Haha, dat tempo moet ondertussen inderdaad al wat aangepast worden...en we zitten nog maar net op de helft (ik zelfs nog net niet)! Vorige week moest ik even heel snel ergens naartoe en vandaar weer heel snel naar de auto en oei oei, ik kreeg al steken in m'n buik...auw! Ja, dan MOET je dus gewoon trager gaan, niks aan te doen . Ik ben ook iemand van snel wandelen, snel even bukken om iets op te rapen, snel even dit of dat...hmm, 't wordt al lastiger, ja. @Shewolf: was je helemaal vergeten welkom te heten . Welkom dus! Alles al goed gegaan tot nu toe? Zeg, hoe zou het nog gaan met Linda? Die de drieling kreeg? Hebben jullie nog iets van haar gehoord? Groetjes, Isamama
Ja die praat volgens mij in een ander topic mee, ik praat in allemaal Met haar gaat het goed, maar helaas is er 1 kindje dat het niet gered heeft. Ze is dus zwanger van een tweeling. Maar gelukkig gaat dat helemaal top!
Hoi Dames, En heeft er nog iemand leuke spullen gescoord op de vrijmarkten vandaag? Wij hebben wat schattige kleertjes gekocht, verder eigenlijk niets. Vandaag kon mn vriend voor het eerst de baby voelen schoppen/bewegen. Hebben jullie partners dat ook al kunnen voelen? Heel bijzonder.
Ha meiden! Ik ben weer in het land Ja ik merk ook dat het tempo wat ik gewent ben niet meer kan volhouden, heel irritant want rustig doen en stilzitten is niet echt mijn ding! Ik voel ukkepuk ook wel iedere dag een keer heb ik het idee. maar dat is nog niet hard genoeg om mijn vriend te laten voelen! ik ben nu vooral zenuwachtig voor morgen! dan hopen we te horen dat alles goed is en wat het is... zooo spannend!
Ah, zie je! Ik ben niet de enige die dit moeilijk vind! Ik kan ook niet goed om hulp vragen, vind mezelf dan al gauw een aansteller. vandaag nog een houten kastje de trap afgesleept.. Vriend daarna weer boos... Achteraf denk ik, ja het had ook fout kunnen gaan... Maar op dat moment denk ik: zo zwaar is het toch niet, normaal doe ik dat ook gewoon effe... Moeilijk hoor... Succes itsmemarrie!!! Wij hebben de 20 weken echo precies over een week... ben nu al zenuwachtig!!!
Haha, dat begrijp ik ook heeelemaal! Lastig...ook als je op het einde moet toegeven dat het echt niet meer gaat en dat je eerder in verlof gaat dan voorzien...tja! Weten jullie al wanneer jullie in verlof gaan? Mijn vakantie begint al begin juli, joepie! Dan in september nog een weekje terug en dan thuis tot januari...ik kijk er echt al naar uit! @washburn: jullie echo is dus dinsdag...die van ons is vandaag over een week! Spannend hè! Bij mijn dochter heeft de gyn toen niet veel kunnen zien, omdat ze niet stil wilde liggen . Hopelijk deze keer beter... @itsmemarrie: hoe was het gisteren? Mogen we een jongen of een meisje aan het lijstje toevoegen ? Mijn man heeft trouwens op 17,5 weken de beeb al gevoeld...hij legde zijn hand op mijn buik (met een klein beetje druk) en het leek wel of de beeb kwam er onmiddellijk op af... Wat leuk, want dat had ik zo vroeg nog niet verwacht! Zo, nog een beetje verderwerken! Groetjes! Isamama
Ha meiden, nou alles was goed bij de echo dus wij helemaal blij! we zijn er ook achter dat het een klein eigenwijsje is en het koste dus de grootste moeite om alles te kunnen zien! ook het geslacht wilde t niet prijsgeven... beentjes stijf tegen elkaar aan geklemt en met geen mogelijkheid te zien wat het is! nu gaan we toch maar voor een pretecho/ geslachtsbepaling, ik ben gewoon te nieuwsgierig!
Fijn dat alles goed was...en wat jammer dat het de beentjes stijf op elkaar had. Ach en een pretecho is ook wel leuk om eens te doen!
aah, heerlijk isamama... van juli af vakantie... pfff... Nee, ik moet tot 20 augustus werken en dan begin ik weer in het nieuwe jaar... ook lang zat (denk ik nu )... Spannend allemaal hoor.. jullie ook alvast veel succes volgende week woensdag! Ik houdt jullie op de hoogte! liefs!
@ itsmemarrie, wat fijn dat de echt goed was. Leuk om je spruit weer te zien of niet? Wij hebben volgende week donderdag de echo..ben erg benieuwd. Leuk om te lezen dat sommige a.s. papa's hun spruit ook al hebben kunnen voelen, en andere weer niet. Grappig hoe dat verschild per persoon.
Heel veel succes komende donderdag,spannend he! Ja, mijn vriend is zo teleur gesteld als ik zijn hand pak en hij voelt dan niets... echt een beetje zielig... maar volgens mij moeten die mannen ook wat sneller reageren! Dan roep ik hem als de baby trappelt en dan gaat hij eerst nog van alles doen enz...
