15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Even snel een paar reacties, ben zoooo moe...

@ Wynie: met mijn moeder is alles goed gelukkig! Er was niets aan de hand. Het was gewoon een vetbultje. Die is nu verwijderd, zodat we hier de volgende keer niet nog een keer door in de stress kunnen komen te zitten...
    Jeetje lastige keuze zeg... Hoop dat je een goed gevoel krijgt bij de keuze die je gaat maken...

@ Lopi: fijn dat de kleine weer goedgekeurd is!

@ Kinderwagen: dit is de kinderwagen die wij 2 jaar geleden gekocht hebben via marktplaats, toen wij nog ons volledige vakantiegeld kregen... Via marktplaats uiteraard.
    Omdat ik een hoge kinderwagen moet hebben (de bak moet hoog ivm mijn bekken)...
    http://ii.alatest.com/product/190x190/d/b/Stokke-Xplory-0.jpg

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Afspraken en uitgerekende datums 2e helft november mama's
    15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh
    16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh
    17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*)
    19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje
    19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje
    19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje
    20/11 - linda109, 28 jaar, 1e kindje, thuis
    20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje, zh
    20/11 - bdotsie, 33 jaar, 3e kindje (***), zh
    21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh
    22/11 - ramoontjuh82, 30 jaar, 3e kindje, zh
    23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje
    23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh
    24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh
    24/11 - Tattogirl1980, 32 jaar, 1e kindje
    25/11 - leonie85, 28 jaar, 1e kindje, thuis
    26/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis
    26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh
    26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje
    28/11 - Justxme, 20 jaar, 1e kindje, zh
    28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis
    28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje
    28-11 - Lirial, 40 jaar, 1e kindje, tweede zwschap (MA), onbekend
    28/11 - Clarabel, 27 jaar, 2e kindje, zh
    28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis
    29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh
    29/11 - Bodien, 25 jaar, 1e kindje, zh
    30/11 - Rockchick, 24 jaar, 1e kindje, zh
    30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh

4 jongens / 3 meisjes / 4 verrassingen

Afspraken
    26/06 - Justxme - controle Gyn
    26/06 - Rockchick - 4e afspraak vk
    27/06 - mcm78 - 20-weken echo
    01/07 - LoPi - 20 weken echo
    02/07 - simoontje1985 - controle vk
    03/07 - mcm78 - controle ha
    04/07 - Tattoogirl1980 - 20 weken echo
    04/07 - linda109 - 20 weken echo
    05/07 - tupp - 20 weken echo
    08/07 - bdotsie - 20 weken echo
    09/07 - Wonder88 - 20 weken echo
    09/07 - Desstiiny - 20 weken echo
    11/07 - Babsy78 - 20 weken echo
    11/07 - Anique -20 weken echo
    11/07 - Desstiiny - controle vk
    11/07 - Lopi - controle vk (incl. fit-to-fly-briefje)
    12/07 - Anique - gesprek vk (Amsterdam)
    16/07 - simoontje1985 - 20 weken echo
    16/07 - Rockchick - 20 weken echo
    17/07 - Anique - controle vk (dorp)
    18/07 - Justxme - 20 weken echo/GUO
    18/07 - mamavanjoshua5109 - controle gyn
    30/07 - simoontje1985 - controle vk
    30/07 - mamavanjoshua5109 - 1e afspraak bekkentherapeut
    05/08 - Babsy78 - 4de afspraak vk
    16/08 - Lopi - controle vk[

3. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben er ook weer.
    Gaat goed met mij en alle vakanties zitten er nu op.
    Nu ben ik bezig om straks te kiezen hoeveel uren ik wil gaan werken.
    Alvast een salarisstrook aangevraagd voor 18 of 24 uur.
    Zit 300euro netto verschil tussen. Dus eigenlijk best veel.
    Maar vind de keuze toch vrij lastig.
    Want moet elke dag 84km rijden en moet dit volledig zelf betalen...
    En als ik dus een 3de dag ga werken moet er ook iemand zijn waar we ons kindje naartoe kunnen brengen..
    Allemaal moeilijk.
    Of kinderdagverblijf, maar wat blijft dan nog van de 300 euro over als ik het kinderdagverblijf en mijn benzine moet betalen of misschien wil manlief 1 dag op ons kindje passen.
    Het liefst zou ik ook 2x9 uur en 1x6 uur willen werken.
    Maar ik vraag me dan ook weer af of dat wel arbotechnisch mag, want je bent verplicht naar 5,5 uur pauze te nemen..
    Lastig allemaal.
    En ik vind of ik nu 2x8 of 2x9 uur werk maakt voor mij niet zoveel verschil. Rijden moet ik toch dus dan zou ik het liefst kiezen voor 1 kortere dag van 6 uur.
    Werk nu namelijk ook 4x9 uur...
    Moeilijk allemaal.

Ook al aan het rondkijken naar kinderwagens.
    Wat vind ik dat moeilijk.
    Het wordt in ieder geval één van marktplaats...
    Wat zijn die dingen duur nieuw...
    Ongeloofelijk...
    Vind een Maxi Cosi Mura 3 of 4 wel mooie en is goed beoordeeld.
    Maar dan hoor ik ook weer wat van een Mutsy of van een Transit...
    Lastig...hahahaha.

Voor de rest gisteren bij de VK geweest.;)
    Wat mooi om dit allemaal te mogen mee maken.
    Hartje hoorde ik heeeeeeeeeeel duidelijk en kindje voel ik trouwens ook al een tijdje.
    16 juli dan eindelijk onze 20 weken echo.:D
    Spannend.
    Kijken of de placenta nog steeds voor de uitgang ligt..
    Ben er bang voor...
    Omdat ik de plopjes zoooooo duidelijk voel en ik niet denk dat de placenta nu voor ligt...
    Voor de rest al 6 of 7 kg aangekomen.
    Is wel schikken vind ik zelf....:$
    Vind het vrij veel...
    Hoe zit dat bij jullie??

Heb trouwens nog niet zo een hele grote buik vind ik zelf en zeggen al mijn collega's...
    Groei meer in de breedte en mijn benen (probleemzone) groeien echt uit elkaar....:x

4. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afspraken en uitgerekende datums 2e helft november mama's
    15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh
    16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (***), zh
    17/11 - Allice, 22 jaar, 2e kindje (al mama van Hannah*)
    19/11 - pepe, 35 jaar, 1e kindje
    19/11 - Dinges1989, 23 jaar, 1e kindje
    19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje
    20/11 - linda109, 28 jaar, 1e kindje, thuis
    20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje, zh
    20/11 - bdotsie, 33 jaar, 3e kindje (***), zh
    21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh
    22/11 - ramoontjuh82, 30 jaar, 3e kindje, zh
    23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje
    23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh
    24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh
    24/11 - Tattogirl1980, 32 jaar, 1e kindje
    25/11 - leonie85, 28 jaar, 1e kindje, thuis
    26/11 - MamaSandra, 27 jaar, 2e kindje, thuis
    26/11 - Princess79, 33 jaar, 2e kindje, zh
    26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje
    28/11 - Justxme, 20 jaar, 1e kindje, zh
    28/11 - Anique, 36 jaar, 4e kindje (draagmoeder), thuis
    28/11 - Babyblues, 28 jaar, 1e kindje
    28-11 - Lirial, 40 jaar, 1e kindje, tweede zwschap (MA), onbekend
    28/11 - Clarabel, 27 jaar, 2e kindje, zh
    28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis
    29/11 - Lous1982, 30 jaar, 2e kindje, zh
    29/11 - Bodien, 25 jaar, 1e kindje, zh
    30/11 - Rockchick, 24 jaar, 1e kindje, zh
    30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh

