15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de echo gehad! Hartje zien kloppen en hij zat lekker te zwaaien en te bewegen! Alles goed :) zo blij

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ah ok, dan snap ik het.
    Maar je hebt vast een goede echo hoor!!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Itsmemarrie, Yes!!! Mooie!!!

4. isamama

isamama Niet meer actief

Joehoe, wat een mooie echo's zijn dat al! Zo'n negenwekertje is echt al een kindje hè, zo ongelofelijk om te bedenken dat dat in onze buik zit...:)

@Sascha: Kaaaas, inderdaad! Mmm, ik zou wel de hele dag door aan de kaas kunnen zitten, vorige week smeerkaas en deze week camembert. Gek toch! :)

@Nuage: Ik had op het andere topic gelezen dat de berekening dan toch klopte...oef! Donderdag 7w6d, als alles dan in orde is, is de kans echt heel klein dat het nog misgaat hè... We duimen voor jou!

Groetjes!

Isamama

5. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Wat leuk om de echo's te zien. Blij voor jullie!!!

@nuage. Zal aan je denken donderdag.

@hier. Misselijkheid nog wel aanwezig, maar stuk minder. Nu slapen.

Truste allen!!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vorige keer was mijn laatste goede echo met 8 weken, ik heb het vandaag opgezocht. Dus ik zal ook na deze echo nog niet gerust zijn. Ik weet het... ik probeer écht te genieten en ik doe dat ook met volle teugen, maar ik hou wel wat reserves. Als wij op 12 maart een goede echo hebben, nou dan gil ik het van de daken :D

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nuage: Wat spannend meid. Komt vast helemaal goed met jullie kleintje ! Zal duimen voor jullie.

Mams: Wat een mooie echo ! En nu lopen we gelijk, gezellig. :D

Itsmemarrie: Ook een mooie echo, gefeliciteerd.

Sascha: Dat is minder dat ze lopen te mopperen ;) maar hun probleem, dan moeten ze maar tijdelijk iemand anders aannemen.
    Ik verontschuldigde me hier gelijk, en toen zei m'n manager; Waarom!? Das toch ons probleem!?
    Volgens mij zit ik hier niet verkeerd ;)

heb bij de Kijkshop zo'n leuke knalroze trolley gezien. Mag mee als handbagage, leuk voor D. op vakantie !

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nuage, het gaat helemaal goed komen meid!!!! Jullie hebben het verdiend!!!

Mirjam, ja nu lopen wij gelijk hahaha!!! Ben benieuwd of dat zo blijft!! :D Jij mag vrijdag weer he.

9. mirjam2112

Ja ben benieuwd ook ! Zal wel raar zijn als ik voor of achteruit gezet wordt, aangezien ik op de minuut na m'n eisprong voel.
    Maar misschien is dat dan een vroege of late innesteling ?

10. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    @Itsmemarrie: gefeliciteerd, mooie echo!

@Isamama: En dan van die kleine pakjes met daarin La Vache qui rit smeerkaas en soepstengels, jammie!

@Mirjam: Ach jah, ik kan er ook wel tegen zeker aangezien ik daar nu een half jaar werk en het ziekenhuis heeft aangekondigd dat alle jaarcontracten NIET worden verlengd, dus tijdens mijn verlof (contract loopt 8 dagen na bevallingsdatum af) Zit ik gewoon zonder baan! Hele onrustige situatie op het werk....

11. mirjam2112

Sascha: Hmm das balen :x maar je weet nu vroeg genoeg wel waar je aan toe bent. En je zwangerschapsverlof krijg je gewoon doorbetaald van het UWV.
    Bij J. had ik zo'n zelfde situatie en vlak voor mijn verlof verliep het contract, baalde ik heel erg van. Maar tijdens mijn verlof vond ik deze baan en daar werk ik nu nog steeds met veel plezier !
    Er komt vast iets leuks op je pad. Wat doe je nu als ik vragen mag ?

12. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik werk als doktersassistente bij de polikliniek KNO (Keel, Neus, Oor.) Heb vorig jaar mijn diploma gehaald en dit is dus mijn eerste baan... Ik weet wel dat ik waarschijnlijk een uitkering kan aanvragen, maar dat wil je toch liever niet... Er is nog wel een klein sprankje hoop aangezien er 1 collega na mij is begonnen, maar daar krijg ik waarschijnlijk pas heel laat duidelijkheid over...

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En nu ben ik bang...

Gister, toen we het goede nieuws aan mn zwager en schoonzus gingen vertellen was hun buurmeisje daar aan het spelen.

