Chocootje gefeliciteerd met je goede echo! Nou ik kan echt niet genieten van de misselijkheid hoor, getver wat voel ik me al een paar dagen slecht. En dan niet gewoon een beetje in de ochtend maar gewoon vanaf het moment dat ik wakker wordt tot ik ga slapen. En continu het gevoel dat ik echt ieder moment moet overgeven, bleh! Met twee kindjes die ook hun aandacht willen en alle voorbereidingen voor de kerst geen succes verzekerd. En dat terwijl ik me zo op al dat lekkere eten had verheugd, nu kan ik niks ruiken of zien van eten. Ik zal komende dagen weinig aanwezig zijn. Iedereen alvast hele fijne, warme en gezellige dagen!☆
Zo meiden ... alle echos komen steeds meer inzicht .. Vanmorgen naar de dokter geweest voor de LAP uitslagen van vorige week.. Ik ben een gezonde jonge-dame .. Nu ook voor de verlos de uitdraai ervan zodat hun ook zien dat er niks mis met mij is Wel zei hij me , kijk uit met vette troep eten ivm misselijkheid , ik met mijn grote mond ,nou daar heb ik totaal geen last van ! Zit ik op de terugweg op de fiets ... & ja hoor wie word er misselijkk ... Its me ! Ook ben ik van de 48,8 naar 52,6 in gewicht gestegen ben dr al 1,5 jaar mee bezig om eindelijk is aan te komen ... pfftt wat een opluchting nu !! Moet wel zeggen vorige week att ik van alles , en nu is mijn trek een stuk minder .. Ken zo niet wachten tot 30december !! Ik wil zo graag weten dat alles goedd zit .. maarr met de dag heb ik meer symptonen dus goede hoop Vanavond Kerstavond dames , wat doen jullie ? Ik ga bij een vriendin gezellig courmetten met mijn vriend & mn dochterlief x
Ik voel me zo ziek...hevige diarree, buikkramp, misselijk...en ondertussen moet ik nog naar de winkels voor de laatste boodschappen en wat cadeautjes...oooohhhwww wat een ramp dit.... PS nee, manlief kan dit niet voor me doen, die is de deur uit en bovendien, al was hij er wel, hij haalt standaard de verkeerde spullen of 'kon het niet vinden'...dus ik moet wel zelf...baal! PS2 hij is wel heeeel goed in andere dingen!
Hallo ik ben loesje en ik wil graag met jullie meepraten! Ik ben 24 jr en 5 weken in verwachting van ons 1e kindje! Ik ben met behulp van clomid 100 zwanger geworden en hoop dat de kleine spruit blijft zitten! eerste echo heb ik 8 januari en ik ben uitgerekend rond 28 augustus!!! Ik kan niet wachten.. Ik ben alleen steeds heel zenuwachtig en bang dat het mis gaat terwijl ik eigenlijk alleen maar wil genieten! Iedereen gefeliciteerd en een heerlijke kerst toegewenst hihi
Welkom Loesje en andere nieuwe dames! en gefeliciteerd! @ Chocootje, gefeliciteerd met je mooie echo! @ Victoire, beterschap! Dat klinkt niet goed.... @ kwaaltjes, hier gelukkig niet veel last maar had ik ook (bijna) niet bij mijn vorige zwangerschappen (afkloppen). Ik hoop dat de misselijkheid uitblijft, zeker als ik verhalen van jullie hoor Sterkte! Hele fijne kerstdagen alvast
welkom @gewoonloesje .. gelukkig ben je niet de enigste , het is indd heel moeilijk om te genieten terwijl je nog niet heb gezien dat alles goed zit ,, we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje , dus je hart luchten kan gelukkig hier ... we snappen elkaar allemaal x
Welkom loesje en gefeliciteerd! Oh meiden 2liefjes en victoire ik begrijp jullie zo!! 2liefjes ik begrijp precies wat je bedoelt, hier ook iedere moment vd dag misselijk.. en overgeven. Als ik met de wc heb geknuffeld gaat t wel even beter maar na30 min begint het feest weer en zo bijna de hele dag door. Echt zo balen, schoonmams heeft zo lekker gekookt gister en ik had er maar 3 happen van op Vandaag ook, sinds vanmorgen al misselijk. Tot nu toe 2 mandarijntjes op want die blijven wel binnen..en ik zou m'n schoonmoeder helpen met kerstdiner maar al die geuren..voel me dubbel slecht want kan haar dus niet helpen Mijn man is trouwens Frans ja
Oh, Louloute.... dat is echt niet fijn...Ik denk dat ik ook niet veel zal eten met kerst, weet ook niet of ik het dan stil kan houden voor mijn zwager en zn vrouw eerlijk gezegd. We zullen zien. Het is voor een goed doel, maar niet handig tijdens de kerst! voordeel: Ik zal voor het eerst niet groeien met kerst!
