Zolang er niemand over geheimpjes begint, gaat het wel goed. Bovendien, de mensen die we het meeste zien (mn beste vriendinnen en de opa's en oma's die zijn al op de hoogte) Ik heb het hem niet verteld. Ging savonds met hem douchen, en hij merkte op dat mijn buik dikker was...Conclusie, dan moest ik wel een baby in de buik hebben weer, anders kon dat niet. *zucht* hahahahahah
@Mams136: Wat schattig, wel erg scherp opgemerkt! @Bjoerma: Ja, dat ken ik, maar het lijkt me ook nog zo ontzettend lang duren als we het nu al vertellen! Hmm blijf nog maar even verder twijfelen.... groetjes
15-09-2012 SarahH 1e kindje 16-09-2012 Zwanger83, 1e kindje 16-09-2012 Pixel85 (26) 1e kindje 16-09-2012 Erwtje12(34), 1e kindje[/I] 20-09-2012 Itsmemarrie (30), 1e kindje 21-09-2012 Bam(24), 1e kindje 22-09-2012 Chinwa (32), 1e kindje 25-09-2012 Mirjam2112 (27) 3e kindje 26-09-2012 Isamama (31) 2e kindje, 2** 27-09-2012 Bjoerma (33) 2e kindje 28-09-2012 Mams136(24), 3e kindje (2e overleden bij 17wk) 28-09-2012 Sascha22(23), 2e kindje 28-09-2012 Nuage(30), 1e kindje 29-09-2012 Linda1984(27), 1e kindje Afspraken: 21-02 Mams136, Intake gyn + 2e echo 21-02 Itsmemarrie, termijn echo 21-02 SarahH, 2e echo 22-02 zwanger83, 2e echo en bloedafname 23-02 Nuage, 2e echo 24-02 Erwtje12, 1ste echo 27-02 Nuage, intake VK 28-02 Linda1984, intake academisch ziekenhuis 01-03 Bjoerma, intake en termijnecho 02-03 Itsmemarrie, vk 05-03 Mams136, VK 07-03 Isamama, 2e echo 08-03 zwanger83, 2e gespreke vk! 12-03 Sascha22, termijnecho (3e echo) 28-03 Sascha22, Controle Gyn moet in dinsdag niet voor uit worden gezet, dan moet ik er weer uit wij hebben het inmiddels wel al aan iedereen verteld. Ik ging half januari een weekend weg met vriendinnen en ik zag het niet gebeuren dat ik het 3 dagen voor me zou kunnen houden. Valt toch op als je ineens dat wijntje niet meer drinkt maar we vonden wel dat de opas en omas en ooms en tantes het eerder dan vriendinnen moesten weten, dus die hebben voor.dat weekend nog even gebeld na de eerste echo hebben we nog wat meer mensen verteld. Nu moet ik gaan slapen (alleen want manlief is aan het werk). Ik moet morgen om 8 uur op hopelijk is mijn misselijkheid morgen wéér wat minder! @linda: wow,3! Succes met de zwangerschap en de zorgen!
Hoi meiden, 't Is hier precies een beetje stilgevallen...ik blaas er nog eens nieuw leven in . Ik vind ook wel dat momenteel alles een beetje zijn gangetje gaat, de ergste onzekerheid is natuurlijk over en de stress zal binnenkort wel weer toeslaan als we over 2 weken naar de 11-weken-echo gaan... Maar voorlopig lijkt alles goed te gaan... Alleen HONGER HONGER HONGER als een paard! En als ik dan ga eten, tja, dan gaan er vijf happen in en lukt het weer niet meer... Herkenbaar? Verder heb ik ook heel wat last van zeurderige pijn, zo echt "baarmoederpijn" zeg maar. Volgens het alwetende internet kan ook dit bandenpijn zijn. Dan zal het wel een goed teken zijn zeker. Deze week haal ik ook zeker mijn zwangerschapsbroeken terug uit de kast, want het buikje laat niet meer toe dat ik mijn broeken netjes dichtknoop . @Mams, Itsmemarrie en SarahH: morgen weer echo-tijd! De duimen staan hier weer omhoog! Laten jullie zeker iets weten? Groetjes, Isamama
Uiteraard! Gelukkig mag ik half 10 al! Die pijn herken ik wel, en dat hongergevoel ook..alleen smiddag, want sochtends en savonds ben ik nog steeds harstikke beroerd.
Ga toch eens proberen om hier ook wat mee te kletsen, in het andere is het zo rustig, als het mag natuurlijk. Ik ben 37 en mama van twee zoons (3 en 1 jaar).... En nu zwanger van de derde....9wk2..... En rond de 22 e uitgerekend.