4 jongens / 3 meisjes / 4 verrassingen

Afspraken
    26/06 - Justxme - controle Gyn
    26/06 - Rockchick - 4e afspraak vk
    27/06 - mcm78 - 20-weken echo
    01/07 - LoPi - 20 weken echo
    02/07 - simoontje1985 - controle vk
    03/07 - mcm78 - controle ha
    04/07 - Tattoogirl1980 - 20 weken echo
    04/07 - linda109 - 20 weken echo
    05/07 - tupp - 20 weken echo
    08/07 - bdotsie - 20 weken echo
    09/07 - Wonder88 - 20 weken echo
    09/07 - Desstiiny - 20 weken echo
    11/07 - Babsy78 - 20 weken echo
    11/07 - Anique -20 weken echo
    11/07 - Desstiiny - controle vk
    11/07 - Lopi - controle vk (incl. fit-to-fly-briefje)
    12/07 - Anique - gesprek vk (Amsterdam)
    16/07 - simoontje1985 - 20 weken echo
    16/07 - Rockchick - 20 weken echo
    17/07 - Anique - controle vk (dorp)
    18/07 - Justxme - 20 weken echo/GUO
    18/07 - mamavanjoshua5109 - controle gyn
    30/07 - simoontje1985 - controle vk
    30/07 - mamavanjoshua5109 - 1e afspraak bekkentherapeut
    05/08 - Babsy78 - 4de afspraak vk
    16/08 - Lopi - controle vk
    27/08 - simoontje1985 - controle vk
    17/09 - simoontje1985 - controle vk

5. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Er is ergens wat fout gegaan met de afsprakenlijst.
    Graag wel de nieuwste kopiëren ;) ..
    Die van mij op pagina 116 is de nieuwste !
    Ik miste opeens wynie die ik er tussen had gezet :p .

6. Anique

Anique Actief lid

Omdat ik al overgewicht heb. Ik heb de kilo's dus niet nodig. Mensen met ondergewicht kunnen beter juist weer meer aankomen dan het standaard advies. Hier kun je het voor jezelf berekenen: Ideale gewichtstoename tijdens de zwangerschap : de ikbenzwanger calculator

Waarom moet je ingeleid worden? Inleiden na een keizersnede verhoogt volgens mij alleen de risico's maar. Waarom wachten ze niet gewoon tot het kindje zelf aangeeft dat het klaar is?

Ik ben voor opruimen. :) Mensen die een hele poos stil zijn geweest en toch nog mee willen doen, zijn er zo weer bij gezet toch?

Wat nu de juiste lijst is, snap ik niet meer. Rockchick, kun jij die fixen? Jij lijkt er wel zicht op te hebben welke er klopt. :)

@Hier: ik merk wel dat ik minder kan dat voorheen, maar ik vind ook dat mijn vakantiegenoten het aandikken, want toen we een half uur (bergop!) moesten lopen om het kasteel te bezichtigen, was iedereen moe hoor! :p

Morgen een dagje pretpark. Lekker van bankje-bij-achtbaan naar bankje-bij-achtbaan. Dan hou ik zo'n dag ook prima vol. Hopelijk niet té zonnig, ik verbrand makkelijk... En dan maandag alweer naar huis! Vakantie voorbij... :(

7. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    @tupp (en de rest ;)): Mijn jongere broertje was vandaag jarig, 23 jaar geworden dus daar had ik wat over op facebook gezet en toen reageerde een tante van me en die zei "het zal wel een rare dag zijn" ik snapte dat niet en toen reageerde de vriendin van mijn broer met "het is zeker een rare dag" dus toen vroeg ik waarom het een rare dag was en kreeg toen in een privebericht van mijn schoonzusje te horen dat mijn oom gisteravond is overleden, hij heeft euthanasie gepleegd. Kort na dat bericht kreeg ik nog een bericht van mijn nicht die het me ook meldde.. mijn broer en ik zijn als enige bewust niet op de hoogte gesteld... kun je nagaan, heel de familie weet het en ik wist van niks. Ik heb dus ook al begrepen dat ik waarschijnlijk geen kaart ga krijgen en ook niet welkom bij de uitvaart ben.

Ben zwaar teleurgesteld... vooral omdat IEDEREEN mij gewoon niks verteld heeft, en mijn broer wist ook van niks. Maar heb dus nog 2 broertjes die ook niet de moeite hebben genomen om mij in te lichten.

