15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cetje

cetje Niet meer actief

Hopelijk weer een aantal mooie echo's vandaag meiden! Veel succes en plezier!

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen! 😉

Vandaag 6 weken. 😆 De ochtend misselijkheid is nu ook aanwezig... Als ik iets eet gaat het wel weer weg!

Meiden die vandaag een echo hebben veel succes en vooral plezier gewenst!

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Allemaal de beste wensen voor 2015!

Hebben jullie een leuke oud & nieuw gehad?
    Hier was het heel gezellig, alleen 2 kindjes die continu wakker werden van de herrie.

Ben niet veel aanwezig geweest de laatste paar dagen. We gaan hier van de ene zieke naar de andere. De jongste heeft nu lichte longontsteking. Gelukkig gaat het met sprongen vooruit sinds hij aan de antibiotica zit!

@Laawra, wat schrikken van je bloedverlies. Gelukkig was het niet veel, hopelijk zie je snel dat het allemaal goed zit!

@andere dames met echo's. Veel plezier vandaag!!

4. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook vandaag 6 weken! yraaj!
    Ik las online dat na 6 / 7 weken je borsten nog harder kunnen gaan groeien... hoe??? Ze zijn onderhand al onmenselijk en pijnlijk! Haha hoop dat dat dus voor mij niet opgaat!

Ik ga zo mijn eerste krat MvM wegbrengen! Ben blij dat ik daar aan mee doe! Voelt goed:)

5. Fame

Fame Niet meer actief

Hallo,

Ik heb niet veel meegekletst, zag erg op tegen de 1e echo en me wat op de achtergrond gehouden... Maar vandaag een mooi innieminnie-frummeltje gezien😍 Hartje klopt mooi en krachtig, helemaal in-love❤️

6. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Fame! Wat een geweldig nieuws!! :D

7. cetje

cetje Niet meer actief

Gefecliteerd fame! Wat een fijn bericht!

8. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,
    Als eerst allemaal de beste wensen voor 2015. Dat er veel mooie zwangerschappen mogen zijn en in augustus gezonde baby's.
    Ik heb al een tijdje niet getikt, maar lees wel actief mee. Wat fijn dat er al zoveel mooie echo's zijn. Dat is hoopgevend!
    Ik mag maandag. ...vind het heel spannend. Voel me behoorlijk belabberd en hoop dan ook dat dat voor het goede doel is!
    Maandag moet ik ook weer aan het werk. ....ben benieuwd. Voordeel is wel dat de kids weer naar school gaan, dat geeft wat meer rust overdag.

9. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn die goede echo's!

Ik heb vanochtend de vk gebeld en die denkt aan een geknapt adertje oid. Ze dacht eerst dat het nog te vroeg zijn voor een echo omdat mijn eerste afspraak pas de 21e is maar ik ben morgen of zondag 7 weken dus mocht als ik wilde wel langs komen voor een echo. Aan de ene kant wil ik dat graag, aan de andere kant niet want mijn vriend is vanochtend een weekend weg gegaan. Ga liever samen. Nu heb ik geen kramp (tenminste, niet meer of anders dan de afgelopen weken. Voelt niet als menstruatie maar meer als oprekken) dus moest ik het even in de gaten houden. Als ik het niet vertrouw kan ik ook dit weekend langskomen. Voel me echt nog wel zwanger dus ik wacht even tot maandag. Dan laat ik het wel checken.

10. Veerle1

Veerle1 Lid

15 dec 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb sinds een paar uur kleine steekjes zo rond het schaambeen. Van die kleintjes en ze trekken heel snel weer weg. Voornamelijk rechts, maar ook af en toe links. Kan dat kwaad denken jullie? Herkennen jullie dit? Ben sinds de echo helaas voor alles bang geworden...

11. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Gaat het een beetje richting je liezen Veerle? Want dan kunnen het goed je banden zijn. Dat voelt niet echt prettig helaas en ga je nog vaker voelen.

12. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Veerle, ik had dit met kerst. Sindsdien ben ik ongerust. Maar ik had een week later wel een kloppend hartje. Nu weet je dat mijn echo ook niet geruststellend was maar ik ben er wel van overtuigd dat de steekjes niets waren. Omdat er een week tussen de steekjes en echo zat en als ik dit wat was dan had ik geen kloppend hartje gehad.

Ik maak mezelf ook helemaal gek hier. Ik begon deze zwangerschap echt rustig. En nu ik eenmaal bezorgd ben, sla ik direct volledig door. Google me suf, voel van alles ineens wel of niet meer. Vanochtend enorme stress want ik voelde mijn borsten niet meer zeuren. Ga ik net liggen en direct "auw"... Oke, dat is gelukkig nog wel. En als ik gewoon puur kijk naar de feiten dan is er weinig om me echt zorgen te maken. Ik gooi het maar op de hormonen. Ik tel de dagen af tot volgende echo. Die moet wel wat duidelijkheid geven.

Ik weet dat ik bij dochter ook volledig los was van realiteit, zo bang steeds dat er iets mis was. En dan las ik ook nog dat sommige mensen hun miskraam al aan voelden komen want ze voelden gewoon dat het mis was... Dan zat ik helemaal in de stress. Dus ik weet dat mijn gedachten nergens op slaan. Bij mijn dochter had ik sowieso weinig klachten in het begin en daarna heel wisselend. Dus Veerle, ik weet uit ervaring dat het allemaal niets hoeft te zeggen... Maar ja iets met hormonen en stress of zo...

13. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een prachtige echo hartje klopte sterk groei kwam ook mooi overeen. Wat bijzonder dat dit dit in mijn buik kan ontstaan. Ergens is het nog onwerkelijk maar wij zijn super blij.

hopelijk komen er meer zulke berichten dit gun ik iedereen!

14. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat fijn Frysk, gefeliciteerd!

15. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Frysk!

En Veerle ik had ook extreme steken gehad weet je nog? Maar heb nu dat niet meer:) alleen krampjes. Het hoort er gewoon bij!

Komt vast allemAl goed!

Ik heb trouwens dus 8 januari met 7 week de echo en eindgesprek in het ziekenhuis en ik heb ook 8 januari intake bij verloskundige! Ze zaten in mijn 8 weken periode al helemaal vol hihi

16. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Fame en Frysk gefeliciteerd met jullie mooie echo! Wat zal dat fijn voelen, geniet ervan!

Veerle dat hoort er allemaal bij. Kun je juist als positief bekijken dat je buik een mooi huisje aan het maken is waar jullie ukkie groot kan groeien:)

17. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dames wat fijn dat er zulke goeie echo's zijn :D geniet er maar van!
    Hier nog altijd misselijk. Ik hoorde dag er medicijnen voor zijn maar ik ben niet zo weg van medicijnen en nu al helemaal niet tijdens de zwangerschap? Weet iemand hier meer van!

18. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Fame en Frysk gefeliciteerd met de echo!

Ik ben vandaag ook even geweest voor een vroege echo om te zien of het nu wel goed zit, en het zit nu mooi in de baarmoeder met een ieniemie knipperlichtje zei ze. Zelf zag ik het niet, maar mijn vriend wel. Ben zo blij dat het op de juiste plek zit, maar ook al weer zenuwachtig voor de volgende keer. Hieronder de foto
    IMAG1207.jpg
    Donderdag 15 januari mag ik weer.

19. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Newdan mooie echo!!

20. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Fijn, dames met mooie echo's!

Hier ben ik ook mega onzeker! Zo bang dat het mis zal gaan!!!
    Net 4 zwangerschapstesten gehaald. Kan ik iedere dag 1 doen tot de echo. Hopen dat ik daarna iets meer zelfvertrouwen krijg.

Deel Deze Pagina