Geen stoofpeertjes gehad! Ik was best beroerd dat ik na iedere hap half zat te kokhalzen. Ik heb gezegd dat ik al vol zat! Hier zal het ook niet lang duren voor ik een positiebroek aan moet. Door de endometriose heb ik sowieso snel een gezwollen buik. Mijn ene broek kan ik niet meer aan hebben, en mijn andere zit 's avonds echt vreselijk!
Wij hebben het vandaag aan de oudste broer van mijn man en aan mijn oudste zus verteld. Voor de rest van de familie houden we het nog even geheim. Ze reageerden echt super leuk. Vandaag de gerookte zalm netjes laten liggen en de zelfgemaakte chocolademousse na 2 hapjes gauw aan mijn man gegeven toen ik hoorde dat er rauw eiwit doorheen zat. Ik heb door de endometriose inderdaad ook makkelijk een opgeblazen buik. Merk het vooral 's avonds, dan zitten mijn broeken echt te strak 😝. Welterusten allemaal! We zijn weer een dagje dichterbij 😊.
Zo kerst zit erop! Met eten allemaal goed gegaan en niemand iets gemerkt! Heb trouwens een zogenaamde blaasontsteking, dus ook geen alcohol problemen! Alleen iets te veel chocola gesnoept! Morgen weer verder op de gezonde vitamine toer! maar kan niet wachten het over 7 weken te vertellen. Dit is echt lastig en vermoeiend zo! Al dat gelieg!! Voor de oudjaarsborrel heb ik geZegd dat k enorme last heb van me ogen door... Iets en of ze daarom in de bijkeuken willen roken! Word een meester in liegen maar vindt het niet zo leuk.... Hoort erbij! Toch? Hoe ervaren jullie dat?
Na de bruine afscheiding gisteren niets meer tot net, helderrood bloed bij afvegen Tja kan zo de vk wel bellen maar die kunnen toch niets doen. Afwachten maar. Wel een test gedaan en die geeft nog steeds zwanger aan. Ook nog alle symptonen.
Heb afgelopen dagen wel meegelezen maar had geen energie om mee te kletsen. Ondanks dat het gezellige dagen waren ben ik blij dat we nu even helemaal niks hoeven. Ik voel me nog steeds zo slecht en heb ook de wc pot nog van dichtbij mogen bekijken. Cmv wat een schrik helder bloed klinkt niet goed... vervelend dat het nu net weekend is zou maandag de vk meteen bellen voor een echo. Knuff Gelukkig iedereen de dagen goed doorgekomen met smoesjes hihi. Wij hebben het aan mijn ouders vertelt. Mijn moeder en haar vriend zagen het totaal niet aankomen en begonnen ze gillen en huilen van blijdschap, zo leuk! mijn vader en vriendin zagen het ook niet aankomen en vonden het ook leuk!
O cvm wat een schrik!! Ik hoop dat alles goed zit. Gewoon vk bellen hoor! Hier relaxte kerst gehad doordat mijn vriend buikgriep had en thuis bleef. Ik ben wel naar mijn ouders gegaan en daar was iedereen gammel door gewone griep. Dus ik viel niet op haha. Heerlijk kunnen slapen omdat mijn ouders s ochtends voor m'n zoontje zorgden. Darmen zzitten alleen verstopt en aambeien spelen op. Dat voelt naar. Was vorige zwangerschappen ook zo. Toch denk ik nog steeds dat echo vrijdag lege baarmoeder laat zien, heel raar.....
CMV: gadver, nee he! Wat een onzekerheid. Hopelijk blijft het nu echt hierbij. Juffie2: Die angst heb ik ook nog steeds. Hoewel de kans natuurlijk veel groter is dat het goed zit blijft het zo spannend. Gelukkig nog minder dan een week en dan de echo. Dan heb je in ieder geval zekerheid. Voor mij is dit wachten tot aan de eerste echo helemaal nieuw maar vind het zenuwslopend!
Hi meiden, Zit net een heel stuk te typen, maar doe iets verkeerd en nu is het kwijt. Grrrr.... cvm: Hopelijk zet je bloedverlies niet door, ik duim onwijs voor je dat er niets loos is. juffie: Herkenbaar die angst! Soms ben ik er van overtuigd dat het tijdens de echo helemaal misgaat, dat er niets te zien is... Pffff... Slopend he. Heb te doen met degenen die zo misselijk zijn! Hier totaal geen last, alleen onwijs moe. Kan de hele dag wel slapen. Dat is nu geen probleem, maar maandag weer werken, zie ik best tegenop! Verder hebben wij het gisteren aan de schoonfamilie verteld, die reageerden echt onwijs leuk. Vooral m'n nichtje van drie, die kwam m'n buik steeds kusjes geven en steeds over m'n buik aaien. Echt zo lief! Zij is helemaal baby-minded, dus dat wordt nog leuk straks! Wij hebben vandaag nog een derde kerstdag met mijn familie, waar alleen m'n ouders het nog maar weten. Ik zit ook met een blaasontsteking gewoonloesje, vervelend he Vind dat liegen ook waardeloos hoor! Ik ga nu gewoon even zoveel mogelijk dingen uit de weg, al kan je niet overal aan ontkomen. Mijn ervaring met alcohol bij familie is dat het niet eens opvalt als je wat anders neemt (terwijl ik normaal echt ALTIJD een wijntje neem )
Maandag 12 uur een echo ..hopen dat t tot dan stopt met bloeden. Helaas niemand dienst t weekend die echo's kan maken
@cvm... dat is schrikken zeg! Verlies je veel bloed? Of alleen bij het afvegen. ...en nog geen krampen? Iets raars gedaan? Kan ook een adertje gesprongen zijn. ...sterkte iig en hopen dat de echo maandag een mooi wurpje laat zien!
