15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Laawra nee:( uitgerekend dit weekend ook. Ik duim echt voor jullie! Knuffel

Cmv dan hebben onze meiden bijna dezelfde naam, hier alleen de z op het einde;)
    Ben nog steeds helemaal blij met haar naam.

Cetje zelf kan ik daar helemaal niks van haha, maar ik heb een lieve moeder die daar heel erg goed in is! Heel erg handig dus. Ze is nu al begonnen met een katoenen dekentje, ze maakt een met roze tinten en een met blauw en groen. Ze wordt komende week geopereerd dus heeft ze een leuke tijdsbesteding hihi.

Kinderwagen; ik vind de joolz ook super mooi! maar aangezien dit ons laatste kindje wordt gaan we nu voor een tweede hands wagen, wel zo goed als nieuw. Maar ik vind de vraagprijzen van de joolz belachelijk, kun je hem bijna beter nieuw kopen. Dus ik wil denk ik voor de buggaboo cameleon gaan, heb ik ook altijd mooi gevonden.

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Laawra, kun je niet beter toch alleen naar de vk gaan? Dan weet je iig of het goed is en zo ja zal dat een hele geruststelling zijn. Behalve een klein vlekje met knipperlichtje zie je nu echt nog niets. Ik ben vd week ook zonder mijn man geweest omdat we de kids niet mee wilden nemen en hij heeft er echt niets aan gemist. Naar de volgende echo met 9 weken gaat hij wel mee maar dat zie je ook veel meer. Sterkte in ieder geval!

Kinderwagen, dat is zo ongeveer het enige wat ik nog niet heb nu, dus daar moet ik nog goed over nadenken welke het word. In ieder geval moet ie heel compact zijn en niet te duur aangezien hij voornamelijk de eerste drie maanden gebruikt zal worden. De baby komt de eerste drie maanden bij ons op de kamer en daarna bij dochter, bedjes staan er genoeg, wieg en maxicosi staat nog op zolder, kleertjes voor zowel jongen als meisje heb ik ook dozenvol van...wil wel een paar nieuwe pakjes en nieuwe omslagdoeken, hydrofielenen, beddengoed enz want die van dochter zijn al ruim drie jaar in gebruik dus niet lekker zacht meer. Boxenbergen speelgoed heb ik ook al staan, werk natuurlijk als gastouder. Wil wel een lekker nieuw boxkleed kopen voor dit kindje, eentje waar niet al tig kids op gelegen hebben.

3. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Lief van jullie dames, doet me goed!

Ik blijf nog wel wat hoop houden omdat het steeds maar een klein beetje is en de andere symptomen er nog wel steeds zijn. Maar houd ook wel rekening met het andere scenario.

@cvm, dat is ook wel zo maar als er niks te zien is en het dus fout is gegaan vind ik het wel fijn als hij mee is. Hij wil zelf ook graag mee en dat snap ik wel. Hij zit nu ook niet helemaal lekker in het buitenland.

Vanacht trouwens weer niks en net weer wat roze.... Het blijft dus spannend hier.

4. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    @haken. Tot een maand of 2 geleden kon ik dat ook niet maar heb het voor een goed doel (gezamenlijk project voor een ziek kindje dat even oud is als onze zoon) geleerd. Het is helemaal niet zo lastig, alleen moet je het even duidelijk uitgelegd krijgen.
    Ik vind de filmpjes van wolplein (granny square haken) erg duidelijk fijn. Als je het dan snapt is en je kunt ook redelijk goed Engels kun je echt mega veel maken voor kinderen en evt jezelf!

Bij de action, zeeman en boekenvoordeel kun je katoen halen voor weinig en hebben ze ook andere haakbenodigdheden voor weinig. Wibra trouwens ook.
    Warning!! Het is best wel verslavend en een pijnlijke vinger krijg je ook ;)

5. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had vannacht een rare ervaring...
    Ik moest plassen en m'n borsten deden helemaal geen pijn meer.. Dat terwijl ik er Savonds nog niet aan kon zitten.. Ik was helemaal in paniek:(. Ik dacht neeee het gaat mis...

Nu vanmorgen wordt ik Wakker met extreem pijnlijke borsten! Ik zal wel half gedroomd hebben en steeds gevoeld hebben en heb ondertussen m'n borsten helemaal beurs geknepen hHhHhHAHAHAJAHAH ZO DOM!

Wordt gek van al die rare dromen en onrustige nachten :D

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Goedemorgen !

Dames met goede echo's : gefeliciteerd!!

Laawra: nee meid nog steeds :( ik hoop echt dat t niks engs is! Ik duim voor je!

Ik moest naar het ziekenhuis gister. Rond 7u voor de eerste keer overgegeven en daarna hield het maar niet op. Iedere halfuur moest ik weer, kon niks binnen houden water ook niet. Dus uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar infuus gekregen en medicijnen. Voelde me gelijk stukken beter! Toen eindelijk gestopt met braken. Was echt uitgeput. Ze hebben ook m'n bloed en urine gecheckt, alles was gelukkig in orde dus mocht al snel naar huis. Helaas hebben ze geen echo gemaakt hihi. Wel medicijnen meegekregen tegen de misselijkheid. voel me al stukken beter :) gisteravond zelfs al klein beetje kunnen eten. Maar echt, meiden zonder symptomen: ik wil wel ruilen hoor! 😊

Voor de lijst:
    10 januari 1e echo
    30 januari termijnecho + intake vk

7. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Louloute; meenje,,, wat ontzettend schrikken! Wat zul jij je rot gevoelt hebben! Maar fijn dat je medicatie geholpen heeft! Komt die misselijkheid echt door de zwangerschap of had je buikgriep?

Hoop dat je je niet meer zo hoeft te voelen!

Xxx

8. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sodeju. Echt niet tof! Was het van de zwangerschap of had je iets verkeerds gegeten? Gelukkig voel je je nu beter!

9. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Jakkes Louloute. Hopelijk blijft het hierbij en knap je snel wat op! Gembercapsules schijnen ook te helpen bij misselijkheid.

Moeten jullie maandag ook weer aan het werk? Ik wel, zal toch weer es moeten haha, maar heb helemaal geen zin. Hoop dat ik een beetje fit blijf. Zit steeds wat tegen de misselijkheid aan.

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat wil ik ook wel! :)

Maar dat was wel even schrikken denk ik, gaat het nu goed met die medicijnen?
    En inmiddels ook een vk/gyn gevonden dus?

Voor de dames die zich zorgen maken over kwaaltjes die soms weg zijn, dat is normaal! Op het ene moment heb je er gewoon meer last van dan het andere moment.

@Laawra, sterkte komende dagen. Maar als ik de hoeveelheid lees, zou ik me niet zo zorgen maken.
    Een vriendin die bij de gyn loopt, zei me dat hij haar vertelde dat het juist bijzonder was als je helemaal geen bloedverlies hebt tijdens je zwangerschap, zolang het maar geen 3 maandverbanden vol is. Dit had ik nog nooit eerder gehoord, maar geeft toch wat moed! :)

11. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yep, Newdawn, hier ook weer aan de slag maandag. Geen barst zin in!!! Ik werk alleen (zelfst. ondernemer) en moet echt keihard aan de bak...maar het liefst zou ik beetje in dromenland blijven zweven...

Laawra, blijft spannend zo...ik hoop dat het gauw ophoudt en de rust wederkeert.

Cetje, ik hou ook van dingen zelf maken, op de naaimachine. Van bedhemeltje tot slaapzak, van muziekmobiel tot boxkleed, ik maak het graag zelf. Vind ik heel leuk om te doen.

Alle mama's, msschien vinden jullie het leuk dit topic aan te vullen? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/554278-laddertjes-testen.html

12. Fame

Fame Niet meer actief

@Laawra, pfff wat een onzekerheid voor jou! Wat balen dat je vriend er niet is:(
    @Louloute: jeetje wat heftig! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Rustig aan voor jou!
    @Victoire: ik heb maar 1x getest:) (knap hè;))
    @andere dames met mooie echo's: gefeliciteerd!
    @hier de bugaboo cameleon, ben d'r erg blij mee, wij zijn allebei klein:D
    @namen: jongensnaam die we al hadden de vorige keer blijft staan, daar zijn we nog steeds erg fan van! Meisjes vind ik juist lastiger, ik houd van stoer maar geen top-tien. Nog steeds helemaal happy met de naam van m'n dochtertje.
    @werk: morgen ook weer aan de slag, helemaal geen zin in!
    @kwaaltjes: hier dus amper ergens last van! Met vorige zwangerschap erg misselijk, nu niets geen misselijkheid! Maak je niet druk om kwaaltjes: het zegt niets!

