Nmv ik doe ook niet mee. bleh hier ook al de hele dag misselijk en moe, voel me echt niet lekker. Werk later de lijst bij!
@2liefjes, die foto heb ik ook al ergens anders langs zien komen In nl mag je bijna alle kaas hebben, tenzij het rauwmelkse kaas is en dan staat er au lait cru op. Als het warme brie is valt het sowieso mee denk ik. In f is veel meer rauwmelkse kaas te koop dan hier. Rauw vlees is niet alleen vanwege toxoplasmose maar ook listeria dacht ik. Kans dat het erin zit is klein maar je zal maar net een besmet stukje eten. Dus ik zou sowieso geen rauw vlees eten ookal heb je toxoplasmose gehad. Hier weinig trek en geen zin om te koken...
@ Teske, hopelijk helpt het snel tegen het hoesten. Vervelend dat je je zo ellendig voelt. Beterschap! Fijn weekend iedereen. Ik heb net fles kinderchampagne gekocht en ga bij een hele goede vriendin toosten op mijn leuke nieuwtje. Zin in! Ik wist het bij haar zwangerschappen ook steeds als 1 van de eersten. Bijzonder om dat te kunnen delen samen.
Anneke, ja beter paar maanden ervoor mij lukte het niet hierop inderdaad ook de zoveelste keer dat ik stop haha! Maar als het goed is nu gewoon ook echt helemaal! Ik ben nu ik zwanger ben ook heel erg op me eten aan het lette en eet dus bijna helemaal geen snoep meer al valt dat soms nog best zwaar haha
Meiden my bad, brie mag idd wel gewoon! Dit heb ik gevonden op de website van brie président: "Tegenwoordig wordt vrijwel alle Brie, zo ook die van Président, geproduceerd met gepasteuriseerde melk." Teske beterschap!
Ik lees veel over het wel of niet mee doen aan mvm , ik heb me direct aangemeld ik ben mede dankzij mvm Zwanger!! Dit is het minste wat ik terug kan doen! Thnx iedereen voor de felicitaties! Het is nog steeds onwerkelijk na ruim 4 jaar hopen!!
Grappig he, ik loop iets op jou achter maar we zijn dus met 4 weer tegelijk zwanger! Mocht het nog niet posten van vl dus wacht nog ff tot de echo. Hier kan het lekker wel :-D
Dat was weer een hoop bijlezen meiden! Welkom do27, wat moet het ontzettend fijn zijn om je hier te mogen melden! Zwangerschapskleding heb ik nog niet nodig voorlopig! Ben voor m'n zwangerschap wel ruim 5 kilo afgevallen dus heb nog wat ruimzittende broeken. Verder net als louloute (dacht ik, ben even niet meer helemaal bij) dikkere benen bij een wat dunnere taille, dus nog aardig wat ruimte bij de buik... Teske, beterschap! Hopelijk slaap je wat beter vannacht. MvM komt bij mij maandag. Ben erg benieuwd! Wil het op z'n minst een kans geven. En van misselijkheid heb ik (nog) geen last, dus ik wil er wel voor gaan.
Goedemorgen, Zijn jullie ook steeds zo vroeg wakker? Pfff, ben er moe van. Ik was vanmorgen alweer voor 07:00 wakker. Gelukkig nog maar 3 dagen werken dit jaar en daarna kan ik lekker uitrusten (als de kerst voorbij is). Wat gaan jullie met de kerst doen? Wij gaan kerstavond naar zijn moeder (eten, gelukkig zijn ze vegetarisch, kan er iig geen rauw vlees op tafel komen). Eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders, gewoon overdag. En tweede kerstdag in de avond bij zijn vader (iedereen neemt hapjes mee en er wordt rekening gehouden met vegetariërs, dus daar zal niets opvallen). Ik ben zo blij dat ik normaal ook de BOB ben. Ik ga zo even de lijst bijwerken.
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing DDis, 31 jaar, vierde kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Katoo, 28jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 augustus Veerle1, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing louloutte, 26 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing nmv, 28 jaar, tweede kindje, het wordt een verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing soof85, 29 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Cetje, 31 jaar, eerste kindje, het wordt een verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing MissM, 32 jaar, derde kindje, het wordt een verrassing frysk, 30jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing do27, 28 jaar, ?? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 augustus Jeszss, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Kiimmurd, 24 jaar (29 dec 25), tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 augustus 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 29 augustus 30 augustus 31 augustus Afspraken/Echo's December: 23: chocootje: echo 29: morgenzon: echo 30: lia89: intake vk en echo, Veerle1: echo 31: Anneke111: echo bij gyn, BellaDS: echo Januari: 2: Juffie2: echo, frusk: gyn + echo, do27: echo 5: DDis: echo, cetje: intake 6: DDis: intake vk, nmv: intake vk + echo, LittleMeStphnie: echo, jeszss: echo, papillons: echo 7: teske: intake, Fotofanaat: intake vk 8: katoo: intake vk 12: missm: intake vk, Veerle: echo zkh 14: sanne84: intake vk + echo 15: soof85: echo vk 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo
@MRCD, leuk die kleurtje in de lijst! Maar misschien is het handig als je de 'verrassing' in een andere kleur doet? Kun je de jongens in blauw zetten en de meisjes in roze. Of was dat zo niet bedoeld? Ik word 's ochtends niet extra vroeg wakker, ik kom juist slaapuren te kort! Maar dat komt ook door een klein meisje dat 's nachts spookt dankzij doorkomende kiezen...
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus Veerle1, eerste kindje, meisje/jongen 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen nmv, 28 jaar, tweede kindje, verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30jaar, eerste kindje, meisje/jongen do27, 28 jaar, ?? kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 27 augustus 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus 30 augustus 31 augustus Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassing(3) Afspraken/Echo's December: 23: chocootje: echo 29: morgenzon: echo 30: lia89: intake vk en echo, Veerle1: echo 31: Anneke111: echo bij gyn, BellaDS: echo Januari: 2: Juffie2: echo, frusk: gyn + echo, do27: echo 5: DDis: echo, cetje: intake 6: DDis: intake vk, nmv: intake vk + echo, LittleMeStphnie: echo, jeszss: echo, papillons: echo 7: teske: intake, Fotofanaat: intake vk 8: katoo: intake vk 12: missm: intake vk, Veerle: echo zkh 14: sanne84: intake vk + echo 15: soof85: echo vk 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo