15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    MIJN NAVEL IS GEPLOEPT!! :D
    Vind het niet zo erg hoor...Vind het best schattig...

Hier gaat alles wel goed heb wel nog veel last van pijnlijke harde buiken en mijn bekken doen enorm pijn.
    Nog 2 weekjes ga ik volhouden en dan heb ik eindelijk mijn verlof... Dat een mens zooo hard kan aftellen dat wist ik niet :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahaahahah cool:) die van mij is onderweg...maar nog niet helemaal geploept:p

3. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn navel begint ook al dichter bij ploepen te komen maar is er nog niet!

ohhh de meubeltjes staan en nu hangen al mijn waslijntjes vil met schattige babykleertjes! en jee wat is dat veel. heb een hele stapel kleren gekregen van een colega (twee grote tassen vol in allerlei maten) dus heb veel te wassen!
    Zal na ons weekendje barcelona komend weekend eens foto's maken en delen hier!

Washburn ik snap helemaal dat je steeds gaat spieken onder de lakens :)

Vandaag is onze uk wat rustiger, wordt er altijd zo onzeker van, maar hij is nu eenmaal in het weekend een stuk minder druk dan door de week.. :S Woensdag weer naar de VK lekker even hartje luisteren en dan donderdag vliegen. ben benieuwd of hij daarop reageerd!

4. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    @washburn, ik was zelf eigenlijk helemaal niet bang om diabetes te hebben, vond het onderzoek ook wat overbodig, er zijn behalve mn gewicht geen enkele aanwijzingen die erop wijzen. Maar goed, je weet maar nooit, dus toch maar laten testen.

*kijkt even naar haar navel*...nope....hier ploept nog niets, haha. Leuk om te lezen! Ik begin al wel striae rondom mn navel te krijgen, ben nu druk begonnen met smeren met oa bio-oil.

Snoezig he die babykleertjes voor het eerst wassen...vond het zo schattig op de waslijn staan.

@itsmemarrie, alvast een fijne vakantie gewenst!!!!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx, lekker even ertussenuit!

Striae heb ik idd ook op mn buik, heb niet het idee dat smeren echt helpt, probeer t wel iedere dag te doen maar zie niet echt een verschil er komt gewoon steeds meer bij!

Heb even geen zin om te werken, er wordt geen enkele moeite gedaan om een (nederlandstalige) vervanger voor mij te vinden, spaanstaligen zat maar als je met nederlandse wetgeving werkt en al je documentatie in het nederlands is is dat dus niet handig. Vacature is ook niet te vinden op internet dus vraag me af of ie er wel is...
    Heb al tegen mijn manager gezegt (hij is er ook wel klaar mee) dat ik een spanjaard echt niet ga inwerken, ze kunnen de boom in! iedereen wordt die weggaat wordt vervangen door een spanjaard en het wordt alleen maar een grotere puinhoop hier!
    HR doe ook al niets...
    ach zie t wel maar ik ga de zooi niet opruimen als die is veroorzaakt omdat iemand de taal niet goed beheerst.

oh ik klink wel een beetje gefrustreerd nu geloof ik... Sorry maar wel fijn t even kwijt te zijn.. :D

Hebben jullie al vervanging, of wordt ernaar gezocht?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    babykleertjes wassen...nou waarschijnlijk gaat mijn moeder dat doen... omdat ik geen plek heb om ze onzichbaar op te hangen :O
    De douche is te klein, de babykamer wil ik al dat vocht niet meer in hebben en buiten kunnen andere mensen het zien...En laat manlief dat nou echt niet willen! *gezeur vind ik...maarja* Op zolder kan ook niet want we hebben een vlizotrap... Dan maar bij mn ouders op zolder want in de droger doe ik ze absoluut niet! *manlief snapt het niet....*

7. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag je buiten geen kleren ophangen om te drogen??? hmm ja dan wordt t in jou geval idd lastig. ik heb gelukkig een redelijk grote voorzolder waar ik waslijnen heb hangen maar niet alles past er in 1 keer op... heb 5! wassen met kleertjes, lakens etc.

kwam er na het wassen ook achter dat ik 1 lakentje formaat ledikant heb ipv wieg (voor de kinderwagen) dus moet ik nog maar even wat op verzinnen.. misschien vragen of mn moeder m kleiner kan maken zodat de maat hetzelfde wordt als van het andere lakentje.

