Hallo dames, kom hier dan toch ook maar even aanmelden! Ben zwanger van ons tweede kindje geworden na 1 ronde clomid, dolgelukkig dus! Wist het eigenlijk al vrij vroeg omdat ik 2 dagen na eisprong al klachten kreeg, ook echt flink, probeerde mezelf toen nog voor te houden dat het misschien door de clomid kwam of geestelijk was, maar al op 9dpo positief getest. Loop mijn vriend nu wel een beetje te plagen dat het een tweeling is. Hier nog dagelijks klachtjes maar ook de oh zo bekende onzekerheid. Op 8 februari met 6w5d al een echo omdat ik al onder behandeling liep bij de gyneacoloog, dus dat is wel fijn! Nou ik hoop lekker met jullie mee te kunnen babbelen! groetjes
Bevallingsdata: 16-09-2012 Pixel85 (26) 1e kindje 16-09-2012 Erwtje12(34), 1e kindje 21-09-2012 Bam(24), 1e kindje 22-09-2012 Chinwa (32), 1e kindje 25-09-2012 Mirjam2112 (27) 3e kindje 27-09-2012 Isamama (31) 2e kindje, 2** 27-09-2012 Bjoerma (33) 2e kindje 28-09-2012 Mams136(24), 3e kindje (2e overleden bij 17wk) 28-09-2012 Sascha22(23), 2e kindje 29-09-2012 Linda1984(27), 1e kindje Afspraken: 30-01 Mams136, afspraak Moeders voor Moeders 04-02 Bam, Echo 07-02 Pixel85 intake + 8 weken echo 08-02 Bam, Intake verloskundige 08-02 Mams136, Intake verloskundige 08-02 Isamama 1e echo 08-02 Sascha22 gyn + echo 09-02 Mams136, 1e echo 09-02 Erwtje12, intake verloskundige 10-02 Mirjam2112, gyn + echo 13-02 Linda1984, 1ste echo op de poli 15-02 Chinwa, 1ste echo 21-02 Mams136, Intake gyn + 2e echo 24-02 Erwtje12, 1ste echo 01-03 Bjoerma, intake en termijnecho Mijzelf er stiekem even bijgezet!
Zelfde doosje en positieve test. Mag per vrijdag beginnen want dan 6 weken. Moeders voor moeders here i come!! Vandaag hele dag jammerend kind (3,5). Last van stoelgang en doet hem pijn. Echter ook peuter puberen. Eet slecht s avonds. Helpt natuurlijk ook niet. Vanavond dus weer slecht eten na een hele dag huilen op de wc. Toen sloegen bij mij de hormoon-stoppen door. Janken waarom hij niet eet en waarom ik niet goed genoeg kan koken. Kan prima koken, maar hij wil gewoon niks. Kan er nu alweer om lachen, maar grr. En dan willen we er nog 1? JA GRAAG! Hihi!!
was gister middag zo misselijk.. Kon niks anders doen dan even rustig zitten.. Ook heel fijn dat boeren de hele tijd, heeft iemand daar ook last van.. Vind het zo genant op mijn werk.. aangezien mijn collega's natuurlijk nog van niets weten...hahaha groetjes!
Good morning allemaal !! Mooie test van MvM ! Heerlijk he om dat nog een keer bevestigd te zien. Ik heb dit weekend de CB digital gedaan, en ja hoor. Zwanger +3 Vandaag 6 weken, woehoe !! Hoe gaat het met de klachten ?? Hier gisterochtend misselijk, maar na een niesbui was het weer over gek he, dat had ik vorige keren ook.. Nu weer aan het werk..
Zooo daar ben ik weer, bijlezen is niet nodig Voor diegene die nog geen echo hebben gehad, zijn jullie ook zo nieuwsgierig of het er 1 of 2 zijn ? Mijn vriendin zei vandaag dat ze zo'n gevoel had dat het er 2 zijn, en nu heeft ze het ook vaak goed qua geslacht. Dus ik dacht, ik trek me er niks van aan, maar het ging toch kriebelen. Toen kwam ik dus op een site waarop symptomen stonden die je bij een tweelingzwangerschap heb, en toen herkende ik wel wat. Nu al : Gezwollen enkels, maagzuur, extreem moe, zere rug, dikke buik (lijk wel 20 weken!) en vroeg positief getest. Maar goed, net zoals dat je voor je nod ook allerlei symptomen onder een vergrootglas gaat leggen kan je jezelf hier ook helemaal gek mee maken. Dus we wachten rustig af tot 10 feb...
