15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah Madame Louloute! Bienvenue et bon chance a votre maison nouveau!
    Wat een trip, niet fijn zo lang zitten in een te strakke broek...pffft.
    Zeg, hebben jullie al kinderen of is dit jullie eerste? En ga je in Fr bevallen of kom je even terug tegen die tijd?

2. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    😁 bedankt voor het aanpassen van de datum 😁

3. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Louloute: fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een reis heb je achter de rug!

Chocootje: hoe was je echo? Alles goed gegaan?

En alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!

4. Chocootje

Chocootje Lid

28 sep 2013
    50
    0
    6
    Jaa! De echo zag er top uit! Volop een hartje zien kloppen! Het loopt mooi op schema.. Het is nog super klein, maar dat wisten we.. Heel bijzonder om te zien dat er iets in je buik groeit, en dat het leeft!

Louloute wat fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Heel spannend allemaal voor jullie.. Hoop dat je misselijkheid iets minder wordt zodat je op je gemakje alles een plekje kan geven, en kan wennen aan jullie huis en het land..

5. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miss M Beterschap voor je oudste. Hopelijk is hij snel opgeknapt.

Welkom en gefeliciteerd Evan en Stephanie!

@ Louloute, fijn dat jullie zijn aangekomen! Wat een heftige reis zo...

@ Chocootje. Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws. Fijn om zo de feestdagen in te gaan! Geniet ervan!

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Thanks meiden!
    Nee hebbe n nog geen huis! Hebben al wel n beetje gekeken ..maar dat gaan we na de kerst pas regelen :)
    Blijven nu bij m'n schoonfamilie :) zij wonen hier :)

Dit wordt ons eerste kindje! Ben van plan om hier te gaan bevallen :) maar kijk nog wel ff hoe het gaat.. M'n nl ziektekostenverzekering hou ik sowieso nog wel iig totdat alles hier geregeld is :)

Chocootje super gaaf zeg!!!! Wauw! :)

7. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Louloute, wel druk zeker dat verhuizen voor de feestdagen.
    Zijn al je spullen ook al over?

Ddis, wat ontzetend fijn een goeie echo!

Do, hopenlijk blijft dat ene zakje zitten. Heel dubbel.

Ik ben ook ontzetend benieuwd naar de echo van maandag.
    Bij mijn vorige echo, van de laatste zwangerschap, vertelde ze namenlijk bij de eerste echo dat het hardje gestopt was.
    Ik ben echt heel zenuwachtig.

8. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    #608 LittleMeStphnie, 24 dec 2014
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    kiimmuurd einde dese maand een echo spannend nog voor het nieuwe jaar hihi. Als alles goed is, waar ik zeker van uit ga dan begint je jaar al goed :D
    Ddis fijn dat het bloeden is gestopt aangeziene r een hartje te zien is, zou ik me er positief over houden ook nu na de echo her bloeden is gestopt en niet heedt doorgezet ;)
    Louloute wat fijn im frankrijk. Wij zijn er dit jaar eem week gaan toure.
    We gaan dir jaar mer de zomer ligt eraan wanneer em hoe ik het uithou als alles goed gaat met een dikke buik dam gaan we weer naar tours in die omgeving.

Iedere x vroeg wakker word er soms gek van maar ik ben gelukkig nog wel een tijdje thuis dus ik geniet maar van de vrije tijd.
    Gisteren de baby kamer opgehaald ben er super blij mee.
    Nu nog in elkaar zetten maar dat laat ik aan me manneke over haha.
    Her huis verder opknappen en lekker rustig verven vandaag. Bepaalde dingen nog afkitten en de douche gordijn ophangen en heel huis is weer in orde. :D helemaal blij.

Helaas nog steeds erg misselijk en vamaf gisterem avond ook ineens migraine. Mweee :( en toch geniet ik ervan raar hea? :p

9. cetje

cetje Niet meer actief

Evan en Stephanie: Gefeliciteerd en welkom!

Victoire, fijn dat de topicnaam is aangepast ;) Weet niet of ik jou al gefeliciteerd en verwelkomd had, maar bij deze dan alsnog!

Louloute woont ineens in Frankrijk! Moet toch een rare dag zijn, zo ben je maanden aan het voorbereiden en ineens woon je er! Komt je vriend uit Frankrijk, dat zijn ouders er wonen? Of zijn ze geëmigreerd?

Chocootje, wat fijn dat je echo goed was! Das een super begin van de feestdagen!

LittleMeStphnie, ik vind het heerlijk om kwaaltjes te hebben! Voel ik tenminste dat ik zwanger ben! Al ging ik wel door de grond toen ik vanmorgen bij het omdraaien met m'n tepels over het laken schuurde ;)
    Ben ook vroeg wakker steeds! Echt klaarwakker, gewoon om half 7 of 7 uur. Niet leuk!

Gisteren een etentje met vrienden en had gedacht dat mijn niet-drinken wel onderwerp van gesprek zou worden, maar helemaal niet! Had het al ff aangekondigd in de app en niemand begon erover. Heel fijn. Wil in elk geval wachten tot na de eerste echo en misschien wel tot 12/13 weken... Dus even rustig met afspraken maken in januari, steeds maar leugentjes vind ik ook niet chill.

We gaan zo naar de meubelboulevard, offerte laten maken voor de keuken in ons nieuwe huis!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Fijn dat je een goede echo had chocootje! Ik moet helaas nog drie weken wachten.

