15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx allemaal!

Wij zijn net terug uit Barcelona, erg leuk maar door zo'n stad slenteren is een stuk zwaarder dan normaal :)
    Wel heel leuk hoor! en warm!

Hoe is het bij jullie allemaal???
    Hier goed, eerse keer bij de dietiste geweest en moet ervoor gaan zorgen dat mijn suikers constant blijven. dus de koolhydraten verdelen over de dag...

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik zit al een tijdje op dit forum, maar ik had nog steeds geen berichtje achter gelaten in dit topic.

Maar ik mag mij ook bij dit 'clubske' aansluiten.
    Ik ben 19 september uitgerekend. Het einde komt in zicht...

Zo, ik ga nu maar eens even terug lezen..;)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oeh Barcelona...heeeerlijk :D
    Welkom terug!!

4. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    #564 washburn, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    hey mahonnepon, we zijn op de zelfde dag uitgerekend! Althans, sinds de 20 weken echo is de datum opeens verschoven van 22 september naar 19 september... :)

Itsmemarrie: Poe ja,zou ik nu ook echt niet volhouden... ( zegt zij na drie dagen pinkpop... haha...) naja, als je bezig bent heb je de inspanning niet echt in de gaten maar de dag erna komt de crash... of...?

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb wel behoorlijke keelpijn ( vandaag voor het eerst weer enigszins mijn stem terug tussen de hoestbuien door)... En vorige week eigenlijk de hele week door harde buiken gehad. Verloskundige heeft me naar de /ha gestuurd om urine te laten controleren bij verdenking op blaasontsteking. Gelukkig niets gevonden. Ze vermoed nu dat ik toch te veel blijf doen in mn oude tempo. Ja, dat zou wel eens kunnen kloppen. Ben nu eenmaal een bezige bij en kan moeilijk iets laten liggen als ik zie dat het nog gedaan moet worden... ( ook met zware wasmanden sjouwen, behangen, vloeren lakken, etc..)

Toch probeer ik steeds iets meer los te laten, aan mn vriend te vragen, rustmomenten in te bouwen... Maar ja, aard van het beestje zit er toch sterk ingebakken... ;)

Baby kamer is ver klaar. Muren zijn behangen, vloer is gelakt en klaar. Plafond is gewit ( ja zelfs de oude lekkage plekken heb ik weg gewit gekregen!!!). Nu moet de vloerlak nog uitharden en dan kunnen de meubeltjes in elkaar gezet worden... Denk dat ik jullie dan wel de primeur ga geven met foto's... ;)

Als laatste komt er een getegeld hoekje met wastafeltje op het kamertje ( leidingen en afvoer ligt ook al) en ik weet nog niet zo goed voor welke kleur rolgordijn we gaan ( wit of beige/ zandkleur). Die moet dan ook nog opgehangen worden...

Oew, afgelopen zaterdag bij zeeman naar binnen gelopen.. had me voorgenomen ALLEEN MAAR TE GAAN KIJKEN.... Haha, dat heb ik geweten. Ze hebben best leuke spulletjes daar voor weinig geld en alles van katoen dus... hoppa, ik heb de buit alweer binnen!:)

liefs!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom bij de club Mahonnepon

Idd de crach komt erna pas. maar goed hoef maar 1 weekje te werken en dan mag ik al lekker vast 3 weekjes vakantie vieren. We blijven thuis en gaan de laatste dingetjes van de verbouwing afmaken en schoonmaken want ik ben dat stof nu wel zat!

Lastig he om je oude tempo op te geven! ben er zo slecht in, wil nog even dit en nog even dat maar ja dat gaat dan dus niet... :(

haha @ winkelen, heel herkenbaar, ik kan het ook niet laten en mijn oeder roept steeds je moet niet zoveel kopen wat kunnen mensen je dan nog geven... en ik loop me de hele tijd in te houden om niet teveel te kopen.. :) maar nu ik ook nog 2 mega tassen van een collega heb gehad met jongens kleertjes mag ik ook van mezelf niets meer kopen.. de kast ligt helemaal vol!

6. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    Welkom terug uit Barcelona, viel het vliegen mee? Fijn dat je niet meteen extreem hoeft te stoppen met koolhydraten ivm je suiker.

Welkom bij de groep Mahonnepon!

Afgelopen weekend is ons spruitje(dat is zijn/haar 'werk'naam) aan het reorganiseren geweest. Volgens mij heeft hij/zij al mijn organen even in de handen gehad, bekeken en vervolgens op een andere plek terug geplaatst. Dit alles om ervoor te zorgen dat hij lekker kon draaien. Nu voel ik veel getrappel bovenin mn buik, terwijl dit voorheen altijd linksonder was. Wow wat een aardverschuiving vond er plaats in mn buik zeg....erg maf! Heeft iemand van jullie dat ook gehad?

Ik zou vandaag voor het eerst naar zwangerschapscursus....maar helaas, uitgerekend vandaag moest mijn auto dienst weigeren. Grrr...accu leeg, en ik kon niet op tijd meer een andere auto regelen. Baal wel dat ik nu de eerste les heb gemist.

7. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi!

@shewolf: Gek hè, hoe je dat allemaal kan voelen? Ik voelde ons kleintje sinds vorige week ook op heel andere plaatsen dan daarvoor en dat bleek ook te kloppen... Volgens de VK ligt hij nu met zijn hoofdje naar beneden, joehoe, zo mag 'ie blijven liggen hoor! Maar tot 30 weken springen ze blijkbaar nog alle kanten uit.
    Zeg, zo'n zwangerschapscursus, wat doe je daar eigenlijk allemaal? Ik heb bij mijn dochter zo wel eens een boekje gelezen over baby's, maar ik vond het allemaal zo onwezenlijk...

@itsmemarrie: Wow, Barcelona... Wat leuk, zo nog even met z'n tweetjes, een terrasje en zo (al is het dan niet-alcoholisch :(...haha, dat meen ik hoor :p). Ik heb momenteel zoveel last van een stekende pijn in m'n schaambeen, dat ik er niet aan mag denken om te gaan rondwandelen. Fjoew, als dit blijft duren ('t is toch al wel een paar weken dat ik dat heb), dan ga ik toch maar eens langs de dokter.

@washburn: NOOOOOIT binnengaan bij Zeeman, of Hema, of Kruidvat...! Dat is echt de regel :D. Ik probeer mezelf echt uit de winkelstraat weg te houden... Nee, natuurlijk niet, het is gewoon zooooooo leuk!

@mahonnepon: Welkom! Heb je al een goede zwangerschap gehad tot nu toe? Is het je eerste?

@hier: Als ik die toch-wel-erg-vervelende-en-vaak-alles-overheersende pijn wegdenk, gaat hier alles super! Nog 1 week werken en het schooljaar zit erop en dan mag ik vakantie gaan vieren. Wow, eindelijk tijd dan om aan de baby en zijn kamertje te beginnen denken :).

Groetjes,

Isamama

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat die kleine nog veel beweegt is duidelijk he! voel m nu ook draaien en bij de laatste controle ook met zn hoofd naar beneden maar 2 dagen later trapte hij weer daar dus zal wel weer gedraait zijn :)

Ja barcelona is echt geweldig. we waren samen met mijn ouders en broertje met vriendin. we proberen ieder jaar met z'n 6-en een stedentripje te doen. wie weet volgend jaar met z'n 7-en maar dat ligt een beetje aan t karakter van die kleine. anders wellicht bij andere opa en oma.

Die stekende pijn heb ik ook een poos gehad en is nu weer over gegaan. heb ik toch wel een paar weken echt flink last van gehad.

lekker dat je nog maar 1 weekje hoeft isamama! Ik ben ook echt aan het aftellen, vanaf maandag 3 weekjes vakantie en daarna nog 15 dagen werken :D dus totaal nog 16.5

kijk er zo naar uit. ook omdat ik t gewoon zat ben bij mijn huidige bedrijf, maar ga pas zoeken als die kleine er is!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh lekker, nog maar 1 weekje.
    Hier nog 3 weekjes en dan ben ik ook klaaaaaar :D

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik kom me hier ook maar aanmelden..........ben 22 september uitgerekend:D

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    En ook ik meld me maar is aan hier :D had dit topic nog niet eens gezien.. Maarr ben 17 september uitgerekend!!

