15-30 september mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Hellow86, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hahaha hier ook :D

Welke app's heb jij ? Ik heb een android..

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb een hele berg.. heb wel een iPhone.
    Even kijken hoor:

BabyBump, Pregnancy van The Smiles Factory, iPregnancy, What to expect, Babycenter My Pregnancy en de app van zwanger.nl :D

3. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    @Isamama; Gisteren toch de vk gebeld en die gaf aan dat het ook vanaf week 7 kan gaan beginnen. Kan ook zo blijven. Elke zwangerschap is (ook per persoon) weer anders. dat stelde me wel gerust. Vorige week ook 2 dagen praktisch niks. Voel me er dan toch niet prettig bij. Symptomen zijn duidelijk en "veilig".
    Aan de andere kant hang ik ook niet graag boven de pot :D.

@Miriam; Niet gek hoor. Ik vind ook elke week erbij weer een soort overwinning. Als er dan niks is gaan rommelen of bloeden is er weer een week gewonnen (spookverhalen van missed abortions en dergelijken daargelaten. daar wil ik niet eens aan denken).
    Dacht dat ik er met een 2e wel nucherder in zou staan... NOT!

@hier; Fysio heeft bovenbeen en bil gemasseerd. Charmant!! Maar heeft wel iets verlicht. In de auto flink de verwarming aan, vanwege de kou. Daar werd ik misselijk van. Nu gaat het wel weer.
    Banaan grotendeels bruin van binnen. Normaal eet ik dat op. Nu dus echt niet. Wat rook dat vies!!

@Allen; suc6 met de gyn's, vk's en echo's!!!! Moge al;les maar goed zitten.

4. mirjam2112

Nuage: De meeste heb ik ook. Behalve die van zwanger.nl maar die heb je dan denk ik niet voor de Android.
    Leuk he al die berichtjes :D

Bjoerma : Voor ons is dit de derde en ik ben nog zenuwachtiger dan bij de eerste 2. Je gaat je steeds meer beseffen wat er allemaal fout kan gaan. De 20wk echo bij D.emi vond ik vooral een feest om uitgebreid te kijken, bij J.ustin vond ik het vooral spannend voor eventuele afwijkingen. Dus nu zal het wel helemaal spannend worden.
    En wat fijn dat je bil is gemasseerd, heb je een leuke fysio ?? :cool:
    Wat grappig dat je dat schrijft van die kachel, bij D.emi was ik in de winter ontzettend misselijk en voornamelijk als de kachel aan stond. Of dit nou thuis was of in de auto, alles wat warmer was dan 18 graden kon ik niet hebben. Dus ik zat in de steenkou met 3 truien op de bank zodat de kachel niet aanhoefde :D

Hier: Zo we zijn weer uit werkoverleg, werd een beetje flauw door te weinig gegeten en daardoor ook misselijk. Ben dus blij dat het voorbij is.

5. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Hi meiden! Vanmiddag de eerste echo gehad en t hartje klopte mooi!!! Wat n opluchting. t zag er allemaal goed uit over drie weken de termijnecho. was t maar alvast zover. kwaalttjes wisselen bij mij ook per dag hoor maar over t algemeen genomen ben ik toch wel constant misselijk maar geen overgeven (voelt wel zo) en jullie?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo ik ben weer thuis...heb een bord met aardappels enzo voor me staan...maar vrees dat ik dat niet op ga krijgen.
    De misselijkheid is alweer terug.
    Straks maar lekker douchen en vroeg mn bed in weer.
    Morgen intake :D

Pixel, fijn de goede echo. gefeliciteerd!

7. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    @mams: thnx! Vervelend hè die misselijkheid. bij mij is t net ff gezakt en ben me toch een berg aan t eten. had om half7 mn avondeten op en nu alweer trek dus aan mn 2e bordje pasta begonnen. slapen helpt wel voor misselijk zijn dus hoop voor je dat t snel weer over is. en succes morgen met de intake!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    thnx pixel...
    Net lekker gedoucht en de misselijkheid is ook weer wat minder geworden.
    Dus nu ff wat eten en snaaien.
    En dan lekker naar bed.