Ddis, krijg je nog een echo binnenkort om te kijken of het nog goed zit?

Zijn er hier meer die snachts raar dromen? Ik heb elke nacht de vreemdste dromen, vannacht droomde ik dat mn schoonzusje ondergedoken zat omdat mijn broer haar zwaar mishandelde. Bizar, mijn broer is echt de zachtaardigste man die ik ken hahaha. Maar wel irritant, want na zo'n droom lig ik heel lang wakker. Ben ook elke ochtend vroeg wakker, rond zessen uiterlijk. Nou moet ik meestal toch half zeven mn bed uit maar evengoed, wil best wat langer en beter slapen.
    En 's avonds hou ik met moeite tot 9 uur mn ogen open, dat word wat met oud en nieuw haha.

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Victoire, had jij geen verhoogde kans op een meerling door IUI omdat je drie follikels had? Stond me zoiets van bij uit het nod topic. Ben benieuwd :)

12. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Wat leuk om de eerste echo's al te horen. Ik heb er ook zo'n zin in! Kan bijna niet wachten, maar zal wel moeten, haha.

Ik ga 's avonds ook steeds op tijd naar bed, want ben dan doodop. Zat gisterenmiddag bij een afspraak al steeds heel stiekem in mijn handen te gapen. Echt erg :p. En dan 's ochtends ook vroeg wakker. Kun je eindelijk eens uitslapen, maar nee hoor.

Fijne dagen allemaal! Geniet er lekker van, wetende dat er een klein frummeltje al een beetje meeviert :).

13. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de eerste meiden al echo's hebben gehad. Hier helaas ook nog wachten tot 26 januari.

Ik heb zelf ook enorm last van vreemde dromen. Elke nacht droom ik raar en ook ik ben vroeg wakker. Gelukkig verder nog nergens last van.

Iedereen fijne feestdagen!!

14. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Ja ik ben ook steeds vroeg wakker en rare dromen.
    Grapig dat er meerdere last van hebben!

15. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Cetje ik ook steeds rond of voor die tijd word soms toch wel beetje gek van die misselijkheid heb nu zelfs een teiltje op bed staan voor als ....

16. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Cvm, ik heb over 2 weken weer een echo. Deze stond al bij ze in de agenda en die blijft ook staan gelukkig! 5 januari dus ...
    De misselijkheid begint hier ook toe te slaan, aan de ene kant fijn, aan de andere kant niet handig met 3 kids om je heen die er niets van snappen. ...

17. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droom nog niet bizar. Maar ben wel steeds vroeg wakker. Terwijl normaal gesproken werd ik nooit eerder dan mijn dochter wakker. Bij mijn vorige zwangerschap droomde ik soms ook heel bizar, maar ook pas later in de zwangerschap.

Ik ben alleen zo misselijk. Ergens ben ik zelfs heel blij mee ;)... Maar het is ook wel lastig. Ik moet zo boodschappen doen, ook bij de slager. En het idee van voedselgeuren maakt me alleen nog misselijker. En ik krijg mijn brood alleen weg met een bepaald beleg. En ik denk erover om dit met kerst mee te nemen naar mijn schoonmoeder en broer. Maar ik vind het zo raar lijken want ik weet dat beide ontzettend zich hebben uitgesloofd... Hoe doen jullie het met kerst? Ik word met de dag misselijker en zie er best tegenop om de hele dag in de etensgeuren te zitten.

18. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Als ik het zo zie dan worden er wel veel zo vanaf de 6 weken misselijk. Dan kan ik mijn lol ook op binnenkort :p. Ergens wel fijn om wat meer tekenen te hebben dat je echt zwanger bent, maar ik kan het ook wel missen, denk ik ;).

Kan het nog steeds niet bevatten dat er nu een leven groeit in mijn buik. Nog zo onwerkelijk. Ik wist ook niet van tevoren dat je er al zo snel een soort van bang mee zou voelen. Echt heel raar.

19. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ik moet eerlijk zeggen: ik ben (met 6 weken en 3 dagen) echt totaal niet misselijk. Heel af en toe voel ik dat ik iets kleins moet eten, maar voor de rest helemaal niets. Hoewel dat natuurlijk best lekker is, maak ik me dan ook direct zorgen. Al had mijn moeder ook bij beide zwangerschappen nergens last van, behalve extreme moeheid en dat heb ik ook wel. Ik ben nu twee weken vrij en slaap elke middag minstens een uur. En ik droom ook veel. Oh, en ik heb enorm veel zin in warme melk... Drink ik normaal nooit!

Hoop maar dat alles bij de echo goed is. Zoveel als ik naar die echo uitkijk zie ik er ook tegenop. Aangezien de kwaaltjes heel erg meevallen ben ik wel bang dat het niet goed zit. Voor de zekerheid dus ook maar een test gedaan gistermiddag en dat was gelukkig wel een knaller....

Hopelijk hebben we allemaal prachtige eerste echo's!

20. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Wat fijn chocootje dat je een goede echo hebt gehad:)

ik mag op de lijst voor de echo op 2 januari. Hopelijk zit het deze keer op de goede plek.

@kwaaltjes: erg gevoelige borsten, lies trekt, kortademig, zo nu en dan menstruatiepijn en de buik voelt wat gespannen aan.

Nu eindelijk vrij tot 5 januari! straks even naar de Familia in Duitsland met vrienden, gezellig :)

Deel Deze Pagina