15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Morgen word ik ingeleid.. Ben zo zenuwachtig :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Succes vandaag Bentje!

3. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes bentje!

Mnonc, snap dat je daar wat gestrest van raakt, hopelijk valt t niet samen.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Yes, het startbewijs is binnen
    Net terug van de VK en ukkie ligt ingedaald
    BiBi prijkt er op mn kaart!! Ben zooooo blij hahahaha
    Verder ook weer helemaal APK, mooie bloeddruk, gewicht netjes, hartje goed en beweeglijk kindje (JOH)
    Volgende week woensdag weerkomen...(hopelijk niet, ik heb sterke gevoelens bij de 11e namelijk)

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn mams,

Hier nu voor de 2e dag meer harde buiken met beetje krampjes spannend of t doorzet. Morgen weer apk hier.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Bentje succes!

Mams fijn !

Hier donderdag weer apk haha.

Vannacht gedroomd dat de kleine zich de 19e aankondigde, ben dus benieuwd. Zou wel mooi zijn! (ivm mijn mams enz)

7. isamama

isamama Niet meer actief

@bentje: wat spannend! Ik had maandag aan jou gedacht omdat je had gezegd dat je dan ging weten wanneer de inleiding was. Blijkt dat dat gelijk de volgende dag was! Hopelijk is alles vlot verlopen en is alles goed met de beeb. Laat maar wat horen wanneer het lukt.

@mams en itsmemarrie: wat is APK? (dat hebben we in België blijkbaar niet)

@datum: mams de 11e, mnonc de 19e...we zullen zien ;)!

@mnonc: ik hoop echt dat je een goede oplossing vindt, meid. Ook best een ingrijpende operatie voor je moeder :(. Hopelijk kan ze toch bij de bevalling zijn.

@hier: vandaag eindelijk nog eens naar de gyn! Kijken of de beeb terug "fout" gedraaid is, want hmm, het zou me niet verbazen! En dan de KS afspreken, dus ook ik heb straks waarschijnlijk een datum :$.

Groetjes,

Isamama

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend isamama,

Apk staat voor algemene periodieke keuring. Dat moeten alle auto's ieder jaar ondergaan. Als ik naar de vk moet gebruik ik die term ook vaak :) denk dat ik niet de enige ben....

9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer helemaal goedgekeurd :) ze schok een beetje van mij buik met mega veel striae.... Ach ik ben al gewent. En ze schatte een 7 a 8 ponder. Kan niet wachten

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Is er al nieuws van Bentje?

MArrie fijn dat je weer door de APK bent :)

Hier al sinds 4uur vanmiddag stevig aan het rommelen..
    Dalijk als de kleine man op bed ligt maar eens douchen en kijken of het dan minder word of juist meer(hoop natuurlijk op dat laatste)

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Isamama: dat hoop ik zeker! We zullen zien in hoeverre mijn vk iets kan betekenen morgen.
    Hoe was het bij de gyn?

Bentje: al nieuws???? Je maakt me nieuwsgierig:D

Itsmemarrie: klinkt bekend! Haha zit helemaal vol op mn buik na haha

Mams136: en? Hoe is het nu?

Ik sla momenteel megaveel vocht op!
    En mn meisje ligt ondanks ze ingedaald is tegen mn ribben aan geloof ik. Want begint aardig pijn te doen. Alsof iets vvan net onder mn rib het omhoog duwt. Maarja dit is ook in mn rug te voelen.
    Ook heb ik opeens sinds een week mega maagzuur met oprispingen! Maar wijt het aan mn eten en drinken(rode bessen, fristi, chocola etc vlak voor het slapen gaan)
    Verder ook hier weer gerommel.
    Denk dat de vk morgen weer inwendig onderzoek gaat doen (zoniet dan volgende week), ben benieuwd.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vanacht aardig goed geslapen... Maar ik voel me zooooo niet lekker nu:( mn buik voelt heel naar aan. Moest net al rennen naar de wc voor de grote boodschap...ik heb hier zooooo geen zin in, dit gerommel! of doorzetten of kappen!

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook hoor mams, geen valse info gewoon of doorzetten of niet haha.

Heb een nieuwe verslaving, kruidnootjes. Giteren een zak gehaald en zit er nu alweer van te eten. Maar goed dat ze niet eerder in de winkel lagen ;)

Ben ook erg benieuwd naar bentje.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb zo'n last van mn buik, ben misselijk en heb hoofdpijn...en dan ook nog eens die rotkrampen erbij:(
    Misschien dalijk toch de VK maar bellen...
    Eerst de kleine man naar school brengen.

15. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je even weten wat ze zegt?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vk gebeld... Doen het een beetje af als "voorwerk" omdat het niet mn 1e voldragen zwangerschap is.Dan zie je dat vaker zegt ze. Maar omdat ik me zo beroerd voel en mn temp 0,5 hoger is dan normaal gaat ze ervan uit dat ik wat onder de leden heb waardoor ik harde buiken/oefenweeen krijg. Als het te lang aanhoudt/doorzet dan mag ik weer bellen en komt ze even langs, maar vandaag moet ik rust houden.

Maar heb net gedoucht en mn buik is nu rustig. Dus lig ff lekker op de bank en ga vanmiddag als de kleine man weer op school is alsnog de boodschapjes ff doen.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mams136: vervelend weer:( hopelijk zet het snel door of kapt het idd!
    Als je het niet vertrouwd geweoon bellen!

Ik zit momenteel aan de ctg.
    Mn bloeddruk was veels te hoog. En ook mn urine was niet goed.
    Heb net bloedgeprikt en urine ingeleverd. Bloeddruk was wel klein beetje gedaald.
    Met mn meisje is gelukkig alles goed. Hoofdje is ingedaald.
    Ik hou jullie op de hoogte!

18. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    @mams 136;Potverdikkie niet leuk zeg.. maar ja, het zou niet verwonderlijk zijn als het dalijk inderdaad gaat doorzetten, toch? En dan is dat onrustige gedoe allemaal niet voor niks geweest... :)

@Bentje: ja, hier nog een nieuwsgierige!

@mnonc: ja, hier ook al zo'n hooligan die de hakjes tegen mn ribben gebruikt om lekker met dat bolletje in mn bekken te gaan zitten duwen... :) vannacht de hele nacht gevoeld, werd er om de haverklap wakker van...

Hier:
    Gisteren naar de vk geweest. Kindje ligt al een twee weken hetzelfde, voel het ook niet meer draaien ( ook niet met de billen). Het ruggetje en de billen liggen links in mn buik, de voetjes mooi boven en wat meer rechts. Bolletje ligt helemaal vast in mn bekken... Hartje klonk goed, een versnelling kunnen horen toen de baby zich bewoog... erg leuk... :)

Verder heb ik ontzettend last van afscheiding. Het jeukt niet, ruikt niet, is ook niet korrelig ofzo maar gewoon echt vaak dat er een dikke slijmerige, natte plens ineens uitkomt! ( sorry voor de details!)
    Hebben jullie dat ook? Ik draag inlegkruisjes maar die moet ik echt om het uur verschonen om me een beetje fris te voelen... bah... :(

Verder alles rustig, geen harde buiken, geen krampjes... gewoon afwachten dus... :)

liefs!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het is helaas weer gestopt...
    Ga zo maar aan de boodschap, snel de dagen aan het eind krijgen hahaha

20. Nuage

Nuage VIP lid