Belt net mn schoonzusje op, het buurmeisje heeft de BOF!!!
    Vandaag heeft het zich geopenbaard dus ze is al een week besmettelijk.
    Ben niet direct met dr in aanraking gekomen (als zijnde knuffel/kus oid) en ze heeft ook niet in mn gezicht gehoest/geniest.
    Heb net de VK al gebeld omdat de bof in het 1e trimester bijna altijd een miskraam veroorzaakt.
    De kans dat ik besmet raak is minimaal gezien het gebrek aan contact en het feit dat ik 2x ben ingeent.
    Bovendien is de incubatietijd 3 weken en dan ben ik al zo'n 12 weken.
    Ik hoefde me niet al te veel zorgen te maken zei ze, maar dat doe ik uiteraard toch!
    Morgen bel ik ook de gyneacoloog nog even op, hoe zij erover denkt.
    Ik wil niet dit kindje verliezen door zoiets stoms!!!
    :(

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo dat is schrikken!! Maar gelukkig is de kans erg klein, maar ik snap je angst compleet!!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    HE meiden, kom zo even bijlezen maar vandaag termijn echo en intake VK gehad.....

16. isamama

isamama Niet meer actief

@Mams: Jakkes! Hoe zou je je nu geen zorgen kunnen maken?!? Zorgen maken komt samen met het zwangerschapshormoon in het bloed... Hopelijk kan de gyn je morgen geruststellen...:(

@Goofychick: Mooi hoor!

@Sascha: Pff, zo'n rotsituatie... Bij ons is het een beetje omgekeerd. Wij hadden onze kinderwens nog even in de koelkast gestoken omdat mijn man momenteel werkloos is en we écht niet weten wanneer hij terug aan het werk gaat zijn (de jobs liggen nu eenmaal niet voor het oprapen...). Maar kijk, je kan natuurlijk blijven uitstellen en we worden er ook niet jonger op en het was al twee keer misgelopen...dus hebben we besloten er toch maar voor te gaan...en daar ben ik nu toch heel blij om. Ik heb gelukkig zelf wel een vast contract, dus zelfs als ik in ZS-verlof ga, word ik gewoon doorbetaald. Dus we redden het financieel wel, maar toch...het is toch een beetje een zwarte wolk die boven je hoofd hangt hè, die onzekerheid. Hopelijk komt er toch snel duidelijkheid, dat kunnen we in onze toestand wel gebruiken.

@Nuage: Morgen is de dag! Thumbs up hoor!

@hier: Met de dochter voor de derde keer naar de kapper geweest vandaag (ze heeft echt zoveel haar!). De eerste keer heeft ze moord en brand geschreeuwd van begin tot einde; de tweede keer ging het brullen na verloop van tijd over en vandaag heeft ze het gewoon heel goed gedaan! Ze heeft zo verwonderd in de spiegel zitten kijken en maar commentaar geven (smelt)... Vrijdag wordt ze twee, wat gaat de tijd toch snel! Het lijkt een cliché, maar (zucht)...waar is die kleine baby naartoe... Gelukkig hebben we dit jaar nog een nieuw exemplaar in handen :p.

Groetjes,

Isamama

17. mirjam2112

Sascha: Dan hoop ik dat jij mag blijven ! ;) Is ook niet leuk, weer helemaal opnieuw op zoek naar een nieuwe baan. In je verlof wil je daar ook niet mee bezig zijn.
    Ik wilde ook graag doktersassistente worden, maar kreeg de opleiding niet gecombineerd met thuis helaas. Er is wel veel werk in toch ?

Mams: Ach meid, logisch dat je geschrokken bent. Maar maak je geen zorgen, je bent vast niet besmet. De kans is wel erg klein.
    Goed dat je de VK hebt gebeld, en als je je ongerust maakt gewoon weer bellen !

Goofychick: Wat een mooie echo !! Echt een mini mensje dan al he.

Isamama: Leuke leeftijd is dat he ! Heerlijk.. Zo heeft elke leeftijd zijn eigen charmes. Kapperbezoek is hier ook altijd een drama, maar de laatste tijd wordt ze niet meer hysterisch maar blijft ze heel droog naar zichzelf in de spiegel staren. ;)

Nuage: Vandaag de 2e echo toch ?? Ben zo benieuwd !!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nog 2 nachtjes slapen en dan lekker naar de beurs :D
    Heb er zin in!!! Heerlijk tussen al die babydingetjes snuffelen enzo :D

19. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen allemaal weer!

Mooie echo Goofychick! Zo leuk om te zien he!

@Mams, Tuurlijk ben je ongerust! dat zou ik ook zijn! Ben benieuwd wat de gyneacoloog zegt, laat je dat nog even weten??

Spannend hoor Nuage, Ben benieuwd naar de echo resultaten.

En Sascha ik ga voor je duimen dat er snel wat duidelijkheid komt!

Wij gaan zaterdag aan de opa en oma van mijn vriend vertellen dat ze overgrootouders worden, ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen! Zijn oma is wat in de war, maar het is wel het eerste achterkleinkind :) en daarna op de verjaardag van zijn tante aan de rest van de familie melden. Ben gewoon te opgewonden over het feit dat we een kleintje krijgen dat we het wel willen delen.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat lief dat jullie eraan denken!! :D Ik ben extreem nerveus voor deze echo... zit nu te wachten op hubbie en dan maar richting ziekenhuis. We hebben om half 4 de echo.

Wij gaan vrijdagavond naar de 9 maanden beurs, heb er ook zin in :) Maar wilde eerst die echo hebben want anders was ik niet gegaan denk ik.

Deel Deze Pagina