Goed idee om eens rond te kijken bij het ziekenhuis...zal er ook eens kijken of hier rondleidingen worden georganiseerd. Dit weekend is mn vriend lekker druk aan het schilderen van de box en het ledikantje. Dat gaat al lekker vlot. Verder ben ik lekker bezig met het timmeren van onze nieuwe konijnen/cavia ren van 4 bij 2,5 meter. Zijn jullie allemaal al druk met de babykamer? En weten jullie ook al wat voor kleur/inrichting het gaat worden?
Hallo, Net lekker een weekendje weggeweest ik heb gesurviveld.. haha nou ja, ik heb de wandeling en het kanoen meegedaan maar klimmen en abseilen maar even laten zitten Best een opgave trouwens om een kano in en uit te komen.... Fijn dat t lekker opschiet bij jullie shewolf. Over 2 weken komen onze meubeltjes zijn een beetje whitewash erg stoer! we hebben 1 zeeblauwe muur en de rest is wit. er komen dan naast de meubeltjes nog rode boekenplanken in en ik ga een plaat hout behangen met stoer behang die boven het bedje komt te hangen en dan alleen nog wachten op de gordijntjes met jungle motief. Als mensen hun kamertje af hebben misschien leuk om hier te posten om eens te zien hoe het bij de rest wordt! nou ik ga maar eens aan de slag hier...
hier ook begonnen met de babykamer! Afgelopen vrijdag opnieuw behangen en gister de meubels in elkaar gezet. Moet nog een plank boven de commode en een hemeltje(fuchsia) boven het ledikant, maar tis ff een tussenstand foto hahaha
Mooie kleur op de muren mams! en leuke meubeltjes ook! ik maak later foto's op dit moment is het even opslag voor de beubels van de badkamer tot die geinstaleerd zijn! (hopelijk gebeurt dat binnen nu en 3 weken
Lekker fris kleurtje mams 136!!! Ledikantje vind ik erg mooi met die twee kleuren... Heel anders dan hoe wij de kamer zullen gaan doen, maar ik vind dat wel lef hebben hoor die pittige kleurtjes wat nu in zijn... Ben er zelf een te grote 'inrichtings scheiterd' voor Bij ons staan de spulletjes nu nog opgeslagen en gedemonteerd op een zolderkamertje. We moeten het kamertje nog helemaal opknappen ( vloer lakken, wanden behangen, plafond witten, etc). Ook moet er een ander wasbakje komen want die wat nu hing was wel erg oud en zat vol met barsten... Maar goed, de leidingen en afvoer liggen er en vriendlief is erg handig dus dat komt helemaal goed... Wij beginnen deze maand met het kamertje en het zal eind deze maand, in de loop van volgende maand ergens klaar zijn ( hopelijk!) Wel leuk om foto's uit te wisselen, ik zal eens zien of mij dat ook gaat lukken! Liefs!
Jaaaa vandaag alweer 24 weken Net 2 tassen met kleertjes gehad van een collega dus die ga ik vanavond eens uitzoeken T is wel wat rustig hier zeg! Wij hebben woensdag onze eerste pufclub bijeenkomst gehad (samen bevallen) was erg leuk. Het grappig was dat de aankomende kids alleen maar jongens zijn! Ben benieuwd naar de volgende avonden!
Leuk om te lezen en te zien wat jullie voor ideeen hebben voor de babykamer. Wij gaan voor een fris groene muur, daar ga ik nog een boom op schilderen. En dan komen er dieren stickers van kekamsterdam op. Vandaag heb ik de ochtend in het ziekenhuis moeten doorbrengen voor bloedtesten voor zwangerschapsdiabetes. Uit voorzorg werd dit getest ivm mijn gewicht. Ik denk dat ik volgende week de uitslag krijg bij de verloskundige.
moest je daarvoor naar t ziekenhuis??? voor die testen (bij mij komt het in de familie voor en mn BMI helpt ook niet echt mee) mocht ik ''s ochtends een prik apparaatje halen en moest ik steeds 2 uur na het eten (ontbijt, lunch en diner) zelf prikken. mocht dan tussendoor ook gewoon eten alleen voor de uitleg niet want daar deden ze de nuchter prik. Wist niet dat ze dat dus overal anders doen!
@zwangerschapssuiker: Ohja, zijn jullie daar ook al mee bezig? Ik was heel verbaasd toen ik een Glucosetolerantietest moest ondergaan ivm mijn pcos. Mijn suikerwaardes zijn altijd prima, daarom gaat het een beetje tegen mijn gevoel in, maar goed, alles voor een gezonde beeb zullen we maar zeggen! @kamertje: De beeb komt bij mijn dochter op de kamer en ik heb met haar afgsproken dat we in de zomervakantie daarmee gaan beginnen, anders duurt het zo lang voor haar, maar vindt het wel heel leuk om jullie foto's te zien!
