Bedankt meiden!! Wel weer spannend allemaal. Van mij mogen de weken omvliegen t/m 12 weken. Ik ben 32 jaar. En ik heb volgende week dinsdag (30-12) mijn eerste echo. En op 13 januari heb ik een afspraak bij de vk.
Heel spannend DDis, fijn dat je meteen terecht kunt. Ik ga duimen voor je dat er niets vervelends is. Knuffel!!
Mijn partner komt zo thuis. ...mijn ouders komen op onze kids passen en ik ga met mn man voor de echo. Fijn dat mijn ouders zo willen en kunnen helpen. ...
Echo gehad. ....klein wurmpje te zien met hartaktie! Voor nu alles goed. ...geen onrustgevende dingen gezien. Het blijft nog even spannend, maar voor nu alles goed. ...
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus Veerle1, 33 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen nmv, 28 jaar, tweede kindje, verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen do27, 28 jaar, ?? kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 27 augustus 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus 31 augustus Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (3). Afspraken/Echo's December: 23: chocootje: echo 29: morgenzon: echo 30: lia89: intake vk en echo, Veerle1: echo, Zhilla: echo 31: Anneke111: echo bij gyn, BellaDS: echo, klimmers: echo. Januari: 2: Juffie2: echo, frusk: gyn + echo, do27: echo 5: DDis: echo, cetje: intake 6: DDis: intake vk, nmv: intake vk + echo, LittleMeStphnie: echo, jeszss: echo, papillons: echo 7: teske: intake, Fotofanaat: intake vk 8: katoo: intake vk, 2liefjes : intake vk + echo, MRCD: echo 12: missm: intake vk, Veerle: echo zkh 13: Zhilla: intake vk 14: sanne84: intake vk + echo 15: soof85: echo vk 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo
Wat fijn dat het er goed uitzag en er hartactie is. Dat is een goed teken. Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld voor een echo, mag 8 januari komen (heb het al bijgewerkt op de lijst). Bij de zwangerschap die in een MA eindigde vond ik het allemaal echt heel erg spannend en was ik continue met de zwangerschap bezig. Hoe voel ik me? Heb ik nog wel kwaaltjes? Straks is er geen hartactie... Nu heb ik dat eigenlijk helemaal niet en nu ik erover nadenk heb ik ook helemaal niet zoveel kwaaltjes. Borsten zijn gevoelig en ben moeier dan normaal. Heeeel af en toe een vlaagje misselijkheid en heeeel af en toe voel ik het rommelen (denk mijn darmen), maar daar houdt het ook wel op. Ik vind het echt super fijn dat ik er nu zo rustig onder ben, misschien omdat het echt goed aanvoelt (al zegt dat niet altijd wat natuurlijk). Scheelt me een hoop stress en onzekerheden. Ik had in ieder geval niet verwacht dat ik zo zen zou zijn. chocootje veel plezier bij de echo morgen.
Kwam even snel spieken, want had gelezen dat DDis een echo kreeg... Ben blij dat het er goed uit ziet! Ik kan jullie niet zo goed bijhouden, gaat me af en toe wat te snel hier! En dan is het ook niet handig als er een klein meisje rondloopt dat een beetje zit te knoeien met haar dutje...