@Destiny, ooh spannend! zal niks verklappen! kan niet wachten op een nieuw seizoen.. cliffhanger is echt ziek.. En dankjewel! kan niet wachten tot het eindelijk kwart voor 2 is pff, vriendlief ligt nog mooi te slapen. Ik ben uren aan het aftellen nu! zal uiteraard even laten weten hoe het is gegaan!
Anke: welkom, gezellie! Anique: wat een gaaf t-shirt. Veel plezier op de Tilburgse kermis Mensenmetecho's: succes!! Ik duim voor goeie uitslagen! Namen: hier wordt het de meisjes naam die we ook al hadden voor als mijn zoontje een meisje was geweest. We zijn alleen nog niet over de tweede naam uit... lastige situatie met fam hier, dus zal wel een drama worden als we het niet 'goed' doen. Als het onverhoopt toch een jongetje mocht zijn (soms zien ze het natuurlijk verkeerd ) hebben we ook een naam. Beweging: voel hier al best lang beweging (denk vanaf 14 weken of zo), en het wordt steeds duidelijker. Maar placenta ligt ook achter, en voelde mijn zoon ook al heel vroeg. Wat ik wel grappig vind is dat ik dit kindje heel anders voel dan mijn zoontje. Die was meer van het 'ik schop heel lang steeds op precies hetzelfde plekje'. Deze is meer van de 'Jahoe, ik ben een circusartiest'. Ik voel haar echt overal, en ze is superdruk. En als er iets op mijn buik drukt - het kussen waarmee ik slaap tussen mijn benen per ongeluk bijvoorbeeld - gaat ze daar naar toe en zitten schoppen, haha! Hier weer een rotnacht. Van het weekend best OK geslapen, maar moet vandaag weer aan het werk, en ja hoor, doe geen oog dicht... De spanning is ook echt niet leuk bij ons op het moment, dus daar zal het wel mee te maken hebben. Gelukkig kort weekje deze week, en dan heb ik lekker vakantie. We hebben een 'cottage' gehuurd van een collega van mij, in een groot natuurgebied, aan een meertje. Heerlijk, nu al zin in, even een week heel iets anders. Daarna wordt mijn man 40 (en zijn tweelingbroer ook) dus ben daarvoor van alles aan het voorbereiden samen met mijn schoonzus. Dus wel wat leuke dingen in het vooruitzicht!
Welkom bij de groep Anke! Je hebt inderdaad al een mooie grote buik! @simoontje, spannend he... Ik verheug me ook heel erg op morgen. Hopen dat alles goed zowel bij jou als mij! @namen , zo Lennon is wel heel populair hier lees ik. Een naam die je over 5 jaar vast veel vaker gaat horen. @voelen, ik voel haar steeds meer. Als manlief zijn hand op mijn buik legt wiemelt ze er naar toe en schopt ze tegen zijn hand. Ook begint ze te bewegen als ik niet goed lig volgens haar. Dan duwt/schopt ze me in een andere houding hahaha. Super al dat gewiemel in mijn buik, geniet er dagelijks echt van. De bewegingen in mijn buik , de buik die groeit.... Dat maakt dat ik me echt zwanger voel. Dit is mijn buikje alweer....
@Rockchick, mooi buikje! ook mooie buikband! heb er nu al 7 verschillende vind ze zoo leuk! Geweldig he dat getrappel.. mijn meisje heeft ook al 2x de hik gehad, dat is nog schattiger dan schopjes! Echt mooi gevoel.
@Anique: Ach ja hoe het ook gaat verlopen, jullie plan is in ieder geval goed uitgedacht ! Het lijkt me heel bijzonder allemaal! @anke: haha ja ik hoorde al zoiets..ga zo weer kijken ! @mcm: hihi kreeg een glimlach op mn gezicht toen ik las hoe je meisje zo dwarrelt in je buik ! Hmm werken en geen oog dicht doen herken ik helaas ook ...lekker dat je maar een kort weekje hebt en een heerlijk vooruitzicht zo te horen, lekker van genieten ! @rockchick: hahaha jullie meisje weet dus al wat ze wel of niet wilt..heerlijk he dat Echte zwanger gevoel nu, kan er ook zooo van genieten!! Mooie buik heb je ook al zeg ! zie trouwens je buikband en moet gelijk denken dat ik die van mij nu ook wel kan gaan opzoeken ! - hieronder trouwens nog de 20 weken echo en mijn buik:
@ Destiny , lijkt veel op mijn kleine meid met de 20 weken echo! Nog dik halfuurtje tot mn volgende echo.. zenuwen!!
@anke: mooie echo meis!..haha ik snap wat je bedoelt, afgezien dat ik niet kan bevestigingen of het bij mij wel of niet om een meisje gaat en jouw placenta ligt netjes achter, bij mij zie je een dikke plakkaat erboven hahaha
@buikbanden , ja heb er ook 5 nu. Maar de paarse is favoriet. Mede omdat hij zo persoonlijk is : tenminste houdbaar tot 30-11-2013! @anke , hoe ging de echoooooo je bent nu al aan de beurt geweest . Wat ik me nog afvroeg , heeft iemand ook zin om Facebook uit te wisselen ? Zo ja stuur een pb dan kunnen we elkaar toevoegen .