De zwangerschapssuiker testen moeten hier idd in het ziekenhuis. Wat apart dat verschil overal. Ik moest er nuchter heen, daar een suikerdrankje drinken en dan na 1 uur en na 2 uur weer bloedaftappen(helaas niet via een prikje in je vinger). Ben niet echt gek op spuiten krijgen, maar ja....alles voor een gezond kindje he.
Bah, dat lijkt me vervelend zeg, zwangerschapsdiabetes! Al die dingen waar je je al druk om kunt maken tijdens een zwangerschap en dan dit er bij... heel veel sterkte! Hier zijn we begonnen met het klussen project Slaapkamer, badkamer, kinderkamer... We doen gelijk de hele boven etage (pittig!) maar dan zijn we er ook meteen van af...pfff... Gisteren wel even geschrokken hoor. Ik ben nogal een fanatieke, dus heb stevig mee aangepakt. ( vaak trap op en af gehobbeld met mn buikje, en flink wat spullen op en neer gesjouwd). Even later ben ik onze pooldoggies nog een uurtje gaan uitlaten. Toen ik terug kwam en lekker op mn stoeltje zat uit te puffen kreeg ik toch ineens krampen zeg! Echte hevige steken in mn hele rechter buik helft... ben moeten gaan liggen zo'n zeer deed het.. Zo snel als het kwam ging het gelukkig ook weer over... Toch een tikkeltje te hard gegaan die dag? Vandaag de vloer van de badkamer in wording gekit, alles super rustig aan gedaan... Nergens last van... onze baby rammelt vrolijk door in mn buik, dus die lijkt zich wel te vermaken daarbinnen... Zogauw het kamertje enigzins foto waardig is zal ik wat plaatsen... Liefs! p.s. Hoe was de pufclub 'samenbevallen' bevallen?... ben echt benieuwd, wij starten 13 juni in maastricht...
jeetje echt bloed aftappen in het ziekenhuis dus. ik ben blij dat ik het zelf mocht doen met een speldenprikje in mn vinger! Washburn, wel rustig aan doen hoor! Tijdens onze eerste bijeenkomst van samen bevallen werd er gezegt dat je niet te zwaar meer moest tillen omdat je dan veel kracht zet op je bekkenbodemspieren.... mag gelijk niets meer tillen van mn vriend haha! Maar ik vond t erg leuk de eerste bijeenkomst. het is steeds half theorie en half praktijk! vanaf volgende keer steeds een matje meenemen en we hebben over een paar weken een massage les mogen de mannen leren ons te masseren... nu al leuk! @ kamertje, ik kan niet wachten tot donderdag dan komen de meubeltjes! zaterdag komt mn schoonvader helpen met in elkaar zetten en daarna zal ik de tussenstand eens even op de foto zetten. kunnen jullie t vast zien! Als dan alle assesoires hangen zal ik ook nog een eindresultaat foto plaatsen Bij onze badkamer begint vandaag de aannemer met leidingen verleggen en daarna tegelen, zal blij zijn als ik (hopelijk) volgende week weer thuis kan douchen want ik ben t wel zat! overal ligt ook stof, ik maak maar even niet schoon want het helpt toch niets. als de badkamer af is mag Arjan (mijn vriend dus) lekker overal dweilen haha mag ik niet meer doen van m en t is echt nodig nu!
hoi dames, sorry ben ff niet meer op dit topic geweest... Ik moet nu nog 3 weekjes werken en dan begint mijn verlof (moet in poetssector stoppen op 6 maanden) Donderdag in het ziekenhuis gelegen met weeën... Ik had zo'n vreselijke schrik men kindje te verliezen!! MAAR....Ze konden maar niet zien waar die weeën vandaan kwamen en ze gingen ook vanzelf weg...Er was helemaal NIKS verkeerd te zien aan de baarmoedermond en alles ging echt super goed met de baby...ZO VREEMD!! Maar iik was ook zooooo gelukkig dat alles oke was! Hoe gaat het met jullie meiden??? Sommige al goed bezig met het klaarmaken van de kinderkamer zie ik ... Wanneer mijn 3 laatste weekjes op het werk erop zitten, eens stilaan overal aan gaan beginnen se...HEB ER ZO'N ZIN IN!!!
Oeh dat is schrikken Titara! fijn dat het wel goed gaat met de kleine! Wel lekker dat je bijna mag stoppen met werken, dan kan je lekker rustig aan doen.
