15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je onzeker bent en dat je geen maand wil wachten voor een volgende echo.. positief is natuurlijk dat t hartje klopt. Hopelijk zit t gewoon allemaal goed!
    Ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt voor een 1ste echo.. deze krijg ik volgende week vrijdag (24 feb) Duurt nog eventjes..

2. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Jemig Linda. Lijkt wel iets van de tv. Een eeneiige en nog 1. Bijzonder. Benieuwd ook naar de geslachten van de kleintjes. Het wordt vast een hele kluif, maar wel iets memorabels en bijzonders. 3 werf gefeliciteerd!!

@nuage: KUS!!!

3. isamama

isamama Niet meer actief

@Linda: Aaaah...maar liefst drie kindertjes tegelijk!! Wat bijzonder!! Leuk dat je de foto er zo snel hebt opgezet, dat wilde ik écht zien hoor...:D Ik ben ook al benieuwd naar de buik die je gaat krijgen :D... Moet je nu extra opgevolgd worden?

@Nuage: :(... Natuurlijk kan het alle kanten uit... Maar je zegt zelf dat het je niet lekker zit... Wel, bij mijn vorige MA werd ik op 7,5 weken (was ik 100% zeker van omdat ik temp en dus exact zeker was van m'n ei...en van de posi test twee weken na m'n ei) naar 6,5 weken teruggezet. De gyn zag er zo het probleem niet van in, want hij wilde me vier weken later laten terugkomen (hartje klopte immers...). Maar ik wist dat dat niet kon, want dan zou ik 1 week na m'n ei posi getest hebben... Ik heb toen gehoopt, gehoopt, gehoopt, maar twee weken later (daar stond ik op, om twee weken later terug te gaan) klopte het hartje niet meer... Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, het is gewoon dik kl*t*... Ik zou ook geen vier weken afwachten als ik jou was...je hebt gewoon al te veel meegemaakt, meid... Ik hoop zo dat alles goed komt.

@hier: Wat een misselijk weekend heb ik achter de rug! Vandaag heb ik een homeopathisch middeltje ingenomen en...de misselijkheid is weg :).

Groetjes,

Isamama

4. chrissie2207

chrissie2207 Actief lid

7 jan 2012
    100
    0
    16
    Hallo Dames

ik kom me ook maar even aanmelden volgens mijn eigen berekening is 22 sept de uitgerekende datum.
    ik moet 5 maart heen voor de 1e echo dus dan zulllen we wel horen als hun er ook zo overdenken haha.

Groetjes Christel

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nuage: Wil je dan particulier een extra echo laten maken ? Ik zou er dan ook op staan dat je over 2 weken mag hoor ! Dan weet je tenminste iets. Anders zit je 4 weken in de onzekerheid.

Chrissie : Welkom en gefeliciteerd !!

Hier : Vandaag 8 weken :D Heb alle apps weer bekeken vanmorgen.
    Vrijdag na de echo hebben we het onze oudste verteld (3,5 jr) en ze was helemaal blij. Ze wil elke keer haar hand op m'n buik leggen en voelen. Ook zegt ze meerdere keren per dag 'Mama, ik kan niet wachten tot de baby komt. Ik wil dat ze nu komt!' Ze wil graag een meisje ;)

6. mirjam2112

Zo ik heb het net eruit gegooid op m'n werk :D Wat een opluchting zeg !
    De directeur kwam binnen dus die viel ik gelijk aan, en daarna maar even cake gesneden en roze koeken uitgedeeld. Dus nu weet iedereen het hier... Jeetje voel me gelijk een stuk minder opgelaten. Helemaal als ik niet lekker ben.

7. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je je dan opgelucht voelt Mirjam,
    Mijn directe manager had het bij 6 weken al geraden.. :S maar wel fijn dat je dan niet geheimzinnig hoeft te doen.
    Heb wel gezegt dat hij officieel niets weet dus hij doet ook nog niets met de info. Als we Dinsdag onze eerste echo hebben gehad ga ik het officieel maken hier! dan ben ik ook ongeveer 10 weken en durf ik dat wel aan!
    Nog 1 weekje gedult dus tot de echo, maar kan niet wachten.

