hoihoi, mag ik ook op de lijst? Newdawn, 35 jaar, 1e kindje Heb op 9 dpo al positief getest, dat was afgelopen maandag en vandaag is mijn nod.
2liefjes mooi zo de lijst! Pff nog even geen puf om iedereen bij te lezen en te reageren. Welkom newdawn.
Dank jullie wel! Even een rekenvraagje: mijn laatste menstruatie begon op 16 november. 4 en 5 december had ik een positieve ovutest. Vandaag zijn we precies 2 weken verder dan de eisprong (waarschijnlijk 6 december) dan hoor ik daar toch 2 weken bij op te tellen? dus 2 weken terug naar 6 dec + 2 weken extra = 4 weken toch? Als ik terug reken naar 16 nov kom ik op 5 weken, maar dat klopt toch niet?
Zo, heb weer even bijgelezen. Reageer niet altijd even snel of op alles, maar lees en leef wel mee . Ik ben gisteren begonnen met de mvm en is inderdaad wel even wennen boven zo'n maatemmer . Ik hoor al wel wat dames over klachten, sterkte! Ik heb gelukkig nog nergens last van. Fijne zondag morgen!
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus Veerle1, eerste kindje, meisje/jongen 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen nmv, 28 jaar, tweede kindje, verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30jaar, eerste kindje, meisje/jongen do27, 28 jaar, ?? kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 27 augustus 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus 31 augustus Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassing(3) Afspraken/Echo's December: 23: chocootje: echo 29: morgenzon: echo 30: lia89: intake vk en echo, Veerle1: echo 31: Anneke111: echo bij gyn, BellaDS: echo Januari: 2: Juffie2: echo, frusk: gyn + echo, do27: echo 5: DDis: echo, cetje: intake 6: DDis: intake vk, nmv: intake vk + echo, LittleMeStphnie: echo, jeszss: echo, papillons: echo 7: teske: intake, Fotofanaat: intake vk 8: katoo: intake vk 12: missm: intake vk, Veerle: echo zkh 14: sanne84: intake vk + echo 15: soof85: echo vk 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo
Wat een vermoeide dag dat kerstshoppen , Maar we hebben het weer in huis .. 2liefjes , mag ik op de lijst van 31 december heb ik mijn eerste echo.. Alvast bedankt.
Trouwens misschien raar ? Maar ik eet zoveeel !!! ik eet meer als mijn vriend en zn zoon bij elkaar .. Schaam me dood. hebben jullie dit ook ? of ben ik weer appart !
Ik kom me hier melden. Drie dagen terug positief getest op NOD. Alleen nog geen symptoom te herkennen.. bij vorige zwangerschap wel dus beetje onzeker daarover.. Suli, 33 jaar. Uitgerekende datum 28 aug. 21 jan. Eerste echo Derde kindje
Mocht het je gerust stellen ik heb gisteren een zak chips leeg gegeten Welkom suli. Hier ook nog weinig te merken. Maar ook geen bloedverlies. Dus hopelijk zit het gewoon goed.
Tnx teske. Dacht aan het begin van de week echt dat ik ongesteld geworden was. Maar niet doorgezet. Hadden net besloten dat we het hierbij zouden laten. Zwanger worden duurde langer dit keer en begon al beetje dingetje te worden, wat we niet wilde. Hadden al min of meer besloten dat we het erbij zouden laten maar geloof dat de natuur anders besloten heeft Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Welkom Suli en gefeliciteerd. Bijzonder dat de natuur dan toch anders besloot. Mijn man was vorige zwangerschap al super betrokken. Vanaf het moment dat mijn buik begon te groeien, smeerde hij elke avond mijn buik in. We lieten ook elke avond een muziekje horen en we hadden elke dag echt even een momentje met "de buik". Het bijzondere was ook dat na de geboorte mijn dochter ook echt direct al reageerde op de stem van mijn man. Ze werd er rustig van. In het begin van zwangerschap was het toen anders, ik merkte dat hij er toen nog niet veel mee kon. Dus tot een week of 16 deed hij niets met mijn buik. En nu mijn buik nu al duidelijk in zwangerschapsstand staat is hij deze keer ook al eerder anders. Elke keer als hij mijn buik ziet komt er een big smile op zijn gezicht. En als ik vraag waarom dan zegt hij dat zo trots is en dat hij me zo mooi vindt. Gister lag ik bij hem op de bank en toen legde hij elke keer met big smile zijn hand op mijn buik al. Mijn man is ook al in zwangerschapsstand haha... Misschien ook wel omdat hij nu beter weet wat hij kan verwachten. Maar het ontroert me zo, zo blij met mijn gezinnetje!
