Ja ik dacht dat bandenpijn al direct kan komen, omdat alles al op gaat rekken.. Ik weet het ook niet vindt het allemaal maar gissen en hopen haha. Net zoals die bolle buik 's avonds, het is nog geen baby / baarmoeder. Dat dat je darmen zijn die opzetten vind ik zo raar
ik hoor eigelijk in het begin september forum , maar was stiekem even aan het spieken en het kan inderdaad banden pijn zijn alles rekt toch al wat op. ik heb het zlef gehad bij 5 weken en 6 dagen zo,n erge kramp en pijn dat ik echt dacht dat het fout ging , uiteindelijk blijkt dat het mijn baarmoeder was die van stand veranderde .... .
Goedemorgen Rustig hier hoor ... Elke keer als ik op ZP zit zie ik de Zalando reclame... en ik wil nog nieuwe laarsjes, maar ik durf geen hak te nemen nu meer En ze moeten meerekken, met dikke voeten van het vocht in de zomer haha X
Stilte voor de storm, vast en zeker Moet ook zeggen dat ik overdag meelees, maar dan ben ik aan het werk, dus geen tijd om echt te reageren. (behalve nu stiekem) En 's avond stort ik opeens in na het avondeten haha. Oeee schoenen, dat wordt inderdaad lastig deze zomer. Voor mij is het al moeilijk; heb maat 34 haha. Dus zullen wel slippertjes worden
Ohjeee daar had ik nog niet eens over nagedacht...schoenen in de zomer. Was al wel blij dat ik geen nieuwe winterjas hoef te kopen enzo. Lekker jurkjes aan enzo. Maar ik denk dat ik gewoon voor de ballerina's en gympen ga en als ik vocht ga vasthouden, voor teenslippers. Crocs komen er hier iig niet in!
Bij D. was ik uitgerekend hoog zomer. Toen kon ik alleen nog maar oude afgetrapte gympen aan en slippers. Gelukkig was het weer er naar
Bij Tygho was ik in april uitgeteld en voor Mylan in februari. Heb dus nog nooit dik rondgelopen in de zomer hahaha. Ben heel benieuwd. Dit x dus als het goed is hoogzwanger hoogzomer!
Overigens vanmorgen een ovutestje gedaan...heb ze toch niet meer nodig hahaha. En de teststreep knalde al voordat het zover was doorgelopen dat er een controlestreep stond Uiteindelijk was de teststreep echt wel 3x zo knal als de controlestreep... Het blijft zo cool om die streepjes te zien verschijnen he
Ik ben heel benieuwd hoe mijn MvM test gaat zijn maandag...Als alle testen al zo knalden bij 4+3.... Dat kan die test niet eens aan joh
hoi, hier nog een september mama in spƩ. Vorig jaar getrouwd, na de 4e ronde is het nu raak voor ons eerste kindje. Half feb voor de eerste echo. volgens m'n eigen berekening ben ik 17 september uitgeteld Vind het wel lekker die splitsing, anders kan ik het allemaal niet bijgelezen krijgen.
Hallo Allemaal, Allereerst gefeliciteerd ladies!!!! Mag ik me ook aanmelden? Eigenlijk heb ik dat al gedaan. Heb mezelf al in de lijst gezet 15 januari getest en deze was duidelijk positief, eergisteren hebben we weer een test gedaan en die was binnen een paar sec overduidelijk positief. Intake bij verloskundige hebben we afgelopen dinsdag gehad eerstvolgende afspraak met vk is op 13 maart. Echo gelukkig al op 15 februari (8 wkn) ivm eerdere miskraam. Bevallingsdata: 16-09-2012 Pixel85 (26) 1e kindje 16-09-2012 Erwtje12(34), 1e kindje 21-09-2012 Bam(24), 1e kindje 22-09-2012 Chinwa (32), 1e kindje 25-09-2012 Mirjam2112 (27) 3e kindje 27-09-2012 Isamama (31) 2e kindje, 2** 28-09-2012 Mams136(24), 3e kindje (2e overleden bij 17wk) 29-09-2012 Linda1984(27), 1e kindje Afspraken: 30-01 Mams136, afspraak Moeders voor Moeders 07-02 Pixel85 intake + 8 weken echo 04-02 Bam, Echo 08-02 Bam, Intake verloskundige 08-02 Mams136, Intake verloskundige 08-02 Isamama 1e echo 09-02 Mams136, 1e echo 09-02 Erwtje12, intake verloskundige 10-02 Mirjam2112, gyn + echo 13-02 Linda1984, 1ste echo op de poli 15-02 Chinwa, 1ste echo 21-02 Mams136, Intake gyn + 2e echo 24-02 Erwtje12, 1ste echo
Gefeliciteerd Chinwa en muppet! Vanavond heb ik visite gehad van moeders voor moeders. Zijn er nog andere meiden die hier ook aan meedoen of gaan meedoen? Er wordt dan ook een zwangerschapstest gedaan en die van mij was knal! Wel heel leuk om te zien toch weer een bevestiging want buiten kwaaltjes heb je nog helemaal niet echt een buikje of een echo.