@Nuage, Ik ga voor je duimen, idd, ik zou in jou geval ook extra checks willen!

8. mirjam2112

Nou de grapjes zijn al begonnen hier. Als ik een rondje drinken rondbreng vragen ze al 'Mag jij wel zo zwaar tillen?'
    Ach, alleen maar fijn dat er zo gereageerd word..

Alleen vraagt íedereen of het wel gepland is. Ik word er helemaal gek van ;) Ons huis staat natuurlijk nog te koop en de auto is ook niet echt op 3 kinderen gekocht, maar dat wil toch niet zeggen dat het ongepland is. Zucht, brutaal ook om te vragen.
    En het is ook niet gepland hoor, maar ik vind er nogal een verschil zitten tussen niet gepland en niet gewenst !
    We wilden heel graag een derde, maar de bedoeling was te wachten tot het huis verkocht was. Dat de natuur zich niet laat sturen blijkt maar weer ;)

Maar op aanraden van een collega geef ik nu als antwoord : Heel erg gewenst ja !

Niet iedereen hoeft te weten dat het een verrassing was :D

9. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Isamama: wat voor homeopatisch middeltje is dat? ik ben namelijk de hele dag door misselijk..... en overgeven.

10. zwanger83

zwanger83 Lid

29 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

WOW Laura, wat geweldig een drieling.. Wat een werk word dat! Maar wel een mooi wonder.

Hier vandaag een slechte dag, vanochtend gewoon normaal ontbeten en daarna alles er weer uit gegooid. gezellig hoor een relatie met een wc pot.. hahaha, maar nu weer aan het werk.
    Even de gedachte ook op wat anders.

En we mogen maandag voor een 2e termijn bepaling komen omdat de uk de vorige verstoppertje aan het spelen was en ze geen goede meting konden doen.

En nu op zoek naar een trouwjurk... 1 juni stappen we in het "huwelijksbootje" met dikke buik en al...
    komt vast goed!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welke maat heb je? Ik heb namelijk een hele mooie Maggie Sottero te koop die nieuw 1500 kostte en nu voor 500 weg mag.

12. zwanger83

zwanger83 Lid

29 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nuage,

Ik heb je een pb gestuurd! gr

13. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hoi meiden,

ik zal de september mama's moeten gaan verlaten:(
    hier slecht nieuws gehad vandaag ( had het eigenlijk wel verwacht, vloeide al vanaf vrijdag) ze zagen alleen een vruchtzakje wat bijna 6 weken was, terwijl ik nu 8.5 ben dus een ma en verder zagen ze er niks in.
    dat word afwachten tot het zelf op gang komt of curettage:$ (heb ik wel schrik voor) vanmiddag of morgen zou de gyn contact opnemen dus dan weten we meer.

wens jullie allemaal nog heel veel plezier de komende maanden, en geniet van elk moment:)
    hoop zelf ook snel weer een positieve test in mijn handen te hebben als dit achter de rug is:(

zal af entoe nog wel even een blik komen werpen om te zien hoe het met jullie gaat:)

xx

14. zwanger83

zwanger83 Lid

29 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    he lotus, wat jammer en vervelend nieuws.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He Lotus, wat verdrietig meid :(
    Sterkte.

16. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Jasses Lotus. Ik ga voor je duimen!!

17. mirjam2112

Lotus : Wat een verschrikkelijk nieuws :( Heel veel sterkte !

18. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Lotus sterkte meid!!

19. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ahhh Lotus, sterkte meid!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoe gaat het hier met de kwaaltjes meiden??

Ik ben een paar dagen niet misselijk geweest, maar vanmorgen helaas wel weer misselijk wakker geworden :(
    Ook heb ik veel pukkeltjes, maar gelukkig weinig in mn gezicht.
    Borsten zijn al zeker een halve cupmaat gegroeid en ik kan echt niet meer fijn mn eigen broeken aan.

Deel Deze Pagina