Leuk idee van facebook... ik zet hier wel gewoon een link neer naar mijn facebook voor degene die het leuk vinden (komen jullie er ook meteen achter dat mijn echte naam helemaal niks met babsy te maken heeft hahaha ik heet namenlijk Wendy maar vroeger op school riepen mijn vriendinnen op een dag dat ik op Barbara Streisand leek (niet dus haha) maar sindsdien is mijn bijnaam Babs dus vandaar babsy ) Hier de link: https://www.facebook.com/wendy.mels
Ik heb je toegevoegd !! https://m.facebook.com/home.php?_rdr#!/leonie.jaja.5?__user=629545666 Als het goed is , is dit mijn link naar Facebook ..
Wat een leuk idee! Via Facebook ook contact te houden. @babsy78, ik heb je een uitnodiging gestuurd. Simone is mijn naam Misschien ook leuk om een facebookgroep aan te maken die gesloten is en niemand anders de berichten van kan lezen? @Rockchick, jou link werkt bij mij niet... @Desstiiny, wat leuk een verrassing. Wij willen morgen zeker graag horen wat het wordt als de kleine meewerkt maar houden het ook voor ons!!! @echo, wat een mooie echo's. Kan niet wachten tot morgen! @buikbanden. Ik heb ook al een aantal buikbanden, maar kan er nog steeds geen dragen. De kont is nog steeds groter dan de buik.... @laminaat, ja....Wij waren heel snel klaar. 40m2 binnen 3,5 dagen hadden wij erin liggen. Heerlijk! Maar wat een werk en wat was ik moe......
Nou meiden.. mijn mooie dochtertje blijkt toch echt een zoon te zijn! Deze echo was echt heel duidelijk hij lag er wijdbeens bij! We zijn super blij! Het is wel echt even omschakelen maar dat waren we zo langzamerhand al gewend, vanmiddag lekker shoppen voor de babykamer!
@Rockchick, gezellig. Heb je direct toegevoegd! @xAnke, wat apart lijkt me dat. Dan moet je opeens omschakelen naar een zoon ipv een dochter. Ik heb ook zoooooooo het gevoel dat wij een meisje krijgen. Ben zo benieuwd en zou gek kijken als ze ons morgen zeggen dat de kleine een jongen is...hahaha
haha Anke als je een beetje alles doorgelezen hebt dan weet je dat ik er ook van overtuigd was dat ik een meisje zou krijgen haha.... met de 12 weken echo zeiden ze dat het voor 70% een meisje zou zijn, hartslag was ook hoog en dat schijnt ook een meisjesding te zijn en buiten dat zei dat hele wereld dat we een dochter zouden krijgen dus afgelopen donderdag dacht ik mijn dochter te zien ghehe niet dus ... het stomme is dat ik al van alles soorten wat heb dus het was ook geen wishfull thinking ofzo... en bij mijn eerste wist ik gewoon dat het een jongen was, geen echo verder gehad want dat had je toen nog niet... alleen met 8 weken had ik er 1 omdat ik niet wist hoelang ik zwanger was. Maar dat was dus ook echt een jongen haha... Hoe fout zat ik nu dus met mijn oergevoel hahaha... Maar jongens zijn ook leuk hoor haha meiden kun je mee tutten met strikjes in het haar maar zo'n stoere kuif van zwitsal lotion hmmm daar blijf je met je neus in hangen hahaha
Ik heb babsy en Rockchick ook toegevoegd =). Staat bij mij op mijn facebook alleen niets over mijn zwangerschap. Dit omdat mijn ex mijn vriend en mij bedreigd heeft en ik niet wil dat wij met zijn drieen straks bedreigd worden. Dus een prive facebook groep vindt ook ik een goed idee. Haha en voor gevoelens, je dat 'verkeerd'hebben ken ik. Iedereen, maar dan ook echt iedereen die ik ken dacht dat wij een zoon zouden krijgen, inclusief wij zelf. Maar goed onderhand zijn wij wel gewend aan het idee dat we een dochter krijgen. @Simoontje wow in top snelheid laminaat leggen. Wel leuk dat je man er uiteindelijk mee heeft ingestemd en het resultaat mooi is =). Ik was ook zenuwachtig (en heel nieuwsgierig) voor de 20 weken echo. Wel fijn dat je de echo zo vroeg heb, ik vond de dag van de echo echt het langste duren. @ Rockchick wat leuk dat ze al zo op je vriend reageert. =) @ buikbanden ik had ze in een andere situatie denk ik heel graag gedragen en er komen zulke leuke voorbij!
Facebooklink https://www.facebook.com/BiekeJG?ref=tn_tnmn , hoop dat die werkt Als het goed is heb ik een aanvraag gestuurd naar babsy en rockchick de andere die willen, voeg mij maar toe.