Aaaaaaaaaaaaaaaargh...! Alles is in orde! Ik had het al heel snel zelf gezien (na vier keer ben je toch wel een beetje een kenner hoor...); het hartje klopt en de termijn ook, ik heb zelfs een dagje bijgekregen! We zijn zoooooo gelukkig... Ik voel me nu wel een beetje belachelijk...met m'n berichtjes van de vorige dagen. Maar maandag tot vandaag waren echt HELS en ik kon er helemaal niet meer mee omgaan. Blijkbaar kunnen symptomen dus inderdaad echt verdwijnen...tja, ik ga me er geen zorgen meer over maken. Over vier weken terug voor de nekplooimeting en ondertussen genieten! Dat ga ik doen! Groetjes van een dolgelukkige Isamama!
...en na m'n ego-bericht van daarnet even een reactie op jullie... @Mams: Zooooooveel succes morgen! Gelukkig mag je zo vroeg al! Laat maar snel iets weten! @Sascha: Gefeliciteerd, meid! @Lotus: ...ik heb bij m'n vorige ZS ook zoiets meegemaakt... Het vruchtje was 6,5 weken en ik wist (dankzij m'n dagelijkse tempen) dat ik al op 7,5 zat. Het hartje klopte wel okee, maar ik wist dat ik echt een week verder moest zijn. Het hangt er dus maar vanaf hoe zeker je bent van wanneer je ei was, denk ik. Ook heb ik al verhalen gehoord van vruchtjes die in het begin echt trager gaan dan de gemiddelden en dan kan je ook zoiets meemaken natuurlijk. Ik wens je veel sterkte, meid, ik wéét wat je doormaakt. Het wordt inderdaad een erg lange week... Hopelijk word je volgende week gewoon gerustgesteld. Wanneer ga je juist?
Isamama & Sascha : Gefeliciteerd met jullie goede echo's !! Genieten nu he ! Lotus : Wat balen dat je nu zo in de onzekerheid zit. Ik zal voor je duimen dat alles de volgende keer goed is meid. Ego: De mensen van de woningruil hadden wel interesse maar ze willen een prijs voor hun huis wat ongeveer 20/30.000 euro boven de taxatiewaarde ligt. En dat willen wij dus niet. Het lijkt mij niet dat ze andere mensen vinden die zo'n absurde prijs er voor gaan betalen, maar wij zijn in ieder geval afgehaakt. Moest wel even een traantje laten want ik zag mezelf er al helemaal zitten. Maar ach, ook met een baby kunnen we wonen waar we nu zitten dus even rustig blijven en afwachten
De andere meiden met goede echo's ook nog gefeliciteerd! Mirjam; jammer dat het niet gelukt is met je woningruil.... Maar er komt vast nog wel een ander geweldig huis voorbij! Lotus wat balen dat je in onzekerheid zit meid! Ik ga hard voor je duimen!!! Zo. Ik lees wel bijna alles mee, maar voel me sinds een week verschrikkelijk beroerd dus heb even geen puf om mee te typen, sorry! Vanochtend om half 6 begonnen met wakker worden e.d. en ben nu eindelijk aanspreekbaar en minder misselijk en duizelig. Maar hoort erbij, dus moet niet teveel klagen Gisteren even bij inloopspreekuur geweest bij de verloskundige en een afspraak gemaakt voor 27/2, bloeddruk even gemeten, ook prima. Was wel leuk, want ik ben daar op kinderwensspreekuur geweest en zij hebben me doorverwezen naar de gyn (huisarts werkte niet mee), dus ze was helemaal blij dat het nu zo snel raak was Nu weer aan het werk. Werk bij mijn ouders, en die vinden het gelukkig niet erg als ik opstartproblemen heb Vanochtend een half uur eerder opgestaan en een uur later aanwezig
thnx!!! Echo was gewoon uitwendig (heeeeeel vreemd hahaha zo vroeg al) Ze dacht dat ik iets minder ver was, paar daagjes ofzo. Maar dat hoefde niet, vruchtje kon ook gewoon nog wat kleiner zijn. (1mm groter en dan had het apparaat het kunnen meten, of met een inwendige echo dat het beeld duidelijker was geweest) Het hartje klopte heel mooi Ben helemaal gerustgesteld! (voor nu dan he hahaha)
He wat vreemd idd zo vroeg al een uitwendige echo. Maar ja, lijkt mij prettiger haha. Leuk hoor zo'n goede echo! Ik mag maandag eindelijk, om half 11! Spannendddddd
Wat fijn al die goede echo's. Dat geeft moed. Voor de anderen; aftellen. Voor je het weet is het zo ver. Gewoon veel kletsen hier dan vliegt de tijd. Met mij prima, maar auto gaf er de brui aan vanmorgen. Ging mij. Kind naar mijn schoonmoeder brengen. Lampje Vd olie ging branden en hinder meter verder stopte de auto er mee. Heb hem de bushalte op geduwd, want stond midden op de weg. Vast te zwaar voor een zwangere, maar hem laten staan werkt ook niet. En niemand stapt uit om je te helpen. Nu door de garage opgehaald en ik ben weer thuis. Hopen dat de "schade" meevalt. Voor de verdere echo's vandaag of morgen; veel succes en plezier.
