Ik heb geen voorgevoel. Of nou ja..soms denk ik meisje! Soms jongen..soms tweeling Misschien wordt het ook een twee-eiige tweeling, jongen + meisje hihihi
Hihi daar droom ik de laatste tijd over eem tweeling en dan een meisje en een jongen. Zou zo mooi zijn
Pf we zijn nog laaaang niet klaar met schoonmaken on inpakken. Zoveel dozen en koffers al opgestuurd en tóch komen kilo's en ruimte tekort die we nog mogen opsturen/meenemen zoveel spullen - lastig. Was zo grappig, ik was met m'n koffer bezig. Ons hondje was heel aandachtig aan het kijken hoe ik m'n spulletjes inpak. Toen haar kluifje gepakt en in mijn koffer gedaan hihihi het allerbelangrijkste moet als eerste worden meegenomen natuurlijk
HAha zo schattig ik denk soms wel eens als ik besig ben of ik zeg iets en me honden hun kopje drasit dan opzij van " wat zouden ze denken" haha.
@Do27 wat schrikken zeg!! Hopelijk valt het mee en blijven ze beide goed zitten. Sterkte met afwachten. ik ga woensdag de verloskundige bellen en hopelijk kan ik een vroege echo krijgen op 2 januari. Ben dan 5,6 of 6 weken. Het lukt mij nu niet om te genieten. Ben bang dat het niet goed zit net als de vorige keer. Toen zat ik echt op een roze wolk en werd er snel van af gegooid. Hopelijk zien we dan dat het op de juiste plek zit.
Voorgevoel: ik denk dat wij nog een jongen krijgen. Wist het de vorige keer ook vrij zeker vanaf het begin. Ben benieuwd! Ik zou een dochter ook geweldig vinden.
Newdawn. Dat had ik ook soms selfs nog steeds. Toch ,oet je bij jezelf denken, waarom zou het nu weer niet goed gaan? Dat houd ik tussem me oren. Het kan niet iedere x fout gaan. Heb er vertrouwen meid. Dat geef je zelf een beter gevoel en tussem je oren proppen dat alles goed gaat. Maar buiten dat meid geniet ervan, je bent iig al zwanger het is een mooi begin en waarom zou het nu weer niet lukken. Bedenk je gewoond dat het nu goed zal gaan en je over 8 ,maanden je kleine in je armen heb maak je zelf blij met die gedachten,
Mijn voorgevoel is een jongen. Sinds de zwangerschap van nr 1 ben ik ervan overtuigd dat ik een echt mannengezin krijg!
Niet echt een voor gevoel. Ene dag denk ik een jongen. Andere dag een meisje. In februari zullen wij het hopelijk weten!
@Newdawn Ik zou erop staan eerder een echo heb ik ook gedaan gebeld en aangegeven dat ik graag voor het nieuwe jaar een echo wilde en BINGO 30 december heb ik hem. @LittlmeStpnie Mijn honden zoeken me ook continu op .. zullen ze het doorhebben ? bij mijn vorige zwangerschappen die helaas fout zijn gegaan zate ze continu met hun koppen op mn buik zo lief !! Een voorgevoel heb ik niet .. Eerste is maart waren mensen overtuigd met een meissie .. 2de in september een jongen .. en nu heb niemand het nog uitgesproken .. Een tweeling denk ik helemaal niet aan .. komt bij mij niet voor , het zou wel iets apparts zijn he ..
@do Wat een verhaal .. ik hoop voor jou/jullie dat jullie de volgende echo gerustgesteld gaan worden met 2 mooie hummels met hartactie !!
@do: Wat spannend zeg, wanneer heb je weer controle? Hopelijk zit alles goed, en misschien wel 2 voor jou! Zelf denk ik niet echt aan een tweeling, het schiet weleens kort door me heen maar ik denk er verder niet aan ofzo. We zeiden gisteren wel allebei vrij zeker dat we denken een jongen, maar aangezien we geen geslachtsbepaling gaan doen moeten we nog heeeeel lang wachten voor we dat weten! Namen vind ik heel moeilijk. Voor een meisje kan ik er zo 20 bedenken, dus lastig om daar iets uit te kiezen. Voor een jongen vind ik het veel moeilijker! Had twee leuke vond ik, maar die stonden superhoog in de namen top 10 en dat wil ik niet. @newdawn: Fijn dat je een snelle echo kan krijgen, en nog belangrijker... hopelijk stelt het je gerust en kan je daarna lekker gaan genieten! Ik kon de eerste week ook helemaal niet genieten en was heel bang dat er iets mis was, omdat ik helemaal geen symptomen had. De afgelopen dagen ben ik super moe en voel ik het wel aan m'n borsten, en ook al is dat geen garantie dat het goed gaat, ik durf me nu wel zwanger te voelen! Had vannacht trouwens gedroomd van een baby met ONWIJS veel haar. Er stond een paar maanden geleden in de Linda een hele leuke rapportage met baby's die met een enorme bos haar zijn geboren. Zo schattig... Die had ik gisteren nog even doorgekeken, haha.