Maar voor mij is het duidelijk... ik ben na jaren en jaren voor mezelf opgekomen en dit is het eindresultaat... zegt mij genoeg.

gelukkig voel ik de kleine steeds vaker en beter, dus daar put ik hoop uit... ik sta midden in het leven en spendeer mijn energie liever aan mijn kinderen dan aan iets wat gewoon geen nut heeft.

Mijn oudste heeft nu net vakantie en de rest moet nog 2 dagen naar school... en dan starten ze na de vakantie in groep 3, 7 en 8 en de oudste gaat naar Gymnasium 2 dus ik heb gelukkig genoeg om van te genieten en om trots op te zijn :D

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.009
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Babsy: Gecondoleerd met het overlijden met je oom. Wat naar dat niemand jullie geïnformeerd heeft. Ik hoop dat je op je eigen manier toch goed afscheid van hem kunt nemen. En ik vind dat je ondanks jouw (terechte) teleurstelling goed omgaat met de manier waarop je nu behandeld wordt. Besteedt je energie inderdaad liever aan je eigen gezin. (En dat zal ook wel genieg energie kosten, met een zwangerschap en een paar die er al rondlopen, haha. Lekker dat ze straks allemaal vakantie hebben. Ik vind het ritme dan gewoon zo veel relaxter!)

@hier: Mijn man werkt deze week nog en ik ben dus al vrij. Onze vaste afspraak is dat de werkende ouder altijd met onze zoon ontbijt, zodat de ander nog even in bed kan luieren. En dat lig ik nu dus lekker met de iPad te doen. Nog even nagenieten. Zoon mag om zeven uur zijn bed uit en komt dan met een hoop knuffels naar onze kamer. Eén is voor mij, één voor mijn man en de rest wordt gewoon op het bed gekwakt. Dan klimt hij aan mijn kant op bed en kruipt nog even tegen me aan. De laatste dagen ligt hij dan ook redelijk stil. Heerlijk! Dat is zo'n geniet moment! Tegen de tijd dat er meer beweging in komt (en meer geluid eruit, haha.) neemt papa het over en gaan ze samen naar beneden. Wat inhoudt dat zoon eerst even naast mijn man op de rand van het bed zit, terwijl mijn man zijn horloge en ketting aan doet. Stom is dat, dan zit ik tegen twee ruggen aan te kijken en daar word ik dan zo blij en trots van. :)
    Inmiddels hebben de mannen onenigheid over de ontbijttafel, hoor ik. Gisteren besloot zoonlief om niet met papa te ontbijten maar nog even bij mama te blijven knuffelen. Dus toen heb ik wel met hem ontbeten toen mijn man weg was. Bij wijze van uitzondering heb ik toen een keer niet de ontbijttafel gedekt, maar zoon op zijn stoel bij de lage tafel geparkeerd en zelf op de bank gezeten. Dat wil hij nu dus weer en mijn man snapt er niks van, haha. "Maar dat doen we toch nooit zo?" "Ja, welles!"
    Zo te horeis het opgelost onmiddels, ik ben benieuwd welke eigenwijze knul er nu gewonnen heeft, haha.

9. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anique, ik heb het ook even uitgerekend...
    Ik mag maar tussen de 9-11 kg aankomen..
    Nou ben al bijna 8kg zwaarder :$
    Eet niet bijzonder veel, maar heb altijd last van snel aankomen zodra ik meer kH eet.....:(
    Ik eet nu juist meer vezels enzo om het goed te doen voor de kleine, maar al 8kg zwaarder is ook niet de bedoeling.....:x

@babsy78, wat erg je familie.
    Maar oooooooooo zoooooooooo herkenbaar.
    Toen mijn opa op sterven lag heeft mij ook NIEMAND dit gezegd. Ook mijn broer niet waar ik redelijk contact meer heb....
    Mijn ouders zijn als sinds mijn 10de gescheiden en ik heb geen contact met mijn vader, maar IEMAND had mij kunnen zeggen dat hij op sterven lag.
    Want met opa en oma had ik een goede band. Kwam er 1x per maand.
    Was toen ook heel erg...
    Oma is 1 jaar na hem overleden en lag 1a2 dagen op sterven..
    Ook weer NIEMAND die mij inlichte.
    Toen op de begravenis van Oma zei ik dit was de LAATSTE begravenis voor mij van DEZE familie!!!
    Veel sterkte!