@cvm wat ontzettend naar en schrikken! Ik zou wel verloskunde bellen! Je baarmoeder mond is nu heeeeel erg goed doorbloed en daar wil nog wel eens een adertje knappen, zelfde als bloedneus zeg maar! Ik hoop dat dan idd alles oke is met de baby! Sterkte meid.
Zou iemand mij trouwens nog op de lijst willen zetten? Gewoonloesje, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje uitgerekend op 28 augustus/)
@cvm wat schrikken zeg! Hopelijk stopt het bloeden snel en blijft je baby'tje zitten. Dikke knuf! Gister ging prima. Zag nog geen zalm staan op de tafel en dacht dit gaat goed. Totdat halverwege het diner mij ineens zalmrolletjes met roomkaas voorgeschoteld werd, is zo lekker proef maar! Uhh nee ik hoef niet. Waarom niet vind je dat niet lekker? Nee zeg ik ziet er niet lekker uit haha. Verder voel ik me wel goed, wat krampjes en de borsten en dat is het wel. Ook ik denk dat er met de echo niks te zien zal zijn. Ging de vorige keer met goed gevoel voor de echo en toen was het echt een domper dat er niks te zien viel. Pffff hopelijk zit het deze keer wel goed. We zullen het zien.
Hoi meiden. Hier ook even niet zo veel gekletst. Jullir gaan mega snel en houd het niet allemaal bij. Ben ontzettend moe, drukke dagen gehad. Zl die rond hobbelt. Vl die de hele dag weg is. Vanmiddag nog verjaardag. Pffff echt geen zin in. Vannochtend misselijk van de moeheid. Gelukkig wel gewoon kunnen eten. Maar het water wat ik had gedronken kwam er eerst weer lekker uit. Cvm wat schrikken zeg. Balen dat er niemand dienst heeft die een echo kan doen en dat je tot maandag moet wachten. Wat een spanning. Duim voor je. Hier de kerstdagen overleefd. Had het meeste zelf in de hand dus niet echt hoeven liegen. Heb gedaan alsof ik een glas wijn dronk. Maar daar dronk vl stiekem uit. En de rest door de gootsteen gespoelt. Hoop zo nog even te gaan slapen als zl ook slaapt. Heb echt geen energie. Helaas morgen weer werken een lange dag.
Alleen bij het afvegen, vermengd met slijm. Geen krampen, wel een beetje menstruatiepijn maar dat is op zich niet vreemd tijdens een zwangerschap. niets geks gedaan. Vk dacht niet dat het een mk is omdat t alleen bij afvegen is en geen krampen oid, maar goed, dit kan natuurlijk wel een voorbode van een mk zijn.
Cvm wat ontzetend schrikken! Hopenlijk is alles gewoon goed, en heb je een mooie echo maandag. Echt balen dat de echo niet eerder kan.
@ cmv, wat vervelend! Wat duurt dat wachten dan nog lang. Ik hoop dat je een prachtige echo krijgt maandag. Hier goede kerstdagen gehad. De ouders wisten het al, en met kerst hebben we het aan de broers en zussen verteld. Iedereen was erg verrast Qua eten was er dus geen probleem, alleen dat ik zelf nog wel eens vergeet dat ik zwanger ben en er dus ook niet aan denk wat ik ook alweer niet mag. Ging goed hoor. Maar anderen zeggen eerder dat ik iets wel of niet mag, terwijl ik er zelf nog totaal niet aan gedacht had, haha.
Heftig cvm....ik zal voor je duimen dat het hierbij blijft een dat je maandag een mooie echo hebt. Sterkte!
Cvm dat is zeker schrikken zeg! wat jammer dat er vandaag niemand is die een echo kan doen!! Sterkte met wachten, ik hoop echt dat t niks ernstigs is! Vandaag gaan m'n ouders alweer terug naar nl vind het echt jammer, de tijd is zo snel voorbij gegaan maar goed! Je doet er niks aan he! Het heeft vannacht hier gesneeuwd. In nl ook zag ik! Gelukkig hebben m'n ouders winterbanden dat scheelt wel