Oh meiden, ik moet me even zielig voelen hoor! Onze huidige slaapkamer wordt straks babykamer. Maar op onze toekomstige kamer is geen ruimte voor een kledingkast. Dus we gaan straks op de huidige ouderslaapkamer een grote kledingkast maken. Eén volledige wand krijgt schuifdeuren. Anyaway: de oude kast moet er uit (want die staat op die plek.) En dat gaat dit weekend gebeuren, want we hebben hem verkocht. En bovendien moet mijn man die week erop de muren stuk-klaar maken want hopelijk komen ze de week ernaar stukadoren. En dan moeten ze de nieuwe kast nog bouwen. Er reken er maar op dat ik minstens 3 weken zonder kledingkast zit. Vanavond ben ik begonnen mijn kleren in te pakken. Weet je dat dat best een probleem is als je ALLE kleding die je hebt moet inpakken! Ik heb nu twee grote koffers en één kleine koffer vol en ben nog niet klaar. En dat gaat dan dus alleen nog maar over mijn deel. AAAHHHHH!!!! En dan ook nog eens al die stapels kleding uit een kast trekken met een huismijtallergie. Ik heb me rot geniest. Ik ben nu echt steenkapot.
@Tupp ,Oh jeej , dat lijkt mij ook verschrikkelijk ! En nou de rest nog inpakken dus. Hoop dat je de boel snel weer op orde hebt. Leven uit koffers lijkt me erg vervelend . @lopi , blij dat je vakantie fijn was! Dat je vermoeid was is logisch. Maar je hebt alles kunnen zien/doen gelukkig . @desstiiny , hoe was je echo? @kraampakket , hier is hij ook binnen. Fjn vooruitzicht die mega verbanden . @hier , gestopt met werken. Te veel harde buiken die maar heel langzaam weg trekken. Moest dus stoppen met werken. Mag geen zware dingen meer doen. Heel handig nu mijn man ook even uit de running ligt. Die moet nog een week wachten op zijn been prothese (15 jaar geleden botkanker gehad , gevolg beenamputatie). Die kan dus ook niet zoveel als anders.
zo meiden..ben ik weer !....zo druk de laatste tijd, want als ik vrij ben, ben ik met de babykamer bezig of het huishouden..pfff valt nog flink tegen zeg hihi! @Simoontje: dat verklaart dus bij mij ook mn maagzuur (jup heb er nu ook last van *blegh*...lang leve de rennies) en de hoogte!! zag namelijk gister op de 3d echo dat onze kleine in de lengte ligt net als bij jou ! @rockchick: ai wat vervelend dat je last hebt van harde buiken, maar wel wijs om dan niet meer te gaan werken! wel vervelende situatie nu ook met je man, dat maakt het dan niet gemakkelijker erop he! @tupp: o bah geen leuk klusje om te doen! hopelijk is het snel weer op orde. @lopi: zo is je vakantie alweer voorbij joh? is naar mijn idee echt snel gegaan zeg! super dat je in iedergeval ervan hebt genoten...weer een ervaring rijker he ! @kraampakket: hmmm hier nog geen pakket, maar ik geloof dat ik hem pas in de 7e maand gaat krijgen..dus 1 dezer weken, fijn idee hoor die grote lappen whahaha ! @hier: nou zoals ik zei is het hier best druk momenteel. al mn vrije tijd zit zowat in de babykamer (komt omdat we de meubels zelf doen verven...maar wat een werk zeg!). merk dat ik het lichamelijk nu wel zwaarder vind worden. had 2 dagen geleden waarschijnlijk ook last van bekkenpijn, want ik was op mn werk en kon niet meer opstaan vanuit mn stoel (zo'n pijn had ik!). het gaat nu gelukkig wel weer, maar zo nu en dan als ik teveel doe voel ik mn onderrug weer :s! Ach ja nog 3 weken en dan lekker vakantie+verlof ! inderdaad gisteravond ook de (2d)3d/4d echo gehad ! was echt super leuk om mee te maken. helaas was mn placenta wel een beetje een spelbreker, want doordat deze voor ligt dook onze kleine vaak daarachter. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt om toch nog wat mooie plaatjes te schieten..daarbij hebben we het ook op dvd staan, dus die is verder wel duidelijk ! aankomende dinsdag de 28 weken controle bij de vk, ben benieuwd!
Och, wat prachtig die 3D. Wij hebben er nog 1 staan op 12 september maar ben dan al 30 weken ver en hij ligt nu al met zijn koppie naar beneden. Hoop dat ze toch ook zo'n mooie foto's kunnen maken.