Echt te lief gister, we kwamen terug vd echo, ik laat de foto aan m'n dochter (van bijna 1,5 jaar zien) en zeg tegen haar: 'wat is dat?' Zegt ze 'BABY!'😍😍😍 Te cute toch❤️

Fijn weekend iedereen!

13. Louloute

Louloute Niet meer actief

Thanks meiden!
    Ja was zeker niet fijn maar voel me al goed. Heb zelfs weer trek in eten hihi :D
    Ze wisten niet precies zeiden ze. Dokter was lekker vaag: kan allebei ;) maar ik denk niet dat t buikgriep was. Ik heb het gehad en het was anders dan gister. :)
    Vk gevonden ja. Heb het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat ik idd bij hun terecht kon voor onderzoeken etc. Ze hebben geen aparte verloskundigen praktijk hier het wordt geregeld via het ziekenhuis. Of via je 'eigen' gyn. Ze had me ook nr gegeven van een gyn of ik liever bij haar wil maar na 7maanden ofzo moet ik toch overstappen naar t zkh dus ik loop liever gelijk daar. Maar omdat ik iets te laat ben met afspraak maken, kon ik pas vanaf m'n termijnecho bij hun terecht. De tijd ervoor moest ik dan kijken bij wie ik m'n eerste echo kan doen maar dat is nu ook geregeld. m'n eerste echo ga ik ergens anders laten doen en daarna dus in t zkh. Ben benieuwd :)

Fame: super lief!! 😍😍

14. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Nvm, dat zijn inderdaad opbeurende berichten. Ik ken ook wel positieve verhalen hoor, maar zit nu een beetje in de zelfbeschermings modus denk ik. Ga er nu maar vanuit dat het foute boel is, ookal is het steeds maar weinig bloed. Dan kan het alleen maar meevallen. Het is wel is wel steeds rood en dat vind ik vervelend. Bij mijn eerste zs heb ik ook wel wat bruin verlies gehad denk ik (dat vergeet je echt heel snel!!)maar nooit rood.
    Wat ik wel vreemd vind is dat het maar een keer of twee/drie per dag is en verder niet.

15. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Louloute, fijn dat je je weer beter voelt en weer trek hebt. Het zal wel even schrikken zijn geweest.

16. cetje

cetje Niet meer actief

Pffff hier ook maandag weer aan het werk, zie er zo tegenop! Nu elke keer in de middag helemaal bekaf. Zo rond 13/14 uur stort ik in, zelfs als ik uitslaap zoals vandaag. Dat wordt nog wat met werken! Gelukkig maandag maar een halve dag, in de ochtend eerst naar de vk.

17. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Louloutte wat een schrik! Gelukkig werken de medicijnen!

Pfff de capsules hebben drie dagen hun werk gedaan en nu weer de tweede dag zoooo ellendig:( wordt er gewoon verdrietig van omdat ik me zo schuldig naar de kindjes voel. Man heeft storingsdienst en moet hij de kinderen naar mijn moeder brengen omdat ik echt niet van de bank kan. Maar goed, ze vinden het heel erg leuk bij oma en blijven meteen friet eten dus voor hun alleen maar leuk natuurlijk.
    Maar wat had ik deze vakantie anders voor ogen gezien. Heb de oudste beloofd dat we morgen naar een binnen speeltuin gaan en daarna gaan we dan bij oma soep met pannenkoeken eten. Hoe dan ook dat laat ik ons niet ontnemen dus hopelijk morgen wel redelijk in staat...

18. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    @2 liefjes getsie,, wat rot dat sommige zich zo beroerd voelen! helemaL nu de werkweken weer gaan beginnen!
    Ff doorbijten tot 2e simenster.. Hopen dat jullie je dan beter gaan voelen!
    Xxx

19. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Balen 2 liefjes! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    De kids vermaken zich ook prima bij oma. Het is voor jou vervelender dan voor hun meid. Als je zo beroerd blijft is het misschien verstandig om even langs de ha te gaan voor medicijnen tegen de misselijkheid. Knuffel!

20. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen meiden dat jullie je zo misselijk voelen :( hopelijk is het in het tweede trimester allemaal wat over.

Laawra: bah meid rot dat je steeds wat bloed hebt. Ik duim voor je dat er nijs aan de hand is.

Hier is gister moeders voor moedrs geweest. Ik had een knaltest dus dat was ook fijn :)

Wij hadden pas 26 januari echo bij de gyn staan nu hebben we gebeld of het ook wat eerder kon en nu mag ik 13 januari al komen :)

Deel Deze Pagina