Wat leuk dat het hem toch gelukt is. Moet toch heel bijzonder voor ze zijn, een eerste echt voelbaar teken van leven voor ze.
zo bijzonder voor die kerels he. De kleine meid trapt hier alsof het een lieve lust is, en manlief heeft het al menig keer gevoeld. Hij vind het zooooo leuk!
wat gaaf dat jullie mannen het al kunnen voelen! Ik voel het aan de binnenkant wel maar aan de buitenkant nog niet, wel jammer hoor! lijkt me zo leuk voor hem als hij het ook kan voelen! hij praat wel tegen mn buik! haha laatst zat ik met zijn moeder aan de telefoon buigt ie voorover naar mn buik gaat ie zitten praten dat is oma die kwebbelt heeel veel (klopt ook wel als ze belt trek er gerust een half uur voor uit op z'n minst) en maakt ie met z'n hand van die gebaren naar mn buik van bla bla bla haha alsof ie dat kan zien ik helemaal in een deuk natuurlijk...
Haha, heb jij ook al zo'n flapdrol van een man... Die van mij doet bij enge scenes van films de hand op mn buik... "Dit mag ie niet zien..." Ja, het heeft bij ons ook een hele poos geduurd. Maar op tijd van een week werden de trapjes van ons kindje ineens een aanzienlijk stuk steviger! Dus het kan best dat het ineens sneller gaat dan je nu denkt Nu zie je zelfs mn buik op en neer gaan als onze dreumes het in zn bol krijgt... Ik blijf trouwens "het, hem , haar" lekker door mekaar gebruiken... We weten nu wat het gaat worden maar ik gebruik een dekmantel van 'alle opties'... Verder was alles prima in orde op de 20 weken echo. Hoofdje, hartje niertjes en al het andere was prima! Ik voel me de gelukkigste persoon op aarde!!! Me trouwens net op het werk bijna versproken. Iemand die opgelet zou hebben kan eruit halen wat we krijgen.. maar goed... ik houd me van de domme... ga volgende week een zogenaamde verspreking doen wat weer het andere geslacht zou insinueren... Kan dit misschien nog wel leuk gaan vinden!!! Heel veel liefs!
haha mag ie niet zien ook er grappig! Fijn dat bij jullie ook alles goed was! wij gaan zaterdag ochtend voor een geslachtsbepalingsecho ben gewoon te nieuwsgierig. Wij hebben besloten er geen geheim van te maken. Als het ter sprake komt dan vertellen we het mits ons eigenwijsje niet weet koppig is en niets laat zien... maar dan zal het ook voor ons een verrassing zijn wat we krijgen! Oei, ja als je t niet wil laten weten zul je op je woorden moeten passen.. mijn neef heeft toen ze het niet wilde vertellen gewoon stug volgehouden dat ze het niet wisten schijnt heel goed te werken! heb gisteren ukkie wel aan de buitenkant gevoelt maar mijn vriend was net te laat alhoewel, ik leg zijn hand snel op mijn buik, gaat ie heel hard zitten aaien lol ja toen was t weg voordat ie doorhad dat ie t misschien had kunnen voelen nu maar wachten op de volgende hardere schopjes
Hoi allemaal, @itsmemarrie: veel plezier alvast zaterdag en hooooopen dat de kleine zijn geheim prijsgeeft...9 maanden is toch gewoon véééél te lang om te wachten ?!? Ik begrijp echt niet hoe sommige mensen dat volhouden ... @hier: 20-weken-echo gehad vandaag! En alles mooi in orde! Hij was weer erg beweeglijk, maar de gyn heeft toch alle belangrijke "onderdelen" kunnen zien. Ik bedacht vanmorgen zo "nog acht weken blijven zitten en dan zijn onze kleintjes al levensvatbaar", ik vond dat ineens een gekke gedachte. Het gaat zo snel nu! Zijn jullie er ook zo van aan het genieten? Groetjes van een ook-al-zo-gelukkige Isamama!
@isamama: Gefeliciteerd!!! Ah, dat is toch echt wel fijn om nog even bevestigd te hebben dat alles goed gaat daarbinnen. Mooi, geniet er lekker van! Ja, ik bedacht me dat ook laatst. Dat wanneer die 20 weken ineens er zijn je gewoon op de helft van de rit zit. En die eerste helft is al zooooo voorbij gevlogen gewoon... Ongelofelijk...! Maar goed, toch nog acht weekjes de tijd om alles een beetje op orde te krijgen ( kamertje, spulletjes) en alle extraatjes en kleding doen we echt pas op het laatste moment. Heel veel liefs!
Yes, gisteren de echo gehad..en alles ziet er tot zo ver goed uit. Het was super om te zien. Hij/zij was een beetje eigenwijs(heeft hij vast van zijn papa) en wilde ook niet altijd netjes op de foto (dat komt dan vast weer van zijn/haar mama). Alles zag er goed uit en spruitje lag mooi op schema met zijn groei. We weten het geslacht nog niet, want dat wilde we nog niet weten...dus ik ben blij dat het een verrassing blijft. We moeten nu maar eens even knopen doorhakken wat betreft de babykamer, en dan met name de kleur en decoratie. Dat is nog moeilijk zat...er zijn zo veel leuke dingen tegenwoordig! Succes voor iedereen die binnenkort haar echo nog krijgt!! Het is er bijzonder om je kleintje zo lang te kunnen zien.