Do wat een verschrikkelijk triest bericht!!!! heel veel sterkte! Soof, victoire en laawra gefeliciteerd meiden met de goede echo's!! Super fijn om dit goede nieuws te lezen!
Meiden gefeliciteerd met de echo's! Fijn dat het er allemaal zo goed uitzag! heerlijk die geruststelling! Lkkr van genieten en met liefde kijken naar de echo! Xxx
Do, wat vreselijk. Het was jullie zo gegund. Heel veel sterkte.... Soof, Laawra & Victoire, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!
Wat een opluchting Victoire, wat goed dat jullie doorgezet hebben zeg! Andere meiden ook een opluchting!
Laawra, gelukkig heb je een mooie echo gehad. Ik ken het nog van me vorige zwangerschap. Ik heb toen ook rond de 7 weken een aantal bloedingen gehad. En toen was ook alles goed. Ik hoop dat nu ook. Ik voel me nu alleen zo raar, net alsof ik elk moment in tweeën breek. Heb ook gewoon zin om de hele tijd te janken... Kan het gewoon niet beschrijven... Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 21november. Als je dan uitgaat van een cyclus van 28 dagen, komt de uitgerekende datum op 28 augustus. Maar ik moet elke keer bij zo'n calculator mijn cyclusduur invullen. En dat zijn er 24. Dan komt er elke keer 24 augustus uit. Het maakt me niet uit wanneer of hoe en wat ik ben uitgerekend, als alles maar goed is...
Meiden, helaas kan ik ook van de lijst. Het hartje is gestopt met kloppen. De miskraam moet binnen enkele dagen op gang komen.
Sanne, ik snap dat de ud je niks uit maakt. Maar omdat de vk met een standaard cyclusduur rekent ben je eigenlijk dus al verder. En al was je wel 'pas' 6.3, dan kunnen ze ook al wel wat zien. Normaal gesproken moet er dan toch een hartslag zien. Heb zelf ook maar een cyclus van 26 dagen dus vandaar dat ik ook niet helemaal zeker wist welke datum ik aan moet houden. Vervelend dat je tot vrijdag moet wachten. Ik herken je gevoel wel heel erg, ik had het vrijdagavond geloof ik ook al opgegeven. Echt een jank gevoel en was ook even heel erg verdrietig. Zat zelfs in mijn kannetje te plassen voor mvm en daar werd ik wat boos om. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je mag best even verdrietig zijn ookal blijkt vrijdag dat het misschien wel nergens voor nodig was. Het lucht wel op! Gek genoeg was ik gisteren weer rustig. Toen was het bloeden al ruim 24 uur gestopt en ik werd misselijk. Zegt natuurlijk nog niet alles maar kreeg er toen weer wat vertrouwen in. Ik hoop jij ook snel! Bloed sucks! Ik tel met je mee af tot vrijdag! Knuffel!
Wat ontzettend verdrietig zeg 2 foute echo's. Do en Veerle, ik ben er even stil van. Heel veel sterkte. Allebei waren jullie door de pogingen heen die vergoed werden toch? Bah... Na zo lang knokken meiden...
Soof, Laawra & Victoire gefeliciteerd met de goede echo's! Ik merk dat ik weer extra zenuwachtig begin te worden. Ik had net als Do's vorige echo slecht beeld en hartje was maar moeilijk te vinden. En net als Veerle's vorige echo leek het toch echt kleiner te zijn, terwijl wij maar 1 keer sex hebben gehad afgelopen maand dus het niet veel kan afwijken...
Ah nee Veerle... Wat vreselijk voor jullie, wat en klap en wat een verdriet! Heel veel sterkte meis. Anneke, wanneer heb jij weer een echo? Kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit na de berichten hier vandaag... En Sanne... Voor jou ook zo onzeker nu, wat duurt het wachten dan lang he. Hoop dat je je gedachten een beetje kan verzetten, want met piekeren en doomscenario's google-en (spreek uit ervaring helaas) heb je uiteindelijk ook alleen jezelf...
Oh nee Veerle dat meen je niet wat een verdrietig bericht weer. Ook voor jullie ontzettend veel sterkte de komende tijd. Knuffel!
Jeetje... Wat een uitersten vandaag qua berichten.. Dames met het slechte nieuws heel veel sterkte.. De dames met positieve echo's geniet ervan! Wij zijn hier aan het aftellen naar vrijdag 08:45uur, ons1e bezoekjeaan de verloskundige
Wat ontzettend verdrietig Veerle Heel erg veel sterkte Victoire Laawra en Soof gefeliciteerd met jullie echo's
Veerle, nee, wat erg... Sterkte de komende tijd. Dank jullie wel voor jullie lieve woordjes. Dat helpt me al enorm. Bloed sucks idd. We tellen af naar vrijdag. Thnx Laawra.
Veerle en Do: wat naar! Wat een schrik. Maar vooral wat een verdriet!! Heel veel sterkte ❤️ Voor de meiden met mooie echo: fijn! Genieten! Hier weer gewerkt, ook wel weer fijn. Al was er vooral veel naar nieuws: zoon van collega overleden, vader van een leerling overleden, leerling met teruggekeerde leukemie en collega waarbij ivf is mislukt. Pfff...dan vallen mijn problemen echt even in het niet!
Jeetje Juffie, wat een verdrietig nieuws allemaal. Heftig! @ Cetje, ik heb 14 januari volgende echo. Dus nog ruim een week...