15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Succes meid!!! Het zit vast goed :D *duimendraaien*

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zet 'm op baby Nuage !!! :D Laat je zien !!

Vertellen: Wij hebben het bijna iedereen al verteld. Alleen de social media weet het nog niet, dus de vrienden die we niet dagelijks spreken, en wat verdere familie.. Verder is het maar goed ook, krijg vandaag allemaal opmerkingen over dat je het nu echt goed ziet. En niet als dik buikje maar echt als zwanger buikje :D

9maandenbeurs: Heb er geen puf voor ;) Ben 4 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het zooooooo druk dat ik er erg chaggo van werd. Ook alle spullen zijn zoooo duur.. Maar wie weet volgend jaar ;)

3. mirjam2112

Nou bijna tijd om naar huis te gaan, zal vanavond bijlezen hoe de echo is geweest !

XX

4. zwanger83

zwanger83 Lid

29 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    sorry had het druk afgelopen paar dagen!
    maar ook hier een goede 2e echo! leuk hoor om je kindje zo te zien. de uk was flink aan het draaien. Hij/zij heeft al armpjes en beentjes en alles...hartje klopte ook goed.. Ben weer een dag naar voren gezet. 15 sept nu!

@mams: kan begrijpen dat je je zorgen maakt.. denkt dat iedereen dat hier ook zal doen! We kunnen alleen maar zeggen dat we met je mee duimen dat alles goed komt..

en gefeliciteerd aan iedereen met een goede echo!
    gr

5. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    @Goofychick, MOOI!

@Werk, ach jah, ik doe hard me best en maak mijzelf zo onmisbaar mogelijk;) En verder ga ik m'n er nu gewoon niet druk om maken, daar heeft niemand iets aan, ik zie het wel... Dank voor jullie lieve reacties :)

@Mirjam, ze zeggen dat er erg veel werk in te vinden is, maar dat is heel regionaal, vooral in het oosten en zuiden van het land schijnt er veel plaats te zijn. Ik heb de opleiding via het NIPA gedaan, dat was 1 dag in de week naar school, 1 jaar en het tweede halfjaar 24uur per week stage lopen, was heel goed te combineren voor mij. Het is wel ontzettend leuk en bijzonder werk, je kunt mensen echt helpen en doet af en toe dezelfde dingen als een arts! Maar aan de andere kant is het echt keihard werken voor een schamper loontje en heel veel verantwoordelijkheden... Maar toch ben ik heel blij met mijn werk en keuze om me te laten om scholen! (Hiervoor heb ik 3 jaar HBO gebarentaal gestudeerd om tolk te worden)

@Vertellen, hier weet bijna iedereen het, werk, ouders, etc... alleen dochter nog niet!

@Nuage: Hoe was het?!?!

@Echo, willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Ik wil het eigenlijk wel weten, maar vriendlief echt absoluut niet...

@Kleertjes kopen, dat durf ik dus nog niet he, ben zo bang dat dat ongeluk brengt!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    De echo was super!! Ben 1 dag vooruit gezet, zal zo mijn banner weer aanpassen. Kindje was nu 1,49 cm en vorige week maandag was het nog maar 0,6 cm! Dus meer dan verdubbelt!! En een schitterend kloppend hartje! Van vreugde zijn we eerst lekker uit eten gegaan :D :D Nu is het wachten tot 12 maart voor de 10 weken echo. En daarna op naar de geslachtsbepaling met 14 weken. Ik ben ZOOO blij! Maar ik blijf ook nog een beetje reserves houden, want vorige keer heb ik volgens mij ook een goede 8wk echo gehad, moet ik nog even nakijken voor de zekerheid. Pas bij de volgende echo gaat echt de vlag uit :)

Hier is onze frummel dan:

7. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Op naar de volgende!

8. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    @Nuage: Oh meid ik ben zo ontzettend blij voor je! Dit kindje gaat het gewoon helemaal fantastisch doen!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel wat lief meiden xxxx

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nuage..wat een prachtig klein tuinboontje meid :D
    Dat het maar een flinke wolk van een baby mag worden over een maandje of 7 :D

Hier de hele dag al een beetje kramperig gevoel en veel afscheiding weer. Komt dat meiden die verder dan ik zijn bekend voor???

11. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Nuage; wat fijn dat je nu een goede echo hebt gehad :)
    Ik mag vandaag!!

12. zwanger83

zwanger83 Lid

29 jan 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nuage, gefeliciteerd met de goede echo!!

@mams, veel afscheiding komt hier ook voor! Heb maar inlegkruisjes gekocht.. Voel me een stuk frisser zo! Maar krampen nog niet echt.. Wel vorige week 2 slechte dagen gehad. Maar dat was van misselijkheid..

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    **breekt in**

nuage: super om te lezen dat de echo goed was! Op naar de volgende echo :)

**breekt uit**

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vandaag de uitgerekende datum van onze Mylan*
    Verdrietige, maar ook bijzondere dag.
    Al bijna op een kwart van de zwangerschap van een wondertje dat er nooit was gekomen als met Mylan* alles goed was gegaan.
    Misschien heeft het zo moeten zijn.
    Vanavond branden we iig een kaarsje voor ons mooie mannetje dat niet mocht blijven, en we hopen dat hij vanuit de hemel waakt over z'n kleine broertje of zusje.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte vandaag Mams!

16. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, sterkte vandaag, denk aan jullie.

17. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Mams: ik vind het knap hoe je ermee omgaat, sterkte!

18. mirjam2112

Mams: sterkte vandaag. Wat moet dat ontzettend dubbel zijn voor jullie.

Nuage: aaaaahh wat goed !! Ben zo blij voor jullie !! Gaan jullie de geslachtsbepaling zelf regelen dan dat het met 14 weken al kan ?

Hier ook een goede echo gehad. :D volgens mijn berekening was ik 9,3 volgens de meting 9,1 dus het is 9,2 geworden. Aangezien ik m'n eisprong zeker weten op 3 jan had vraag ik me af wat klopt. Maar ach, die ene dag maakt niks uit natuurlijk!

Zal als ik op de comp zit de lijst bijwerken en m'n banner aanpassen.
    Je hebt me dus ingehaald Mams ;)

19. isamama

isamama Niet meer actief

@Mams...Wat een verdrietige dag voor jullie vandaag...Ik brand momenteel ook een kaarsje voor jullie Mylan én voor de nieuwe uk. Laat je emoties (al zullen ze inderdaad wel dubbel zijn) maar de vrije loop. Het moet er toch allemaal uit ooit. Geef je mannetje maar een dikke knuffel...

@Nuage: Waaaah, wat goed! Komt heeelemaal in orde!

@Mirjam: Joepie! Ik had ook m'n ei op 3 jan :D, dus volgens mij gaan we helemaal gelijk op... Op dezelfde dag bevallen dan ook maar? :cool: Ben je bij de andere kindjes overtijd gegaan? Ik wel, een weekje bijna en toen ben ik ingeleid...en dat was vandaag exact 2 jaar geleden! M'n kleintje heeft dus alweer haar tweede verjaardag gevierd vandaag, wat een leuke dag toch weer. De emoties waren vandaag minder overweldigend dan vorig jaar (toen heb ik de hele dag zitten terugdenken en op de klok lopen kijken...pff!), maar nu het uur van de waarheid eraan komt, denk ik er toch weer aan... Ik vond het gewoon zo'n memorabele dag :).

Groetjes!

Isamama

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @mirjam: ja dat gaan we zelf doen :) zit een hele goede praktijk in Amsterdam die dat doet en dan krijg je ook een dvd mee heel gaaf.

Deel Deze Pagina