9. mirjam2112

Pixel : wat fijn een goede echo ! Gefeliciteerd

10. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Thnx! Jij mag ook bijna voor de echo zie ik. spannend!!

11. isamama

isamama Niet meer actief

...geloven jullie dat ik op dit moment maar al te graag eens boven de pot zou hangen ;)?!? Nee echt, het is ook zo'n gevoel hè...ik weet niet waarom. We zullen het morgen weten!

@Mams: Wat houdt zo'n intake allemaal in? Je krijgt dan geen echo, veronderstel ik... Ik kom uit België en daar gaat het helemaal anders :p.

@Pixel: Wat goed! Dat komt helemaal in orde! Geniet er nu maar een beetje van, lukt dat al?

We mogen morgen pas om kwart over vijf. Ik hoop 's avonds toch nog even online te kunnen komen...

Groetjes en hopelijk met goed nieuws de volgende keer,

Isamama

12. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    @Isamama; Misschien moeten we er niet te hard om roepen. Ben me toch een partijtje beroerd vanochtend! Hoop dat je afspraak goed verloopt. Wij zijn even ver zie ik. Weet het natuurlijk pas zeker als echo de termijn bepaald heeft. Maar wijkt denk ik niet veel af. In tegenstelling tot eerste is deze keer mijn cyclus telkens 30-31 dagen. Keurig dus.
    Morgen over 3 weken mijn echo!!

Succes ladies.

13. mirjam2112

Ja als je eenmaal boven de pot hangt vind je het ook niet meer leuk. Maar ik kan me voorstellen dat het een extra bevestiging is :)

Nog maar 2 nachtjes tot de echo. Ben zo benieuwd !

Net de kids naar de creche gebracht en ik zit nu thuis aan de koffie. Even het nieuws kijken en dan aan de poets ;) vanmiddag komen de mensen van de woningruil kijken bij ons, dus het moet perfect zijn :D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isamama ,bij de intake heb je gesprek ,gegeven doornemen (in mijn geval ook nabespreken van de vorige keer) en bloedprikken.

15. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Het hartje klopt!!! Oh zo blij en opgelucht, klopte allemaal prima bij de geschatte termijn en nu over 2 weken termijnecho!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    super sascha!!

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed nieuws Sascha! Gefeliciteerd!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vanmiddag mn intake gehad bij de vk.
    Standaard vragenlijst doorgelopen, bloeddruk 110/70 dus harstikke mooi.
    Ben ondertussen al wel 1,5 kilo aangekomen hhahahahahaha en dat terwijl ik amper kan eten. Hoe vind je die:p
    Ook bloed geprikt. 3 buisjes voor standaard onderzoeken(oa rhesusfactor)
    En suiker geprikt, die was 4,4 dus harstikke netjes.
    Papieren meegekregen voor de echo morgen.
    Jeeeeeeeeeeeej om 09:00 uur al!!
    Ik hoop zo dat het hartje klopt :D Ben al helemaal zenuwachtig!
    Na die tijd moet ik gewoon werken, maar kom wel ff posten hier.

19. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    van het weekend leuk nieuws gehad, mijn zus is ook zwanger en precies dezelfde dag uitgerekend:)
    maar voor mezelf wat minder, vandaag echo gehad, zou zeven weken zijn maar zag eruit als 5 /6 weken maar ze durfde er niks zekers over te zeggen dan "of ik was nog niet zo ver of het is een m.a." moet volgende week weer terug.
    word helemaal gek van die onzekerheid :(, dat gaat een lange week worden!!!

xx

20. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Ik ga voor je duimen Lotus. Dezelfde dag als je zus is toch teveel toeval? Sterkte. Xxx

Deel Deze Pagina