15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    @Veerle wat vreselijk rot! Heel veel sterkte!
    Heb echt met jullie (Veerle & Do) te doen. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. :(

2. cetje

cetje Niet meer actief

Kunnen we samen aftellen Anneke, ik heb m'n (eerste) echo ook de 14e! Duurt nog lang he...

3. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veerle nee!! Ik zit met ongeloof hier op de bank! Wat verschrikkelijk meid! Net als do! Wat rot... Sterkte meiden

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Nee Veerle :( wat erg! Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!!

Juffie wat heftig zeg allemaal! Geen goed begin van het jaar dat nieuws!
    Hopelijk gaat het wel beter met jou! Knuffel!

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Veerle echt heel erg rot voor je :(, Sterkte ermee
    alle dames met een goede echo, van harte gefeliciteerd :D
    Morgen hebben wij onze eerste echo om 9:15, ik ben zo benieuwd en nerveus. Hoop dat ik kan slapen vannacht dames die morgen ook een echo hebben, veel plezier en ik hoop dat het allemaal goede en mooie echo's zijn :D

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Veel plezier morgen met de echo! Fijne tijd zo vroeg, ik mag tot 16 uur in spanning zitten!

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    ja klopt, ik had ook zulke tijden en ze had gelukkig ruimte in de ochtend, ik dacht doe dat dan maar het is mij veel te spannen haha.

Jij ook heel veel plezier :D

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Veerle en do nee wat ontzettend kut voor jullie zeg. Geen woorden voor:(. Wat verdrietig, sterkte.

Meiden met een goede echo gefeliciteerd! Fijn een goede echo!!

Dubbel om zo te schrijven.

9. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wat verdrietig dames met een zeer slechte echo :(

Hierdoor knijp ik hem wel voor morgen! Ik mag om 11.00 uur.

10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och, nee, Veerle, wat vreselijk! Wat afschuwelijk...ik heb enorm met jullie te doen...heel veel sterkte de komende dagen en weken. Ik hoop dat jullie droomwens toch gauw vervuld zal worden.

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik moet nog veel langer wachten, pas om 19.30 aan de beurt (zodat mijn man mee kan)!

12. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Jeetje Do...was vreselijk. ...heel veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat het toch snel nog mag komen voor jullie.
    @ victoire. Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is! Geniet van dit mooie wondertje.

13. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    @ veerle....nog meer slecht nieuws....weet enen niet wat ik moet zeggen. ...heel veel sterkte! ♡

Heel dubbel om dit nu te vertellen, maar ik heb vandaag een goede echo gehad. Kindje groeit op schema en hartje klopte goed snel. Over 3 weken termijnecho. Morgen intake vk....
    Succes meiden die morgen een echo hebben!

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hi meiden,

Wat komen er, naast de goede berichten, een nare berichten voorbij zeg... bah! Do en Veere heel veel sterkte! 😘

Hier weer druk aan het werk, dus weinig tijd voor ZP. Ik ben me vandaag weer vergeten aan te melden bij de vk... 😕 Dat zegt ook meteen weer iets over hoe relaxed ik deze zwangerschap ben. Had ik zo niet verwacht na mijn nare ervaringen uit het verleden! Het voelt gewoon goed (gevoel kan het ook wel eens mis hebben, maar dat zien we dan wel weer). Morgen wel echt ff aanmelden, wil namelijk een echo plannen tussen de 9 en 10 weken. We willen het met 10 weken aan onze familie vertellen op de verjaardag van Vriendlief! 😉

Ik zal woensdag de lijst weer eens naar boven halen en bijwerken. Morgen gaat niet lukken, drukke dag op werk en in de avond visite.

Nu lekker slapen. Trustee!

15. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    DDis gefeliciteerd met je goede echo!

Meiden die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier!
    Hopelijk vandaag alleen maar goede berichten. Ik mag donderdag om 11.30. Wil eigenlijk nog niet gaan hihi, toch wel spannend denk ik.

MRCD ik voel me nog altijd zo slecht dus even de puf niet om de lijst bij te werken.

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Vraag me nu ineens af, de 1e afspraak bij de vk hoef je nog geen urine mee te nemen toch? Dat is dan toch pas vanaf de volgende keer? Hoe snel dingen wegzakken zeg....

17. cetje

cetje Niet meer actief

DDis, gefeliciteerd met je goede echo!

En vandaag ook weer veel echo's zeg.... 4 volgens mij? Meiden, veel succes en plezier!

Jeszss: Ik heb gisteren intake vk gehad, hoefde geen urine mee. Voor volgende keer heeft ze daar ook niks over gezegd.

MRCD: Wat heerlijk dat je je zo goed voelt, geniet ervan!

Ik heb gisteren wat thuisgewerkt i.v.m. intake vk midden op de dag, maar vandaag ga ik weer echt aan de bak. Zie er zo tegenop omdat ik 's middags vanaf 14 uur ongeveer steeds zo moe ben...

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Meiden die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier! Ik wil alleen maar positieve berichten zien straks! ;)

Nu klaarmaken voor werk... :)

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Anneke en Cetje, ik kan met jullie mee aftellen. Officieel heb ik ook 14 januari mijn eerste echo en intake. Spannend. Misschien dat ik hem vrijdag al krijg maar dat is dan vanwege de bloedingen.
    MRCD, wat fijn dat je je zo goed voelt. Alleen maar heerlijk :)
    DDis, gefeliciteerd met je mooie en goede echo. Geniet ervan.
    Zo zie je maar weer dat goed en slecht nieuws heel dicht bij elkaar liggen. Do en Veerle, dikke knuffel vanuit hier.
    @ Moeheid, daar heb ik ook last van. Hier begint het vanaf een uur of 1. Helaas moet ik dan de trein pakken om te gaan werken. Ik werk elke dag van 14.00-18.00u. Precies de tijden dat ik moe ben. Nu zit ik ziek thuis. Heb al sinds donderdagmiddag de griep. Knap nu langzaamaan op, maar dit was een vervelende griep. Duurde lang voordat ie weg was. Vandaag nog een dagje thuis en dan ff kijken of ik morgen weer kan beginnen.
    Jeszss, ik heb eigenlijk ook geen idee of je urine mee moet nemen. Ik zal zometeen ff op me blaadje kijken of het daar op staat. Ik lig nu nog in bed hihi dus kijk straks ff.
    Meiden die vandaag echo hebben. Heel veel succes en hoop op mooi nieuws.

20. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @ DDis, Wat fijn dat je een mooie echo had! Gefeliciteerd!

@ alle meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier!

@ Jeszss, ik heb nog nooit urine mee moeten nemen, dus geen idee.

Deel Deze Pagina