Tnx meiden voor jullie medeleven! Ben blij dat ik dit kan delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten..... Ik ga proberen het van me af te zetten en te genieten. Lig vroeg op bed vanavond. ...nog ff de hondjes uitlaten met dit vieze weer....
DDis fij dat de echo goed was. Schrikken zeg ineens bloedverlies. Hopelijk blijft alles goed gaan. Pff wat gaat het kletsen hier hard. Na een dag werken houd ik het even niet bij hoor. Ga nu dan ook snel slapen. Morgen nog 1 middagje/avondje en dan kerst!!
Pfff wat zul jij in spanning hebben gezeten Ddis wel fijn dat je zo snel terecht kon en dat het er goed uit zag! Hebben jullie ook zoveel last van 'menstruatie' pijnen? Ik had het afgelopen nacht zo erg dat ik er zelfs wakker van werd en niet wist waar ik het zoeken moest. Is dit normaal? En mag je dan ook paracetamol gebruiken of helpt dat niet?
Zhilla en cilla van hartje gefeliciteerd en welkom dames Do succes morgen met de echo ik denk aan je xx je laat wel weten hoe her gegaan is hea? En liefje, wat fijn 8 januari bijna iedereen de eerste 7 a 10 dagem vam het nieuwe jaar echt leuk. Ddis wat fijn van je echo! Geniet er maar van. Newdawn paracetamol mag gewoon natuurlijk wel mer mate, asperine en zo niet. Iboprufem ook niet. En menstruatie pijn? Dat hoord wel want je baarmoeder groeit vanaf het begin al heeeel hard. En ook zoals ik nu vaak heb is dat me darmen flink laten merken dat ze er zijn waardoor ik hele erge buikpijn heb maar wel echt merk dat her van me darmen af komt. Misschien even concentreren en kijken of het je baarmoeder of je darmen zijn. En als je er echt niets mee kan of je heel erg zorge maakt bel gewoon de dokter/huisartspost of je verloskundige. Die kunnen je beter helpen en tips geven, een dikke knuffel van hier dat je snel minder last hebt * ps hele erge menstruatie pijn is niet helemaal goed geloof ik, maar ieders baarmoeder reageerd anders op een zwangerschap!
MvM is vanavond geweest en ik mag de 30ste beginnen met verzamelen. Mag nu ook al, maar ivm de feestdagen heb ik dan te weinig flessen en dan moet ik ook een week langer. Ik kom binnenkort wel actiever posten hoor! Het moet eerst nog wennen
Pappillons op zivh valt dat mee, ik dacht o dat red ik niet met vullen heb ik zometeen flessen te kort. Maar het duurd wel even voor je eindelijk 1 fles vol heb plus als je niet heel de dag thuis naar de wc gaat duurd het ook weer langer
DDis wat een super nieuws! Wat fijn dat je ook al een kloppend hartje zag. Hopelijk nu geen bloedverlies meer kun je weer genieten.
Goedemorgen! Net de echo gehad en deze was goed!! Nog geen hartactiviteit maar daar is het ook te vroeg voor! Wel is er nog maar 1 vruchtzakje te zien!! Advies om over een week weer een echo te laten maken, dus even proberen om daarvoor een afspraak in nl te maken!!
Chocootje, veel plezier met echo! En Do nog maar 1 vruchtzak, dat verklaart dus wat er van de week is gebeurd. Lijkt me dubbel. Goed nieuws natuurlijk van de wondertje maar tegelijk ook een verloren... Hopelijk kan volgende echo in Nederland!
DO27: wat fijn om te horen! Ik zie dat je al een Ardig medisch traject hebt doorlopen en helaas weet ik daar ook alles van. Ik dacht dat ik na de twee slopende wachtweken "rust" zou voelen bij een positieve test, maar helaas. Het lijkt me heel heftig om dan na eindelijk goed nieuws zo'n bloeding te krijgen. Het ziet er nu gelukkig goed uit, geniet ervan. Op naar een volgende mooie echo met een kloppend hartje!
Do, wat spannend zeg! Gelukkig zit er nog een vruchtzakje en zien jullie volgende week hopelijk een mooi knipperlichtje! Wel dubbel dat je weet dat je er waarschijnlijk eentje verloren hebt... Degene die er nog zit is een plakker hoor! Knuffel!
DDis, wat een opluchting!! Fijn dat je een mooie echo had! Do, ook voor jou een opluchting dat er een mooi vruchtzakje zichtbaar was, maar inderdaad wel dubbel of niet? Anneke, gefeliciteerd met de 6! MRCD, fijn dat je de lijst weer hebt bijgewerkt. Choco, hopelijk heb je een mooie echo straks! Nog een weekje en dan kunnen we los met de vk afspraken echo's met z'n allen. Leuk! Ik heb vanmiddag EINDELIJK m'n afspraak met MvM. Net alvast m'n eerste plasje opgevangen, ben als de dood dat ik geen goede test heb straks...
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Do!! Maar wel jammer dat het er niet meer 2 zijn. Volgende week hopelijk een mooie echo met kloppend hartje Chocootje; jij hebt vandaag een echo zie ik! Spannend hoor! Veel plezier!
Wat leuk, mag ik ook nog gezellig mee kletsen ? Wij hebben een week geleden onze 1e positieve test in handen gekregen, zo zo zo blij 9 Januari hebben we onze intake bij de verloskundige, tijdens die afspraak zullen we onze 1e echo gaan plannen. Waarschijnlijk krijgen we die de week erna, ik hoop stiekem natuurlijk dat we die de 9e ook nog krijgen.. Hihi Super spannend, ik ben naar wat ik zelf heb berekend 22 augustus uitgerekend en nu 5/6 weken zwanger. Het is allemaal nog zo onwerkelijk en spannend, ons 1e kindje en zó welkom! Ik ga eens even op m'n gemakje jullie verhalen doorlezen!
Hoi hoi...ik wil graag meekletsen, met een flink aantal van jullie zat ik in het nod-forum. Maar nu ben ik nogal bijgelovig...dus voor ik me aanmeld: Kan iemand de titel aanpassen. Augustus heeft 31 dagen en laat ik nu net die laatste datum uitgerekend zijn ....
DDis, wat goed, wat mooi dat er een hartje te zien was. Do, ook voor jou een moet het even spannend zijn, dit is een plakkerd x Anneke, gefeliciteerd met 6 weken zwanger toppie Choco ik hoop dat je vandaag een mooie echo krijgt. Cetje Komt wel goed hoor die test, ze pakken het iets minder snel op dan onse testen en dar doen ze expres maar zelfs bij mij mer kinder dan 4 weken was er eem knaller laat staan jij met meer dan 6 weken Victoire wat leuk dat je hier nu ook zit x
Do, wat fijn van de goede echo. Laat dit vruchtje bij de volgende echo een mooi kloppend hartje hebben! En hoe was je test cetje?? Welkom Pien, en gefeliciteerd! @Victoire, welkom op dit forum en gefeliciteerd! Ken jou idd van het vorige nod forum. Veel geluk in je zwangerschap! Hier na gisteravond geen bloedverlies meer gehad. Toch blijf ik er niet zeker onder. Ik voel me bij tijd en wijlen goed beroerd en duizelig. Ik hoop dat ik dat kan toeschrijven aan het hormoon. ...ik doe hier rustig aan. ...boodschappen laat ik aan mijn man over. ...zit nu bij Ballorig in Heerhugowaard, kunnen de kids hun energie even kwijt.