Wat rot meiden die zon last hebben van misselijkheid! Ik heb afentoe opeens een misselijk gevoel maar dan is het ook al weer weg! Aucces met die feestdagen! En al dat eten!
Ik had het vanmorgen voor het eerst! Het brood van mijn dochter rook zo 'lekker' dat ik kokhalzend boven de gootsteen hing... Ik hoop niet dat het net zo is als mijn vorige zwangerschap, toen was ik misselijk (inclusief veel overgeven) van week 6 tot 18.
Ik ben bij vlagen echt heel misselijk. Vaak krijg ik trek in eten en dan neem ik iets om vervolgens erg misselijk te worden. Gisteravond kwam het eten er dus ook weer uit.
@ Veerle, ik snap je onzekerheid. Bij mijn dochter heb ik er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te raken. En ik voelde niet heel veel in het begin. Daar werd ik echt onzeker van. Maar zwangerschap is goed gegaan. Het zegt echt niets. @ Victoire, is het nog gelukt met de boodschappen enz? Vreselijk ook al die geurtjes in die winkels he? Ik moest vanochtend ook boodschappen doen maar bleh... Misselijkheid: Het is echt massaal toegeslagen he? Ik was in het begin er helemaal van overtuigd dat ik niet misselijk zou worden want dat was ik bij mijn dochter ook niet... Ehmm.. poeh dat is wel anders nu. Ach het is voor het goede doel. Ben alleen bang dat ik van de kerstlekkernijen niet zoveel mee ga krijgen. Gelukkig gaan we het niet geheim houden bij onze ouders, anders was het lastig geweest. Iedereen die misselijk is of zich ellendig voelt: ik hoop dat jullie de kerstdagen beetje oke doorkomen. En natuurlijk voor iedereen fijne dagen!
Anneke: lief, dank je wel. Dat is echt heel fijn om te horen! Dat stelt me toch weer iets meer gerust 👍 .
Bij mij nog steeds heel de dag door maar in de ochtend echt tot overgeven aan toe. Maar voor mij part blijft het tot ik ga bevallen als hrt maar betekent dat de kleine goed zit em groeit
Hier geen misselijkheid eigenlijk... Tot ik vanmiddag bij de slager in de rij stond! Bizar wat stonk het daar!
Haha cetje, ik mis dat zo de slager van vroeger. Als kind kwamen we altijd bij 1 dezelfde slager dan kochten we achter de toonbank een worstje halen hoop dat ze dat nog doen met me kindje wil ik dan wel weer maar de verse slager
Jeetje wat fijn al goede echo's gehad ! En verder komen er voor de andere meiden ook alle afspraken dichterbij.. Helaas ben ik vanmorgen gebeld door het echocentrum en heb pas 30 januari een echo !!!! pfff dat is echt nog heeeeel lang wachten. vooral omdat ik nu al best een zichtbaar buikje begin te krijgen (het is mn tweede zwangerschap) Gelukkig hier nog niet misselijk, sterkte meiden die er wel last van hebben. Waar ik alleen moeite mee heb is dat mijn schoonmoeder vertelde haring bonbons heeft met de kerst brrrrrr sorry meiden. Fijne dagen allemaal
Hallo dames, Wat vervelend dat er zoveel meiden misselijk zijn! Hier gelukkig geen last van. Het enige wat ik voel is mijn borsten, al valt dat nu wel mee, het was erger een paar dagen geleden. En ik heb met enige regelmaat krampjes in mijn bm. Tijdens mijn eerste zs had ik ook nergens last van dus van mij mag het zo blijven. Merk wel dat ik vermoeider ben maar heb er nu natuurlijk ook al eentje rond lopen die slecht slaapt de laatste twee weken... Morgen naar mijn ouders en we gaan 'gewoon' eten ipv gourmetten watvwe normaal doen. Mijn moeder wilde niet zeggen wat we gaan eten.... Hopelijk geen rood vlees oid... Fijne 1e kerstdag morgen!
bonbons met haring ieuw!! mijn schoonmoeder heeft speciaal voor mij voor bij het gourmetten biefstuk gekocht. Mag je dat wel als je dit goed doorbakt? Iedereen fijne kerstdagen gewenst!