Gefeliciteerd nieuw roze dames yeahhh Dames die misschien rood zijn geworden een hele dikke knuffel Vandaag lekker een rustig dagje, me manlief zorgt ervoor dat ik iedere ochtend goed eet eten op bed. Zo lief! Nu een lekker kopje thee hierzo terwijl ik tv zit te kijken en bed voel me verwend hihi Gaan jullie nog wat doen vandaag ?
Leuk zo die bijgewerkte lijst! Wat zijn we al met veeeel, leuk! Welkom en gefeliciteerd suil en newdawn! @Newdawn: Wat je termijn betreft, volgens mij reken je goed. Ik heb hetzelfde, heb een langere cyclus en m'n eerste dag laatste menstruatie was 5 november. Op basis daarvan ben ik nu bijna 7 weken, maar ik word nog wel teruggezet denk ik. Heb geen ovulatietesten gedaan, dus heb echt geen idee! @Suli: Ik heb ook weinig symptomen. Voelde er tot begin deze week echt helemaal NIKS van. Super onzeker. Nu deze week beginnen m'n borsten wat gevoeliger en groter te worden, dat voelt toch wel prettig! Zo vreemd om zwanger te zijn maar het niet aan je lijf te voelen. Hopelijk ga je het gauw merken, al is het natuurlijk heeeeerlijk om niet misselijk te zijn! @Kimmurd: Heb juist minder vreetbuien dan voorheen! En voel me zeer verantwoordelijk om gezond te eten nu, dus dat is wel fijn. @MRCD: Ik ben ook vroeg wakker, maar dat heb ik altijd wel. Het is wel erger geworden, als ik nu wakker ben om 6 uur kan ik ook echt niet meer slapen... Nou ja, dan heb je wat aan je dag. Ga er 's avonds ook vroeg in, want dan ben ik gesloopt. Deze week gelukkig vakantie en met kerst niet al te veel gekke dingen. Dat worden wel lastige dagen hoor, qua 'niks zeggen', maar gelukkig heb ik een zwangere schoonzus dus wat eten betreft wordt daar al rekening mee gehouden. Verder de antibiotica smoes maar van stal gehaald Ik woon in Haarlem en hier staat het glazen huis deze week... Dus naar vriendinnen moet ik me wel in allerlei bochten wringen. Zoveel mensen met wie ik precies deze week heb afgesproken en met wie ik het normaal gesproken wel een drankje zou lusten... Maar so far so good. Gisteren bij de opening van een beautysalon geweest, we hadden via groupon een behandeling gekocht maar wisten niet dat de opening was. Kregen we prosecco aangeboden, die ik vanwege 'antibiotica' afgeslagen heb. Kwamen ze later nog met oesters langs!! En dat vind ik zooooo lekker!!! Dus met een raar smoesje die niet aangenomen. Vriendin zat me wel raar aan te kijken Daarna kwamen ze nog met sushi, maar toen heb ik me kunnen storten op de vegetarische, hihi. Nou het was wel lastig in elk geval Ik moet 5 jan. naar de vk, hoop dat ik de dag daarna al echo heb, want dan heeft het halve lijstje een echo zo te zien En m'n broertje en z'n vriendin hebben dan de 20 weken echo, zo leuk dat we kort na elkaar voor het eerst papa en mama worden!! Nou, is weer een heel verhaal geworden. Dat krijg je als je een dagje niet meegelezen hebt
Alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Ook degene die al een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd! Wij moeten nog even wachten, 12 januari krijgen we hem. Van het weekend hebben we het aan de ouders verteld! Ze waren erg verbaasd (nog niet verwacht, en zeker niet omdat de box net het huis uit was ) maar wel heel blij! Met kerst gaan we het aan de broers & zussen vertellen! Gaan nog meer mensen het dan vertellen? Verder gaat het goed! Weinig kwaaltjes dus af en toe 'vergeet' ik gewoon dat ik zwanger ben.... Nog een paar dagen werken en dan lekker een kleine 2 weken vrij!! Heerlijk!