Ddis ja gefeliciteerd! Leuk idee met dat shirtje! Wij gaan het ook vertellen met kerst. Kijken precies wat we doen! Een vriendinnetje van mij heeft gezegd dat ze kleine baby stokjes voor mij kon haken (zij is ook de enigste aan wie ik het heb verteld behalve m'n man dan). Even kijken hoe we dat precies doen misschien hang ik ze op als kerstbal ofzo en dan kijken of het snel opvalt We gaan verhuizen ivm mans werk. Maar hij is ook f.rans dus we zijn dan niet helemaal in het diepe gegooid. Een beetje wel want we gaan wonen in een regio dat hij niet kent verder maar tis toch anders dan helemaal naar een ander land gaan. Z'n ouders wonen op 3,5u afstand van waar we gaan wonen. Daar zit ik ook aan te denken soms: met zijn ouders zo ver weg en de mijne al helemaal in nl dat wordt lastig met oppassen
Ja lastig is het zeker...hun zorgverzekeringssysteem.. Pff wat een zooitje! Begrijp er niks van. maar het komt goed. We hebben al een tijdje in het buitenland gewoond waaronder in c.hina dus vergeleken daarmee is het toch een stuk makkelijker om zich te adapteren Trouwens...volgens mij krijg ik verstandskies het puntje is er al uit. Vorige keer was dat zo'n drama, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad pijnstillers werkten ook niet echt. Gelukkig heb ik er tot nu toe geen last van, hoop dat het zo blijft!
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar,vierde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje Nmv, 28 jaar, tweede kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje 18 augustus Afspraken 6 januari nmv intake vk
Ik heb me verrekend....uitgerekende datum is ws 15 augustus. Ik mag 6 januari naar de vk en ik hoop deze week ook een afspraak te kunnen maken voor een echo.
Kunnen jullie het al geloven? Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk. Ik voel aan mijn lijf dat er vanalles aan het gebeuren/veranderen is maar echt beseffen kan ik het nog niet, dat zal waarschijnlijk ook pas na de eerste echo komen...
Ik heb hetzelfde...we hebben het net aan onze ouders verteld. Mn schoonmoeder zag het niet aankomen! Ze heeft erg veel pijn aan haar knie (moet ws een kunstknie krijgen) en ze kon deze verzachting wel gebruiken! Mijn moeder voelde het al aankomen. Mn pa wilde me door de telefoon trekken en knuffelen! We fijn dat we het alvast hebben kunnen delen. Verder houden we het stil voor alle familie (incl de kids) totdat we de echo hebben gehad.
Ik mag me bij jullie voegen! Gisteren een heeeeel licht streepje en vandaag al wat duidelijker! Ik ben nu 3wk6dgn en het is voor mij mijn tweede kindje, voor mijn man de vierde. Ik ben 29 jaar. Hoop zo dat het blijft plakken en dat ik met kerst leuk nieuws mag brengen!
Hierbij mijn test van vanmorgen, duidelijk genoeg toch? Uitgerekende datum is 19-8. Stiefzoon is 14-8 jarig en manlief 15-8, druk weekje dus!
Gefeliciteerd cvm! Een duidelijke (action?) Test! Wij zitten in hetzelfde schuitje. Onze middelste is 13 augustus jarig, ben de 15e uitgerekend . Welkom bij de club !
O wat leuk, al die nieuwe zwangeren! Welkom! Ik wacht op bericht van vk, hoop laatste week van dit jaar te mogen komen, maar het zal wel nieuwe jaar worden gezien termijn. Mijn darmen bewegen behoorlijk en verplaatsen zich ook al naar boven. Zal wel door derde zwangerschap komen, maar hoop dat het niet te snel zichtbaar wordt! Wil het niet zo vroeg vertellen nog. Iedereen is dan gelijk zo bezorgd gezien onze geschiedenis en dat wil ik niet. Kwaaltjes: regelmatig hongergevoel, moe, snel duizelig, hier en daar wat pukkeltjes die ik anders nooit heb, trek in Fanta!! Zeurend/trekkend gevoel in baarmoeder bij vlagen en m'n haar pluist!
Jaaa gefeliciteerd cvm! Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat ik zwanger ben!!! Zo blij! Vandaag is m'n nod dus het wordt dan "officieel" misschien ga ik het dan wat meer beseffen.. !! Er zit gewoon een kindje in m'n buik
Net gebeld door vk. Mag eerder voor echo gezien gesch. Zo fijn! 2 januari. Pfff... Gekke gewaarwording, hoor. Dan wordt t wel echt 😊
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar,vierde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje Nmv, 28 jaar, tweede kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje 18 augustus Afspraken 2 januari Juffie2 echo 6 januari nmv intake vk
Cmv1985 welkom en gefeliciteerd! Juffie fijn dat je dan al terecht kunt, spannend weer zeg. Mijn klachten zijn een rommelde buik met regelmatig steekjes.licht gevoelige borsten en af en toe een beetje misselijk. Mijn buik is ook zo van streek dat mij buik echt al opgezet is. Had ik bij mijn jongste kindje ook al meteen dus dat gaat lastig worden met verbergen. Mijn broeken irriteren ook echt bij mn buik. Niet echt handig, dat gaat een leuke uitdaging worden!
DDis ik zal de datum even aanpassen. wat leuk die enthousiaste reacties! Ik heb het alleen aan mijn zus vertelt en aan een vriendin, waar ik vier dagen van te voren een foto van een positieve test van kreeg gestuurd via de app. Ik vind het tegen een aantal mensen ook erg moeilijk om mijn mond te houden... mijn zus kwam al met een bosje roosjes aan en vind het super leuk!
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar,vierde kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje Nmv, 28 jaar, tweede kindje 18 augustus 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje. Afspraken 2 januari Juffie2 echo 6 januari nmv intake vk
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje nmv, 28 jaar, tweede kindje 18 augustus 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje. Afspraken 2 januari Juffie2 echo 6 januari nmv intake vk met echo
Hebben jullie al nagedacht over mvm en combinatietest oid? Bij mijn eerste wel mvm meegedaan maar weet nog goed hoe misselijk ik werd van de geur uit die flessen... En ik werk als gastouder, wil uiteraard dat de ouders nog even van niks weten dus waar verstop ik die flessen dan? Aan de andere kant is het heel mooi om te helpen voor vrouwen die niet zo makkelijk zwanger raken en juist omdat ik altijd thuis ben kan ik veel flessen vullen. Ik twijfel dus nog. En twijfel ook over testen, mijn mans oudste zoon van 18 is behoorlijk verstandelijk gehandicapt, woont ook in een gezinsvervangende instelling. Wat hij heeft is niet erfelijk, dwz er is dna onderzoek gedaan en het komt niet bij mijn man vandaan, maar we hebben wel een paar heftige jaren gehad door zijn handicaps/bijhorend gedrag en ik wil het mijn dochter niet aan doen om (nog) een zwaar gehandicapt brusje te krijgen, we hebben ervaren hoe heftig die zorg is ook voor de andere kinderen in een gezin dus ik zou een combinatietest willen doen. Mijn man erkent dat hij de zorg voor zijn oudste heel zwaar vind en dat hij echt niet nog een gehandicapt kindje wil (waar hij bang voor is) maar hij wil dan weer geen testen omdat hij zich dan schuldig voelt naar zijn oudste toe. Zo van, daarmee zeg ik dat ik jou niet had gewild