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ook ik meld me hier aan, ik ben 22 september uitgerekend:D

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hai kom hier ook ff koekeloeren :p Ben 23 september uitgerekend van ons eerste kindje, een jongen! :D

14. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    welkom allen! :)

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!

15. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn, vanalles getypt, klik ik verkeerd en weg is alles....

nou opnieuw dan maar!

Welkom voor alle mensen die dit topic net gevonden hebben :) hoeveelste kindje is het voor jullie? (verder helemaal niet nieuwsgierig hoor!)

Ik heb net nog even wat bestelt op internet qua kleding want ben wel klaar met het feit dat ik het wassen van mn huidige 2 broeken zo moet plannen! nu nog hopen dat t past :p

voel de kleine steeds harder trappen en heb inmiddels ook dat als ik naar de wc ben geweest dat de kleine man heel enthausiast wordt van de extra ruimte haha.

16. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    haha, ja dat herken ik! Verder vind ik het maar lastig om de grote boodschap te doen wanneer mn buik alle kanten tegelijk op vliegt.. Ik kan me dan echt niet ontspannen!:)

pfff, ja ik wil graag twee positie truitjes kopen... Maar ik vind die krengen zo stervensduur...:( Waar haal jij je kleding nu?

verder even mini update:
    We hebben het kamertje nu zover bijna foto waardig klaar... Dus ergens volgende week hoop ik een fotootje te kunnen plaatsen hier... Spannend!:)

17. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss etam of online bij bonprix of otto, zijn niet zo extreem duur;)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lieve dames...de sale is begonnen he ;) Ik heb een kast vol positiekleding en heb me echt niet falliet betaald ;)

19. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi!

@Rinajusase, Sniesz, Lizzy: Welkom! Vullen jullie het lijstje graag aan? (ik zal het dadelijk nog eens even gaan opzoeken, het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat dat nog eens is voorbijgekomen)

@itsmemarrie: Hihi, dat kan denk ik wel hoor, oef, even die blaas leeg, net wat meer plaats :D. Wat ik al een paar keer heb gehad (en het wordt ook steeds erger), is dat 'ie...:)...op mijn blaas springt en dat ik nog nét kan voorkomen dat ik in m'n broek plas! (ik denk dat dat er toch nog een keer van komt hoor, als hij aan dit tempo doorgaat :p)

@kleding: Ik heb eigenlijk heel weinig...ik loop altijd met hetzelfde aan :x. Ik vind het ook allemaal zo duur (nou ja, een beetje uitkijken natuurlijk wel) en het is de laatste keer, dus... Ik kan er ook niet echt geld aan uitgeven ;).

Ik zoek even het lijstje nog eens op!

Groetjes!

Isamama

PS: Itsmemarrie, wat ik altijd doe, is de tekst die ik typ selecteren en kopiëren, als er dan iets misgaat met de site (wat wel eens gebeurt! :$), dan kan je nog altijd je bericht gewoon opnieuw plakken.

20. isamama

isamama Niet meer actief

En hier is het lijstje... Wie wil, vult aan!

15-09-2012 SarahH, 1e kindje
    16-09-2012 Zwanger83,1e kindje
    16-09-2012 Pixel85 (26) 1e kindje
    16-09-2012 Erwtje12(34), 1e kindje
    18-09-2012 Shewolf(28), 1e kindje
    21-09-2012 Itsmemarrie (30), 1e kindje, Jongetje
    21-09-2012 Bam (24), 1e kindje
    22-09-2012 Chinwa (32), 1e kindje
    25-09-2012 Mirjam2112 (27) 3e kindje
    25-09-2012 TiTaRa (22) 2e kindje
    26-09-2012 Isamama (31) 2e kindje, 2**, jongetje
    26-09-2012 Sascha22 (23), 2e kindje