dankjullie wel! Ik heb nog geen kloppend hartje gezien, daar was het te vroeg voor! 8januari moet ik weer heen en hoop dan het hartje te zien Fijne avond nog meiden hoop dat elde misselijkheid bij de meeste straks wat minder worden
Cmv en loesje, super zeg, gefeliciteerd! Wat zal dat een opluchting zijn. Kim gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik zag wat mooie echo's voorbij komen! Hier gaat momenteel al mijn energie in mijn lijf, vind het veel zwaarder dan de eerste keer! Voel me vandaag ook knap beroerd...
Sorry, ik heb niet terug gelezen. Vanmiddag ben ik behoorlijk gaan bloeden. Nog altijd geen buikpijn of dergelijke, maar zoveel helder rood bloed lijkt mij niet goed. Morgen ga ik naar de vk met het idee dat het over is. Want ik kan mij niet voorstellen dat het nog goed komt. Na morgen zal ik jullie dus verlaten
Cvm en loesje, wat fijn een goeie echo! Fashonista wat ontzetend schrikken! Echt heel veel sterkte! Hopenlijk heb je snel duidenlijkheid. Veerle, balen zeg dat je door je rug bent gegaan. Hopenlijk voel je je snel weer beter! Ik heb vandaag ook een echo gehad. Het zag er goed uit, ik ben zo blij met een kloppend hardje dit keer!
O fashonista!! Wat naar!!!!! Sterkte en stevige knuffel! Ik reageer ff weinig, door vakantietijd niet altijd even momentje rust waarin ik dat kan doen. Manlief is steeds niet voor acht uur thuis van werk en zoonlief houdt me lekker bezig wat heel gezellig is en fijn.daardoor vliegt de tijd en ben ik ook minder bezig met wat er in mijn lijf gebeurt, al voel ik me nu behoorlijk gammel: hoofdpijn, rugpijn en moehoe...
Fashonista, bah wat eng... Heel veel sterkte. Dit gaat een lange nacht voor je worden. Hopelijk valt het morgen mee... Verder zag ik gelukkig goede echo's voorbij komen! Gefeliciteerd dames! Wanneer hebben jullie de volgende echo?
Fashionista heel veel sterkte! Wat ontzettend rot!!! Meiden die kloppende hartjes hebben gezien van harte gefeliciteerd! Heerlijk om zo 2015 in te mogen gaan! Xxx
Sterkte fashonista, hopelijk toch nog goed nieuws morgen. Zag nog iemand met een mooie echo: Gefeliciteerd!
Fashionista, heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het meevalt morgen en je goed nieuws zult krijgen. Probeer je rust te pakken vanavond en vannacht! Knuffel!
Fashionista, heel veel sterkte meid. Ik duim heel hard dat er indanks het bloeden toch een knipperend hartje te zien is morgen!