niet? Babsy: ja ik hoorde dat het in Nederland mooi weer is, lekker zeg. Ben een beetje jaloers: hier regent het sinds gisteren pijpestelen, en het is maar 11 graden!! Boooeeee! Ik wil de zomer!
@rockchick: hahhaha goed zo...had je dus toch lekker gelijk ! @babsy: gefeliciteerd met je zoon!! Super mooi weer uitgekozen om het te vieren ! @mcm: hahahaha meestal is het hier juist regen! Wat een verschil kan dat dan wezen he! Zomer komt vanzelf gelukkig !