Bij mij werken mandarijntjes heel goed tegen de misselijkheid en lekker gezond! En ik merk ook dat als ik honger krijg ik echt super misselijk wordt..dus ik probeer altijd wat tussendoor te eten. yoghurt ofzo.. of gewoon n stukje stokbrood. Korstje gaat t makkelijkst naar binnen hihi Beleg kan ik nu slecht tegen
Hoe gaat het nu gewoon loesje? Ik heb ook last van steken in mijn buik gehad, het hoeft niet iets zorgwekkends te betekenen. Bij mij waren het mijn darmen. Ik hoop dat het gewoon bij steken blijft en dat alles goed komt voor je. weer iemand erbij op dat stomme zorgbankje Ik hoop voor iedereen dat alle kindjes blijven zitten, en dat er in augustus heel veel mooie kindjes worden geboren
Hier is het nog altijd hetzelfde. ik verlies wat bloed, maar meestal na het plassen of het is zo weinig dat het niet eens in mijn inlegkruisje komt. het is nog wel wat rood, daar baart mij nog wat zorgen. Maar morgen zullen we het weten. Een vriendin van mr had ook oud bloed en een goede echo. Na een week ging het alsnog mis. ik houd alle opties open
Fashonista, hoe laat heb jij je echo? Ik mag om 12 uur. Omdat ik alleen met afvegen bruinverlies heb gehad (en eigenlijk maar heel weinig) is mijn gevoel vrij goed, maar toch de halve nacht wakker gelegen. Hoop zo dat alles gewoon goed zit en dat er al een kloppend hartje te zien is...zou wel moeten met 6+5. Hier sinds een paar dagen misselijk nadat ik smorgens vroeg (rond 5en) geplast heb. Kan dan ook echtniet meer slapen. Als ik opsta moet ik ook eigenlijk meteen wat eten maar kan me er door de misselijkheid niet toe zetten om iets te maken.
Meiden met bloedverlies/buikpijn; hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Succes met de echo's vandaag!! Kan me voorstellen dat het ontzettend spannend is... Hier is ondertussen wat lichte misselijkheid toegeslagen en ik ben vaak duizelig. Vandaag weer aan het werk, heb helemaal geen zin. Ben benieuwd hoe het gaat, want ben de afgelopen dagen in de middag steeds onwijs moe! @stephanie; drop mag met mate, en dat komt volgens niet door de suiker maar doordat er zoethout in zit. Weet het niet zeker, misschien even bij vk navragen.
Hee meiden, Steken zijn gisteren avond zo erg geweest dat ik niet eens meer normaal kon liggen en lopen. Ik had al wel eens kramp en steken maar nog nooit zo! Ik ben in bad geweest en met kruik gaan slapen. De kruik hielp na 20 min idd wel!!!! Voelde me zo Rot en angstig! Ik bel voor de zekerheid mijn gyneocoloog even.. Straks. En vanmiddag komt moeders voor moeders! Maar wat kun je bang zijn... Echt naar! Hoop dat de meiden met bloedverlies ook snel zekerheid hebben! Xxxxxx lief dat jullie zo mee denken
En drop mag idd max 2 per dag. Idd niet vanwege de suiker want een reep chocola is niet gezond maar zou wel mogen. Liefs xxx
Succes met de echo's vandaag dames! Drop is idd met mate omdat zoethout bloeddruk verhogend werkt en ze dat liever niet hebben tijdens je zs. Als je een hele lage bloeddruk hebt kan het soms helpen om je beter te voelen.
Goedemorgen, Wat een nare berichten zie ik voorbij komen zeg. Ik hoop dat alles gewoon goed is! 😊 Ik ben weer super druk geweest de afgelopen dagen. Had vanmorgen de 3+ op de CB! Ben blij, want bij de zwangerschap die in een MA eindigde kreeg ik die niet op 5+4. 😉 Ik zal straks ECHT de lijst bijwerken. Heb mijn PC al dagen niet aan gehad en op de telefoon is het geen pretje zo'n lijst doen. 😜 Ook zal ik zo wat uitgebreider reageren.