Jeetje wat schrikken Titara, gelukkig niks aan de hand. Doe je het verder wel rustig aan? Hier zijn we langzaamaan de babykamer ook helemaal aan het aankleden Word er helemaal blij van als ik de trap op loop en dat kamertje in kijk <3 En als ik die kastdeurtjes opendoe! heerlijk Wat heerlijk dat het nu allemaal vorm begint te krijgen! Komende week gaat de angelsounds naar de volgende gebruikster! Mn dinnetje is ook zwanger!! 10 weekjes nu ongeveer Echt zo superleuk! Kunnen we nog lekker ff samen zwangeren!
@itsemarie: ja inderdaad heerlijk!! kijk er volop naar uit om te gaan stoppen met werken...Gistren maar 3 uurtjes moeten werken maar kreeg er wel constant harde buiken van...Maar het ging wel. Ik klaag niet zo rap en ga ook niet zo rap naar de dokter...En gelukkig weet ik van mijn vorige zwangerschap wat ik aankan en wat niet @mams: Jaaa heerlijk he als je zo aan het kamertje kan werken! Dan wordt het allemaal zo werkelijkheid!! Zie net dat wij allebei JUIST EVENLANG zwanger zijn!! jij dus ook uitgerekend voor 25 september...Wel ik wens ons een makkelijke bevalling
jaaaaaa jippie! De spullen zijn bezorgt! we hebben nu dus alles in huis de hele woonkamer vol met dozen... en ik kan niets uitpakken omdat ze aan de badkamer bezig zijn en dan dus alles stoffig is! zooo frustrerend! okee kon het niet helemaal laten, heb de kinderwagen uitgepakt en in elkaar gezet! je moet toch wat he, alles zo maar in dozen laten zitten is ook niet alles! Zo''n ding lijkt trouwens een stuk groter dan in de winkel haha Gisteren heeft Arjan mijn buik zien bewegen, de kleine man is druk aan het doen. zo grappig gezicht vanaf zaterdag/ zondag kan ik ook aan het kamertje werken, zaterdag wordt als het goed is alles in elkaar gezet en dan kan ik met de asssesoires aan het rommelen! wilde er eigenlijk vast gaan dweilen enzo maar dat mag niet.. okee eigenlijk is dat dus heel lief dat ik dat niet mag en vriendlief dat dus gaat doen...
Gisterenavond de uitslag van de bloedtesten gehad bij de verloskundig, alles goed. Geen zwangerschapsdiabetes dus. Helemaal goed. Het blijft lastig om rustiger aan te doen he? Merk het hier ook, regelmatig harde buiken. Probeer er wel op te letten, maar dat valt niet mee. @Titara, wat zal je geschrokken zijn. Pff dat is niet niets, gaat het nu weer goed? En wat heerlijk dat je al bijna mag stoppen met werken. @itsmemarrie, wat leuk dat je spullen binnenzijn. Kan me voorstellend dat je niet kan wachten om het uit te pakken en in te richten.
pfew, wat een opluchting moet dat zijn shewolf... Ja, hier hetzelfde... soms lastig in te schatten tot hoever je door kunt gaan. Zeker als je normaal echt altijd alles kunt (heb altijd gesport en ben echt geen watje en best sterk voor een meisje). En nu potverdikkie beginnen we allemaal als engelse puddinkjes ineen te zakken bij onze heupjes... Itsmemarrie: Zo leuk he al die spulletjes?! Wij hebben nu alles op zolder gezet met lakens eroverheen. Ook tegen de stof van het klussen... S avonds ga ik nog wel eens even op zolder onder de lakens in spieken naar alles... gewoon om te kijken... erg hoor.. Bij osn schiet het gestaag op. De vloeren hebben we geschuurd met een parketschuurder, nu is alles gelakt ( witte houten vloertjes, zo mooi!). De plafonds zijn ook gewit en zondag ga ik de kinderkamer behangen... Zo spannend... want dan is het kamertje zo goed als klaar en kunnen de spulletjes erin!!!! ( oke, er komt dan nog een wasbakje tegen de muur en een koof om de verwarming heen...) Oew, trouwens, ik wilde even informeren naar jullie navels... Die van mij gaat ploepen!!! Aaaah, vind het zo erg!!!! Ik heb nu zo'n klein bobbeltje aan de bovenkant van mn navel, maar volgens mij duurt het niet meer lang of ik loop met zo'n rare bobbel midden op mn buik... :S Verder gaat alles zn gangetje hier... baby trappelt op het moment vrolijk in mn buikje... zo leuk Liefs!