@ Cetje, ik had het er nog over met de vrouw van MvM. Ik heb bij vorige zwangerschap 's ochtends nog zelf getest. Was er ook zo bang voor. Deze keer had ik me ingehouden met moeite maar ik vond het ook spannend. Ze vertelde al dat ze dit echt heel veel vaak hoort. @Pien welkom en gefeliciteerd! @ Victoire Welkom en gefeliciteerd. Ik zie dat hij aangepast is. Dus je kunt hier veilig komen. @ DDis, Gelukkig geen bloedverlies meer! Ik ken meerdere meiden die zwangerschap met bloedverlies hadden waar hele mooie kindjes uitgekomen zijn. Maar ik snap je angst wel. Niemand wil bloed zien tijdens zwangerschap. Hopelijk kun je ook beetje afleiding vinden in je kinderen.
Do, wat fijn dat je echo goed was. Wel heel dubbel dat je 1 vruchtje verloren bent. ik duim voor je dat alles nu verder goed zal gaan. DDis, ook fijn dat jij een goede echo had! Wel spannend met het bloedverlies! Je woont in de buurt, zo te zien Ook 072 regio? Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames! Ben nu thuis aan het werk. De oudste is vanmorgen ziek geworden
@missm, ik woon idd in de 072 regio, tussen Hoorn en Alkmaar...jij ook? Beterschap voor je kleine. ....
Hoiiiii dames .. net Mvm langs geweest en mijn test was dubbel zo rood als vorige week,, Maandag 29/12 beginnen met verzamelen op mijn verjaardag :d ben benieuwd .. morgen nog een afspraak bij de huisarts ,, ook om te kijken of het allemaal goed zit denk ik. hij wou mij nog graag terug zien. 30/12 mijn eerste echo .. en ik kan niet wachten .. ook ik ben zo bang !!! weet het ook niet waarom geen reden voor , maar toch blijft het spannend. @do wat dubbel voor jou zeg .. maar het gebeurd wel vaker heb ik vn horen zeggen. @ddis wat fijn HARTACTIE dan komt het vast en zeker goed ! positief blijven al is het moeilijk....
Welkom nieuwe dames. Do fijn een goede echo, maar ook wel dubbel lijkt mij. Pfff ik ben moee, zou wel kunnen beginnen aan een winterslaap. Helaas ziet zl dat denk ik niet zitten. En ik moet nog werken zo.
Wat spannend die echo's en MvM testen. Ik vond het bij mijn eerste spannender dan ny vreemd genoeg. Hier is probleempje niet drinken een opgelost Ik heb vanmiddag een kerstborrel met etentje met collega's. Ik woon best ver van kantoor (hoef en niet vaak te zijn gelukkig) en een van mijn collega's woont vlak bij mij. We rijden als het kan vaak samen en nu moet ik zl naar de oppas brengen dus haal ik hem meteen op. Kan hij mooi aan de pimpel en ben ik de bob. Voor kerstavond heb ik jillz 0% gehaald wat ik in een glas ga moffelen. 1e kerstdag ben ik de bob wederom (vl rijdt heen en ik terug, is bijna 2 uur richting fam) en 2e kerstdag thuis drink ik gewoon niet of de jillz. Heb nog gedacht aan alcoholvrije wijn maar dat is ook weer lastig als de visite dezelfde kleur wijn drinkt.... Lastig hoor, geheimpjes bewaren!
Ik word een beetje jaloers dat jullie allemaal al zo vroeg een echo hebben... @Do, zoals iedereen al zegt, wat een dubbel gevoel zal dat zijn! Hoe gaat het nu? @kerst, ik drink eigenlijk al heel lang niet meer, sinds ik zwanger was van mijn dochter. Als ik nu terug denk, was mijn laatste wijntje met kerst 2012! Mini-jubileum dus! Ik ben alleen bezorgd over het eten, vooral het (rauwe) vlees. Op 1e kerstdag zijn er genoeg mensen om het niet te nemen of stiekem bij mijn man op het bord te leggen. Maar op 2e kerstdag zijn we alleen met ons gezin (ouders en zus), dus dan is het heel wat lastiger...
@nmv wij mochten van het ziekenhuis pas 12 januari komen. Dat vonden we echt veel te lang. Daarom hebben we zelf een afspraak gemaakt bij een (commercieel) echobureau. Kost wel 40.- maar dan zit je niet zo lang in spanning. @cetje: ik zie gek genoeg ook heel erg op tegen de test van MvM. Ik ben bang dat ik niet zoals Anneke durf te wachten. Dus doe toch voor het weekend nog maar een test. Kerst: wij hebben het onze ouders al verteld omdat ze al wisten van se ivf poging. Dus dat maakt het wel wat makkelijker gelukkig. Mijn ouders houden er gelukkig dus al rekening mee!
