Ohhh mams136, ik heb al een paar dagen hetzelfde..... Wordt af en toe ook eng in mijn hoofd van de honger en misselijkheid tegelijk. Heel apart. Denk dat ik zo ook weer mijn bed induik. Sterkte ermee he! (maar ja het is allemaal voor het goede doel) Sorry dat ik even niet op de rest reageer.... te moe, maar lees alles mee
Ik lig al in bed...kleine man naar bed gebracht en zelf ook snel erin gedoken. Lekker beetje tv koekeloeren en vroeg slapen. Hopelijk is manlief een beetje op tijd thuis zodat ik em nog wel ff zie vanavond. Morgen t/m woensdag issie weer weg. En dan donderdag de 1e echo!!! Zenuweeeeen
Oeee spannend donderdag al! Zie in het lijstje een hoop afspraken staan deze week trouwens. ik moet helaas nog een week wachten, maar de tijd gaat sneller dan ik dacht gelukkig. Slaap lekker vast
Ik eind september pas. De eerste afspraak op 10 weken. 1 maart. Wou dat het eerder was, maar begrijp dat het voor sommigen nodig is. Zal proberen niet te jaloers te zijn, haha.
Bjoerma...ik had ook liever gehad dat ik nu nog zwanger was ipv dat ik woensdag voor de intake weer naar de vk moet. Maar het lot heeft anders beslist voor onze Mylan* en dus begint het hele riedeltje opnieuw. Die extra controles zijn niet alleen een leuke bijkomstigheid maar in mijn geval ook wel echt nodig. Ik maak me alleen maar zorgen...als ik niets voel, als ik kramp heb etc. En als er iets gevaarlijk is, dan is het stress. Natuurlijk maakte ik me in mn 1e zwangerschap ook wel zorgen, maar dat is niet te vergelijken met nu. Zou niet jaloers willen zijn op meiden zoals ik...dat verdriet, wil je niet meemaken.
Hier nog zo'n "gelukkige" die woensdag voor de 1e echo gaat... Ik ben nu al op van de zenuwen, ik ben zo bang dat het weer mis is... Ik weet niet waarom, maar ik heb er helemaal geen vertrouwen in. Pff. Ik zit de hele dag symptomen te vergelijken: toen had ik dit wel en dat niet, maar die andere keer had ik wel dat en niet dit... Ik word echt gek van mezelf! @mams: Je bent dan nog man-loos deze laatste dagen voor de echo...! Kom maar veel hier babbelen dan . Je bent donderdag toch ook 6w6d hè? Hopelijk valt er genoeg te bekijken op de echo!
Jep, 6w6d met de echo. Een kloppend hartje moet er minstens wel te zien zijn gezien de termijn. Idd manloos...mijn man werkt in de buitendienst en is normaal elke week ma-vrij van huis. Hij kon gelukkig voor de echo een ochtendje vrij krijgen en daarna een storing in NL. Mee naar de VK ging helaas niet lukken maar dat maakt niet zoveel uit.
Mams wij lopen precies gelijk op! Maar ik moet helaas nog tot maandag wachten voor ik een echo krijg... kan echt niet wachten. Ben bloednerveus! Zijn er nog meiden die vandaag een echo hadden?
Blackie had vandaag de echo geloof ik. Ik mag donderdag om 9uur al gelukkig. Moet om half 12 gewoon werken dus kon allemaal net gepland worden hahahaha
@mams136. Ook echt niet jaloers hoor. Hoop voor allen dat alles goed zit. Stress is ook niet goed, dus ik geef je groot gelijk. Bij de eerste was mijn cyclus onregelmatig dus bij 7 weken al echo. Als ik in de lijst kijk ben ik 1 van de laatsten met een echo. Toch spannend. Vanochtend Vk gebeld ivm spierpijn in bovenbeen. Kan door banden komen. Morgen met fysiek bespreken. Ook mijn zorgen geuit om medicijn gebruik in conceptie periode. Volgens haar geen probleem. Bevruchte eitje staat eerst nog vrij op zichzelf. Pas met 7 weken deel je met je kindje. Ook gevraagd naar weinig symptomen in vergelijking met eerste. Alleen moe en af en toe beetje weeïg. Met name geen last van geurtjes. Volgens haar ook normaal en kan ook nog komen. Dus nu iets gerust gesteld en dan toch maar 3,5 week wachten. @Allen: succes met de echo's. Moge het maar allemaal gezonde plakbabies zijn.
Ik heb ook pijn in mn bovenbeen, vanuit de liezen ongeveer. Denk idd dat het met het groeien te maken heeft, en dat er een zenuwtje klem ligt als ik last heb.
he Mams, ik heb donderdag ook 1e echo.. ben ook zo benieuwd!! Ben hier weer aan het werk, maar wel rustig aan! af en toe even voetjes omhoog als de misselijkheid me te veel wordt.. gr
@Bjoerma: Zo, jij hebt ook weinig symptomen dan? Vanaf donderdag (6 weken) was ik echt goed misselijk geworden; nou, dat is sinds vandaag dus helemaal over! Ik voel me ook voor de rest helemaal niet zwanger meer.... Symptomen die verdwijnen, dat kan toch nooit goed zijn, toch niet zo vroeg in de ZS? Ik weet het niet hoor, volgens mij komt dit niet goed... Nog twee dagen en dan zullen we het weten, ik hou het gewoon echt niet meer uit!
Isamama: Dat hoeft niks te betekenen toch. Symptomen die verdwijnen ? Volgens mij kan je gewoon de ene dag meer last hebben van bijv. misselijkheid dan de andere dag. Bij mij tenminste wel, ligt er ook maar net aan wat je gegeten hebt e.d. Ik hoop dat alles oke bij je is !! Echo: Spannend he, hier aanstaande vrijdag.. Onder werktijd gelukkig is het ZH hier vlakbij dus ik rij gewoon even heen en weer onder het mom 'controle' Niks aan gelogen tenslotte.. Morgen komen er mensen naar ons huis kijken, de mensen van de woningruil.. Spannend ! Ik hoop dat alles doorgaat en dat we aankomende zomer al in de tuin kunnen zitten ! Zijn er mensen met vandaag een echo ? Ik ga even terugbladeren.. Zo ja, succes !!
Mirjam, spannend! Hoop dat het door kan gaan. Ik ga zo een poging doen tot opstaan...ben weer onwijs misselijk maar hoop de wc vandaag niet te hoeven knuffelen.
Succes vandaag met de echo's!! Ik neem vrij maandag als we de eerste echo hebben. Als het positief is ben ik compleet in de wolken en is het negatief dan weet ik ook hoe dat is helaas en ga ik echt niet meer werken die dag (of week)
Nuage : Dat kan ik me voorstellen dat je dan vrij neemt. Jullie hebben ook zoveel voor je kiezen gehad. Duim voor jullie dat alles goed is ! Mocht het hier niet goed zijn, dan ga ik ook naar huis en bel ik alleen m'n leidinggevende. Mocht het wel goed zijn, dan werken we stralend verder die dag
Leuk is dat he als je weer een nieuwe week in bent gegaan Ik ben dan om 12 uur 's avonds al helemaal blij want dan kan ik al mijn zwangerschaps apps weer lezen op mijn telefoon