Ik zou ze idd ook niet in de droger doen!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee buiten mag niet van manlief, want dan kunnen de buren zien dat het een meisje word. *zucht* Als het aan mij had gelegen had iedereen het al geweten...

9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    aha van daar :) Ik heb tegen mijn vriend gezegt dat ik het wel wilde weten en er niet geheimzinnig over ging doen daarna. Alleen de naam blijft een geheim! ;)

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hoi dames, waarom willen jullie de kleertjes niet in de droger doen??? kleertjes zijn toch een stuk zachter als je ze in de droger laat drogen ipv aan de waslijn... niet? :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ze slijten veel sneller in de droger...

12. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    En je hebt meer kans op krimp in de droger. zeker als je voor het eerst wast! doe mijn kleding de eerste keer ook nooit in de droger!

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kamertje op dit moment :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er moet natuurlijk nog wel het een en ander worden opgehangen :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mooi!!
    Hele gave meubeltjes ook :D

16. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    @itsmemarrie:
    Speels en toch erg mooi en rustig, jullie kamertje! Mooi gedaan hoor! En indd erg stoere meubeltjes... :)

Wat een geruststelling dat ik niet de enige ben met een 'al ploepende navel'... ;)

17. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi allemaal!

Alweer een tijdje geleden...pff, dat werk blijft maar komen ;).

@itsmemarrie: Wat een moooooi kamertje! Wij hebben nog niks gedaan (behalve geschilderd, en dat is eigenlijk toch ook al heel wat), maar binnenkort heb ik vakantie en dan kan ik eindelijk beginnen! Onze dochter verhuist in juli naar een groot bed, dan kan de baby in het babybedje. Dan moet ze ook nog haar commode afgeven en eigenlijk hebben we de meubeltjes voor de baby dan al :p. Verder wil ik echt zoooo graag gaan opruimen :D! Alle babyspulletjes terug bij elkaar gaan zoeken, kleertjes wassen binnenkort, echt gaan nadenken over het geboortekaartje...ik kijk er zo naar uit!

Hoe reageren jullie andere kindjes trouwens? Die van jullie zijn, geloof ik, wel een stukje ouder dan mijn dochter; maar zij is er 2 en is al zo jaloers! Ze kruipt terug rond en "huilt" (niet echt natuurlijk) en brabbelt als een baby! Oh jee, wat wordt dat als de baby er echt is?!?

25 weken alweer vandaag...goh, dit gaat me allemaal veel te snel :$...we genieten verder hè!

Groetjes,

Isamama

18. isamama

isamama Niet meer actief

Oh ja, en over die ploepende navel...:p Net als de vorige keer komt bij mij alleen het bovenste stukje eruit, terwijl het onderste nog even veilig binnen blijft! Heel gek hoor :D! Ik weet niet meer juist wanneer dat onderste stukje het toen opgegeven heeft, maar toen was ik denk ik een week of 33...

19. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij vk geweest, alles goed moet alleen naar dietiste vanwege licht verhoogde suiker :( zal wel geen snoepjes meer mogen straks.... Balen hoor maar alles voor die kleine

20. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    Wat een mooie kleuren en meubels Itsmemarrie, ziet er echt super uit.
    Wij zijn vandaag begonnen met verven in het kamertje. 1 muur is nu appeltjes groen. Morgen het ledikant in elkaar zetten en dan verder gaan inrichten. Leuk leuk leuk!

Deel Deze Pagina