Ik denk er ook wel eens aan of het er 1 of 2 zijn. Een bepaalt gevoel zegt dat het er wel eens 2 kunnen zijn, maar ik heb het vast mis hoor Komt gewoon omdat ik erg vroeg positief testte, ik echt heel misselijk ben (hoef niet over te geven), ben vergeetachtig, moet heeeel veel plassen (ook 's nachts) en ik ben moe. Ohja en geen 1 broek zit meer lekker. Moet de knopen open houden, dus thuis loop ik voorlopig liever in joggings broeken. Geen van dit alles heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap gehad. Oke toen ging het mis met 8.5 weken, maar ook tot toen zo goed als geen kwalen. Alleen het zegt natuurlijk niks. Iedere zwangerschap is weer anders. Ben wel benieuwt of er bij ons september mama's een tweeling (of meer) tussen zit.
Ja die gedachte is mij ook door het hoofd geschoten, het schijnt ook dat je met clomid iets meer kans hebt daarop. Ook vroeg posi, veel klachten, 4 dagen na ovulatie was mijn bh al te klein! Maar aangezien we het allemaal hebben, denk ik het waarschijnlijk toch wel mee zal vallen, of straks allemaal tweelingen, haha!
He wat grappig zie dat we een beetje hetzelfde jaar hebben gehad: Januari 2011 gestopt met de pil, najaar diagnose PCOS en 1e ronde clomid in december raak, je loopt alleen 1 dag voor op mij haha. Wat betreft tweelingen; het zou kunnen; had 2 follikels die konden gaan springen Maar bijna geen klachten hier... clear blue indicator liep wel een weekje voor, maar dat zegt natuurlijk weer niks Wij zouden het niet erg vinden alvast, juist heel bijzonder. Weet alleen niet waar ik dat moet laten met mijn 1m56 hihi
Dat is inderdaad wel heel toevallig Wie weet, tja een tweeling heeft niet mijn eerste voorkeur, maar natuurlijk zouden we er dolgelukkig mee zijn. Huis is er alleen niet echt groot genoeg voor. Dit kindje komt bij onze dochter op de kamer, ze heeft wel een vrij grote kamer, ongeveer 13m2, wil het denk ik gaan scheiden met een gordijn, zodat je het open dicht kunt houden... Voorlopig lijkt me dat dat prima gaat en over een paar jaar maar een huis met meer kamers zoeken, hebben meer mensen dat?
Ik denk er ook wel over na, maar dat komt ook omdat het bij ons veel in de familie voor komt.. mijn nicht en neef zijn tweeling en mijn nicht heeft ook weer een tweeling gehad.. maar ja dat zegt niks.. nog 1 week en 2 dagen dan weet ik meer...
Spannend he, maar gelukkig dat meer mensen de tweeling kriebels hebben Wij zouden het erg leuk vinden, alleen heb ik geen idee hoe we alles op moeten gaan lossen. Onze auto is eigenlijk al te klein voor 3 kinderen. Ons appartement heeft maar 2 slaapkamers, D en J slapen op 1 kamer en dat gaat heel goed, maar nr. 3 moet toch echt voorlopig bij ons op de kamer. Het staat te koop, maar of het voor de bevalling verkocht is betwijfel ik. En de oppas, mijn moeder past ongeveer 1 keer per week op en dat gaat met 2 kids prima, maar met 4 Weet niet of ik dat haar aan kan doen. Maar ach, ik heb altijd gezegd dat ik graag 3 of 4 kinderen wil. Dus we zouden dan wel gelijk klaar zijn Mijn buik gaat 's middags echt opzetten, heb het idee dat sommige collega's het al opgevallen is. Jullie nog kleding tips ? Mijn kleding is voornamelijk strak, wel netjes maar wel strak om de buik. Had vanmiddag een jasje aan met een shirt eronder en dat jasje accentueerde alleen maar m'n buik Maar even creatief zijn dus ! Zaterdag al de eerste die een echo krijgt !! Spannend !
Ik draag veel langere vesten en lange shirts die op de heupen strak zitten en dan verder losjes (eigelijk meer van die tuniekjes maar nu dan over een broek hahaha)
Tja draag eigenlijk alleen nog maar leggings met wijde vesten en tunieken, weet niet of het nou geestelijk is of echt, maar voor mijn gevoel zie je het al, heb normaal een hele platte buik, maar nu... Komt denk ik ook door de obstipatie...
Ik heb bijna geen vesten en lange dingen Moet dus maar eens gaan shoppen. Heb het net aan 2 collega's van de oude afdeling verteld, ik ga goed met die mensen om en ik vermoedde dat ze vast al iets van ons gesmoes hebben opgevangen. Ze waren allebei enthousiast gelukkig Was echt zooooooo'n opluchting om het eruit te gooien. Voor de rest van het bedrijf hou ik het nog even stil, in ieder geval tot na de echo. 1 van die collega's zei, Ja dat wist ik allang. Ik zie het aan je gezicht en aan je buik