Het is inderdaad een dubbel gevoel! Moeilijk uit te leggen ook.... Maar de opluchting dat ik in ieder geval zwanger ben overheerst wel enorm! Na ons lange traject natuurlijk helemaal...
Meiden dank jullie wel! Ik mag om 20.00 uur vanavond.. Heeel spannend, en we hebben besloten dat als hij goed is we het ook meteen tegen iedereen vertellen, want ik kan het echt niet meer voor me houden, vind het veel te leuk om niet te vertellen! En als hij niet goed is sluit ik mezelf een week op om te huilen! Haha Morgen komt hier MvM, vind ik ook spannend.. DDis top dat je een goede echo had! Met hartactie al, wauw probeer nu weer te gaan genieten meid... Do27 probeer ook te genieten van je zwangerschap al kan ik begrijpen dat het heel dubbel voelt En meiden ik lees écht elk stukje dat hier wordt geschreven, maar reageer niet zo heel vaak! Haha
Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd !!! vorige week een positieve test in handen !!! Maar door bijgeloof wilde ik me hier nog niet aanmelden Vandaag 5 weken ik ben 26 augustus op de verjaardag van mijn zwager uitgerekend. Dit is mijn tweede zwangerschap en ik heb echt al een buik pfffff hoop dat ik het met de kerst nog een beetje kan verbloemen voor de fam... Herkenbaar
Hoi meiden, Mag ik mij hier ook melden? Vorige week donderdag eerste lichte test gehad en vandaag een redelijke knaller op de test. Nu geloof ik pas echt dat ik zwanger ben!! Gelijk de gyn gebeld en ik heb op 26 januari mijn eerste afspraak. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? 27 jaar, 2e kindje en datum 30 augustus
Veel plezier vanavond chocootje! Spannend! Mooie test cetje! Die knalt! Welkom Evan en Stephanie. En gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hier net telefoontje van de vk gehad. Even een check van ze Hoe het nu gaat. Goed dus. ....fijn dat ze dat zo doen. Ze kennen me daar onderhand ook goed! Tis mn 5e zwangerschap 😉. Ik heb met kerst geen problemen denk ik. ..ik drink zowieso al niet een we eten geen rauw vlees. Ik hoop alleen dat ik me niet beroerd voel waardoor ik het alsnog verraad....😇.
Alles gelezen maar voel me te belabberd om overal op de reageren. Do wat fijn dat je een goede echo had! Wel ook erg dubbel... welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden. Ik zal de lijst even updaten.
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus Veerle1, 33 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen nmv, 28 jaar, tweede kindje, verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen do27, 28 jaar, ?? kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen pien1991, eerste kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, meisje / jongen 27 augustus 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (3). Afspraken/Echo's December: 23: chocootje: echo 29: morgenzon: echo 30: lia89: intake vk en echo, Veerle1: echo, Zhilla: echo 31: Anneke111: echo bij gyn, BellaDS: echo, klimmers: echo. Januari: 2: Juffie2: echo, frusk: gyn + echo, do27: echo 5: DDis: echo, cetje: intake 6: DDis: intake vk, nmv: intake vk + echo, LittleMeStphnie: echo, jeszss: echo, papillons: echo 7: teske: intake, Fotofanaat: intake vk 8: katoo: intake vk, 2liefjes : intake vk + echo, MRCD: echo 12: missm: intake vk, Veerle: echo zkh 13: Zhilla: intake vk 14: sanne84: intake vk + echo 15: soof85: echo vk 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo 26: stephanie87 gyn.
Hello meiden! Welkom en gefeliciteerd pien, victoire, evan en Stephanie!!! Victoire jippie 🎉🎉🎉gezellig! Do jeetje zo dubbel! Sterkte maar toch wel fijn! Ddis wat fijn dat het weer goed gaat! We zijn er! Hihihi aangekomen in fr! De weg hiernaartoe was slopend...moe, misselijk, overgeven, m'n broek die ik had klaar gelegd zat dus al te krap bij m'n buik 😣 en alle andere broeken weggestopt in de koffers.. Was dus echt miss Charming 😅 Maar we zijn d'r!
Louloutte fijn dat jullie er zijn! Wat een vreselijke reis was het voor je! Haddden jullie wel meteen een huis? Want dat had ik niet helemaal begrepen.