@RockChick: Wat vervelend dat je al moet stoppen met werken. Hoe komt het dat je man nu tijdelijk geen prothese heeft? @ligging: Vorige keer dat ik controle was, lag de babt diagonaal, met het hoofd schuin boven en de voetjes schuin onder. MAar volgens mij is hij/zij inmiddels gedraaid. Wel nog steeds schuin, maar wel al met het hoofd naar beneden. Ik zal het binnenkort wel horen. @hier: Ik ben aan het einde van een werkdag toch wel moe. Maar dat was ik waarschijnlijk ook wel geweest als ik niet zwanger was. 't Is niet niks; een klas van 30 leerlingen met het werktempo van een kreupele miereneter. Pfff, ik loop de hele dag lijstjes bij te houden wie wat ingeleverd heeft. En sommige kinderen moet ik hetzelfde schrift gewoon twee of drie keer teruggeven omdat delen ontbreken. Dat is toch best druk, als je dat constant bij moet houden.
@ 3d foto: Ik heb er maar 1 woord voor: WAUW!!!! @ werk: hier is mijn werk erg meedenkend moet ik zeggen, valt me niks niet tegen... Werk nu alleen nog maar overdag en de midweken zijn ook weer voorbij, dus we zijn nu alleen nog maar in de weekenden open. Ik zal nu door de weeks dus ook via het uitzendbureau moeten gaan werken...Dit om aan mijn 24 uur te kunnen komen...
@tupp , zijn koker is wat te klein geworden. Nu zuigt de stomp zo vacuüm dat hij laatst een paar x gewoon een zwarte stomp had. Zo slecht is de stomp dan doorbloed. Dus even geen prothese als zijn stomp niet goed heelt krijgt een stompcorrectie , een operatie dus. Dan zijn we nog verder van huis. Dan maar even op krukken .
@RockChick: Dat is vervelend zeg. Inderdaad hopen dat het zonder operatie op te lossen is! @hier: Onze slaapkamer is nu helemaal leeg, dus mijn man kan de wanden stuc-klaar maken. Ons bed staat nu nog een beetje raar op de zolderkamer, want er komt dinsdag nog iemand een airco hangen en anders had die niet goed bij de wand gekund. En we moeten zelf nog een rolgordijn ophangen. Alleen gaan de standaardmaten blijkbaar maar tot 210cm en wij hebben 225 nodig. Jammer, want ik had gehoopt vandaag wat te kopen zodat mijn man hem nog op had kunnen hangen. Maar zullen we dus iets moeten bestellen. Voorlopig slapen we dus even in een slaapkamer zonder gordijnen. (Gelukkig zit er aan de buitenkant wel een screen, dat scheelt iets.) Maar ik zal blij zijn als die airco en het rolgordijn hangen. Dan kan het bed op z'n plek en kunnen we ook goed kijken waar we foto's e.d. aan de muur willen hangen. Dan wordt het tenminste een 'echte' slaapkamer. Hoe staan jullie er verder voor met inrichting van de babykamer enzo?
Babykamer al helemaal klaar vanaf dat ik 20 weken was, verder alles ook al in huis ( box, kinderwagen, badje, kraampakket etc. ) al het werk gelukkig eerste weken van mn zwangerschap gedaan!
Hier gaat ook alles goed. Moet wel bekennen dat ik begin met aftellen... Hoeveel weken moet ik nog werken... Heb echt GEEN zin meer. hahaha. Ben over het algemeen best moe. Maar elke dag om 6 uur opstaan en pas weer opm 18.00 uur thuis zijn begint me echt op te breken. Dus nog even vol blijven houden. Ook is het extra zwaar omdat mijn collega met vakantie is. ZIjn normaal met zijn 3en en nu dus met zijn 2en + een stagiaire die nieuw is en ingewerkt moet worden. Wat kost me dat een energie. Van weekend heerlijk genoten van een bruiloft en een verjaardag! Ben wel beide avonden op tijd weggegaan. Merk toch wel dat ik het niet meer zo lang volhoud. Lag dus beide dagen rond 00.00 uur in bed. Heerlijk! Slapen doet me erg goed. hahaha. Woensdag heb ik mijn derde les van zwangerschapsgym! Vind het als ik eerlijk ben nog niet zo heel veel aan, maar misschien wordt het nog wel leuker! Afwachten maar!
@Simoontje: fijn dat alles goed gaat en dat je hebt kunnen genieten van de feestjes Hier vandaag controle gehad en alles is prima. Hij wordt nu geschat op 1200gr. Volgende week donderdag een 3D echo, zie er naar uit.
Straks intake kraamzorg, was lekker aant uitslapen met mn vriend en nu bedenk ik me dat het huis een complete troep is.. zo maar even in recordtempo opruimen dus!
