@ Littleme, Gefeliciteerd!!! @ Jeszss, ik ben nooit gecheckt op eiwitten. Ze keken wel altijd naar je bloeddruk, hoe je eruit zag (vocht vasthouden) en gewichtstoename (of dat opeens abnormaal was). Ik denk als ze daar iets niet goed is ze pas op eiwitten gaan checken. Bij de eerste (& tweede) moest ik bijv. wel prikken op zwangerschapsdiabetes omdat ik een forse buik had, kindje dat groot leek en veel vruchtwater had. Dat waren indicatoren om verder te kijken.
Ik heb een eerdere miskraam gehad en ze wilde kijken of het op de goede plek zat en nu wel goed zit, ik heb ook een virus gehad waardoor ik bij de gynaecoloog liep omdat ik bang was niet zwanger meer te kunnen raken verder gewoon een normale controle om te kijken hoe het ging
Oh oh, onze zoon van 2jr en 3 mnd weet nog van niets, zodat hij niks kan verklappen. Hij kan al extreem goed praten namelijk. Nu heeft hij wel gezien dat ik voor mvm mijn urine opvang. Pakt hij vanochtend de fles en zegt tegen mij vriend. Kijk papa, dit is voor de baby plasjes :0 :0 :0!! Zo praten wij daar helemaal niet over dus waar hij dat vandaan heeft?? Vl heeft het maar genegeerd.
haha ojee Laawra.... wat kunnen ze toch slim zijn! Hier zijn we ook heel oplettend met wat we zeggen want hij zit in een napraatfase en vind het nog iets te vroeg om het al met de buitenwereld te delen. De mvm kannen wekken vooralsnog geen interesse gelukkig! (althans vanuit zl, nu maar hopen dat dat bij de buren ook zo is haha) Hier beginnen de zenuwen nu toch wel te komen, flesje spa rood staat naast me, vanaf 15 uur moet deze leeg zodat de blaas goed vol is. Tijd kruipt.....
Haha laawra geweldig! Onze meid hebben we het ook bewust nog niet gezegd en heeft ook al een paar keer uit het niets geroepen; Mama heeft een baby in de buik! Oeps! Die aapjes hebben meer door dan dat we denken
Wat een bijdehandjes he, die ukkies! Wij hebben het de kleine van m'n schoonzus wel verteld (3 jaar), en die geeft nu steeds kusjes op m'n buik Superschattig, maar ik was stiekem wel blij dat ze niet aanwezig was op de nieuwjaarsborrel afgelopen zondag! Voor de rest van de familie houden we het nog even stil namelijk...
Littleme gefeliciteerd! Fijn een goede echo. Wie heeft er vandaag behalve nmv nog meer een echo? Ik heb morgen intake bij de vk en hoop daarna zsm een echo te kunnen inplannen. Het liefst vrijdag al!!! Vind het heel spannend. @ urine ook nooit in hoeven leveren, wel getest een aantal keer toen mijn bloeddruk wat omhoog ging. Bloeddruk meten doen ze wel elke keer. Gewicht bijhouden doen ze bij ons niet standaard. Laawra en 2liefjes, wat schattig die kleintjes die al zo wijs zijn. Daar is onze kleine man nog wat te klein voor (15maanden). Hij heeft wel de hele ochtend gehuild. Arme jongen zag niet lekker in zn vel. Hopelijk heeft hij op het kdv goed geslapen. En valt de middag daar mee voor hem.
@ Littlemestphnie Gefeliciteerd met je mooie echo! Vanaf welk moment met een goede echo zouden jullie het nieuws echt volledig openbaar maken? Ik heb volgende week een echo met 9 weken. Het is al de termijnecho. Bij mijn dochter hadden we die met ruim 10 weken en hebben we het daarna echt iedereen verteld die het nog niet wist. Mij is altijd verteld dat vanaf 8 weken bij een goede echo de kansen echt minimaal zijn nog op een miskraam. Hoe staan jullie daar in?
Gefeliciteerd met je 8 weken Anneke! Fijn he, zo'n ronde week! Wij weten ook nog niet wanneer we het 'echt' openbaar willen maken. Ik ga het op werk wel op korte termijn vertellen, maar alleen aan m'n leidinggevende i.v.m. werkplanning en dergelijke. En mocht het nog misgaan, vind ik het wel handig dat ze uberhaupt weet dat ik zwanger ben. Verder zit ik zelfs aan de 'oude' 12 weken grens te denken! Maar ja, dan zou ik na m'n termijnecho bij 10 weken ook met 12 weken nog wel een echo willen eigenlijk om zeker te weten dat het dan nog goed zit? Benieuwd hoe de rest daar in staat!
Lastig. Ik krijg ook gelijk de termijnecho. Maar ook wel voor de 12 weken. Hmm daar heb ik verder nog niet over nagedacht. Wilden het mijn ouders vertellen eind januari tijdens een weekendje weg. Pff nog tot half 9 werken en nu al geen puf meer. Nou ja hopelijk komt dat zo weer.
@Littleme en Ddis gefeliciteerd met jullie echo! Cestmoi welkom en gefeliciteerd! We stonden op dezelfde nodlijst @Papillons hoe is het gegaan?
Hee hoi., Ik heb donderdag een echo met 7 weken en dan de termijn echo met 11/12 weken., daarna vertellen wij het eerst aan de ouders en naasten en dan iedereen wel vertel ik het na donderdag als alles goed is met de kleine het aan m'n beste vriendinnetje! Moet het toch onderhand wel iemand vertellen hihi Ik heb vrij weinig kwaaltjes, wat maagzuur soms., maar ik slaap echt al 3 weken heel slecht! En nu de werkweken zijn begonnen valt me dat toch zwaar. Ik wordt meestal rond 2 a 3 uur wakker en dan doen mijn borsten zo veel pijn dat ik niet meer normaal kan liggen. ( ik lig op m'n zij of buik meestal.,, nou dAn ga ik er halve wegen de nacht maar uit... Zucht. Hebben jullie hier ook last van? Mijn borsten waren al groot, maar nu!:O OMG Meiden met de echo's,, ben erg benieuwd! @Little gefeliciteerd met de echo! Hoop dat k donderdag ook zulk mooi nieuws hoor. Na al die droevige berichten knijp ik hem wel een beetje namelijk @anneke ik hoop dat k snel met je mee kan dansen hihihi
Ohhh ik zie dat ik helemaal niet op DDis heb gereageerd, ik had het vanochtend al wel gelezen maar toen was ik zo beroerd dat ik nergens op gereageerd had. Gefeliciteerd DDis met je goede echo! Fijn zeg!
Het hartje klopt!!!!!!! We gaan nu naar mijn ouders en schoonouders om het goede nieuws te vertellen!