15-30 november 2013 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lies1988, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Heel veel succes tupp !

Ook ik word morgen, nou ja vandaag (het is na 00.00), ingeleid.
    Ik heb veel te weinig vruchtwater over en wat verkalkingen in de placenta.
    Vind het echt super spannend !

2. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Lieve allemaal,

Heb enige tijd geleden meegekletst hier en ben uiteindelijk slechts een trouwe lezer gebleven. Wilde jullie toch even laten weten dat gisteren om 10:47 na een geplande natuurlijke keizersnede onze zoon Robin is geboren!! Alles gaat goed en hij maft nu nog terwijl ik al wakker ben ;) Dit weekend verwacht ik naar huis te gaan.

Succes, Tupp! ! Spannend, meid! En uiteraard gefeliciteerd voor alle andere dames die al bevallen zijn! En voor een aantal: succes met de laatste dagen!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Lous; gefeliciteerd, fijn dat het een natuurlijke keizersnee kon zijn!

@RockChick: Ik heb in het andere topic al even op je gereageerd. Jij ook succes vandaag.

@anderen: Bedankt voor de succeswensen.

4. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Na een heftige korte bevalling met weeënstorm , flinke knip en vacuümpomp zijn wij vandaag om 13.24 trotse ouders geworden van Yinthe.
    Ze weegt 3394 gram en doet het super tot nu toe !

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gefeliciteerd Rockchick. Mooie naam voor jullie meid!

Ik mag melden dat wij vlak na middernacht opnieuw ouders zijn geworden van een zoon. Na een trage start wat betreft ontsluiting en weeën, ging het op het laatst toch wel snel! Hij weegt 3980 gram en heeft al een paar keer bij me gedronken, alsof ik hem 9 mnd niet van voeding heb voorzien. ;)

6. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Gefeliciteerd Rockchick en Tupp! ! Eindelijk is het zover!! En inderdaad, erg mooie naam, Rockchick!

Hoe voelen jullie je?

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik begin nu wel steeds meer last te krijgen van de knip & bloeduitstorting. Ik hoop dat het niet weer zo erg wordt als de vorige keer! Toen heb ik dar echt hevig en lang pijn van gehad. Verder lukte het plassen nog niet (ruggenprik gehad) dus ik heb nu een catheter.
    Met onze jongen gaat het prima! Alleen een erg droge huid.

8. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Gefeliciteerd aan iedereen met de geboorte van jullie prachtige babytjes ;)

9. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik voel me goed. Alleen de hechtingen zijn wat gevoelig. En ik heb overal spierpijn hahaha..

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Fijn om te lezen RockChick!

Ik lig nog in het ziekenhuis, catheter is er nu even uit. Als ik zo zelf kan plassen, mag ik naar huis. Ik heb vanochtend al wel even gedoucht en gewoon aan tafel ontbeten. Nu ben ik wel weer blij dat ik op bed lig. Flinke naweeën als zoon drinkt. (en dat doet hij veel!) De beurse plek is wel gevoelig en vervelend met zitten en opstaan, maar minder erg dan vorige keer.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Gefeliciteerd dames! Mooie namen!
    Lekker genieten nu meiden.

12. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Jij ook al zo'n hongerig mannetje, Tupp? Hier nog één! Dacht eerst dat het zuigbehoefte was maar hij was gewoon nog niet verzadigd. Hij groeit goed! !

Naar he, die hechtingen... ik had daar na de geboorte van mijn dochter ook zo'n last van, verschrikkelijk.... Gelukkig gaat het snel over! Nu heb ik last van de wond van de keizersnede maar dat gaat steeds beter.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gisteren ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het plassen ging weer goed. Vandaag zelfs al ontlasting gehad. (Dat was vorige keer een drama.) Sowieso is deze kraamtijd echt anders dan bij onze zoon. Ik zit nu echt een paar keer per dag gewoon beneden. Vandaag heb ik beneden geluncht, visite ontvangen en nu zit ik ook weer beneden. Dat was bij onze oudste wel anders, toen heb ik een week bijna alleen maar boven op bed gewoond.
    Gek eigenlijk, want ik vond deze bevalling pittiger. Maar ik heb nu tenminste niet zo'n vreselijk pijnlijke bloeduitstorting als toen!
    De hechtingen voelen niet fijn, maar het is wel te doen. Alleen ben ik verkouden en dat gehoest steeds! Au.

Oh, babyzoon wordt wakker, zal wel weer honger hebben. Typ zo verder!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon groeit ook prima. Dag 2 wel afgevallen, maar nu gaat zijn gewicht alweer omhoog. De borstvoeding komt goed op gang, ik stuwing en een flinke melkstroom die soms wat moeilijk te behappen is. Er komt dus ook regelmatig melk terug. Het aanhappen verloopt nog niet zo vlotjes. Zoon neemt maar een 'zuinig' hapje. Dus ondanks de eerdere ervaring en goed voornemens, heb ik toch weer kloven. Daar baal ik wel van! Het zal wel goed komen, maar voor nu is het even vervelend.

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Fijn dat je weer lekker thuis bent Tupp. Die knip is zeker niet fijn :( ik kon 3 dagen niet normaal zitten. Nu zelfs na 12 dagen er nog een beetje last van. Hopelijk ben je snel van die vervelende verkoudheid af.

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Hoi Tupp, hoe gaat het met jou en de kleine spruit? Hebben jullie en het gezinnetje de draai al gevonden thuis?

Groetjes

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hier gaat het prima. Veel beter dan de vorige kraamweek! Toen heb ik nog extra dagen gehad zelfs, omdat ik nog onvoldoende 'redzaam' was door de knip. Nu zat ik dag 2 in het ziekenhuis al gewoon op een stoel te ontbijten. (Terwijl ik bij de oudste de eerste week amper uit mijn bed kwam.) Ik heb er dus ook wel vertrouwen dat ik nu niet meer zo lang last zal houden als toen!

De borstvoeding begint nu ookte stabiliseren. Ik heb niet meer zo'n vreselijke stuwing. Zoontje kan nu ook beter drinken en spuugt niet meer zo veel. Hij krijgt wel nog steeds in slechts 5 minuten een complete voeding binnen, waardoor we toch een speen nodig hebben om aan zijn zuigbehoefte te voldoen. Dat vind ik ergens wel jammer. Bij de oudste hebben we dit nooit gehad, dus ook niet af hoeven leren of 's nachts z'n speen terug te geven.

En hoe gaat het bij jullie? Al een beetje gewend?

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Begin mijn draai wel te vinden maar het loopt soms toch nog moeilijk. Jonas huilt best veel vind ik en steeds op andere momenten. Nu andere pap (geef kv) om te zien of dit betering brengt, want denk dat het door krampen komt. Ben nu ook een schema aan het bijhouden wanneer ie huilt, hoelang en op welke manier. Voor de rest is alles goed hoor, is echt een schatje! :)

19. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Fijne feedtdagen!!!

Tupp: alles ok bij jullie? Groetjes

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Fijne feestdagen allemaal en alvast de beste wensen!

Hier alles goed. Grote broer is erg lief voor baby-broertje. En baby-broertje is over het algemeen erg rustig en tevreden. Mijn man heeft nu weer twee weken vrij, dus we zijn even heerlijk met het gezinnetje thuis!

Deel Deze Pagina