15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Wow 2 liefjes .. Wat een buik al ... !!!

Zo snel zo vroeg ..
    bij mijn eerste zag niemand dat ik zwanger was , tot mijn 26 weken geloof ik ..
    tuurlijk zelf zag ik dat natuurlijk wel ..
    nu ben ik 14 kilo lichter in het begin van me zwangerschap als 5,5 jaar terug , dus zal het nu toch wel eerder zien dan ?

:p Wees trots op je buikie want als je zwanger ben wil je dat toch graag laten zien :D

2. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames! heb even getwijfeld maar ga me hier toch melden :)
    vorige week vrijdag (12-12) positief getest en vandaag 5 weken zwanger!
    wij zijn zwanger na 4 volledige icsi behandelingen, en de zesde terugplaatsing! ik ben 28 jaar (voor op de lijst :D) en heb 2 januar:Di de eerste echo!!

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Do27 gezellig!!! Gefeliciteerd en welkom :) wow zeg wat een traject hebben jullie achter de rug!!!

2liefjes wow wat een buik al!!! Super gaaf!!! :)

4. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    Hoi meiden

Het was even stil vanaf mijn kant maar ben jullie wel bliiven lezen hoor. Tis alleen zooooveel iedere x haha.
    Ik geloof dat ik nog niet in de lijst stond hier maar zet mij er gerust bij hoor.
    9-12 positieve test
    2e kindje
    29 jaar
    15-01 1e echo verloskundige

Hier mijn knaltest van mvm. Is vanochtend langs geweest

Bijgevoegde bestanden:

5. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    NULL
    En aan alle nieuwe meiden: VAN HARTE! Lekker genieten ervan!

6. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    NULL
    Oh ja handig: Uitgerekende datum voor in de lijst: 17-8 (maar zal best nog verschuiven na de echo ivm onregelmatige cyclus)

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Do en soof van harte gefeliciteerd
    fijn dat je ook voor moedervoormoeders mee doet!
    als er nog meer meiden zich hier hebben gevoegd en ik over heen heb gekeken van harte gefeliciteerd nog dames! Ik zit nu op me mobiel een beetje moeite met op de pagina te klikken.

Xx groetjes

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Volgens mij wordt het hier steeds drukker! Ik ben alleen het overzicht een beetje kwijt...

Ik heb nu steeds vaker last van vlagen misselijkheid... :(
    Daardoor maak ik me nu wel wat zorgen over kerst volgende week! Hopelijk wordt het niet erger, anders is het erg lastig om het verborgen te houden. 2e kerstdag maakt mijn moeder champignons met brie, mocht je dat nou wel of niet eten?

En gisteren zat ik heerlijk te eten, zegt mijn man ineens aan het eind dat het vlees nog niet helemaal gaar was! :$ Is nu al te laat, maar toch maak ik me dan zorgen. Grrrr...

9. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    @NVM Wat een zorgen dan he? Ik merk dat ik ook weer over alles nadenk. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het met brie zit. Ik lust het niet dus nooit opgezocht.

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames.

@2liefjes wat een prachtig buikje al. Ik ben benieuwd of mensen mijn buik al gaan opvallen. De positiebroek was in ieder geval een verademing en dan maar wijde bovenkleding aan. Ik wil het voorlopig nog voor de meeste mensen geheim proberen te houden.

10. Louloute

Brie mag sowieso niet 😭😭, champignons weet ik eigenlijk niet
    Dit is je 2e zwangerschap toch? Weet je nog wat je uitslag was van toxoplasmose? Of doen ze daar geen onderzoek naar in nl?
    Ik zat namelijk te lezen over hoe het gaat in fr en daar gaan ze sowieso je bloed onderzoeken naar toxoplasmose en al is het positief (=je bent al een keer ziek geweest) dan zeggen ze dat je gewoon rauw vlees mag eten :)

11. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Brie mag je gewoon eten tenzij het is gemaakt van rauwe kaas. Meestal is brie van gepasteueiseerde kaas....staat op de verpakking.