@tupp, wat lachen je verhaal.
    Ik ben ook benieuwd wie er gewonnen heeft...hahaha...

Gisteren een mooie kinderwagen gekocht.
    Een Maxi Cosi Mura 3 van 3 jaar oud ofzo.
    Super mooi incl. autostoeltje van maxi cosi voor 200 euro!
    Goede koop of niet?
    Was er helemaal blij mee!!!:D

10. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Babsy: he bah wat een nare situatie! Ik vind dat je er heel sterk in staat, maar kan me voorstellen dat het desondanks echt niet leuk is. Veel sterkte! En gecondoleerd met je oom.

Tupp: ha lekker, in bed luieren. Wat schattig van je zoontje :)

Simoontje: fijn zo je kinderwagen scoren!

Rockchick: ik ben het eerlijk gezegd nu ff kwijt hoor, met de lijsten... snap d'r niks meer van... De afspraken lijst klopt volgens mij ook niet meer? Mijn afspraak van gisteren was verzet naar morgen (maar kan zijn dat ik dat zelf niet had aangepast...oeps).

Mamavanjoshua: hier ook moemoemoe. Pffff... had gehoopt dat het nu wat beter zou worden.

Kinderwagen: wij kiezen ervoor om er geen te nemen dit keer. Bij mijn zoontje hebben we hem uiteindelijk bijna alleen maar gedragen, en voor de tijd dat deze baby echt een kinderwagen nodig zou hebben ligt er hier zo veel sneeuw dat zo'n ding toch onbruikbaar zou zijn. Tegen de tijd dat je hem wel weer kan gebruiken zal ze zo oud zijn dat ze ook in de babysling in een chariot kan (die hebben we wel al voor mijn zoontje, de chariot, niet de babysling haha) en dan kunnen ze dus lekker saampjes erin. En voor winkelen enzo kan je hier bij alle malls en supermarkten karretjes krijgen waar autostoeltjes in kunnen, dus we gaan het zonder proberen.

Hier: komt mijn broer ineens langs morgen. Eigenlijk zou hij vandaag al komen, maar er was iets fout gegaan bij het boeken van zijn ticket (dat deed hij gisteren...). Hij is op het moment in New York met zijn band om hun tweede album op te nemen, en omdat het 4th of July weekend is gebeurd er nu even niks, dus besloot hij op het laatste moment om dan hier langs te komen. Leuk!

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @babsy: gecondoleerd met het verlies van je oom. Wat een ontzettend nare situatie dat jullie er zo achter moesten komen. Ik snap niet dat zelfs in zo'n situatie familieleden gewoon buitengesloten worden :(. Sterkte ermee!
    o enneh je mag zeker trots zijn op je kinderen..is toch weer een hele prestatie :D!

@mcm: wat leuk dat je broer bij jullie langskomt. Wat voor muziekgenre doet hij met zijn band? veel plezier in iedergeval :)

@simoontje: Nou meid, zo te horen heb je een mooie kinderwagen voor een mooie prijs weten te bemachtigen. In welke kleur heb je hem?
    Hier ook een maxi cosi Mura, maar dan met 4 wielen en in het zwart :)
    Wat vind je verloskundige van je gewicht, want zou het niet gewoon een standaard indicatie zijn van 9-11 kilo?

@tupp: hahaha wat een leuk verhaal over je man en je zoontje..zoiets zou je eigenlijk moeten opschrijven (wat je al gedaan hebt ;)) en dan ergens bewaren..is leuk voor later om nog eens te lezen :D!

@anique; en heb je je daagje pretpark overleefd met bankje naar bankje ;)? Het weer was in iedergeval goed te doen, toch?

