♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje Amore, 28 jaar, derde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje nmv, 28 jaar, tweede kindje 18 augustus chocootje, 25 jaar,eerste kindje Anneke111, 31 jaar, tweede kindje 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje BellaDS, 30 jaar, eerste kindje 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje Teske1987, 27 jaar, tweede kindje Cetje, 31 jaar, eerste kindje 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje Afspraken 23 december chocootje echo 31 december Anneke111 echo bij gyn 2 januari Juffie2 echo 5 januari DDis echo 6 januari DDis intake vk 6 januari nmv intake vk met echo 8 januari Amore1 intake vk met echo
Wij zijn al een tijdje met namen bezig. Jongensnaam staat wel vast. Meisjesnaam hebben we nog een paar opties, maar we hebben wel een voorkeur. Wij vinden ook dat de naam wel een beetje moet passen bij de andere namen van onze kids...Gelukkig zijn dat er heel veel!
Ik mag mij geloof ik bij jullie voegen. Ongeplant gisteren posi getest. Ik zit op dit moment in het ziekenhuis omdat ik bang ben voor een buitenbaarmoederlijke. Dit door eerdere ervaring en pijn. Er was net op de inwendige echo een heel klein stipje te zien in de baarmoeder. Maar in de eierstok ook iets veronrustig.... Willen jullie mee duimen?
Het gaat hier denk ik weer mis.. vanochtend omowitte test en nu begint buikpijn en bruinverlies Hoe kan dat nou voor de 2e keer?
Wat een extremen van emoties zo in de begintijd. Zo spannend allemaal. Gelukkig goed nieuws voor jou derdewonder, en gelukkig mag je maandag weer op controle. Zal een fijn gevoel zijn denk ik. Amore1, ik hoop zo voor je dat alles goed zit... Vind het leuk om m'n naam in zo'n lijstje te zien staan!
Tsja ik denk nog steeds dat het niet goed is, maar het zet tot nu toe niet door.. Dus dat geeft ook een beetje hoop tegen beter weten in
Hoe is je nacht geweest Amore? Hopelijk is alles gestopt en is er niks ernstigs aan de hand, ik blijf duimen voor je!! Hier gaat alles eigenlijk wel goed, al kan/durf ik niet te geloven dat ik ECHT zwanger ben. Dit omdat m'n testen (kruidvat 2v5 en CB met indicator) vrijdag nog heel licht waren (CB 1-2 weken) en vooral omdat ik eigenlijk helemaal geen klachten heb! M'n vriend vind zegt dan lachend: "Ik voel er ook niks van" en vindt dat ik niet zo moet stressen. Waar hij op zich natuurlijk wel gelijk in heeft, maar ik vind het zo spannend!! Ga morgen maar weer een testje doen om te kijken of het streepje wat opgelopen is. En dan zul je zien... Dan is dat niet overduidelijk het geval, en dan ga ik me daar weer druk om maken! Wat zouden jullie doen? Nog een test of niet? En hoe is het met jullie kwaaltjes en klachten?
He bah! Amore....dat is echt balen! We hadden nog zo gehoopt voor je. ...sterkte, en hopelijk mag je ook gauw weer zwanger zijn dat het wel goed gaat! Knuf!