Mams: Wat goed, gefeliciteerd !! Ze proberen het vaak eerst uitwendig, afhankelijk hoe het kindje ligt en hoe vol je blaas is zou het best kunnen lukken dus. Dus die ene mm zou ik me geen zorgen om maken, wat je zegt, had het inwendig geweest was het waarschijnlijk precies op maat Linda: Dat doe je goed met te laat komen Grapje hoor, fijn dat je ouders het gewoon weten en meeleven. Hier vanmorgen ook voor het eerst de wc van dichtbij gezien, en niet om hem schoon te maken M'n collega komt automatisch met koffie aanzetten terwijl ik daar helemaal geen trek in heb, als niemand kijkt gooi ik hem gauw weg in de keuken
Hebben jullie ook vaak dat duizelige gevoel ? Niet echt alsof je flauw gaat vallen maar wel een vervelend gevoel. Ik kan het niet helemaal uitleggen, ga het morgen maar proberen aan te geven bij de gyn..
Ja heb ik ook, vooral 's ochtends. Daarom gisteren bloeddruk laten meten, maar die was goed. Ik krijg dan ook een soort wausgevoel achter mijn ogen en wangen... heel irritant is het.... Maar was de wc-pot op je werk goed schoongemaakt? Gelukkig drink ik nooit koffie Bjoerma, balen van je auto zeg! Hopelijk is er niet teveel kapot!
Mirjam, daar heb ik geen last van. Wel heb ik last van mn linkerbeen als ik te lang in dezelfde houding zit of sta.
Nou gelukkig is het gevoel herkenbaar, de vorige keren had ik net namelijk niet. Neem aan dat ze morgen sowieso naar de bloeddruk gaan kijken. Heb het net aan mijn manager verteld en die sprong op van z'n stoel, hij was zo blij !! Dus als de echo morgen goed is wil ik het dinsdag verder gaan vertellen hier. Ik moet toch trakteren vanwege mijn eerste plaatsing (werk als consultant) dus dan gooi ik het maar gelijk in de groep
Nou ik had het hier aan een collega verteld (ik werk hier pas sinds december) en nou heeft zij het gewoon aan onze baas verteld en andere collega's. Dus ik ben NIET blij. Nou zei ik voor de gein een beetje dat ik nu maar moest afwachten of ik nog een baan had en toen bleek uit haar reactie dat het wel degelijk kan gebeuren dat ik zo op straat sta. Ben nu nog uitzendkracht.. Ze begon ook over hoe fijn het was toen zij niet werkte toen de kinderen jong waren.... Als dat gebeurt weet ik echt even niet wat we zouden moeten doen hoor..
Hallo, IK ben ook eind september uitgerekend. Nu wil ik graag mijn banner veranderen, maar t lukt me niet Kan iemand mij uitleggen hoe je dat precies doet? Ben morgen 7 weken zwanger en nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundige, dit wil ik over een week gaan doen. Wil deze keer wat langer wachten, omdat ik t afgelopen jaar 2 miskramen gehad heb. Hopelijk kan iemand mij helpen met mijn banner
Helemaal bovenin staat ergens rechts "banners". Daar kun je een nieuwe maken, de code die je dan daar ziet plak je in je onderschrift. En dan heb je een nieuwe banner Welkom hier! Wacht je niet te lang met aanmelden bij de vk? Hier hebben ze altijd een wachttijd en ze zijn niet blij als je te laat belt. Misschien kun je alvast een afspraak maken voor over een tijdje?
Dank je wel Ja ik ga ook wel eerder bellen voor een afspraak, wil de echo deze keer niet zo vroeg. IK heb t wel geprobeerd met die banner, maar ik krijg de huidige niet weg.. moet je die niet eerst verwijderen?