15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Kiimmurd ik eet niet meer, maar ben zooo misselijk!

Suli welkom en gefeliciteerd!

Anneke lief dat je ma zo betrokken is, hier eenzelfde man. Helemaal in de wolken en wil steeds aan mijn buik zitten en zegt steeds hoe gelukkig en blij hij is. Ik ben juist meer in mezelf gekeerd en ben helemaal niet meer zo knuffelig haha dat vind hij minder fijn.

Cetje dan werd het jou ook even lastig gemaakt haha.
    wat leuk dat je broer ook papa wordt! Ik was bij ons tweede kindje samen met mijn zus zwanger ( zit maar twee weken verschil tussen de meiden), dst was zo leuk en bijzonder!

MissM, hier weten mijn zussen het juist al maar gaan we het mijn ouders met kerst vertellen. Ouders zijn gescheiden dus kerstavond bij mijn vader en eerste kerstdag bij mijn moeder. Spannend! Mijn moeder zal het helemaal tegek vinden en het absoluut nog niet verwachten.

meiden zolang je geen misselijkheid hebt ben blij! !! Nu de derde dag en zo erg dat ik me echt slecht voel getver. Hopelijk niet weer tot 14 weken of langer. Niet handig met twee kindjes en gastkindjes. ..

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd suli!

Anneke wat lief van je man!! Dat ie zo bezig is :)

Newdawn je rekent goed hoor! Als ik vanaf de dag van m'n laatste menstruatie zou rekenen ben ik 6+3 vandaag dacht ik. Maar vanaf ovulatie +2 weken dat is nauwkeuriger :) dus ik hou dat aan gewoon :)

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    welkom nieuwe zwangere !!
    Over de geen symptomen zou ik me niet zo zorgen maken ik kreeg die pas 3 dagen later na de positieve test!

Even over mijn vreetbuien .. Vorige week alleen even misselijk geweest nu stond ik vanmorgen op de weegschaal..

normaal weeg ik 49,5 in de ochtend en stond er net op en het was al 52,8

ik eet zeker 3 a 4 grote maaltijden mijn vriend noemt me een bouwvakster ..
    Schaam me dood want als ik eenmaal eet blijf ik trek houden.

vandaag maar lekker rustig dagje !

groetjes

4. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Wat wordt het een gezellig forum zo!
    Ik kan idd ook eten als een bouwvakker....als ik trek krijg wordt ik ook misselijk en duizelig, dus mn maag moet gewoon iets hebben....Maar ik heb veel trek...Echter, ik ben nog niets gegroeid, alleen maar afgevallen. De kleine vraagt dus veel van me! (hopelijk is het er 1....)
    Cetje, wat leuk dat je broer ook een kleine krijgt! Ik was ook gelijk zwanger met mijn schoonzus. Ik van de derde, zij van de eerste. De kids schelen 9 weken. Heel bijzonder hoor!
    Ik ben blij dat ik me nu toch wel soms zwanger voel...Al is het nog niet wat ik hier lees van sommigen! Ik krijg minder energie en eet meer en voel me 'raar'. We leven naar de echo toe 5 januari. Nu lekker 2 weken vrij van mn werk, maar wel 3 kids thuis. Dus iig lekker uitslapen! Heerlijk. Verder lekker koetelen en spelletjes doen met de kids.
    Hebben jullie al namen voor de kleine? Wij hadden de namen eigenlijk al voordat we zwanger waren...

5. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Hier thuis ook een hele lieve man die me zoveel mogelijk geruststelt omdat ik me zoveel zorgen maak of het allemaal wel goed zit. Vandaag 6 weken en nog steeds alleen maar extra moe... Natuurlijk begrijp ik dat ziek en misselijk zijn ontzettend vervelend is hoor! Maar soms...

Welkom aan alle nieuwe zwangere dames! Leuk dat jullie er zijn.
    Chocootje al bijna de echo (dacht ik) en daarna komen alle andere echo's er ook aan. Spannend!
    Hier af en toe wat verhuisdozen inpakken en dan weer rustig aan doen. Fijne zondag allemaal!

6. Louloute

Namen: hebben er al over gepraat ja. Als het een jongen wordt dan hebben we de naam, is ook de enige jongensnaam die we allebei mooi vinden :D voor de meisjes hebben we er 3 nu. :)

Wij gaan het huis poetsen vandaag hihi. Alles moet schoon en netjes zijn voor morgen. En ook de rest van de koffers en dozen inpakken..pff. Ik voel me niet best (misselijk weer :() maar het moet gebeuren allemaal dus wish me luck! :D

7. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kan ik op de lijst blijven staan! Gisteren met spoed naar het ziekenhuis geweest nadat ik heel veel bloed had verloren , daar hebben ze een echo gemaakt en zag de gynaecoloog niet 1 maar 2 vruchtzakjes zitten... Nog geen hart activiteit maar daar is het ook nog te vroeg voor! Nu is het rust houden en afwachten, het bloeden is inmiddels stukken minder, en kan van alles zijn geweest! Dus duimen en afwachten!!

8. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje Do27, dat is schrikken!!
    Ik hoop dat het meevalt! En 2 vruchtzakjes!!
    Sterkte met het afwachten!

9. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh DO27, wat naar! Hopelijk blijven ze beide zitten. Sterkte!

10. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Spannend Do! Rustig an en hopen dat ze blijven zitten. ...

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    2liefjes, toch proberen wat naar binnen te krijgen. Ieder hapje die je binnen houd is er een. Misschien soep proberen of een beschuitje en dan proberen een ritme aan te houden. Ik heb er ook moeite mee hoor. Maar ik probeer het toch :)

Do27 dat moet even schrikken zijn. Het kan inderdaad van alles zijn. Probeer je positief te houden, een hele dikke knuffel van ons.

Namen: wij hadden ook alle 2 de namen al verzonnen maar vanacht kreeg ik een droom dat het niet klopte. Dus nu twijfel ik maar heb het nog niet gezegd tegen manlief

12. Louloute

Do ik hoop dat ze beide blijven plakken!!! Sterkte meid moet echt vreselijk zijn geweest dit :( ik duim voor je!

13. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Do, hopelijk is er niets aan de hand en kun je gewoon hier blijven! Extra spannend dat er twee vruchtzakjes zitten. Mogelijk een een eiige tweeling? Omdat je in de mm zat?
    Ik duim heel hard voor je!

Hier niet veel trek. Ben niet misselijk oid, heb gewoon weinig zin in eten. Val momenteel ook wat af daardoor. Zal wel niet heel veel kwaad kunnen.
    Ben wel moe, meer dan tijdens mijn eerste zs volgens mij.

14. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    @namen: de jongensnaam staat al een beetje vast. Was de nr 2 bij onze zoon en vinden we nog steeds leuk. Al kijk ik ook verder hoor, you never know.
    meisjesnaam hebben we ook nog van de vorige keer. Vl vindt dat nog steeds erg leuk, ik iets minder. Kijk zeker verder maar we gaan waarschijnlijk pas echt op zoek als we weten wat het is.

15. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al een voorgevoel of het een meisje of jongetje wordt? Wij kregen natuurlijk twee terugplaatsingen en dachten allebei vanaf de terugplaatsing al dat het twee meisjes waren. Gekke is: ben dus ook helemaal niet bezig met namen voor een jongetje.

16. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    #496 2liefjes, 21 dec 2014
    Laatst bewerkt: 21 dec 2014
    Oh nee Do wat een schrik! En twee vruchtzakken, wat een verassing!
    Duimen dat alles goed blijft gaan en jullie twee gezonde kindjes zullen krijgen!

Littleme ik bedoelde dat ik niet meer eet als normaal hihi, dat vroeg ze namelijk. Ik eet wel gewoon, zonder eten zou niet goed zijn.

Namen; ik heb laatst een lijstje gemaakt en vind 1 meisjesnaam erg leuk en mijn man ook. Maar nog niks staat vast. Gaat nog wat worden... eerst maar eens afwachten wat het zal worden.

voorgevoel qua geslacht niet eigenlijk. Ik heb wel perongeluk al een paar keer 'ze' gezegd als ik over de baby praat. Ik laat me verrassen.
    Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dit kindje eruit zal . De andere twee zijn namelijk heel verschillend. Oudste heeft licht blond haar, blauwe ogen en een ronde gezichtsvorm, jongste donker blond haar, bruine ogen en een ovaal gezichtsvorm. Het enige wat ze hetzelfde hebben zijn de krullen van papa;) Maar daar moeten we nog heeeeel erg lang op wachten; )

17. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @do: wat schrikken idd, hoop dat de zakjes allebei mooie hartje hebben straks! een tweeling is zo bijzonder! Het is hard werken maar ben iedere dag nog zo trots op mijn tweespan :D

riep ik van vanmorgen nog over geen symptomen en zo hang ik boven de pot... ik heb twee spugende peuters dus weet niet of het daar wat mee te maken heeft...

18. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ohh hihi, ik had niet alles gelezen misschien vandaar mijn reactie dat ik dacht dat je bijna niks binnen kreeg.
    Qua voorgevoel heb ik het idee een jongentje te krijgen en me vriend een meisje te krijgen maar dat verschild per dag haha. Ik denk een meisje omdat we heel veel jongens kleertjes in huis hebben liggen ivm de vorige zwangerschap waarvan we dachten een jongentje te krijgen.
    Dus word alles opnieuw kopen dan haha.

Maar mijn gevoel zegt meer een jongentje.

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oh Do wat schrikken. Maar hopelijk blijven ze beiden zitten en groeiem ze goed.

Hier gaan we het nog niet vertellen met kerst. Pas na de 12 weken is het idee.

Gelukkig nog niet misselijk. Weet nog hoe dat was van de vorige keer. Bleeghh. Sterkte misselijke dames.

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja hier ook wij willen het tussem de 12 en de 14 weken aan iedereen bekend maken ik kon het alleem niet latem om het me eigem ouders te vertellen.

Deel Deze Pagina