Voor de lijst: Ik ben 28 jaar! Is er al iemand die een afspraak heeft staan met bijvoorbeeld de vk? Ik denk dat ik maandag ga bellen...
ik ben 26! ik heb nog geen afspraak gemaakt..ik vroeg me eigenlijk af met hoeveel weken je normaal je 1e echo zou krijgen? 6 is te vroeg denk ik? het probleem bij mij is dat mn man en ik gaan verhuizen..naar een ander land met 6+1 weken en ik heb geen idee wanneer ik daar mn echo zou kunnen krijgen, ligt eraan hoe snel de verzekering wordt geregeld en hoe snel we een afspraak kunnen regelen.
Als je dit verhaal uitlegt, maken ze vast wel een echo! Bij vorige zwangerschap zagen we met zes weken een mooi knipperlichtje op het scherm. Het is net op die grens of er wat te zien is of niet.... Ik wil ook graag vroeg afspraak gezien voorgeschiedenis, maar ergens ook niet...echo's en afspraken leveren ook extra stress op bij mij 'gaat alles wel goed?' Maar gied nieuwsgierigheid wint vast en maak ik afspraak voor eind van dit jaar 😊
Hmm maar daarom twijfel ik ook.stel ze willen wel een echo maken en we zien dan niets omdat het nog te vroeg is. Ik weet wel dat het niet per se slecht is maar stel ik kan dan pas met 12 weken terecht voor nog een echo. Dan moet ik dus 6 weken in de onzekerheid zitten of het goed gaat of niet en dat wil ik niet natuurlijk. Dus lastig lastig!
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar,vierde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje Nmv, 28 jaar, tweede kindje 18 augustus Afspraken
Louloutte wat spannend zeg! Waar gaan jullie naar toe verhuizen als ik vragen mag? Ik zou gewoon even bellen en je situatie uitleggen.
Ik weet nog niet wanneer ik ga bellen, wil er nog even mee wachten. Hier krijg je rond de 8 weken intake en meteen een echo en dan tussen de 10 en 12 wkn de termijnecho. Dus dat zal dan toch pas in de eerste week van januari zijn.
Ik heb besloten om maandag te bellen voor een afspraak. Ik doe dit expres wat vroeger, omdat we graag 's avonds willen zodat er weinig kans is dat anderen het dan al meteen door zullen hebben... We willen het namelijk nog eventjes geheim houden! Bij mijn vk doen ze bij 8 weken een intake met echo, maar hoor om mij heen dat de meesten dan alleen intake doen en pas een eerste echo bij 12 weken (meteen termijnecho). Dus ben allang blij dat ze het hier al wel 'zo snel' doen!
Nmv ik wil het daarom ook inderdaad in de avond. Helemaal omdat de praktijk hier in de winkelstraat ligt. Dat risico wil ik niet lopen.
We gaan naar f.rank die r.ijk is Heb op de website van m'n vk gelezen dat ze meestal met 8-10 weken de intake doen. Ach we zullen zien, komt goed hoe dan ook
Daarom bel ik ook al op tijd voor een afpraak, is hier maar 1 avond in de week en die is erg populair...
Loulette wat een avontuur, verhuizen jullie vanwege werk of is dit gewoon jullie wens? Jullie zullen het wel druk ermee hebben dan. Mnv hier gelukkig twee avonden spreekuur. Denk dat ik met 6 weken ongeveer bel.
Ziet er mooi uit! Ik had vanmorgen ook nog een testje gedaan, die zag er hetzelfde uit als de jouwe, maar mij maakt het onzeker... Bij mijn dochter was er op NOD een hele dikke streep te zien, vandaag is weer mijn NOD, maar nu geen dikke streep zoals ik ken. Pff, die twijfels heb ik een hekel aan!
Vandaag NOD, deze test is niet met eerste urine gedaan en is ook nog niet helemaal opgedroogd. Maar ach, hij knalt! Daar gaat het om 😊 nu ga ik niet meer testen. Louloute, wat spannend, emigeren en dan ook nog zwanger!!!
Super die mooie testen! Nmv niet twijfelen joh! Iedere zwangerschap is anders. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een echte knaller, maar achteraf was jk toen ook al verder. Van mijn jongste heb ik ook niet donkerder getest. Wel ook maar een test bij gedaan. Een streep is een streep
Hoi meiden! Hier een aantal bekenden van het nod forum! Ik kom me bij jullie voegen, had vanmorgen een duidelijke zwanger op de cb . Heb niet echt klachten alleen een bal in mn buik en mn borsten beginnen gevoelig te worden. Ik ga vanmiddag de vk bellen in de hoop dat ik voor kerst nog een echo kan krijgen! Weten jullie al Hoe jullie het gaan vertellen aan familie? Het is ons vierde kindje. ...spannende tijd weer hoor!
DDis welkom en gefeliciteerd! Wat leuk zo een groot gezin. hoe oud ben je? Dan zet ik je er ook bij op de lijst. ik wil het aan ouders en zussen met kerst gaan vertellen. Ik wil mijn moeder denk ik een foto lijst cadeau doen met van al haar kleinkinderen een foto erin en in een vakje dan iets waarop duidelijk wordt dat ik zwanger ben. Ben benieuwd want dit zullen ze nu nog niet verwachten.
Ik ben 31 jaar oud, 4e kindje dus....idd zeker leuk groot gezin! Het kriebelde al een tijdje, ondanks dat mijn schoonouders steeds weer roepen dat het zo heerlijk is dat we nu uit de kleintjes zijn (ze zijn 8, 6 en 5 jaar). Ik vind het leeg...en stil...Ben nu zoo blij!! Leuk idee om het zo te vertellen 2liefjes. Het leek mij wel leuk om voor onze jongste een shirt te kopen met op de voorkant 'er moet er 1 de jongste zijn' en op de achterkant 'maar ik ben het lekker niet!'. Of als we het de kids gaan vertellen alles filmen en dan het filmpje aan de ouders laten zien...Maar dan wil ik wel eerst een echo hebben gehad, ik hoop dat dat nog kan voor kerst. Hebben jullie al kinderen? en wanneer vertellen jullie het hun dan?