Afspraken en uitgerekende datums 2e helft november mama's 15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (* **), zh of thuis?? 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 19/11 - xAnke, 18 jaar, 1e kindje, zh 20/11 - linda109, 28 jaar, 1e kindje, thuis 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje, zh 20/11 - bdotsie, 33 jaar, 3e kindje (***), zh 21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh 23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje, zh 23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh 24/11 - Tattoogirl1980, 32 jaar, 1e kindje 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis 29/11 - Bodien, 25 jaar, 1e kindje, zh 30/11 - Rockchick, 24 jaar, 1e kindje, thuis 30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh 5 jongens / 5 meisjes / 5 verrassingen Afspraken 02/09 - Lopi - groeiecho 05/09 - Lopi - controle vk 06/09 - simoontje1985 - Pretecho 3D/4D 13/08 - linda109 - controle vk 12/09 - bdotsie - 3D echo 17/09 - simoontje1985 - controle vk 27/09 - simoontje1985 - 30 weken echo 01/10 - bdotsie - controle 32 weken 08/10 - simoontje1985 - controle vk 24/10 - simoontje1985 - controle vk
@werken: Op dit moment heb ik juist helemaal nog geen zin om met verlof te gaan. Wat moet ik dan in godsnaam gaan doen?? Ik ben niet zo'n thuiszitter, haha. Het scheelt natuurlijk dat ik het goed kan volhouden (ik werk ook maar drie dagen). Ik ben 's avonds wel moe, maar dan ga ik gewoon lekker op de bank zitten met de beentjes omhoog. Mijn man kookt altijd en onze zoon zit dan voor de tv. Ik zit er lekker op de bank naast met mijn beentjes omhoog en de laptop of iPad op schoot. Heerlijk! Na het eten kom ik wel weer even in actie met afruimen enzo. Maar als ik echt moe ben, hoeft dat ook niet eens.
Mijn energie is vaak hier ver zoek . Wel fijn dat je man je zo goed helpt. Zeg, hebben jullie in 1x ook zoveel last van jullie hormonen. Voel mij zo verdrietig en onzeker, dat terwijl toch alles goed is. Moet heel snel huilen, om niets. Hebben jullie tips wat je hier aan kan doen?
Afspraken en uitgerekende datums 2e helft november mama's 15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (* **), zh of thuis?? 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 19/11 - xAnke, 18 jaar, 1e kindje, zh 20/11 - linda109, 28 jaar, 1e kindje, thuis 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje, zh 20/11 - bdotsie, 33 jaar, 3e kindje (***), zh 21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh 23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje, zh 23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh 24/11 - Tattoogirl1980, 32 jaar, 1e kindje 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis 29/11 - Bodien, 25 jaar, 1e kindje, zh 30/11 - Rockchick, 24 jaar, 1e kindje, thuis 30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh 5 jongens / 5 meisjes / 5 verrassingen Afspraken 02/09 - Lopi - groeiecho 05/09 - Lopi - controle vk 06/09 - simoontje1985 - Pretecho 3D/4D 13/08 - linda109 - controle vk 12/09 - bdotsie - 3D echo 16/09 - rockchick - controle vk +echo 17/09 - simoontje1985 - controle vk 27/09 - simoontje1985 - 30 weken echo 01/10 - bdotsie - controle 32 weken 08/10 - simoontje1985 - controle vk 24/10 - simoontje1985 - controle vk
Afspraken en uitgerekende datums 2e helft november mama's 15/11 - Lopi, 35 jaar, 2e kindje (al mama van Sam*), zh 16/11 - tupp, 31 jaar, 2e kindje (* **), zh of thuis?? 19/11 - guusje27, 30 jaar, 2e kindje 19/11 - xAnke, 18 jaar, 1e kindje, zh 20/11 - linda109, 28 jaar, 1e kindje, thuis 20/11 - mamavanjoshua5109, 30 jaar, 2e kindje, zh 20/11 - bdotsie, 33 jaar, 3e kindje (***), zh 21/11 - mcm78, 35 jaar, 2e kindje (*), zh 23/11 - wynie, 30 jaar, 3e kindje, zh 23/11 - Desstiiny, 24 jaar, 1e kindje (**), zh 24/11 - Wonder88, 24 jaar, 1e kindje, zh 24/11 - Tattoogirl1980, 32 jaar, 1e kindje 26/11 - Leinos83, 29 jaar, 1e kindje 28/11 - Babsy78, 35 jaar, 5de kindje, thuis 29/11 - Bodien, 25 jaar, 1e kindje, zh 30/11 - Rockchick, 24 jaar, 1e kindje, thuis 30/11 - simoontje1985, 28 jaar, 1e kindje, zh 5 jongens / 5 meisjes / 5 verrassingen Afspraken 05/09 - Lopi - controle vk 06/09 - simoontje1985 - Pretecho 3D/4D 13/08 - linda109 - controle vk 12/09 - bdotsie - 3D echo 16/09 - rockchick - controle vk +echo 16/09 - xAnke - controle vk 17/09 - simoontje1985 - controle vk 23/09 - xAnke - groeiecho 27/09 - simoontje1985 - 30 weken echo 01/10 - bdotsie - controle 32 weken 08/10 - simoontje1985 - controle vk 24/10 - simoontje1985 - controle vk Er even aan denken om de QUOTE regels weg te halen, zodat iemand anders ook weer kan quoten