Vandaag vijf weken. Kan het nog steeds niet echt geloven... Durf het ook nog niet al te veel 'toe te laten', ik merk dat ik er zelfs niet echt over nadenk, laat staan over wegmijmer, of zoiets. Eerst die echo. Punt. Eerst zien, dan geloven. En dan ook pas voelen. Er is nu meer onzekerheid dan zekerheid. We durven er beiden niet op te vertrouwen dat het goed zit. Misschien doet de MMM dat ook met je, je wordt echt murw van alle teleurstellingen, welke elkaar in rap tempo maanden achtereen opvolgen. Dan is het nauwelijks te bevatten dat iets ook goed kan gaan?! Maar sowieso omdat mijn laatste zwangerschap helemaal mis bleek bij de eerste echo...we waren zo blij geweest en vielen in zo'n diep gat. Naast de 'gewone' zorgen over kwaliteit van de zwangerschap, hebben we nu ook nog zorgen over de ..uh..kwantiteit. Hopelijk blijkt volgende week dat die zorgen helemaal voor niets zijn geweest! Dus hebben we het nieuws bewust nog niet gedeeld en zelfs hebben we het er met elkaar maar nauwelijks over. Ik wil dat wel, maar merk dat lief het pas kan als het gaat over iets dat echt concreet is...en zo voelt het gewoon nog niet...aan de ene kant heb ik daar moeite mee, aan de andere kant snap ik het ook wel goed. Symptomen heb ik (nog) niet zo hevig. Komt waarschijnlijk volgende week wel, hihi. Mijn borsten zijn niet voller en doen geen zeer. Misselijkheid is verwaarloosbaar. Ik heb juist heel veel energie voor mijn doen, ipv dat ik moe ben. Wel zie ik het aan mijn gezicht (I look fantastic! Haha, echt zo'n zachte glow / uitstraling) en wel heb ik enorm last van mijn darmen (eerst buikgriep gehad, maar nu echt last van hormonen, oftewel juist verstopping en dan ineens weer veel te makkelijk, etc) Ook mijn neus doet het iets beter dan gewoonlijk, is trouwens minder fijn ook. Nog een hele week wachten. Dat duurt lang... Hier kan ik niet oeverloos testjes tegenaan gooien om maar wat om handen te hebben, haha! Volgende week maandag de echo (6w0d) bij mijn eigen gyn.
Hoi victoire begrijp dat je het deels nog niet durft te geloven! Hoop dat de echo volgende week goed is en je heerlijk ervan kunt gaan genieten samen Mijn buik is nu nog wat onrustig maar stukken beter als gisteren avond. Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik moet vanmiddag wel even komen voor controle. Ik heb een afwijkende eierstok dus ze zijn altijd voorzichtig Hoop dat alles goed is en ik het kan loslaten. Meiden die vandaag echo hebben!! Hoop dat alles goed is en jullie je wondertje goed zien Liefs loesje
Ik mag een weekje eerder voor de termijn echo naar de vk Op 5-1. Yeeeaahhh! Wil je dit aub aanpassen in de lijst? Thanks Aan alle nieuwe meiden: Gefeliciteerd!
@gewoonloesje Steken heb ik bij mijn eerste zwangerschap heeeeeel erg gehad. Dagen lang! Was toen ong 6 weken. Ben er zelfs voor bij de huisarts geweest. Het bleek innestelpijn. Ik lag te kronkelen in mn bed, vreselijke pijn. Heb er een gezonde dochter aan overgehouden. Ik hoop dat dit iets geruststeld!
Welkom alle nieuwe gefeliciteerd. Morgen eindelijk naar de vk. Net een test gedaan en er kwam gelijk een streep staan. Maar ik las ergens dat het hcg wel vopr 2 maanden in je urine (bloed) kan blijven zitten. Hoop zo dat het allemaal goed zit. Net gewandeld naar de winkel, en weer bloed verloren. Wel oud bloed, maar toch weer bloed.
Hayy meiden ... Wat minder voor de meiden met bloedverlies of steken ... Sterkte:* Vandaag JARIG !! Maar wat krijg ik voor mn verjaardag .. Koorts , snotneussie , keelpijn JIPPIE Werd vanmorgen wakker , en rekte me uit en voelde ook een flinke steek in mn baarmoeder schrok ervan joh ! later ff wat te drinken genomen en toen weer ... nu nergens meer last van ... denk dat het er bij hoort .. ik ben zo nieuwsgierig naar morgen morgen mag ik dan eindelijk voor een ECHO .. en vind het zo ontzettend spannend .. zit het goed ? klopt het hartje ? ben ik echt 6 weken , of ben ik verder .. als ik in de spiegel kijk zijn mijn borsten gewoon misvormd ... krijg met de dag meer gevoelligere borsten .. ook weer een kilo erbij aangekomen .. ik kom van de 48.8 en ben nu 53.6 ... toch erg trots als ik dat weer elke ochtend zie .. Groetjes x
Dankje Soof stelt idd wat gerust!! Fashionista wat een baal meid! Zullen vast de oude restjes zijn! @kiimmurd gefeliciteerd en snel opknappen!!! Cxxxx
Hoi meiden, hier na een paar dagen verhuizen toch de klap gekregen. Zwaar door mijn rug gegaan. Kan alleen nog maar liggen of zitten, bewegen is er niet bij. Lig nu met een verwarmingskussentje onder mijn rug op de bank. Gelukkig komt er zo een fysio. Dat is wel fijn. Morgen namelijk de eerste echo en wil daar zo graag naar toe!
Och jee Veerle, wat balen. Hopelijk helpt de fysio en ben je snel weer te been. En morgen echo! Fijn! Iedereen die vandaag echo heeft heel veel plezier en succes. Zijn hier ook meiden die nu al weten dat hun zwangerschap een ander verloop zal gaan hebben dan bij anderen? Ik weet nu al dat ik vroeg plat kom te liggen bijv, dat ik verplicht een keizersnede heb en nog een aantal andere dingen. Ik was eigenlijk wel benieuwd of er hier meer zijn die medisch zijn op voorhand. Ik heb vorige zwangerschap ook vanaf dag 1 bij gyn gelopen.