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, vandaag 20 weken echo gehad en voor zover ze kon zien alles goed met ons mannetje.. hij was wel eigenwijs want ze kon zijn hoofdje en rugje niet goed in beeld krijgen dus mogen maandag nog even spieken.. verder alles dik in orde alleen de placenta ligt voor dus daarom voel ik ons mannetje nog niet en dat kon dus nog wel even duren..

Babsy jeetje wat heftig allemaal! Ik vind ook dat je het heel goed lijkt op te pakken.. sterkte meid en probeer het te plaatsen voor jezelf!

Anique geniet van je vakantie en doe ook rustig aan hè

De lijst klopt volgens mij totaal niet meer en wat mij betreft mag er ook opgeschoond worden, wordt het ook weer overzichtlijker..

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Even snel...

zaterdag andere auto ophalen! Een auto die op alle opzichten maandelijks geld zal gaan besparen :D.
    1: scheelt in verzekering én belasting maandelijks de helft
    2: Rijd ook nog eens veeeeeeeeeeel zuiniger, dus minder benzine nodig

Ikke is zoooo blij!

Daarnaast is het hemeltje van Woezel en Pip nu van mij, heb ik muur foamstickers gevonden, is de lamp al binnen en hoeft manlief alleen nog maar gordijnen te regelen via zijn werk, dan is dat allemaal al klaar voor de babykamer.
    Dus maar even vaart maken met de commode hahahahaha.
    En eind deze maand beginnen we met de zolder (nieuwe slaapkamer van J.oshua)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.009
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor de nieuwsgierigen: ze zaten gewoon aan tafel te ontbijten. En ik schrijf dit soort dingen inderdaad vaak op. Deze staat nu toevallig alleen hier. Maar misschien kopieer ik hem ook nog wel naar dagboek en weblog. Want voor de familie doe verder weg woont houd ik een weblog bij. En alles wat daarin staat bewaar ik ook in worddocumenten (één per jaar) als dagboekje voor onze zoon voor later.

@inkopen: Het klinkt of jullie inddaad goed geslaagd zijn mamavanjoshua en simoontje! Ik ben gisteren ook even op pad geweest en heb alvast wat dingen gescoord voor de nieuwe kamer van zoon, hij moet straks natuurlijk wat meubilair inleveren ;) Hij krijgt dan een kamer met een piraten-thema. Gisteren heb ik een (decoratie) ddingsboei gekocht en een zeemeeuw-mobiel, met zo'n trekkoordje om de vleugels te laten bewegen.
    En voor manlief een bordje voor op zijn nieuwe kantoor. (Hij wordt afdelingscoördinator op zijn middelbare school. Wij noemden dat vroeger trouwens conrector.) Hij kreeg zowel bij zijn functioneringsgesprek als bij de sollicitaiecommissie te horen dat hij zijn werk goed doet en geschikt zal zijn voor de functie, maar dat hij er nog wel aan moet werken om ook iets meer open te staan voor de meningen van anderen. Dus ik heb een bordje gekocht met "be reasonable - do it my way" Iedereen die hem een beetje kent moet er erg om lachen en zegt dat het erg bij hem past. Hij kon er zelf ook om lachen. Alleen nu ben ik benieuwd of hij het durft op te hangen, haha.

15. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Tupp: haha, dat bordje! Geweldig. Wat goed/leuk dat je man afdelingshoofd wordt. En wat leuk, een piratenthema voor je zoontjes' kamer :)

Anique: geloof dat ik gemist had dat je op vakantie ging... oeps, sorry: fijne vakantie!!

mamavanjoshua: wat fijn zo'n nieuwe zuinige auto! :) En wat heb je veel dingen gevonden voor het kamertje... wat voel ik me dan slecht georganiseerd zeg... wij zijn pas net begonnen met de kamer van mijn zoon (we schuiven wat spullen door) en ik heb verder nog niks voor de babykamer ;)

Linda: hoera goede echo, ook al kon ze een paar dingen niet helemaal goed zien. Ook wel leuk, maandag nog een keertje kijken? En een jongetje dus!