@Honger. Hier ook hoor. En vervolgens idd misselijk. De hele dag het gevoel van honger en vol dwars door elkaar. Gisteren moest en zou ik 2 chocolade croissants als lunch. Blegh! Succes met de echo's vandaag. Xxx
Zoooo ffkes snel een crackertje eten en dan de kleine boef naar mn vriendin brengen en naar de gyn. zenuwappig!!!!!!! hahahaha
Mams: Succes zo bij de gyn ! Linda : Jeetje wat een zorgen allemaal. Daar sta je als 'buitenstaander' niet zo bij stil hoeveel er bij komt kijken. Meid, zolang ze het goed doen probeer te genieten ! Ik zal duimen voor 3 kerngezonde kindjes ! Kwaaltjes : Hier vrij misselijk, maar hoef alleen 's ochtends over te geven. Verder herken ik wel het honger honger honger gevoel maar zodra je wat gegeten hebt; spijt ! Eet wel hele kleine beetjes over de dag. Verder behalve vermoeidheid geen klachten. Boobies groeien goed Joehoe 9 weken vandaag !! Vrijdag mogen we weer voor een echo. Onze oudste weet het al. Ze was helemaal blij. En we zijn niet bang dat ze haar mond voorbij praat, mensen die ze vaak ziet weten het toch al Ik wil haar graag meenemen naar de echo vrijdag (9+3) maar zal die uitwendig zijn of inwendig ?? Als het inwendig is laat ik haar toch maar bij oma.
@Linda jeeee een drieling.....en dan weer de zorg of ze alle drie blijven leven....hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. @Mirjam, we lopen aardig gelijk op.....hier ook dat honger gevoel en vaak misselijk in de avond na het eten. @Mams.....je bent bijna aan de beurt....
Heb trouwens vanmorgen 2 rompertjes van Nijntje gekregen van mijn manager !! Das toch lief. Het is nog wel een man ook En we hebben vakantie geboekt, eind mei gaan wij lekker naar Spanje voor ruim 2 weken !!
Ben weer thuis Heerlijk naar ons frummeltje gekeken. Ben 3 daagjes vooruit gezet naar 25 september en nu dus precies 9 weken zwanger. Hebben ook het hartje mogen horen en wat is dat een heerlijk geluid!! Meteen ff spammen uiteraard
Mooie echo zeg! Lijkt me zo ontzettend waanzinnig gaaf om de hartslag te mogen horen. Hebben wij nog nooit meegemaakt helaas.
Donderdag al, maar dan ben ik pas 7w6d dus dan is het nog te vroeg denk ik. Heb al eens eerder een echo rond die tijd gehad geloof ik vorige keer en toen lieten ze het ook niet horen. Daarna 12 maart weer, dus dan zou het toch moeten lukken. Volgens mij ga ik zo hard huilen van geluk... lijkt me waanzinnig! Maar durf er nog niet te hard naar uit te kijken, eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Komt vast goed meid!!! En wie weet valt het allemaal wel mee, de echoscopiste bij de 1e echo dacht dat ik amperaan 6 weken was, en vandaag werd ik 3 dagen vooruit gezet op mn eigen berekening
Mwah het zou een paar dagen kunnen schelen, maar niet veel. Maar daar maak ik me gelukkig geen zorgen meer om want dat bleek toch wel te kloppen bij nader inzien hahaha Vorige keer had ik een paar dagen voor de vreselijke echo een aantal keer achter elkaar zeer pijnlijke steken in mijn buik, van mijn navel recht naar beneden. Deden echt veel pijn, alsof het een stroomstoot was. Ik ben ervan overtuigd dat het hartje toen gestopt is met kloppen. Zolang ik die steken dus nu niet heb ben ik positief
Heb je dat gevoeld ja???? Ik dacht dat bij een Mola de hele vrucht niet levensvatbaar was, maar begrijp dat het hartje dus wel gaat kloppen in 1e instantie???
Nee bij een complete mola niet, dan is er alleen mola weefsel. Maar bij een partiële mola wel, dan is er een kindje (met 1 set chromosomen teveel) én mola weefsel. Kindje is soms levensvatbaar en dat was dus in ons geval zo. Op de echo's was werkelijk niets vreemds te zien, gewoon een kindje met hartslag. Daarom kwamen we er ook pas na curretage achter wat er aan de hand was. Ja ik heb het echt gevoeld, was het eerste waar ik aan dacht bij die echo. En het was echt pijn waarvan je in elkaar krimpt hoor, dus geen klein steekje ofzo.
@Mams136: wat heerlijke voor je, ziet er prachtig uit! @Nuage: nog ff geduld, ik duim voor je! @Mirjam: wat leuk dat is wel heel attent zeg! Bij mij op mijn werk lopen ze alleen maar te mopperen, collega gaat namelijk in juni met verlof en blijft tot november weg, dus als ik in augustus ga zijn ze daar niet zo blij mee! @Honger: Misselijk, honger, misselijk, honger en dat de hele dag door... Maar alleen maar bepaalde dingen zoals: Yoghurtdrink, zoete popcorn, vruchtensap en kaaaaas! Tja, zal wel weer overgaan!