15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Opeens vandaag ECHT dat besef! 2015 wordt een prachtig, heftig en emotioneel jaar! Ik kan niet wachten. Voel me zo ontzettend gelukkig!!:) kan het alleen nog met niemand delen.. Alleen m'n vriend natuurlijk. Lastig want ik die de hele dag niks anders dan dagdromen!:)
    Liefs gewoonloesje

2. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoonloesje: wat heerlijk dat je je zo gelukkig voelt! Fijn dat je er echt van kan genieten. Hopelijk lukt mij dat na de echo dinsdag ook.

Cvm: hoe is het nu? Denk aan en duim voor je!

Hier de eerste verhuisdag erop zitten. Nu lekker in ons tijdelijke huisje midden in het bos en de sneeuw. Het ziet er zo mooi uit! Morgen nog de grote spullen uit het huis en de laatste schoonmaak en dan zijn we klaar! Wel pittig hoor, zo'n verhuizing. Ben echt doodop nu. Gelukkig nog maar een dagje! En morgen natuurlijk het 7-weken dansje doen!

3. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje Veerle! Ik ben zelf ook steeds nog bang dat het mis gaat maar dat geluk besef komt steeds meer gelukkig
    Fijn dat je verhuizing er straks opzit! Al klinkt je tijdelijk onderkomen ook als een prachtige omgeving! Vakantie huis gevoel!:)

En CVM houd ons op de hoogte we duimen voor je en denken An je.

Xx

4. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Thanx Louloute! 7 weken. ...nog 1 week een 2 dagen voor de echo. ...De kids vragen zich steeds meer af hoe het nu kan dat mama steeds zo belabberd is. .en moe. ... we willen het ze zo graag vertellen! !!
    Cvm sterkte hoor! Wordt het al minder?
    Ik ben ook zeker helemaal blij! Maar toch voel ik me vaak nog te belabberd om er van te kunnen genieten. Dat moeten we strax dan maar dubbel en dwars inhalen!

5. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel voorzichtig meld ik mij hier ook.

Ben 6+ weken zwanger, maar sinds 1ste kerstdag verlies ik wat bloed.

Morgen de vk bellen, en dan hopen dat ik eerder voor een echo kan.
    Ik heb geen krampen, buikpijn of iets anders. Nog altijd zwangerschapsklachten.

Ik heb nog enige hoop dat het goed komt. Ik heb al eerder een mk gehad, en die was heel anders. :)

6. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Welkom Fashonista. Wat erg dat je bloedt:(. Hopelijk valt het mee en zit het goed. Dikke knuf!

7. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    De 2e al met bloed :( niet leuk dames!

Ik heb vanmiddag 2 positiebroeken besteld. Misschien wel erg vroeg maar geen 1 enkele broek zit lekker! 1 broek is helemaal uitgelubbert, 1 broek is te groot dus die zakt steeds van mijn kont en de andere knelt al bij mijn buik! (Al voor de zwangerschap trouwens). Bij de c&a 1 gepast en wat een verademing! Helaas geen leuk modelletje in de sale, en online wel.

8. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    hoi papillons ik had de vorige keer ook al met 6 weken positiebroeken gekocht bij de h&m. De gewone broeken sneden ook in mijn buik, voelde gewoon niet lekker meer terwijl ik niet eens gegroeid was. Nu lekker veel leggings en treggings aan, heerlijk! :D

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Welkom fashionista! Ik hoop dat t onschuldig was die bloeding!

Veerle veel succes nog met je verhuizing!

Hihi ik draag nu alleen nog maar leggings en jurkjes. Heerlijk! M'n spijkerbroeken zitten ook niet meer lekker :) wel gek, zo'n ieni mini garnaaltje die dat veroorzaakt :)

10. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zo herkenbaar van de broeken! Nu heb ik nog mijn normale broeken die wel een beetje meestretchen, maar zal er toch aan moeten gaan geloven. Ik heb nog geen speciale broeken gekocht, weet niet zo goed waar ik de leukste en fijnste kan halen. Ervaren dames misschien tips? Ik hoor al H&M? Zijn die ook mooi om te zien? En vallen die ook qua maat voor de rest normaal? Zoals jullie horen, tips zijn welkom!

11. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    En fashonista: welkom! Hopelijk komt alles goed en is er niets aan de hand. Succes vandaag bij de VK!

12. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik had de vorige keer een lange broek van de h&m en twee korte. Ze zakten alleen af dus heb ze alleen de laatste drie weken van mijn zs gedragen. Kon tot toen die tijd nog twee eigen broeken aan. (Stevige benen en kont en smalle taille, dus veel ruimte over). Blijft die band bij jullie zitten? Ik liep continu te hijsen maar had dus ook maar een mini buik.

Bah, voel me niet fit. Alweer keelpijn, blech. 3 weken geleden ook al en dat heb ik nooit! Al dat vol in mijn gezicht gehoest van zl heeft toch effect gehad :-S

Fashionista, welkom! Hopelijk is er niets aan de hand!

13. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames, ik heb net gebeld en de vk denkt een contactbloeding. Vanochtend na het neus snuiten bloede ik weer. En nu niets meer.

Dinsdag heb ik een echo om te kijken. Een week eerder dan gepland.

14. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zwangerschapskleding. Ik heb ook al een buikje.
    Moest hem kerstavond ook bedekken want hij was goed te zien ij een strakke jurk. Maar oke, dit is ook mijn derde zwangerschap ;)

15. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een nare tweede kerstdag gehad.
    ik dacht gavoor we beginnen te gourmetten nog ff naar toilet. Ik zag bloed en wat moet je dan zat bij onze schoonzus met hele fam niemand weet het van de zwangerschap. Ik dacht niets laten merken en er een gezellige avond van maken. Dat lukt niet natuurlijk ik zit net aan tafel vraagt mijn schoonmoeder wat scheelt er aan. Ja janken natuurlijk ik samen met vl naar de hal voor een spoed debat. Ik had geen kramp alleen wel roodbloed we hebben besloten om het te vertellen hoe vervelend ook maar wat moet je anders. Nu is het bloeden sinds gistermorgen gestopt alleen beedje bruin dat is niet erg. Mag morgen bellen voor echo heb geen kramp gehad en mijn pijnlijke (.)(.) Zijn er nog steeds dat wa bij mijn vorige mk gelijk weg dus heb wel goede moet. Maar dat dit nu net opdat moment moest had ik liever niet gehad.

16. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het op eerste kerstdag frysk.

Net de vk gebeld en wss een contactbloeding.

Het is al hoopgevend dat het anders voelt als je mk :)

Sterkte de komende dagen, ik moet wachten tot dinsdag :( maar zou het liefst nu een echo maken.

17. cetje

cetje Niet meer actief

Oh ja, aan zwangerschapskleding hoef ik voorlopig nog niet te beginnen volgens mij hoor! Broeken gaan nog probleemloos aan!
    Ik moet wel een beetje blijven sporten/bewegen, maar met deze hectische dagen en doordat ik vaak zo moe ben komt het er niet echt van...

18. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, wat ontzettend schrikken met kerst!! Wat een paniek moeten jullie hebben gevoeld! Sterkte en ik hoop dat er boor allebei snel duidelijkheid komt en alles goed is!!! Denk aan jullie:)

Hier ook voorlopig geen zwangerschapskleding! Is m'n eerste! Ik ben zelf wat stevig, en heb vaak toevallig al stretch broeken, dus no problemo

Liefs loesje

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Pfff nog twee met bloedverlies, hier heeft het tweede kerstdag ook wel verpest hoor. Gelukkig vandaag nog niks aan bruine afscheiding gezien, dus sinds gistermiddag is het weg. Al met al 1 veegje rood gehad en de rest alleen wat bruine afscheiding, en alleen met afvegen. Geen krampen oid gehad, wel een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, beetje zeurend gevoel in mn onderbuik. We gaan het zien morgen, zo blij dat ik voor een vroege echo mag! Helaas kan mijn man niet mee, die past op de andere kids
    (stiefzoon is hier de hele week). Neem wel mijn moedermee want heb ook een gastkindje die ik wel mee moet nemen. Gelukkig heb ik morgen maar 1 gastkindje, anders had ik echt een probleem gehad.

20. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Oh nee wat hebben er veel last van bloedverlies:(
    Wat angstig zeg, hopelijk krijgen jullie snel een goede echo. Sterkte met afwachten.

Ik heb vanochtend weer mogen overgeven en ben vanuit bed op de bank moeten gaan liggen. Hopelijk zijn we snel door deze rot weken heen.

Deel Deze Pagina