15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cetje

cetje Niet meer actief

Pffff raak tegenwoordig al mn berichten kwijt als ik heb getypt! Had er net twee geschreven maar die ene is niet geplaatst blijkbaar.
    Wilde de dames met bloedverlies graag nog even een hart onder de riem steken, wat een lastige tijd maken jullie door! Hopelijk hebben jullie allemaal gauw een mooie echo.

Ik heb gisteren tijdens familie derde kerstdag diner iedereen om de tuin geleid met mn alcoholvrije rode wijn. Moest wel opletten dat ik niet met gewone wijn werd bijgeschonken maar heb mn glas goed in de gaten gehouden! Toch een stuk leuker om het zo stiekem te doen dan weer een leugen op te hangen!

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Succes aan alle dames met bloedverlies! Een beetje bloed kan geen kwaad, pas als het 3 maandvebanden vol is... Maar idd gewoon voor controle een echo laten maken, het zal jullie dan vast gerust stellen!

Ik ben bang dat ik het niet verborgen kan houden tot de 12 weken, je begint bij mij al een aardige buik te zien! Aan het eind van de dag doe ik de knoop van mijn broek al open, dit had ik bij mijn vorige zwangerschap pas 10 weken later!! :$ Binnenkort mijn zwangerschapkleding maar weer opzoeken...
    We hebben dan ook besloten om het na de vitaliteitsecho bekend te maken bij familie en vrienden, hoef ik ook niet moeilijk te doen om het te verbergen. :)

3. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden met bloed heel veel sterkte. Hopelijk krijgen jullie allemaal een mooie echo :)

Hier ook al last van strakke broeken. Bij mijn eerste zwangerschap pas na een week of 15 last van te strakke broeken maar ik ga nu binnenkort ook vast op zoek naar zwangerschapsbroeken.

Wij hebben het tweede kerstdag een aantal familieleden verteld. Werd een beetje moe van het liegen om geen alcohol te drinken en aangezien we oud en nieuw ook met hun vieren leek ons dit toch het beste :)

4. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    heel veel sterkte voor de meide met bloedverlies ..
    indd , het is niet altijd negatief , ik heb zelf een vriendin die heel dr zwangerschap gebloed heb en dr zoontje van 10 is kerngezond..

heb goede hoop en doe lekker rustig aan tot aan de echo!

de kerstdagen druk gehad en erg gezellig !
    maar mn (.)(.) wauw die doen zo au..
    nu al ! als er tegen aanstoot of wat dan ook alles voel ik..

fijne dagen nog mensen x

5. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reacties allemaal :)

We houden goede moed zolang het bloed weg blijft ;)
    Verder is er niets aan te doen. Beetje dingen in huis doen en ik ben zo blij dat mijn kinderen nu heel veel helpen.

Leuk he die buik die al zo groot word. Het geheim houden vind ik lastig, ik zou het het liefst van de daken schreeuwen. Sommige weten het al, vooral omdat ik nu rustig aan moet doen (van manlief).

Als alles goed is op de echo, ga ik ook vast op zoek naar postitiekleding. Heb alles weg gedaan na de tweede. De planning was 2 kinderen ;) maar het bleef kriebelen. :)

6. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Doen jullie ook aan sport? Ikzelf doe sinds een halfjaar niks meer, deed voorheen zumba en hipnthigh, maar wil nu wel weer iets doen. Misschien wel pilates/yoga.

@vertellen: dat hoop ik na de 2e echo te doen rond 8/9 weken.

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Jeejtje meiden wat heftig allemaal :( sterkte met wachten en ik zal duimen voor jullie!

Ik doe niet aan sport nu maar ben van plan om met zwangerschapsyoga te beginnen binnenkort :)

8. Fashonista

3 apr 2014
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sport niet, maar wou eigenlijk wel gaan sporten. Een teamsport. Maar nu ik zwanger ben wacht ik liever even.

9. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje wat veel met bloed verlies. Ik hoop voor jullie allemaal dat het niks ernstigs is!

@sport, ik voetbal. Mag tot ongeveer 13 weken wedstrijden spelen en daarna niet meer. Wil als het kan wel een keer per week blijven trainen. De vorige keer ben ik met 20 weken gaan zwemmen. Dat wil ik wel weer, alleen is het hier momenteel niet vanwege te lage opkomsten. Dus nog maar even zoeken wat er hier verder nog is. Ik vond het fijn om in beweging te blijven. Vanwege mijn lage bloeddruk was mijn conditie wel slecht.

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Meiden waarbij het minder gaat een dikke knuffel
    Nog nieuwe roze dames ? Van harte gefeliciteerd.
    Bijna oud en nieuw ik ga niet afsteken hoor ik ben er een een beetje bang voor geworden! Leuk om te kijken maar zelf doe ik het al een paar jaar niet meer.
    Hier zo sinds vandaag de 6 weken dans met me man! Nog anderhalve week voor de echo spannend. Vandaag verlaat ik het bed ook echt niet samen met me man! Heerlijk

laawra zit jij op voetbal leuk joh ik ook nu 12 jaar. Maar toen ik hoorde van me zwangerschap ben ik gelijk gestopt

Een fijne dag allemaal

11. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden paniek hier!!!
    Heb opeens sinds vanmorgen extreme steken in m'n onderbuik!! Echt heel erg ben zoooooo bang dat dit mis gaat!! 😳 weet niet zo goed wat ik moet doen......

12. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Au Loesje, dat klinkt niet fijn. Je heb steken in je baarmoeder? Dat komt vaker voor in het begin vd zwangerschap, maar als je het niet vertrouwd of het echt te heftig is zou ik toch even contact zoeken met vk. Het kan ook iets anders zijn...
    Heb je al een warme kruik geprobeerd? Dat schijnt ook te kunnen helpen. ....sterkte!

13. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    ach gewoon loesje !!!!
    lekker onder de warme douche en daarna die kruik is een goede tip van ddis. werkt bij mij ook altijd ontspannend.
    sterkte

14. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks,, zal het proberen,,,

als k me morgen nog zo voel bel k inderdaad mn gyneocoloog even... :(

XXX

15. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Stephanie, je mag en kunt gewoon wedstrijden blijven spelen tot 13 weken. Daarna komt je bm pas boven je schaambot uit en raden ze het af.
    Trainen, zonder de partijvormen kun je zolang als je het zelf prettig vindt. Ik ben doorgegaan tot 24 weken dacht ik, tot de zomerstop.

16. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo door de kerstdagen geen tijd gehad om hier te typen. Heb steeds wel even bij gelezen maar weet niet alles meer. Las wel verschillende dames in de stress door bloedverlies of steken. Bah... Grote kans dat dit niets betekent natuurlijk maar wat een stress. Knuffel voor jullie.

Ik merk dat bij mij de spanning opbouwt. Ik ging echt super rustig deze zwangerschap in. Het voelde zo ontzettend goed en had vol vertrouwen. Nu de echo dichterbij komt merk ik dat ik zenuwachtig word. Wat nu als het niet goed is? Ik had eerst kerstdag een wat gek gevoel in mijn buik. Niet eens pijnlijk maar wel onbekend. Sindsdien ben ik zo bang dat dit wat ergs was. En als ik dit verhaal van een ander zou lezen dan zou ik het onzinnig vinden, dus daarmee kan ik het ook wel weer relativeren. Maar toch, het knaagt wel... Woensdag gelukkig echo...

17. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    O echt, ja ik durf dat helaas niet :) ik doe nog wel aan cardio en fitness oefeningen.
    Ik hou mezelf nooit in met voetbal en ik ben nu keeper geworden en duik ook. Dus ben maar gestopt nu. En dan kunnen ze na de winterstop gelijk even met eem nieuwe keeper beginnen ipv midden het 2e seizoen.

Ik heb trouwens nu heeeeeeel er de neiging zoute klippers (drop) te eten het houd me misselijkheid weg en als het heel erg is neem ik een slokje cola. Maar hoeveel drop per dag is nou echt slecht voor je? Mijn moeder stelde voor van die suikervrije drop te halen.

Iemand hier wat van gehoord? Eten vind ik btw nog steeds moeilijk verder heel de dag, sochtends begin ik nu met een peer ijsje dan word ik niet zo misselijk en zodra me misselijkheid wegtrekt gooi ik er 2 boterhammen in met boter en chocovlokken thee erbij. Als ik nog heel misselijk ben wat cola. Dan rond de middag 1brood mer 2 gebakken eieren en soms eem gekookt eitje erbij. Soms ijsje vooraf of achter af of een droppie tegen de misselijkheid en savonds probeer ik een prakkie waarvan ik misschien eem stukje vlees wat groente en wat happen aardappels naar binnen krijg. Dit is zeker heel weinig ?

18. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenzon: heel veel succes (en gewoon ook alvast geluk en plezier) morgen bij de echo!

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Stephanie mijn eerste zwangerschsp heb ik de hele zwangerschap weinig kunnen eten. Uiteindelijk wel een heel gezond kind gekregen.
    Ik was in het begin heel misselijk en daarna veranderde mijn smaak zo dat ik bijna niets meer luste. At nog brood met hagelslag, appelmoes, peren, magnum, gebakken aardappels en groente uit een potje. En op een goede dag chicken tonight;)!
    Hoop dat het nu niet zo extreem gaat zijn.

Meiden met steken en bloedverlies ik hoop dat het voor jullie allemaal mee valt.

Hier moe. Hele dag gewerkt. Nu snel slapen.

20. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Suikervrij is niet altijd even goed. In suikervrije drop zit bijvoorbeeld weer andere zoetstoffen welke in grote hoeveelheden niet gezond zijn. Enkele gewone dropjes per dag kan dus echt niet veel kwaad.
    Tegen de misselijkheid kun je ook nog een paar hapjes vanillevla proberen! Schijnt ook te helpen tegen de misselijkheid (en meteen wat calcium binnen)

Deel Deze Pagina