Goedemorgen dames, Wanneer gaan jullie verhuizen, louloute? Naar frankrijk was het toch? Ik heb echt geen idee wat het gaat worden, switch om het uur van jongetje naar meisje Meestal zijn mijn voorspellende gaven ook niet zo goed, haha. Maar ja, we zullen het zien over een paar maanden! Stormt het bij jullie ook zo? Heb hier niet echt zin om de deur uit te gaan. Gelukkig alleen vanmiddag naar het cb, verder hoeven we niet zoveel vandaag
Zo, dat was weer even flink wat bijlezen na het weekend . @Do. wat een schrik! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Heb je al meer nieuws? Wel grappig om te lezen dat het hier zo verschilt qua kwaaltjes. Bij mij ook nog weinig kwaaltjes en elke keer als ik iets voel vanonderen ben ik bang dat ik bloed. Echt stom. Wat kan die onzekerheid je gaan beheersen, zeg. Ben ook blij als we de eerste echo hebben gehad. Wij gaan ook proberen om het pas na zo'n 12 weken te vertellen, maar misschien dat we voor sommigen een uitzondering maken. Zitten we nog over in twijfel. Mijn klachten so far: - moe - pijnlijke tepels en wat vollere borsten - krampjes in mijn buik - opgezette buik (vooral 's avonds) Vind die krampjes vooral erg eng, omdat het soms net zo voelt alsof ik ongesteld moet worden. Bah. Succes allemaal weer. Ben heel benieuwd naar de eerste echo verhalen!
sinds gisteren is het bloeden gelukkig gestopt! k heb net contact gehad met mijn arts in Dusseldorf, had morgen zowiezo al een afspraak staan voor mijn wekelijkse intralipid infuus, en dan krijg ik ook gelijk een echo. Hij zei dat ik niet gelijk bij de pakken neer moest zitten, en dat er van alles kon zijn wat de bloeding heeft veroorzaakt, het betekend zeker niet altijd einde verhaal! maar goed, de schrik zit er goed in! morgen dus een echo, ze zullen dan nog geen hartactie kunnen zien want ben dan pas 5 weken en 4 dagen... dus daar is het te vroeg voor, het enige wat ze me kunnen vertellen is of de vruchtzakjes er nog zitten... maar goed, dat zal me al enorm gerust stellen!!
Goedemorgen dames! Do nog even spannend dus, ik duim voor je! Morgen gaan we verhuizen! Alles is zo goed als af nu. Voor nu ben ik in misselijk-land hoop echt dat t morgen beter gaat
O do wat spannend,,gelukkig dat je er morgen al terecht kan! louloute, brrr... Verhuizen terwijl je misselijk bent, arme jij! Pas een beetje op jezelf he! En weet je al hoe je het daar moet regelen met verloskundige enzo? Sterkte!!
Hier is mvm net geweest en had een mooie knaltest! Het was dezelfde vrouw als bijna 3 jaar geleden. Ik mag zaterdag beginnen, ben dan 6w als het goed is. Fijne wikkeldeken en een armband gehad (de vorige keer kreeg ik een ketting dus de set is nu compleet). Volgens mij beginnen de dames aardig te groeien, heb aan het eind van de dag echt last van de zijkant van mijn bh. Hebben jullie ook steeds stijve tepels? Dat vind ik wel opvallend.
Hey meiden, Ik mag me hier ook melden!! Ik ben 21 augustus uitgerekend van ons derde kindje. Totaal onverwachts, maar zeker wel gewenst.
Kiimmuurd ja mijn chihauhua houd niet echt rekening met me haha maar bromt wwel sneller tegen die jackrussel nu em de jackrussel zie je echt dat hij hebberig is en wilt soms zelfs me chihuahua of vriend aanvallen. Van blijf uit de buurt haha. En als het"gevaar" geweken is dan gaat hij knuffelen en languit liggen tegen me buik aan.