Desstiiny: mijn broer's band speelt moderne rock/pop/funk. Ze zijn ook best wel bekend, misschien heb je wel eens van ze gehoord, Chef'Special?

Hier: zo wat heb ik een slechte nacht gehad. Lag er vroeg in, maar gebeurde iedere keer iets waardoor ik niet kon slapen: moest naar de wc, sliep ik bijna maar begon zoon te huilen, daarna kwam manlief thuis van zijn middag/avonddienst, neus zat aan een kant pot en potdicht waardoor ik alleen op mijn rechterzij kon liggen, en iedere keer wakker werd als ik me had omgedraaid, en toen om kwart voor vijf mega drukke buikbeeb (wat op zich dan wel weer leuk was ;)). Pfff... ben moe nu en het is pas half zeven 's morgens hier! Vanmorgen eerst even controle bij ha, dan werken, en dan broer ophalen om 17u van het vliegveld... Druk dagje dus!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tupp: leuk zo'n weblog dat je bijhoud voor de familie :D.
    Ja ben enorm goed geslaagd. Ik ben zoooooooo blij met Marktplaats hihihihihi.
    Hahahaha, das wel een leuk bordje zeg!

@ MCM: nou hier ook nog niet begonnen hoor... Manlief heeft na 19 juli vakantie en dan gaat de zolder verbouwd worden om daarna de boel naar boven te verhuizen en dan... dan kan ik pas écht met de babykamer beginnen... Heb nu in iedergeval straks alle spulletjes in huis om ermee te beginnen. Qua sauzen hoef ik niets meer te doen, aangezien ik vorig jaar de slaapkamer van J.oshua al helemaal had aangepakt met de gedachte: wil wel een kleur die ook voor de babykamer kan hahahahaha.
    Jeetje kan me voorstellen dat je moe bent na zo'n nacht...

17. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 20 weken echo gehad, alles is goed!! We wisten al door de pret echo dat we een jongen krijgen en dat is vandaag weer bevestigd. Verder zit alles erop en eraan en groeit hij helemaal volgens schema. Kortom; we zijn heel blij.

Kan iemand de lijst inderdaad aanpassen? Ik ben 24 november uitgerekend in plaats van 26 november en we krijgen een jongen.

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @leinos: fijn meid dat de 20 weken echo goed is gegaan! Lekker van genieten :D!

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.009
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ook hier een echo gehad. Die mevrouw deed het echt leuk, ze nam echt de tijd om dingen te laten zien. Ze bleef echt wat langer 'hangen' bij het hartje, omdat wij zo vol bewondering naar die vier kamers zaten te kijken. Dat was echt prachtig te zien zo op die echo. En op een gegeven moment zagen we ons kindje van de zijkant en die lag net te drinken, dus daar hebben we ook even op ons gemak van zitten genieten. Verder natuurlijk uitgebreid gemeten en gecontroleerd. Alles goed. 't Kind lijkt opp de moeder, kan nog geen minuut stilzitten, haha.

@mcm: Herkenbaar zulke nachten. En dan gelijk zo'n drukke dag er achteraan. Wel leuk om je broer weer te zien. Is het lang geleden?

20. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Wat heerlijk al die goede echo's en alle inkopen die gedaan worden hier! We zijn natuurlijk ook bijna allemaal al over de helft.
    Ik ben natuurlijk met mijn 30 nov de hekkensluiter qua weken hahaha.

@hier , mijn avonddiensten vallen zwaar. Vooral 1 client specifiek.
    Volgende week toch maar met mijn leidinggevende praten hierover.
    Het zou jammer zijn dat ik alleen om die client straks mijn werk niet meer volhoud. Hoeveel weken van te voren hebben jullie verlof?
    Ik ga 9 weken van te voren vakantie vieren 3 week en dan 6 weken verlof er gelijk achteraan. Eind september stoppen en pas ergens in feb weer beginnen. Dat lijkt nu zo lang , maar de tijd vliegt vast dan...

Deel Deze Pagina