Mvm is hier ook geweest vanmorgen. Fijne omslagdoek gehad en het magazine zwanger. Leesvoer!! En nu voorlopig in een kannetje piesen....
    Het is voor een goed doel!!

12. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is hier ook weer even wennen met plassen op de kan. Ik heb bij vorige zwangerschap ook zo'n omslagdoek gehad en krijg daarom nu een boek opgestuurd i.p.v. de doek. Ook erg leuk.

@louloute, ik heb bij eerste zwangerschap nooit onderzoek gehad naar toxoplasmose. Tenminste niet dat ik weet, dus volgens mij wordt het in Nederland niet standaard gedaan.

13. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Champignons weet ik ook niet brie dacht ik niet toch?, en champions misschien als je ze goed door bakt ?
    Anders even en vk belle. Hiervoor.
    Fijn dat je er btw over begint ik weet ook niet hoe ik dat moet gaan doen met kerst haha. Iedereen vond het al raar daf ik gestopt was met roken.

14. Louloute

Stephanie wat goed dat je gestopt bent met roken! You go girl ;)

15. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Zo net gebeld door de verlos , en mijn eerste afspraak + echo is 30 december heerlijk voor oudejaarsdag , geef me toch een fijn idee :)

Ben zeer benieuwd ..

Nu ook maar aanmelden voor MvM , toch wel een goeie daad die je dan verricht :) (y) TOP

16. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Haha ja louloute in het begin was het ik stop ik ben er klaar mee n op het moment dat ik weer een sigaret wilde pakken had ik een positieve test in me handen dus nu denk ik er helemaal niet meer aan. Nou nog hopen na zo'n lange tijd dat ik na de bevalling er ook vanaf blijf zodra ik er aan ga denken ga ik denk ik gewoon langs de dokter om ervanaf te blijven ik wil geen rokende moeder zijn. En nu is het van waarom ben ik er ooit aan begonnen.

Wat fijn kiimmurd een mooie echo gewenst en nog wel voor het nieuwe jaar hihi.

Ja mvm. Ik heb nu net de kannen gekregen morgen ochtend ga ik beginnen met vullen.

17. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke goed LittleMeStphnie dat je gestopt bent. Ik ben gestopt een aantal maanden voordat ik zwanger raakte van mijn dochter (en dat was niet de eerste keer dat ik stopte... ;)) en ik ben daarna nooit meer begonnen. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ik dacht altijd dat zodra er een kindje was dat ik waarschijnlijk wel weer zou zwichten maar ik rook ondertussen een aantal jaren niet meer en wat ben ik daar blij mee. Ik rookte ook echt wel heeeeel erg veel, dus het kostte ook zo ongelofelijk veel geld.

Kiimmurd, fijn dat je echo hebt zo snel. Ik heb hem 31-12 en ik ben heel blij om toch met iets meer zekerheid het nieuwe jaar in te gaan. Ik hoop dezelfde dag met kinderchampagne te kunnen toosten. :D

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @louloute, daar testen ze niet op in NL.
    En ik dacht dat de brie uit de supermarkten gepasteuriseerd was? Maar weet het even niet meer... Anders moet ik voor de zekerheid nog een smoes verzinnen, want normaal vind ik dat lekker! ;)

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik lees allemaal MvM, ik ven toch niet de enige die nu niet mee doet?
    Ik weet dat het een goed doel is, maar de vorige keer was geen pretje...

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nee nmv ik doe ook nog niet mee. Ook omdat ik de vorige keer zo misselijk was. Geen pretje idd, ook al is het natuurlijk een heel goed doel.

Sorry reageer even wat minder. Ik ben heel erg moe. Drie nachten niet geslapen van het hoesten. Vandaag naar huisarts geweest. Iets gekregen tegen het hoesten.

Deel Deze Pagina